Live η Κίνηση στους δρόμους

Rally Dakar 2025: Τα Dacia Sandriders είναι έτοιμα για τη μεγάλη πρόκληση

Η απόλυτη περιπέτεια στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού

Τα Dacia Sandriders είναι έτοιμα για τη μεγάλη πρόκληση, το Rally Dakar 2025, την απόλυτη περιπέτεια στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού.

Ο εναρκτήριος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Rally-Raid της FIA 2025 (W2RC), που διεξάγεται από τις 3 έως τις 17 Ιανουαρίου, αποτελεί μία δοκιμασία χωρίς προηγούμενο για οδηγούς και οχήματα.

Με διαδρομές πάνω από αμμόλοφους και βραχώδη εδάφη, από τα δυτικά προς τα ανατολικά της Σαουδικής Αραβίας, το Ράλι Ντακάρ σηματοδοτεί την αρχή της φετινής προσπάθειας για τον τίτλο στο W2RC από τα Dacia Sandriders, ακολουθώντας τον τερματισμό στην 1η και 2η θέση στο Rallye du Maroc, το οποίο λειτούργησε ως γενική πρόβα για το Ντακάρ.

Το Ράλι Ντακάρ 2025 απλώνεται σε 5.145 χρονομετρημένα χιλιόμετρα διαδρομών, που θα καλυφθούν σε 12 ημέρες σφοδρού ανταγωνισμού.

Η επικεφαλής της ομάδας Dacia Sandriders, Tiphanie Isnard, δήλωσε: «Πρόκειται για μία ανθρώπινη πρόκληση, αλλά την προσεγγίζουμε με θάρρος και πίστη, έχοντας προετοιμαστεί όσο καλύτερα γίνεται.
Αν και πρόκειται για μία δύσκολη διοργάνωση με ελάχιστες ευκαιρίες για ξεκούραση, κατά τη διάρκεια σχεδόν τριών απαιτητικών εβδομάδων, είμαστε ενθουσιασμένοι για όσα μας περιμένουν.
Ξεκινάμε το Ντακάρ ως νικητές, μετά τη νίκη μας στο Rallye du Maroc, αλλά αυτό το αποτέλεσμα δεν έχει καμία αξία αν υποτιμήσουμε την πρόκληση ή αν δεν παραμείνουμε συγκεντρωμένοι στο στόχο μας σε κάθε κομμάτι του αγώνα».

ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟ RALLYE DU MAROC ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΗΘΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ

Μετά το Rallye du Maroc, η ομάδα Dacia Sandriders είχε λιγότερο από έναν μήνα για να ετοιμάσει τα, εξοπλισμένα με ελαστικά BFGoodrich, οχήματα κατηγορίας Ultimate, πριν από την αναχώρησή τους για τη Σαουδική Αραβία. Ο τεχνικός διευθυντής Philip Dunabin εξήγησε ποιες αλλαγές έγιναν στα Dacia Sandriders με βιώσιμα καύσιμα, εν όψει του Ράλι Ντακάρ 2025.

«Η πρώτη και η δεύτερη θέση στο Rallye du Maroc έδειξαν ότι κάθε Dacia Sandrider έχει καλό επίπεδο απόδοσης», είπε ο Dunabin. «Αλλά φυσικά, μεταβαίνοντας από το Μαρόκο στο Ντακάρ, προτεραιότητα έχει η αξιοπιστία, ώστε να μπορούμε να ολοκληρώσουμε χωρίς προβλήματα. Από το Μαρόκο, δουλέψαμε για να βελτιώσουμε τυχόν προβλήματα αξιοπιστίας στον κινητήρα, κάνοντας δοκιμές σε συνθήκες έντονης χρήσης στην Ουαλία. Είχαμε, επίσης, μία άλλη συνεδρία που επικεντρώθηκε στην βελτιστοποίηση της απόδοσης του συστήματος ψύξης του κινητήρα και άλλων τμημάτων του αυτοκινήτου.

Αυτές οι δοκιμές πραγματοποιήθηκαν σε αεροδυναμική σήραγγα στο Ηνωμένο Βασίλειο. Στις δοκιμές στο Μαρόκο και στο αντίστοιχο Rallye υπήρξαν προβλήματα με τα ηλεκτρονικά που ελέγχουν τα βεντιλατέρ του κινητήρα. Με τη βοήθεια της Alpine Racing, καταφέραμε να κάνουμε ουσιαστικές τροποποιήσεις στα ηλεκτρονικά και έχουμε λάβει μέτρα, μαζί με τον κατασκευαστή, για να βελτιώσουμε την αξιοπιστία αυτών των εξαρτημάτων.

Επίσης, έχουμε δουλέψει στα τμήματα του αυτοκινήτου που έχουν περιορισμένη διάρκεια ζωής, για να διασφαλίσουμε ότι θα έχουμε επαρκή αποθέματα ώστε να ολοκληρώσουμε το Ντακάρ. Βασίσαμε αυτή την προετοιμασία στην αξιολόγηση της απόδοσης αυτών των εξαρτημάτων στο Rallye du Maroc, επομένως έχουμε καλή αντίληψη για τη διάρκεια ζωής κάθε εξαρτήματος, ώστε να φτάσουμε στο τέλος του Ντακάρ με όσο το δυνατόν λιγότερα προβλήματα. Αυτή η προετοιμασία βελτιώνει τις πιθανότητές μας να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα στην πρώτη μας συμμετοχή στο Ντακάρ».

ΤΑ ΠΛΗΡΩΜΑΤΑ DACIA SANDRIDERS ΤΟΥ DAKAR RALLY 2025
#200: Nasser Al-Attiyah (QAT) / Édouard Boulanger (FRA)
#212: Cristina Gutiérrez (ESP) / Pablo Moreno (ESP)
#219: Sébastien Loeb (FRA) / Fabian Lurquin (BEL)