MINI

N24: Το MINI John Cooper Works 1to6 Edition της Bulldog Racing τερμάτισε στο βάθρο

Δεύτερη θέση στην κατηγορία για οχήματα παραγωγής με κυβισμό από 1.600 έως 2.000 κυβικά εκατοστά και υπερσυμπιεστή. Χαμογελαστά πρόσωπα για τα μέλη της ομάδας μετά από μια θεαματική επιστροφή - μεταξύ των οποίων και ο Charlie Cooper, εγγονός του θρυλικού John Cooper και εφευρέτη του Mini Cooper.

MINI

Ακόμη και οι κατατακτήριες δοκιμές για τον διάσημο 24ωρο αγώνα στην πίστα των 25.378 χιλιομέτρων αποτέλεσαν μία μεγάλη πρόκληση για ανθρώπους και μηχανές. Σωρεία προβλημάτων που σχετίζονταν με τα ελαστικά επηρέασε αρκετές ομάδες, συμπεριλαμβανομένης της Bulldog Racing, η οποία αναγκάστηκε να αποσύρει άμεσα τη συμμετοχή της στην κατηγορία SP3T. Η ένταση ήταν αισθητή καθώς η ομάδα ανυπομονούσε για τον αγώνα. Τελικά, όλες οι ελπίδες στηρίχθηκαν πλέον στο μαύρο MINI John Cooper Works με τον αριθμό #126, το οποίο ξεκίνησε από την ένατη θέση της κατηγορίας του στον αγώνα. Σύντομα όμως η αυτοπεποίθηση ενισχύθηκε, καθώς στα πρώτα στάδια του αγώνα ο Sebastian Sauerbrei, ο οποίος ξεκίνησε πρώτος στο τιμόνι του αυτοκινήτου, κέρδισε αρκετές θέσεις στην κατηγορία όπως και στη γενική κατάταξη. Μέχρι το τέλος του 24ωρου μαραθωνίου, το MINI John Cooper Works 1to6 Edition με τον αριθμό #126είχε κερδίσει οκτώ θέσεις στην κατηγορία και 49 θέσεις στο σύνολο των 131 αυτοκινήτων, υπογραμμίζοντας με εντυπωσιακό τρόπο την αξιοπιστία του με μια θέση στο βάθρο.

Το MINI John Cooper Works 1to6 Edition συμπλήρωσε 114 γύρους, διανύοντας απόσταση που αντιστοιχεί σε περίπου 2.893 χιλιόμετρα. Στην πορεία του προς το βάθρο, το αγωνιστικό αυτοκίνητο με το χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων πραγματοποίησε 15 pit stop.

«Είμαι πολύ χαρούμενη γι’ αυτό το σπουδαίο αποτέλεσμα – για την Bulldog Racing Team, για το MINI John Cooper Works, για όλους όσους μας χειροκρότησαν, βοήθησαν και έκαναν εξαιρετική δουλειά», είπε χαρακτηριστικά η Stefanie Wurst, επικεφαλής της MINI. «Έχω εντυπωσιαστεί από την όλη ατμόσφαιρα στο Nürburgring. Το πάθος για τους αγώνες βρίσκεται στα γονίδια των μοντέλων MINI John Cooper Works. Με το νέο MINI John Cooper Works 1to6 Edition γιορτάζουμε τη θρυλική μας ιστορία στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Δεν θα μπορούσαμε να βρούμε πιο κατάλληλη ευκαιρία για να παρουσιάσουμε αυτή τη νέα έκδοση στους φίλους μας εδώ στο Ring και να τους καταπλήξουμε επίσης με αυτό το εξαιρετικό αποτέλεσμα στον αγώνα».

«Περισσότερο κι από τον τερματισμό στο βάθρο, χαίρομαι που καταφέραμε να κάνουμε το νέο MINI John Cooper Works 1to6 Edition το αγαπημένο του κοινού», δήλωσε ο Alexander Schabbach, Διευθύνων Σύμβουλος της Bulldog Racing. «Είναι εντυπωσιακό το πόσο θετικά αντιδρά ο κόσμος στα αγωνιστικά μας MINI και πόσο γρήγορα οι “Made in Nürburg” οδηγοί μας έχουν δημιουργήσει μια βάση φιλάθλων».

«Το να ξεκινάς σαν αουτσάιντερ καταφέρνοντας στο τέλος να πετύχεις ένα τόσο σπουδαίο αποτέλεσμα στο ντεμπούτο σου, αποτελεί χαρακτηριστικό της MINI», δήλωσε ο Charlie Cooper. «Είναι σαν να επαναλαμβάνεται η ιστορία όπως ακριβώς στις αρχές της δεκαετίας του 1960, όταν ο παππούς μου John Cooper υποτιμήθηκε από τους φαινομενικά ισχυρότερους αντιπάλους του, και τελικά κέρδισε το Ράλι Μόντε Κάρλο το 1964, το 1965 και το 1967. Χαίρομαι που μαζί με την MINI και την Bulldog Racing ανοίξαμε το επόμενο κεφάλαιο στις δραστηριότητες της μάρκας μας στον μηχανοκίνητο αθλητισμό και δώσαμε στην MINI τον πρώτο της τερματισμό στο βάθρο σε έναν 24ωρο αγώνα».

 

 

Ο αγώνας

Στο πρώτο stint, ο Sebastian Sauerbrei με το μαύρο MINI John Cooper Works 1to6 Edition είχε ήδη κερδίσει πολλές θέσεις και ήταν σημαντικά ταχύτερος σε σχέση με τις κατατακτήριες όπου και σημείωσε τον ταχύτερο γύρο του με χρόνο 10:16.362 λεπτά. Μετά την πρώτη αλλαγή οδηγού ήταν η σειρά του Michael Mönch, με τον Charlie Cooper να παίρνει το τιμόνι για πρώτη φορά μετά το δεύτερο pit stop. Τις απογευματινές ώρες ο Christoph Kragenings ανέλαβε καθήκοντα και στη συνέχεια ο Sebastian Sauerbrei οδήγησε για δύο stint μέσα στο σκοτάδι. Εν τω μεταξύ, η ομάδα είχε κερδίσει 25 θέσεις στη γενική κατάταξη ανάμεσα στα 131 αυτοκίνητα που πήραν εκκίνηση. Στην κατηγορία των οχημάτων παραγωγής με κυβισμό έως 2.000 κυβ. εκ. και υπερσυμπιεστές, το MINI ανέβηκε στην 5η θέση, ανταγωνιζόμενο πολλά οχήματα με σημαντικά μεγαλύτερη ισχύ.

Σε έναν 24ωρο αγώνα, καμία ομάδα δεν γλιτώνει τις αναποδιές. Λίγο μετά τα μεσάνυχτα το MINI αντιμετώπισε πρόβλημα με τη γραμμή τροφοδοσίας καυσίμου στο βοηθητικό ρεζερβουάρ και χρειάστηκε να ρυμουλκηθεί πίσω στο paddock. Μετά από επισκευή που διήρκησε μια ώρα, βγήκε ξανά στην πίστα και άρχισε το κυνήγι για να καλύψει το χαμένο έδαφος. Λίγο μετά την ανατολή του ήλιου, ο Christoph Kragenings σημείωσε τον ταχύτερο γύρο με χρόνο 10:15.551 λεπτά.

Το μαύρο MINI John Cooper Works 1to6 Edition φαινόταν να αισθάνεται όλο και πιο άνετα όσο προχωρούσε ο αγώνας – με αξιοπιστία και συνέπεια ολοκλήρωνε τον ένα γύρο μετά τον άλλο και ανέβηκε στην 3η θέση της κατηγορίας του. Τις τελευταίες ώρες του αγώνα πολλοί ανταγωνιστές δεν μπόρεσαν να κρατήσουν το ρυθμό τους ή αναγκάστηκαν να εγκαταλείψουν. Όχι όμως το MINI, το οποίο στο μεταξύ είχε κατακτήσει το κοινό το οποίο το επευφημούσε κάθε φορά που περνούσε από μπροστά του. Την τελευταία ώρα του αγώνα η Bulldog Racing ανέβηκε στη δεύτερη θέση της κατηγορίας. Λίγο πριν από τον αγώνα φαινόταν ότι η νίκη στην κατηγορία ήταν εφικτή, αλλά ο προπορευόμενος στη βαθμολογία πέρασε πρώτος τη γραμμή του τερματισμού ακολουθώντας μια έξυπνη στρατηγική.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι το μαύρο MINI John Cooper Works 1to6 Edition ολοκληρώθηκε μόλις μία ημέρα πριν από τις πρώτες κατατακτήριες δοκιμές, το αποτέλεσμα αποτελεί τεράστια επιτυχία για όλους στην ομάδα.