Lancia

Το σχέδιο αναγέννησης της Lancia προχωρά με γοργούς ρυθμούς στην Ιταλία

160 αντιπρόσωποι στην Ιταλία, 45 νέοι εκθεσιακοί χώροι έτοιμοι με τη νέα εταιρική ταυτότητα, 100 αντιπρόσωποι που θα ανανεωθούν πλήρως μέχρι το τέλος του έτους και 240 εξειδικευμένοι πωλητές.

Lancia

Σήμερα, η Lancia κάνει ένα σημαντικό βήμα προς τα εμπρός στην αναβίωση της μάρκας, η οποία εξελίσσεται με ταχείς ρυθμούς και με σαφή σημάδια επιτυχίας. “Στόχος μας είναι να τοποθετήσουμε τη Lancia ως μια περιζήτητη, αξιόλογη και αξιόπιστη μάρκα στην ευρωπαϊκή premium αγορά. Εκφράζω την ευγνωμοσύνη μου σε όλους τους αφοσιωμένους αντιπροσώπους και πωλητές της Lancia στην Ιταλία για το ρόλο τους στο σχέδιο αναγέννησής μας. Μέσω της Casa Lancia, οι 240 αντιπρόσωποι πωλήσεών μας είχαν τη δυνατότητα να συνδεθούν άμεσα μεταξύ τους και μαζί μας. Επιπλέον, ξεκινήσαμε μια εορταστική περιοδεία παρουσιάζοντας το concept Lancia Pu+Ra HPE στις πρώτες 45 ιταλικές αντιπροσωπείες με τη νέα μας εταιρική ταυτότητα. Μέχρι το πρώτο εξάμηνο του 2024, ολόκληρο το δίκτυο διανομής της Lancia, τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό, θα αντικατοπτρίζει αυτή τη νέα ταυτότητα, ευθυγραμμιζόμενο με το λανσάρισμα του νέου Ypsilon”, εξέφρασε ο Luca Napolitano, CEO της Lancia.

Ο Raffaele Russo, Διευθύνων Σύμβουλος της Lancia Italia, πρόσθεσε: “Τους επόμενους μήνες, η ιταλική περιοδεία της Lancia Pu+Ra HPE θα καλύψει 7 περιφέρειες και 13 πόλεις, παρουσιάζοντας το πρωτότυπο αυτοκίνητο στους αντιπροσώπους με τη νέα εταιρική ταυτότητα. Είναι τιμή μου να συμμετέχω σε αυτό το φιλόδοξο σχέδιο που έχει ως στόχο να αναδείξει τη Lancia στην ευρωπαϊκή premium αγορά. Είμαστε σε ετοιμότητα και έτοιμοι!”

 

Casa Lancia

Πρόσφατα πραγματοποιήθηκε η δεύτερη εκδήλωση της Casa Lancia, στην οποία συμμετείχαν 240 πωλητές. Αυτή η κοινότητα, σχεδιασμένη για αφοσιωμένους και πιστοποιημένους πωλητές Lancia στην Ιταλία, λειτουργεί ως άμεσος δίαυλος μεταξύ της ομάδας πωλήσεων και της μάρκας, προωθώντας την ανοιχτή επικοινωνία και την ανατροφοδότηση. Η πρωτοβουλία αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Lancia για την ανανέωση των πωλητών της στην Ιταλία, διασφαλίζοντας ότι οι πωλητές είναι καλά εκπαιδευμένοι και εξοπλισμένοι για να προσφέρουν στους πελάτες μια κορυφαία εμπειρία.

 

Η νέα εταιρική ταυτότητα της Lancia

Η νέα Εταιρική Ταυτότητα της Lancia, η οποία περικλείει το δεκαετές στρατηγικό όραμα της μάρκας, έχει ήδη εφαρμοστεί στο 30% του ιταλικού δικτύου και θα ενσωματωθεί πλήρως μέχρι το τέλος του έτους. Η ταυτότητα αυτή δίνει έμφαση στην ποιότητα, την ηλεκτροκίνηση, τη βιωσιμότητα και την καινοτόμο προσέγγιση των πωλήσεων. Ο νέος σχεδιασμός των αντιπροσωπειών προσφέρει στους πελάτες μια καθηλωτική εμπειρία, από την αρχιτεκτονική κομψότητα του εξωτερικού χώρου μέχρι την ιταλικά εμπνευσμένη ατμόσφαιρα του εσωτερικού χώρου, με έπιπλα Cassina.

 

Η εταιρική ταυτότητα με αριθμούς

Επί του παρόντος, 45 αντιπρόσωποι σε 13 περιοχές έχουν υιοθετήσει τη νέα εταιρική ταυτότητα της Lancia. Μέχρι το τέλος του 2023, ο αριθμός αυτός θα ανέλθει σε 100. Ξεκινώντας στις αρχές του 2024, η νέα ταυτότητα θα εισαχθεί διεθνώς, με την ολοκλήρωσή της να προγραμματίζεται για τα μέσα του έτους, ταυτόχρονα με το λανσάρισμα του νέου Ypsilon. Διεθνώς, δίνεται μεγάλη έμφαση στις διαδικτυακές πωλήσεις, ενώ στην Ιταλία, η προσέγγιση θα είναι πιο προσαρμοσμένη, επιτρέποντας στους πελάτες να ξεκινήσουν το ταξίδι της αγοράς τους διαδικτυακά και να το ολοκληρώσουν αυτοπροσώπως με τη βοήθεια εξειδικευμένων πωλητών.

Audi
Προηγούμενο
Update για το Audi Q4 e-tron