SEAT

Η SEAT θα κατασκευάσει εργοστάσιο συναρμολόγησης μπαταριών στο Martorell

Πρόσθετη επένδυση 300 εκατομμυρίων ευρώ για το έργο που υποβλήθηκε στη νέα μπαταρία PERTE VEC

SEAT

Παρατηρήσεις του Wayne Griffiths, Προέδρου της SEAT, σχετικά με την εισήγηση για την πρωτοβουλία Battery PERTE VEC:

“Η σημερινή ημέρα σηματοδοτεί μια σημαντική στιγμή, καθώς προωθούμε τη στρατηγική μας για την ηλεκτροδότηση. Η SEAT S.A. έχει υποβάλει αίτηση για το πρωτοποριακό πρόγραμμα Battery PERTE VEC, με στόχο την κατασκευή εργοστασίου συναρμολόγησης κυψελών μπαταρίας ακριβώς εδώ στο Martorell. Το εγχείρημα αυτό θα εγγυηθεί την απασχόληση πάνω από 400 ατόμων άμεσα και θα δημιουργήσει πάνω από 100 έμμεσες θέσεις εργασίας. Διαθέτουμε επιπλέον 300 εκατομμύρια ευρώ για την ανέγερση αυτής της εγκατάστασης, η οποία θα χρησιμεύσει επίσης για τη συναρμολόγηση των κυψελών που παράγει η PowerCo στο γιγαντιαίο εργοστάσιο Sagunto της Βαλένθια.

Η εγκατάσταση πρόκειται να καταλάβει μια γενναιόδωρη έκταση 64.000 τετραγωνικών μέτρων, περίπου στο μέγεθος εννέα γηπέδων ποδοσφαίρου. Θα είναι στρατηγικά διασυνδεδεμένη με το Εργαστήριο 10, το κέντρο κατασκευής πολλών ηλεκτρικών μοντέλων του Ομίλου Volkswagen, συμπεριλαμβανομένου του CUPRA Raval. Αυτή η εγκατάσταση έχει σχεδιαστεί για να ενισχύσει την υλικοτεχνική αποτελεσματικότητα και να μειώσει τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα. Η έναρξη της κατασκευής αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες και στοχεύουμε στην ολοκλήρωσή της μέχρι το 2025.

Αυτή η εγκατάσταση δεν είναι απλώς ζωτικής σημασίας για την επιχείρησή μας, αλλά θα δώσει επίσης το έναυσμα για την ανάπτυξη μιας δεύτερης πλατφόρμας στο Martorell. Πράγματι, πρόκειται για ένα κομβικό σημείο στον κλάδο μας. Τόσο η SEAT S.A. όσο και ο Όμιλος Volkswagen διαθέτουν σημαντικούς πόρους για τη διασφάλιση της βιώσιμης κινητικότητας, καλλιεργώντας τη φιλοδοξία μας να μετατρέψουμε την Ισπανία σε κόμβο για την ηλεκτρική κινητικότητα εντός της Ευρώπης.

Ωστόσο, αυτή η φιλοδοξία απαιτεί δέσμευση τόσο από τα ισπανικά όσο και από τα ευρωπαϊκά θεσμικά όργανα. Όπως και σε άλλες χώρες, χρειαζόμαστε ένα νομικό πλαίσιο για τη διασφάλιση των επενδύσεων στον τομέα αυτό και την ενθάρρυνση της ανταγωνιστικότητας. Η συνεργασία μεταξύ του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα είναι ζωτικής σημασίας για την επιτάχυνση αυτού του μετασχηματισμού. Ευτυχώς, η Ισπανία έχει ήδη ξεκινήσει μερικά προοδευτικά βήματα. Για παράδειγμα, το μέτρο της κυβέρνησης που προβλέπει έκπτωση 15% του φόρου εισοδήματος φυσικών προσώπων για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων είναι αξιέπαινο. Ωστόσο, απαιτεί πρόσθετες επενδύσεις για τη διεύρυνση της υποδομής των σημείων φόρτισης.

Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι με το Future: Fast Forward που ανακοινώθηκε πριν από μερικούς μήνες. Αυτό συνεπάγεται μια επένδυση ύψους 10 δισεκατομμυρίων ευρώ, τη μεγαλύτερη βιομηχανική επένδυση στην ιστορία της Ισπανίας, για την ηλεκτροκίνηση της αυτοκινητοβιομηχανίας, τη δημιουργία χιλιάδων θέσεων εργασίας και τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας της χώρας. Εκφράζω θερμές ευχαριστίες σε όλους όσοι συμβάλλουν σε αυτή την προσπάθεια, συμπεριλαμβανομένων των δημόσιων διοικήσεων, των συνδικάτων, του εργατικού δυναμικού μας και των εταίρων. Μαζί, οδηγούμε την Ισπανία προς ένα ηλεκτροκίνητο μέλλον.”