Η Aston Martin κατασκευάζει νέους κινητήρες και κιβώτια ταχυτήτων για την DB5 και άλλα κλασικά μοντέλα

Είναι η πρώτη φορά που διατίθενται νέες εκδόσεις αυτού του κιβωτίου ταχυτήτων από τη δεκαετία του 1970

Η Aston Martin διευκολύνει τη διατήρηση σημαντικών κλασικών μοντέλων, όπως οι DB4, DB5, DB6 και ορισμένα μοντέλα με V8 από αυτά που βλέπαμε στο δρόμο τις δεκαετίες του 1960 και 1970. Η εταιρεία επανακυκλοφορεί  ζωτικά μηχανικά μέρη όπως μπλοκ κινητήρων, κυλινδροκεφαλές και κιβώτια ταχυτήτων.

Όλα τα νέα μέρη συμμορφώνονται με τις αρχικές προδιαγραφές του κατασκευαστή. Επίσης, συνοδεύονται από έγγραφα που υποστηρίζουν την προέλευση των ανταλλακτικών.

Το πρόγραμμα της Aston Martin για τη διατήρηση των κλασικών αυτοκινήτων είναι εν μέρει υπεύθυνο για την αναγέννηση αυτών των εξαρτημάτων. Η εταιρεία έπρεπε να δημιουργήσει νέα εργαλεία για να κατασκευάσει τα εξαρτήματα για οχήματα όπως η DB5 Goldfinger και η DB4 GT Zagato. Με αυτό το Project, της δίνεται η ευκαιρία να κερδίσει χρήματα από την πώληση των αυθεντικών ανταλλακτικών στους υπάρχοντες ιδιοκτήτες των συλλεκτικών αυτοκινήτων.

Η εταιρεία συνεργάστηκε με την ZF για τη δημιουργία ενός κιβωτίου ταχυτήτων που αντιστοιχεί στις αρχικές προδιαγραφές. Είναι η πρώτη φορά που διατίθενται νέα κομμάτια αυτού του εξαρτήματος από τις αρχές της δεκαετίας του 1970, σύμφωνα με την ανακοίνωση της Aston Martin.

Αυτά τα αυτοκίνητα είναι πολύ σπάνια σήμερα και η αξία τους έχει υπερτιμηθεί. Για παράδειγμα, το duPont Registry έχει μια καταχώριση για μια Aston Martin DB6 του 1966 με ζητούμενη τιμή 898.780 δολάρια.

Η Aston Martin δεν είναι η μόνη αυτοκινητοβιομηχανία που κατασκευάζει αυθεντικά εξαρτήματα για τα κλασικά της μοντέλα. Μάρκες όπως η Mercedes-Benz και η Porsche διατηρούν μεγάλους καταλόγους εξαρτημάτων για ρετρό οχήματα. Τουλάχιστον στην Ιαπωνία, η Mazda διαθέτει εξαρτήματα για το MX-5 Miata της πρώτης γενιάς και το RX-7 της δεύτερης και τρίτης γενιάς.

Τα τελευταία χρόνια, η Toyota έφερε ανταλλακτικά πακέτων για διάφορα μοντέλα που αγαπήθηκαν από τους λάτρεις μέσω του προγράμματος GR Heritage Parts Project της αυτοκινητοβιομηχανίας. Αυτό περιελάμβανε κομμάτια για την Supra τρίτης και τέταρτης γενιάς. Το 2000GT, το FJ40 Land Cruiser και τα AE86 Corolla Levin και Sprinter Trueno έχουν επίσης λάβει την αντίστοιχη φροντίδα .

Σε μια σχετική εξέλιξη, βλέπουμε μερικές αυτοκινητοβιομηχανίες να εισάγουν σύγχρονα συστήματα infotainment για κλασικά μοντέλα. Η Jaguar Land Rover διαθέτει μια τέτοια μονάδα που χωράει ακόμη και σε ένα E-Type. Ομοίως, η Porsche διαθέτει ένα προϊόν που απευθύνεται στις 911 χρονολογίας 2005-2008, Cayman και Boxster 2005-2008 και Cayenne 2003-2008, το οποίο περιλαμβάνει ακόμη και πλοήγηση.