Porsche

Η Porsche σχεδιάζει να χρησιμοποιήσει χάλυβα μειωμένης περιεκτικότητας CO₂ από το 2026

Η Porsche προχώρησε σε συνεργασία με τη σουηδική καινοτόμο εταιρεία ενέργειας H2 Green Steel για την προμήθεια χάλυβα με ελαχιστοποίηση των εκπομπών CO₂

Porsche

Η Porsche AG προχώρησε σε συνεργασία με τη σουηδική καινοτόμο εταιρεία ενέργειας H2 Green Steel για την προμήθεια χάλυβα με ελαχιστοποίηση των εκπομπών CO₂. Η συνεργασία αυτή αποσκοπεί στη βελτίωση του ανθρακικού αποτυπώματος των οχημάτων Porsche με τη χρήση χάλυβα που παράγεται με μειωμένες εκπομπές CO₂.

Η H2 Green Steel πρόκειται να κατασκευάσει χάλυβα χρησιμοποιώντας πράσινη ενέργεια στο Boden της Σουηδίας μέχρι το τέλος του 2025. Από το 2026, η Porsche και οι προμηθευτές πρωτογενών υλικών της θα παραλαμβάνουν αυτόν τον φιλικό προς το περιβάλλον χάλυβα από την H2 Green Steel. Ειδικότερα, ο χάλυβας αυτός θα διαθέτει ένα από τα μικρότερα αποτυπώματα άνθρακα στη βιομηχανία. Η H2 Green Steel χρησιμοποιεί μια πρωτοποριακή μέθοδο που χρησιμοποιεί υδρογόνο και πράσινη ηλεκτρική ενέργεια, καθιστώντας την παραγωγή χάλυβα σχεδόν ουδέτερη ως προς τον άνθρακα. Η H2 Green Steel δηλώνει ότι η προσέγγισή της αποδίδει εντυπωσιακή μείωση των εκπομπών CO₂ κατά 95% σε σύγκριση με την παραδοσιακή παραγωγή χάλυβα με άνθρακα κοκκοποίησης. Για το πλαίσιο, ενώ η Porsche χρησιμοποίησε 220.000 τόνους χάλυβα στα οχήματά της το 2022, σχεδιάζει να ενσωματώσει έως και 35.000 τόνους χάλυβα χαμηλού άνθρακα σουηδικής παραγωγής ετησίως στις μελλοντικές σειρές οχημάτων της.

Η Barbara Frenkel, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου Προμηθειών της Porsche AG, δήλωσε: “Το όραμα της Porsche είναι να επιτύχει ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας των οχημάτων μας μέχρι το 2030. Ο χάλυβας με αποδοτική χρήση CO₂ είναι κομβικής σημασίας σε αυτό το ταξίδι βιωσιμότητας. Η αξιοποίηση του χάλυβα από την H2 Green Steel θα βοηθήσει στη σημαντική μείωση των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα που σχετίζονται με αυτό το κρίσιμο υλικό”.

Παρόλο που η Porsche μειώνει σταδιακά την περιεκτικότητα χάλυβα στα οχήματά της, προτιμώντας το αλουμίνιο για τις ελαφριές του ιδιότητες, τα απαράμιλλα μηχανικά χαρακτηριστικά του χάλυβα τον καθιστούν απαραίτητο στην κατασκευή σπορ αυτοκινήτων. Η Barbara Frenkel σημείωσε περαιτέρω: “Η κατανάλωση ενέργειας, οι διαδικασίες και τα υλικά συμβάλλουν σημαντικά στις εκπομπές CO₂ στην αλυσίδα εφοδιασμού. Ως εκ τούτου, η πρωτοβουλία μας για την απαλλαγή από τον άνθρακα επικεντρώνεται επίσης στην ενίσχυση της χρήσης ανακυκλωμένων υλικών και πράσινης ενέργειας στις παραγωγικές δραστηριότητες των άμεσων προμηθευτών μας”.