Škoda

Τι ξέρουμε για το νέο Škoda Superb

Το ολοκαίνουργιο Superb συνδυάζει συναρπαστική σχεδίαση με προηγμένη τεχνολογία. Πιο ευρύχωρο και ασφαλέστερο από ποτέ, αυτό το μοντέλο πρόκειται να συνεχίσει τη μακρόχρονη παράδοση του Superb στη Škoda.

Škoda

Η νέα γενιά του Škoda Superb: Ακόμα πιο ευρύχωρο και άνετο και γεμάτο ολοκαίνουργια χαρακτηριστικά

Τον Νοέμβριο του 2023, η Škoda ετοιμάζεται να αποκαλύψει την τέταρτη γενιά του Superb, 90 χρόνια μετά την παρουσίαση του εμβληματικού πρώτου μοντέλου της. Το νέο Superb συνεχίζει την κληρονομιά του προκατόχου του με τον εντυπωσιακό σχεδιασμό και την καινοτόμο τεχνολογία. Ασφαλέστερο και πιο ευρύχωρο από ποτέ, το νέο μοντέλο συνεχίζει την ιστορική παράδοση του Superb στη Škoda. Με ισχύ από 150 hp έως 265 hp, το Superb θα προσφέρεται με τρεις κινητήρες βενζίνης, δύο εκδόσεις diesel, ένα plug-in υβριδικό με βελτιωμένη ηλεκτρική αυτονομία που ξεπερνά τα 100 χιλιόμετρα και για πρώτη φορά ένα ήπιο υβριδικό. Η μάρκα εισάγει τρία μοναδικά χαρακτηριστικά, επεκτείνοντας το συνολικό αριθμό των καινοτομιών Simply Clever σε 28.

“Με την πάροδο των ετών, το Škoda Superb έχει γίνει συνώνυμο της εξαιρετικής άνεσης, των άφθονων χώρων, της τεχνολογίας αιχμής και της μέγιστης ασφάλειας. Αξιοποιήσαμε όλη την τεχνογνωσία μας για να ενισχύσουμε περαιτέρω αυτές τις ιδιότητες για την επικείμενη γενιά της ICE ναυαρχίδας μας. Το νέο Škoda Superb θα συμπληρώσει ιδανικά τη γκάμα μας, η οποία έχει κάτι για όλους. Επιπλέον, οι πελάτες μας έχουν μια ποικίλη επιλογή κινητήριων μονάδων – είτε πρόκειται για ένα plug-in υβριδικό, είτε για ένα από τα εξαιρετικά εξελιγμένα και αποδοτικά σε καύσιμα ICE μας, είτε, για πρώτη φορά για το Superb, για ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης”.
-Klaus Zellmer, Διευθύνων Σύμβουλος της Škoda Auto

“Το επερχόμενο Superb διαθέτει όλα τα συστατικά για να μιμηθεί την επιτυχία του προκατόχου του. Θα είναι διαθέσιμο σε δύο τύπους αμαξώματος, που και οι δύο προσφέρουν βελτιωμένο εσωτερικό χώρο και χώρο για το κεφάλι. Επιπλέον, θα είναι εξοπλισμένο με τα πιο πρόσφατα χαρακτηριστικά ασφαλείας και μια ευρεία γκάμα συστημάτων υποβοήθησης. Αυτό το δελεαστικό πακέτο αποτελεί απόδειξη της σημαντικής τεχνογνωσίας της ομάδας Τεχνικής Ανάπτυξης της Škoda, όπως ακριβώς έχει ανατεθεί στην Škoda η τεχνική ανάπτυξη του επερχόμενου Škoda Superb και του μελλοντικού Volkswagen Passat”.
-Johannes Neft, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου Τεχνικής Ανάπτυξης

Καθώς ξεκινά την τέταρτη γενιά του, το νέο Superb επιμένει να γοητεύει με την ελκυστική σχεδίασή του περαιτέρω εκλεπτυσμένη και σύγχρονη τεχνολογία. Το αυτοκίνητο είναι πλέον ακόμα πιο ευρύχωρο και ασφαλέστερο από ποτέ, χάρη στους δέκα αερόσακους, την πληθώρα συστημάτων υποβοήθησης και τα συνολικά 28 Simply Clever χαρακτηριστικά. Επιπλέον, το Superb παντρεύει την αξιοσημείωτη οικονομία καυσίμου με τις ισχυρές επιδόσεις. Η γκάμα ισχύος περιλαμβάνει τρεις πρωτοποριακούς κινητήρες βενζίνης, δύο σύγχρονους ντίζελ και ένα νέο plug-in υβριδικό με αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία άνω των 100 χιλιομέτρων, καλύπτοντας ισχύ από 150 hp έως 265 hp. Ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης κάνει το ντεμπούτο του, ενώ όλα τα μοντέλα διατίθενται στάνταρ με αυτόματο κιβώτιο DSG. Μια εξέχουσα αλλαγή στο εσωτερικό είναι ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων που τοποθετείται στην κολόνα του τιμονιού, απελευθερώνοντας χώρο στην κεντρική κονσόλα για τη διευκόλυνση του οδηγού και πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους.

Η νέα γενιά του Superb θα διαθέτει έως και 28 Simply Clever χαρακτηριστικά που ενισχύουν την άνεση του οδηγού και των επιβατών. Ορισμένα από αυτά είναι εντελώς νέα για τη Škoda: ένα καινοτόμο ηλεκτρικά ελεγχόμενο ρολό που χρησιμεύει ως κάλυμμα χώρου φόρτωσης στο Superb Combi estate, ένα κεντρικό υποβραχιόνιο για τα πίσω καθίσματα με ενσωματωμένη θήκη για tablet και μια διπλή θήκη αποθήκευσης πίσω από κάθε μπροστινό κάθισμα για έγγραφα, περιοδικά και ένα smartphone. Μια καινοτομία για το Superb είναι το ενσωματωμένο χωνί στο καπάκι του δοχείου του πλυντηρίου του παρμπρίζ. Είναι ενδιαφέρον ότι η Škoda παρουσίασε το πρώτο από τα εκτεταμένα πλέον χαρακτηριστικά Simply Clever το 2001, με το αρχικό Superb της σύγχρονης εποχής. Αυτά περιελάμβαναν πολλαπλές ποτηροθήκες στα πίσω υποβραχιόνια, στο κεντρικό υποβραχιόνιο και στο εσωτερικό του ντουλαπιού, καθώς και το ντεμπούτο μιας πρίζας 12 volt για τους πίσω επιβάτες. Η εμβληματική ομπρέλα στην πόρτα του οδηγού και οι έξυπνοι γάντζοι αποσκευών στο πορτμπαγκάζ παραμένουν σταθερά στα σημερινά αυτοκίνητα Škoda.

Το Škoda Superb έχει κερδίσει δημοτικότητα με κάθε γενιά, ιδιαίτερα στη Γερμανία, την Τσεχική Δημοκρατία και την Πολωνία. Η πρώτη σύγχρονη επανάληψη πούλησε συνολικά 137.000 μονάδες από το 2001 έως το 2008. Η δεύτερη γενιά, η οποία προσέφερε για πρώτη φορά μια έκδοση Combi estate, είδε 618.000 οχήματα να παραδίδονται από το 2008 έως το 2015. Η τρίτη γενιά, που βρίσκεται στην παραγωγή από το 2015, ώθησε τις συνολικές πωλήσεις του Superb πάνω από το ένα εκατομμύριο, με 805.000 μονάδες να έχουν πωληθεί μέχρι το τέλος Μαΐου 2023. Το 2022, τα περισσότερα Superb πωλήθηκαν στη Γερμανία (14.300 μονάδες, 25%), ακολουθούμενα από την εγχώρια αγορά της Τσεχίας (6.900 μονάδες, 12%) και την Πολωνία (5.600 μονάδες, 10%). Μέχρι στιγμής, πάνω από 1.560.000 Superbs όλων των γενεών έχουν πωληθεί παγκοσμίως. Η τέταρτη γενιά Superb αναμένεται να παρουσιαστεί από τη Škoda Auto τον Νοέμβριο του 2023. Η νέα γενιά θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο του Ομίλου Volkswagen στην Μπρατισλάβα της Σλοβακίας, συνεχίζοντας τόσο σε hatchback όσο και σε Combi estate εκδόσεις.

 

Εξωτερικά και εσωτερικά: Βελτιωμένες αναλογίες, νέος σχεδιασμός φωτισμού, πλήρως ανασχεδιασμένο εσωτερικό

Διαθέτοντας την ανανεωμένη σχεδιαστική γλώσσα της Škoda, καινοτόμο φωτισμό και βελτιωμένες διαστάσεις, η τέταρτη γενιά του Superb είναι μεγαλύτερη, πιο εκφραστική και πιο δυναμική από το μοντέλο που ακολουθεί. Η Škoda έχει επίσης επανασχεδιάσει την έννοια του εσωτερικού της, με επίκεντρο τις ανάγκες των πελατών και την ιδανική εμπειρία του χρήστη. Το ταμπλό παρουσιάζει τώρα μια νέα αρχιτεκτονική που συνδυάζει επιδέξια τα χειροκίνητα και ψηφιακά χειριστήρια. Η νέα οθόνη infotainment είναι τόσο μεγάλη όσο και 12,9 ίντσες. Η κεντρική κονσόλα διαθέτει κομψή σχεδίαση χωρίς ακαταστασία, χάρη στη μεταφορά του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων στην κολόνα του τιμονιού.

“Το Superb αποτελεί σταθερά το ζενίθ της σχεδίασης της Škoda. Η τέταρτη γενιά, με τις νέες γλυπτικές γραμμές και τις αθλητικές διαστάσεις, είναι ακόμα πιο εκλεπτυσμένη, συναρπαστική και δυναμική από το μοντέλο που διαδέχεται. Οι κρίσιμες αναβαθμίσεις περιλαμβάνουν πιο λιτά φωτιστικά σώματα και πίσω φώτα, ενσωματώνοντας νέα κρυστάλλινα στοιχεία που δημιουργούν ένα τρισδιάστατο αποτέλεσμα. Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η εστίαση στον πελάτη είναι πρωταρχικής σημασίας και η ομάδα σχεδιασμού της Škoda έχει συνδυάσει με εξαιρετικό τρόπο τα χειροκίνητα και ψηφιακά χειριστήρια. Τα πάντα έχουν σχεδιαστεί με στόχο την περαιτέρω απλοποίηση της συνολικής εμπειρίας του χρήστη”, λέει ο Oliver Stefani, επικεφαλής σχεδιασμού της Škoda.

Βελτιωμένη σχεδίαση, νέα διάταξη των προβολέων και των πίσω φώτων και ανανεωμένο εσωτερικό για βελτιστοποιημένη εμπειρία χρήσης

Στο νέο Superb, η Škoda ενίσχυσε την εμβληματική σχεδίαση της μάρκας ενσωματώνοντας αρκετές γλυπτικές γραμμές. Το μοντέλο θα προσφέρεται ως εξελιγμένο hatchback με λειτουργική πίσω πόρτα και ως έκδοση Combi estate. Ο σχεδιασμός του φωτισμού τόσο στο εμπρός όσο και στο πίσω μέρος έχει γίνει πιο δυναμικός σε όλες τις νέες εκδόσεις του Superb. Τα πίσω φώτα είναι σημαντικά πιο λιτά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο και νέα κρυστάλλινα στοιχεία τονίζουν την τρισδιάστατη γοητεία τους. Τα φωτιστικά σώματα, τα οποία είναι επίσης πιο βελτιωμένα και κρυστάλλινα, διατίθενται σε δύο εκδόσεις. Οι εξαγωνικές μονάδες bi-LED matrix των πλήρων προβολέων LED Matrix συμπληρώνονται από ένα έγχρωμο κρυσταλλικό στοιχείο που ονομάζεται Crystallinium. Αυτό το νέο χαρακτηριστικό, που θυμίζει έγχρωμο κρυστάλλινο γυαλί, προσδίδει μια νέα εμφάνιση στους προβολείς. Το εσωτερικό του νέου Superb έχει ανανεωθεί με σαφή έμφαση στην εστίαση στον πελάτη. Κάθε στοιχείο έχει βελτιωθεί με σκοπό την απλοποίηση της εμπειρίας του χρήστη. Το εσωτερικό παρουσιάζει πλέον ένα καινοτόμο μείγμα χειροκίνητων χειριστηρίων και ψηφιακών χειρισμών που βασίζονται σε οθόνη αφής. Η νέα οθόνη infotainment, μεγέθους 12,9 ιντσών, είναι η μεγαλύτερη οθόνη που έχει τοποθετηθεί ποτέ σε Superb. Ο μοχλός αλλαγής ταχυτήτων είναι βολικά τοποθετημένος απευθείας στην κολόνα του τιμονιού. Η κεντρική κονσόλα έχει επίσης επανασχεδιαστεί, έχοντας πλέον μια καθαρή, λιτή εμφάνιση.

 

Εκτεταμένο και υπερυψωμένο, με πρόσθετο χώρο για το κεφάλι

Το νέο Škoda Superb είναι πιο επιμηκυμένο και υπερυψωμένο από τον προκάτοχό του, τόσο στην έκδοση hatchback όσο και στην έκδοση Combi estate, αν και το μεταξόνιο έχει παραμείνει σταθερό. Όλοι οι επιβάτες θα απολαμβάνουν σημαντικά αυξημένο χώρο για το κεφάλι, ενώ ο χώρος αποσκευών είναι γενναιόδωρος με 645 λίτρα στο hatchback και 690 λίτρα στην έκδοση Combi estate.

 

Κινητήρες: Σύγχρονοι κινητήρες, αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία και πρεμιέρα για την ήπια υβριδική τεχνολογία

Η τέταρτη γενιά του Škoda Superb δεν προσφέρει μόνο αυξημένη αποδοτικότητα και φιλικότητα προς το περιβάλλον, αλλά διαθέτει επίσης μια ευρεία επιλογή κινητήριων συνόλων. Η γκάμα περιλαμβάνει τρεις κινητήρες βενζίνης, δύο ντίζελ και ένα νέο plug-in υβριδικό που προσφέρει εκτεταμένη ηλεκτρική αυτονομία. Μια ήπια υβριδική παραλλαγή είναι διαθέσιμη για πρώτη φορά σε ένα Superb. Όλες οι επιλογές κινητήρων συνδυάζονται με ένα κιβώτιο DSG.

“Το Superb είναι παραδοσιακά ο σημαιοφόρος της μάρκας Škoda. Γι’ αυτό κάθε νέα γενιά έχει προαναγγείλει τεχνολογικά ντεμπούτα για τη μάρκα μας. Το Superb iV plug-in hybrid σηματοδότησε την οριστική μας υπόσχεση στην ηλεκτρική κινητικότητα πριν από τέσσερα χρόνια. Η επερχόμενη νέα γενιά εντείνει τον εξηλεκτρισμό του συστήματος κίνησης, επεκτείνοντας την ηλεκτρική αυτονομία σε πάνω από 100 χιλιόμετρα και εισάγοντας για πρώτη φορά ένα ήπιο υβριδικό σύστημα κίνησης σε ένα Superb”, δηλώνει ο Johannes Neft, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Škoda Auto για την Τεχνική Ανάπτυξη.

Το καλύτερο και από τους δύο κόσμους: έξι επιλογές κινητήρων, όλες σε συνδυασμό με το DSG, διευρυμένη ηλεκτρική αυτονομία για το plug-in υβριδικό και μια νέα ήπια υβριδική παραλλαγή

Στην τέταρτη γενιά του Superb, οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται αποκλειστικά από ένα αυτόματο κιβώτιο DSG με μοχλό αλλαγής ταχυτήτων τοποθετημένο στη στήλη του τιμονιού. Ο συμπλέκτης μεταφέρει την ισχύ από τους εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης και τα διάφορα υβριδικά συστήματα κίνησης. Η Škoda Auto συνεχίζει να προσφέρει το καλύτερο και από τους δύο κόσμους για να ικανοποιήσει τους υπάρχοντες και νέους πελάτες. Αντίστοιχα, η γκάμα κινητήρων για τη νέα γενιά του Superb περιλαμβάνει τρεις κινητήρες βενζίνης, δύο ντίζελ, ένα νέο ήπιο υβριδικό σύστημα και ένα νέο plug-in υβριδικό σύστημα με διευρυμένη ηλεκτρική αυτονομία. Το τελευταίο, που προορίζεται για την έκδοση Combi estate, συνδυάζεται τώρα με έναν 1.5 TSI 150 ίππων εκτός από τον ηλεκτροκινητήρα του. Η μέγιστη ισχύς του συστήματος κίνησης των 204 ίππων κατευθύνεται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός DSG 6 σχέσεων. Σε σύγκριση με τον προκάτοχό του, η μπαταρία υψηλής τάσης έχει επεκταθεί, αυξάνοντας την αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία του αυτοκινήτου σε πάνω από 100 χιλιόμετρα. Επιπλέον, η Škoda έχει αυξήσει τον μέγιστο ρυθμό φόρτισης σε wall boxes και σημεία φόρτισης AC, διευκολύνοντας την ταχύτερη φόρτιση της μπαταρίας. Η plug-in υβριδική έκδοση υποστηρίζει επίσης φόρτιση συνεχούς ρεύματος με μέγιστο ρυθμό. Όπως και προηγουμένως, η φόρτιση είναι επίσης δυνατή από οικιακή πρίζα 230-V. Το ρεζερβουάρ καυσίμου του Superb iV μπορεί να αποθηκεύσει 45 λίτρα. Ο βασικός κινητήρας είναι ένας 1.5 TSI με τεχνολογία mild-hybrid, ο οποίος αποδίδει 150 ίππους. Και οι δύο υβριδικοί κινητήρες ανήκουν στη νέα γενιά, λειτουργούν με τον οικονομικό κύκλο Miller και διαθέτουν υπερσυμπιεστή με μεταβλητή γεωμετρία τουρμπίνας. Ο 1.5 TSI με τεχνολογία mild-hybrid διαθέτει επίσης την τελευταία γενιά τεχνολογίας ενεργών κυλίνδρων (ACT+). Υπάρχουν επίσης δύο εκδόσεις 2.0 TSI με απόδοση 204 και 265 ίππων. Ο κορυφαίος βενζινοκινητήρας διαθέτει στάνταρ τετρακίνηση, όπως και ο ισχυρότερος πετρελαιοκινητήρας, ο οποίος αποδίδει 193 ίππους. Ο ντίζελ της εισαγωγικής κατηγορίας αποδίδει 150 ίππους. Όλοι οι κινητήρες βενζίνης και οι ντίζελ συνδυάζονται με ένα 7-τάχυτο DSG, ενώ και οι έξι επιλογές κινητήρων πληρούν το πρότυπο εκπομπών ρύπων Euro 6e.

 

Ασφάλεια: Πολλά νέα και βελτιωμένα συστήματα ασφάλειας και υποβοήθησης

Το τελευταίο Škoda Superb έχει καθιερώσει ένα νέο πρότυπο ασφάλειας. Περιλαμβάνει μια πληθώρα νέων ή βελτιωμένων συστημάτων υποβοήθησης. Το Superb εισάγει για πρώτη φορά τα συστήματα Turn Assist και Crossroad Assist, ενώ το στάνταρ Front Assist ανιχνεύει πλέον και ποδηλάτες, εκτός από την υπάρχουσα λειτουργία Predictive Pedestrian Protection. Μέχρι και δέκα αερόσακοι, συμπεριλαμβανομένου ενός κεντρικού αερόσακου, εγγυώνται ένα προηγμένο επίπεδο παθητικής ασφάλειας.

 

Επικαιροποιημένα και προηγμένα συστήματα υποβοήθησης

Η τέταρτη έκδοση του Superb περιλαμβάνει σημαντικά βελτιωμένη λειτουργία Emergency Assist, με το Turn Assist να κάνει το ντεμπούτο του σε αυτή τη σειρά μοντέλων. Προειδοποιεί τους οδηγούς για πιθανή σύγκρουση με αντίθετα οχήματα κατά τη στροφή σε παράδρομους και ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα. Το Crossroad Assist είναι ένα άλλο καινοτόμο χαρακτηριστικό, το οποίο αξιοποιεί αισθητήρες ραντάρ που βρίσκονται στον μπροστινό προφυλακτήρα για να ανιχνεύει την εγκάρσια κυκλοφορία σε διασταυρώσεις όπου η ορατότητα μπορεί να είναι μειωμένη, προκαλώντας ακουστικές και οπτικές ειδοποιήσεις στην κεντρική οθόνη. Το σύστημα Front Assist έχει επίσης αναβαθμιστεί και τώρα, εκτός από την προστασία των πεζών, παρακολουθεί σε εγρήγορση τους ποδηλάτες χρησιμοποιώντας τη λειτουργία Predictive Cyclist Protection. Το πρόσφατα προστιθέμενο σύστημα Top View χρησιμοποιεί τέσσερις κάμερες για να παρέχει μια επισκόπηση 360 μοιρών του περιβάλλοντος χώρου του οχήματος, τώρα βελτιωμένο με ανώτερη ανάλυση εικόνας.

 

Εξασφάλιση ανώτερης παθητικής ασφάλειας με έως και δέκα αερόσακους

Στο μέτωπο της παθητικής ασφάλειας, το Superb διαθέτει πλέον συνολικά δέκα αερόσακους: αερόσακους οδηγού και συνοδηγού, πλευρικούς αερόσακους και αερόσακους κεφαλής, αερόσακο γονάτων οδηγού και έναν στάνταρ κεντρικό αερόσακο που βρίσκεται ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα για να αποτρέψει τη σύγκρουση των εμπρός επιβατών μεταξύ τους κατά τη διάρκεια ενός ατυχήματος. Διατίθενται επίσης προαιρετικοί πλευρικοί αερόσακοι για τα εξωτερικά πίσω καθίσματα.

 

Ιστορία επιτυχίας: Το σύγχρονο Superb εμφανίστηκε στη σκηνή το 2001

Το σύγχρονο Škoda Superb ξεκίνησε το θριαμβευτικό του ταξίδι το 2001, πάνω από 50 χρόνια μετά το αρχικό Superb, το οποίο κατασκευάστηκε μεταξύ 1934 και 1949. Μέχρι σήμερα, πάνω από 1.560.000 μοντέλα Superb έχουν πωληθεί σε πελάτες σε όλο τον κόσμο, κερδίζοντας το Superb και το Superb Combi estate πλήθος διεθνών διακρίσεων από έγκριτα ευρωπαϊκά περιοδικά αυτοκινήτου.

Μοντέλα Superb της δεκαετίας του 1930: Το πολυτελές Škoda 640 Superb, πρόδρομος των σημερινών μοντέλων Superb, παρουσιάστηκε το 1934. Αυτό το όχημα μήκους 5,50 μέτρων προσέφερε άπλετο χώρο για έως και οκτώ επιβάτες. Ήταν εξοπλισμένο με εξακύλινδρο κινητήρα με κυβισμό 2.492 cm³ και ισχύ 55 ίππων. Μέχρι το 1936, αυτό το κομψό, δυναμικό και άνετο premium όχημα ονομάστηκε επίσημα Superb. Το 1938 η Škoda παρουσίασε τον νέο της κινητήρα 3000 OHV με κυβισμό 3.137 cm³ και ισχύ 85 hp. Αυτός ο straight-six κινητήρας, χάρη στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία του με τις βαλβίδες πάνω από το κεφάλι (OHV), ήταν πιο αποδοτικός. Σε αντίθεση με πολλούς από τους ανταγωνιστές του, ήταν εξοπλισμένος με ένα σύγχρονο ηλεκτρικό σύστημα 12 V. Το Superb 3000 OHV ήταν διαθέσιμο ως παραδοσιακό σαλούν με εγκοπή, ως ημι-καμπριολέ με σταθερά πλαίσια παραθύρων και ως λιμουζίνα με γυάλινο διαχωριστικό μεταξύ των εμπρός και πίσω καθισμάτων. Από το 1939 έως το 1940, παρήχθησαν περίπου δέκα οκτακύλινδρα Superb 4000, ένα από τα οποία αποτελεί σήμερα μέρος της συλλογής του Μουσείου Škoda. Από το 1935 έως τη διακοπή της παραγωγής το 1949, κατασκευάστηκαν συνολικά 2.500 μονάδες όλων των εκδόσεων.

Αναβίωση το 2001: Η Škoda επανέφερε τη σειρά μοντέλων Superb το 2001 μετά από 52 χρόνια διακοπής, η οποία έκτοτε αποτελεί τη ναυαρχίδα της μάρκας. Μέχρι το 2008 είχαν παραχθεί περίπου 137.000 μονάδες της πρώτης σύγχρονης γενιάς Superb. Αυτό σηματοδότησε την εισαγωγή αρκετών τεχνικών καινοτομιών στη Škoda, όπως οι προβολείς bi-xenon με σύστημα πλύσης φώτων, το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων Tiptronic και η λειτουργία Coming Home. Αυτό το νέο Superb απέσπασε πολλά βραβεία από τα διεθνή μέσα ενημέρωσης, συμπεριλαμβανομένου του τίτλου “Best Import Car” από το γερμανικό περιοδικό αυτοκινήτου “Auto Bild”.

Δεύτερη γενιά με καινοτόμο Twindoor και πρώτη έκδοση Estate: Η Škoda παρουσίασε τη δεύτερη γενιά του Superb το 2008, την πρώτη με προαιρετική τετρακίνηση και, από το 2009, μια εξαιρετικά ευρύχωρη Combi estate. Η hatchback έκδοση του Superb διέθετε μια καινοτόμο Twindoor, μια μεγάλη πίσω πόρτα με ένα πίσω τμήμα που μπορούσε να ανοίγει ξεχωριστά όπως ένα συμβατικό καπάκι χώρου αποσκευών. Αυτό το Superb συνδύαζε τα πλεονεκτήματα ενός σεντάν με εγκοπή και ξεχωριστό πορτμπαγκάζ και ενός hatchback με μια μεγάλη, πλατιά ανοιγόμενη πίσω πόρτα για έναν εύκολο στη φόρτωση, ευέλικτο χώρο αποσκευών. Μέχρι το 2015, η δεύτερη γενιά Superb είχε συγκεντρώσει 618.000 αγοραστές και κέρδισε πολλά διεθνή βραβεία, όπως και ο προκάτοχός της. Το βρετανικό περιοδικό αυτοκινήτου Top Gear το ανακήρυξε “Πολυτελές αυτοκίνητο της χρονιάς” το 2009 και κέρδισε τον τίτλο του “Καλύτερου εισαγωγικού αυτοκινήτου” στην κατηγορία του στην ψηφοφορία αναγνωστών “Best Cars” του γερμανικού περιοδικού αυτοκινήτου “auto motor und sport” το 2012.

Τρίτη γενιά με πρόσθετες καινοτομίες και πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο Škoda: Η τρίτη γενιά του Superb κυκλοφορεί στην αγορά από τον Φεβρουάριο του 2015, με την έκδοση Combi estate να προστίθεται λίγους μήνες αργότερα. Προσφέρει περισσότερο χώρο και άνεση για τους επιβάτες και τις αποσκευές τους, μαζί με καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης, και είναι πιο βιώσιμη από όλα τα προηγούμενα μοντέλα. Αυτό το Superb ήταν το πρώτο Škoda που διέθετε το προαιρετικό σύστημα Dynamic Chassis Control (DCC), έναν βοηθό παρκαρίσματος και ένα 3-ζωνικό σύστημα Climatronic. Τον Απρίλιο του 2017, η Škoda ξεπέρασε το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου παραχθέντων οχημάτων Superb σύγχρονης εποχής. Από την ανανέωση του μοντέλου του 2019, υπάρχει επίσης ένα Superb iV, το πρώτο plug-in υβριδικό μοντέλο της Škoda. Μέχρι τον Μάιο του 2023, η Škoda είχε παραδώσει συνολικά 805.000 οχήματα της τρίτης γενιάς Superb σε πελάτες. Αυτή η γενιά έχει επίσης λάβει πολυάριθμα βραβεία κύρους. Το 2016, για παράδειγμα, το αυτοκίνητο έλαβε το φημισμένο βραβείο Red Dot Award για εξαιρετικό σχεδιασμό προϊόντων. Μέχρι σήμερα, έχουν πωληθεί παγκοσμίως πάνω από 1.560.000 Superb όλων των γενεών.