Το RE:BMW Circular Lab είναι μία πρόσκληση στο ταξίδι μετασχηματισμού του BMW Group για τη μετάβαση σε μία κυκλική οικονομία. Το RE:BMW Circular Lab εστιάζει στο κυκλικό μοντέλο ανάπτυξης μέσα από μία σειρά νέων, βιώσιμων ενεργειών. Το BMW Group στοχεύει να χρησιμοποιήσει το RE:BMW Circular Lab για να ενημερώσει το κοινό σε θέματα κυκλικής οικονομίας έναντι της γραμμικής. Αναθεώρηση ολόκληρης της διαδικασίας (Rethinking). Μείωση πόρων (Reducing), και επαναχρησιμοποίηση (Reusing) στο μέγιστο βαθμό.
Πλατφόρμα επικοινωνίας και εμπειρίας για βελτιωμένο διάλογο, συνεργασία και νέες προοπτικές
Η νέα πλατφόρμα επικοινωνίας και εμπειρίας RE:BMW Circular Lab είναι μία υβριδική εμπειρία για όλους τους χρήστες. Στόχος είναι να καταστήσει αντιληπτή την εξέλιξη του BMW Group ως ενός βιώσιμου οργανισμού με τρόπο διάφανο, διαδραστικό και προσιτό σε όλους. Πολυάριθμες λειτουργίες και συναρπαστικές, ενημερωτικές αφηγήσεις παρέχουν αυθεντικές πληροφορίες για την πρόοδο του BMW Group στο δρόμο για μία ολιστική προϊοντική ανάπτυξη, την υπεύθυνη χρήση πόρων και το μετασχηματισμό της εταιρείας για τη μετάβαση σε μία κυκλική οικονομία.
Στο ταξίδι αυτό, το BMW Group ακολουθεί τέσσερις βασικές αρχές: RE:THINK, RE:DUCE, RE:USE και RE:CYCLE. Το BMW Group χρησιμοποιεί το RE:BMW Circular Lab για να αφηγηθεί την ιστορία του μετασχηματισμού του με βάση αυτές τις αρχές. Ωστόσο, η πλατφόρμα αποτελεί παράλληλα μία πρόσκληση για συνεργασία και συμμετοχή στο διάλογο. Υπογραμμίζοντας τη χαρά της ανακάλυψης νέων προοπτικών μέσα από τη συνεργασία, το RE:BMW Circular Lab προσκαλεί όλους να συμμετέχουν στη διαμόρφωση του μέλλοντος μέσα από μία συλλογική προσπάθεια. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην αλληλεπίδραση και το διάλογο: οι χρήστες μπορούν να παρακολουθούν αναλογικά και ψηφιακά σεμινάρια και να χρησιμοποιούν τα social media για ενημερώνονται για το μετασχηματισμό του BMW Group προς μία κυκλική οικονομία με διάφορους τρόπους. Την ίδια στιγμή πληροφορίες πάνω σε θέματα όπως κυκλική οικονομία και κυκλική σχεδίαση έχουν σαν στόχο να εμπνεύσουν συναρπαστικές ιδέες για προσωπική δράση.
Τέσσερις βασικές αρχές: RE : THINK , RE : DUCE , RE : USE και RE : CYCLE
Επισκόπηση των τεσσάρων αρχών της κυκλικής οικονομίας:
RE : THINK – Υιοθέτηση ενός κυκλικού μοντέλου σε όλες τις δράσεις μας.
Οι βασικές αρχές είναι RE:DUCING, RE:USING και RE:CYCLING σε όλη τη διαδικασία και πέραν αυτής: νέα υλικά, νέες τεχνολογίες, νέες διαδικασίες και πάνω απ’ όλα νέες ιδέες. Πρέπει να αναθεωρήσουμε όλες τις δραστηριότητές μας στους κόλπους του BMW Group και ακόμα παραπέρα.
RE : DUCE – Δημιουργία περισσότερων με λιγότερα, στο βαθμό που είναι δυνατόν.
Αυτό ανοίγει ένα τεράστιο δημιουργικό πεδίο για ιδέες και δυνατότητες. Φανταστείτε τη νέα πολυτελή κατηγορία του μέλλοντος, με νέα υλικά, διαφορετικά εξαρτήματα και ευέλικτους συνδυασμούς. Η τέχνη είναι να καταργούμε πράγματα χωρίς συμβιβασμούς στην οδηγική εμπειρία.
RE : USE – Επέκταση της χρήσης των προϊόντων μας για όσο το δυνατόν μεγαλύτερο διάστημα.
Επεκτείνουμε και διευρύνουμε την αξία, τις δυνητικές εφαρμογές και τη χρήση των προϊόντων μας μέσω εκσυγχρονισμού, ψηφιακών λειτουργιών και πολλών ακόμα επιλογών. Νέες επιλογές κινητικότητας θα μεταμορφώσουν το εσωτερικό ενός αυτοκινήτου σε πολυχώρο που θα μπορεί να χρησιμοποιείται για επαγγελματικές συναντήσεις ή φιλικές συγκεντρώσεις, ακόμα και ως living room. Και ασφαλώς για τη μετάβαση από το σημείο Α στο σημείο B. Το σημαντικό είναι η καθημερινή χρήση και πώς μπορούμε να εμπνέουμε καθημερινά τους πελάτες μας.
RE : CYCLE – Συνεχής χρήση πόρων βάσει ενός μοντέλου κυκλικής οικονομίας.
Χρήση όσο το δυνατόν περισσότερων μονοϋλικών, μη αναμεμειγμένων. Χρήση υλικών που ανήκουν ήδη σε κυκλικά οικονομικά μοντέλα, όπως ανακυκλωμένο πλαστικό, ανακυκλωμένο αλουμίνιο και ανακυκλωμένο ατσάλι. Αποσπώμενες συνδέσεις είναι απαραίτητες για την εύκολη αποσυναρμολόγηση. Η δυνατότητα διαχωρισμού υλικών διευκολύνει την ανακύκλωσή τους. Το σημαντικό είναι το περιβαλλοντικό αποτύπωμα των προϊόντων μας και των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων μας συνολικά.
Διασκεδάστε ανακαλύπτοντας την κυκλικότητα με τους CIRCULAR HEROES
Το BMW Group αναθεωρεί εκ βάθρων τη στρατηγική σχεδίασης και στρέφεται στην κυκλική σχεδίαση. Αυτή εστιάζει στην κυκλικότητα σε όλη τη διαδικασία σχεδίασης και πέραν αυτής. «Κυκλική σχεδίαση είναι η δημιουργία περισσότερων με λιγότερα: λιγότεροι πόροι, περισσότερο συναίσθημα», σχολιάζει ο Adrian van Hooydonk, Senior Vice President BMW Group Design, εξηγώντας τη γοητεία της κυκλικής σχεδίασης.
Οι αρχές κυκλικής σχεδίασης υλοποιούνται με διασκεδαστικό τρόπο από τους CIRCULAR HEROES, τέσσερις βιώσιμους χαρακτήρες που δημιούργησε ο αρχιτέκτονας Milanese και σχεδιάστρια Patricia Urquiola οι οποίοι διερευνούν συνεχώς τις δυνατότητες της σχεδίασης, των σχημάτων, των υλικών και των χρωμάτων. «Κάθε φορά που συνεργάζομαι με την BMW, μαθαίνω κάτι νέο για την κινητικότητα και τις δυνατότητες που προσφέρει, αλλά το συγκεκριμένο project είναι μοναδικό στο είδος του. Είχα την ευκαιρία να πειραματιστώ, να δουλέψω με ουτοπικά μοντέλα ακόμα και να τολμήσω να υπερβώ τα όρια της σχεδίασης», δήλωσε η σχεδιάστρια Patricia Urquiola, μιλώντας για τη δουλειά της σχετικά με τους CIRCULAR HEROES. Κάθε CIRCULAR HERO αντιπροσωπεύει τους διαφορετικούς τρόπους συσχέτισης υλικών και εξαρτημάτων, με τον καθένα να έχει τη δική του προσέγγιση.
Με το RE:BMW Circular Lab, το BMW Group προσκαλεί το κοινό σε αυτό το ταξίδι για τη διαμόρφωση του μέλλοντος – με σκοπό να ανακαλύψουν νέες προοπτικές μαζί. Στην περίπτωση της έκθεσης IAA Mobility στο Μόναχο, το RE:BMW Circular Lab θα παρουσιαστεί στο BMW Group Open Space (Max-Joseph-Platz, Μόναχο). Οι επισκέπτες καλούνται να συμμετέχουν σε διαδραστικά σεμινάρια.
Ανακαλύψτε το RE:BMW Circular Lab τώρα: