Porsche

Η Porsche παρουσιάζει την ισχυρότερη Cayenne όλων των εποχών

Porsche

Η Porsche αποκαλύπτει την κορωνίδα της γκάμας των SUV της, την Cayenne Turbo E-Hybrid. Αυτή η ηγέτιδα των 739 PS ξεχωρίζει με απαράμιλλη οδηγική δεινότητα, αποδοτικότητα και καθημερινή λειτουργικότητα. Η Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé με το πακέτο GT τονίζει περαιτέρω την οδηγική δυναμική και διαθέτει μια ξεκάθαρα σπορ εμφάνιση.

Μετά το επιτυχημένο ντεμπούτο της νέας Cayenne στις αρχές του 2023, η Porsche ενισχύει την πλήρως ανανεωμένη τρίτη γενιά αυτού του διάσημου SUV με ένα μοντέλο-ναυαρχίδα. Συνεπής με τον προκάτοχό της, η ισχυρότερη Cayenne παραμένει ένα plug-in υβριδικό. Η Porsche έχει βελτιώσει την τεχνολογία από την προηγούμενη Cayenne Turbo S E-Hybrid, βελτιώνοντας κυρίως την ηλεκτρική εμβέλεια και τις επιδόσεις. Αυτές οι βελτιώσεις αναβαθμίζουν σημαντικά την καθημερινή λειτουργικότητα και την οδηγική δυναμική του. Ένας ηλεκτροκινητήρας 176 PS συμπληρώνει τον ανανεωμένο V8 κινητήρα V8 twin-turbo των 4,0 λίτρων, απόδοσης 599 PS. Μαζί, παράγουν συνδυαστικά 739 PS και μέγιστη ροπή 950 Nm. Οι επιδόσεις της Cayenne Turbo E-Hybrid την τοποθετούν σταθερά στην κορυφή της γκάμας, επιταχύνοντας από τα 0 στα 100 km/h σε 3,7 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνοντας τελική ταχύτητα 295 km/h.

Σε σχέση με τον προκάτοχό της, η νεότερη Porsche Cayenne Turbo E-Hybrid διαθέτει σημαντικά διευρυμένη ηλεκτρική αυτονομία και μειωμένη διάρκεια φόρτισης. Με αυξημένη χωρητικότητα 25,9 kWh, η μπαταρία υψηλής τάσης κάτω από το δάπεδο διευκολύνει την ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χιλιόμετρα. Ο νέος ενσωματωμένος φορτιστής 11 kW μειώνει τη διάρκεια φόρτισης σε λιγότερο από δυόμισι ώρες σε συμβατά σημεία φόρτισης, παρά την αυξημένη χωρητικότητα της μπαταρίας.

Στάνταρ προσαρμοστική ανάρτηση αέρα με τεχνολογία διπλού θαλάμου, με δύο βαλβίδες: Τα μοντέλα Cayenne Turbo E-Hybrid εξοπλίζονται με προσαρμοστική ανάρτηση αέρα με καινοτόμο τεχνολογία διπλού θαλάμου και διβάλβιδων. Αυτό επιτρέπει ξεχωριστές ρυθμίσεις για τις φάσεις επαναφοράς και συμπίεσης της ανάρτησης, βελτιώνοντας τόσο την άνεση όσο και την ασφάλεια, ενώ παρέχει ένα ευρύτερο εύρος μεταξύ των λειτουργιών ανάρτησης Comfort και Sport Plus. Αυτό το σύστημα ανάρτησης εξασφαλίζει σταθερό χειρισμό κατά τις απότομες στροφές, άνεση κατά τις χαλαρές διαδρομές και βέλτιστη μείωση της κλίσης και της κύλισης. Το σύστημα Porsche Torque Vectoring Plus (PTV Plus) είναι στάνταρ, με επιλογές για Porsche Dynamic Chassis Control (PDCC) και σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα.

Η ελίτ υπόσταση των Cayenne Turbo E-Hybrid SUV και Coupé είναι εμφανής στη σχεδίασή τους. Και οι δύο εκδόσεις παρουσιάζουν τη χαρακτηριστική μπροστινή σχεδίαση Turbo, με μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα ψύξης που τονίζονται από γυαλιστερά μαύρα airblades. Τα τελειώματα των θόλων των τροχών και ο πίσω προφυλακτήρας στο χρώμα του αμαξώματος τονίζουν ακόμη περισσότερο τον προσανατολισμένο στις επιδόσεις χαρακτήρα τους. Τα μοναδικά χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν διπλές βουρτσισμένες απολήξεις από ανοξείδωτο ατσάλι και κόκκινες δαγκάνες φρένων.

Εσωτερικά, οι αλουμινένιες πινελιές στο ταμπλό και τα πάνελ των θυρών τονίζουν το θέμα που επικεντρώνεται στις επιδόσεις. Η επένδυση της οροφής κοσμείται από Race-Tex. Τα στάνταρ χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν ένα θερμαινόμενο σπορ τιμόνι GT, έναν επιλογέα λειτουργίας για γρήγορες αλλαγές των τρόπων οδήγησης και δερμάτινα σπορ καθίσματα 18 κατευθύνσεων με δυνατότητα ρύθμισης. Διατίθεται επίσης μια επιλογή δερμάτινων καθισμάτων άνεσης με δυνατότητα ρύθμισης 14 κατευθύνσεων.

Η Cayenne Turbo E-Hybrid ενσωματώνει όλες τις βελτιώσεις που παρουσιάστηκαν στην αναβάθμιση του μοντέλου 2023. Αυτό περιλαμβάνει ένα ανανεωμένο κόκπιτ με ψηφιακό πίνακα οργάνων, επανασχεδιασμένη κεντρική κονσόλα και προαιρετική οθόνη συνοδηγού. Οι προβολείς LED HD-Matrix υψηλής ευκρίνειας, που είναι στάνταρ στα νέα μοντέλα Turbo E-Hybrid, εξασφαλίζουν βελτιωμένη νυχτερινή ορατότητα και ασφάλεια.

 

 

Αυξημένη απόδοση: Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé με πακέτο GT

Η Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé με το πακέτο GT προσφέρει ακόμα πιο σπορτίφ άποψη, ενσωματώνοντας επιλεγμένα χαρακτηριστικά επιδόσεων από την Cayenne Turbo GT, η οποία δεν είναι πλέον διαθέσιμη σε ορισμένες αγορές. Όλα τα συστήματα πλαισίου και ελέγχου, συμπεριλαμβανομένης της αερανάρτησης, είναι προσαρμοσμένα για αυτό το μοντέλο. Το αμάξωμα είναι τοποθετημένο 10 χιλιοστά χαμηλότερα, με τα ειδικά για το GT έδρανα περιστροφής να ρυθμίζουν την καμπύλη του μπροστινού άξονα κατά -0,58 μοίρες. Αυτό, σε συνδυασμό με τους φαρδύτερους μπροστινούς τροχούς, έχει ως αποτέλεσμα πιο έντονες στροφές, αυξημένη ακρίβεια στο τιμόνι και βελτιωμένη πρόσφυση. Το υψηλής απόδοσης Porsche Ceramic Composite Brake (PCCB) είναι στάνταρ στο πακέτο GT, με επιλογές για ελαστικά επιδόσεων, PDCC και σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα.

Η Cayenne Turbo E-Hybrid Coupé με πακέτο GT συνδυάζει τις εξαιρετικές οδηγικές της ικανότητες με την ευελιξία του νέου συστήματος E-Hybrid, αντιπροσωπεύοντας το ευρύτερο φάσμα δυναμικών επιδόσεων και αποδοτικότητας στη σειρά Cayenne. Εξωτερικά, το πακέτο GT Package διαφοροποιείται με ένα μοναδικό μπροστινό τμήμα, μαύρες προεκτάσεις θόλων τροχών, πλευρικές πλάκες από carbon στην αεροτομή οροφής, κεντρικές απολήξεις από την εξάτμιση τιτανίου του Turbo GT και έναν πίσω διαχύτη από carbon. Η οροφή είναι κατασκευασμένη από ελαφρύ ανθρακονήματα. Αυτό το μοντέλο επιταχύνει στα 100 km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 305 km/h.

Διαθεσιμότητα και τιμή: Η Turbo E-Hybrid είναι το δεύτερο από τα τρία υβριδικά μοντέλα που θα κυκλοφορήσει η Porsche το 2023. Αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο για παραγγελία στις περισσότερες αγορές της Porsche, με τιμή 176.324 ευρώ στη Γερμανία, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ και του ειδικού εξοπλισμού της αγοράς. Η παραλλαγή Coupé κοστίζει 179.775 ευρώ. Η Cayenne Turbo E-Hybrid με το πακέτο GT, στην τιμή των € 208.454 στη Γερμανία, είναι διαθέσιμη μόνο στις αγορές όπου η Cayenne Turbo GT έχει καταργηθεί λόγω τοπικών κανονισμών, συμπεριλαμβανομένων των περισσότερων χωρών της ΕΕ, της Ιαπωνίας, του Χονγκ Κονγκ, της Ταϊβάν και της Σιγκαπούρης.