Lancia: Αντιστέκεται στην μόδα των SUV

Η μελλοντική γκάμα θα απαρτίζεται από Hatchbacks και Sportsbacks

Η Lancia αναγεννήθηκε μέσω του πρωτότυπου αυτοκινήτου Pu+Ra HPE, το οποίο αποτελεί ένα είδος μανιφέστου, δείχνοντας το τι θα συμβεί τα επόμενα 10 χρόνια στην γκάμα της. Υπενθυμίζεται ότι ο όμιλος Stellantis θεωρεί τον Ιταλό κατασκευαστή ως μία από τις τρεις premium μάρκες του μαζί με την Alfa Romeo και την DS Automobiles. Τρία νέα αυτοκίνητα θα λανσαριστούν τα επόμενα χρόνια και σε αντίθεση με ό,τι αρχικά είχε φανταστεί κανείς, όπως επισημαίνει η ιστοσελίδα Passione Auto Italiane, κανένα από αυτά δεν θα είναι SUV.

Κανένα από τα τρία μελλοντικά της αυτοκίνητα δεν θα είναι SUV

Ουσιαστικά, το πρώτο μοντέλο που θα δούμε θα είναι η νέα Lancia Ypsilon, για την οποία ο CEO Luca Napolitano δήλωσε ότι είναι σχεδόν έτοιμη. Το αυτοκίνητο θα κάνει το ντεμπούτο του στις αρχές του 2024 και οι πρώτες εικόνες του πιθανότατα θα εμφανιστούν ήδη από τα τέλη του 2023. Θα είναι ένα hatchback της κατηγορίας B μήκους περίπου 4 μέτρων, το οποίο θα είναι πιο αρρενωπό και σπορ από το σημερινό μοντέλο.

Από τα τρία νέα μοντέλα της Lancia που θα έρθουν, το δεύτερο, θα αποκαλυφθεί το 2026, αρχικά, υπήρχε η φήμη πως θα έχει σχεδιασμό SUV. Ωστόσο, πρόσφατα έγινε γνωστό ότι δεν θα είναι ένα τέτοιο μοντέλο. Αντίθετα, η μελλοντική ναυαρχίδα της μάρκας, η οποία θα ονομάζεται Lancia Gamma, θα έχει την εμφάνιση ενός “sportback”, δηλαδή ενός αυτοκινήτου με πεντάθυρο αμάξωμα, αλλά με ένα πολύ κεκλιμένο, σπορ πίσω παράθυρο ενσωματωμένο στην πίσω πόρτα. Αυτό το αυτοκίνητο, το οποίο κατά πάσα πιθανότητα θα παράγεται στην Ιταλία, θα είναι επομένως άξιος κληρονόμος της θρυλικής Gamma του παρελθόντος.

Τέλος, το 2028, θα έρθει η σειρά της νέας Lancia Delta, η οποία, όπως γνωρίζουμε, θα παραμείνει πιστή στον εαυτό της όσον αφορά τη σχεδίαση. Άρα, προς το παρόν δεν υπάρχει SUV για την εταιρεία από το Πιεμόντε. 

Προφανώς, αν εν τω μεταξύ η κατάσταση της μάρκας έχει βελτιωθεί σημαντικά, δεν μπορούμε να αποκλείσουμε το ενδεχόμενο να υπάρξει και μετά το 2028 ένα τέτοιο αυτοκίνητο, ίσως στην κατηγορία D, συμπληρώνοντας ένα ακόμη κενό για τη μάρκα που με τα τρία αυτοκίνητά της, θα έχει στόχο να αποσπάσει το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό του premium τμήματος της ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτων!