Porsche

Η Porsche παρουσιάζει την GT4 RS MR

Η Porsche προσφέρει ένα Manthey Kit για την 718 Cayman GT4 RS που είναι ειδικά προσαρμοσμένο για χρήση στην πίστα.

Porsche

Η GT4 RS με το κιτ Manthey ολοκλήρωσε έναν γύρο στην πίστα Nordschleife του Nürburgring σε 7:03.121 λεπτά. Αυτό την καθιστά ακριβώς 6,179 δευτερόλεπτα ταχύτερη από την 718 Cayman GT4 RS χωρίς το κιτ αναβάθμισης. Οι τροποποιήσεις επικεντρώνονται στην αεροδυναμική και στα εξαρτήματα του πλαισίου. Τακάκια σχεδιασμένα για την πίστα διατίθενται προαιρετικά για το ισχυρό σύστημα πέδησης.

Το νέο κιτ αναπτύχθηκε στο Meuspath ειδικά για track days και σε στενή συνεργασία μεταξύ των μηχανικών της Porsche Motorsport και των ειδικών του Nordschleife στη Manthey. Τα εξαρτήματα που είναι νόμιμα για το δρόμο μπορούν να τοποθετηθούν μετά την αγορά και θα πωλούνται από τα κέντρα Porsche σε όλο τον κόσμο.

 

Το Downforce σχεδόν διπλασιάστηκε με τη ρύθμιση Performance

Το κιτ Manthey για την 718 Cayman GT4 RS είναι αναγνωρίσιμο από τις εκτεταμένες αλλαγές στα πρόσθετα λειτουργικά αεροδυναμικά εξαρτήματα. Στο μπροστινό μέρος του αυτοκινήτου, πτερύγια και νέες κουρτίνες αέρα με πτερύγιο Gurney στο τόξο των τροχών και ένα νέο υποστύλωμα από ανθρακονήματα με διαχύτες βελτιώνουν την downforce στο μπροστινό μέρος. Η φαρδύτερη κατά 85 χιλιοστά πίσω πτέρυγα διαθέτει ένα νέο πτερύγιο πτέρυγας και μεγαλύτερες ακραίες πλάκες, οι οποίες μαζί αυξάνουν την downforce στον πίσω άξονα. Διαθέτει δυνατότητα ρύθμισης τεσσάρων σταδίων. Για να μπορέσει να αντέξει τις υψηλότερες αεροδυναμικές δυνάμεις, το αμάξωμα του πίσω καλύμματος του κινητήρα είναι ενισχυμένο με φινίρισμα από ανθρακονήματα.

Οι αεροτομές στους πίσω τροχούς είναι επίσης κατασκευασμένες από CFRP. Αυτά μειώνουν τις αναταράξεις γύρω από το πίσω μέρος του αυτοκινήτου και ολοκληρώνουν οπτικά το αεροδυναμικό πακέτο. Μπορούν να προσαρμοστούν με μια προαιρετικά διαθέσιμη διακοσμητική μεμβράνη. Στα 200 km/h, όταν η πίσω πτέρυγα είναι ρυθμισμένη στην απόδοση Performance για χρήση στην πίστα, το συνολικό downforce αυξάνεται από 89 σε 169 κιλά.

 

Ρυθμιζόμενη ανάρτηση coilover με προσαρμοσμένα χαρακτηριστικά ελατηρίων

Η Porsche και η Manthey ανέπτυξαν μια ειδική ανάρτηση coilover με ανεστραμμένο set-up για την 718 Cayman GT4 RS, η οποία μπορεί να προσαρμοστεί για την πίστα.

Τα ελατήρια μπορούν να ρυθμιστούν σε τέσσερις διαφορετικές θέσεις και τα στάδια επαναφοράς και συμπίεσης μπορούν επίσης να ρυθμιστούν – χωρίς την ανάγκη εργαλείων. Οι τιμές των ελατηρίων στην μπροστινή ανάρτηση έχουν αυξηθεί κατά 20 τοις εκατό. Το πλαίσιο διατίθεται σε δύο εκδόσεις – για αυτοκίνητα με και χωρίς σύστημα ανύψωσης στον μπροστινό άξονα. Οι ατσάλινες γραμμές φρένων αποτελούν επίσης βασικό στοιχείο του κιτ. Αυτό εγγυάται ένα ακριβές σημείο πίεσης, εξασφαλίζοντας τη βέλτιστη παροχή ισχύος πέδησης.

Προαιρετικά διατίθενται ειδικά αγωνιστικά τακάκια φρένων με εξαιρετικά σταθερή συμπεριφορά τριβής σε ένα ευρύ φάσμα θερμοκρασιών. Για την οπτική εξατομίκευση του αυτοκινήτου διατίθενται φωτιζόμενα προστατευτικά μαρσπιέ πορτών με το λογότυπο Manthey. Προαιρετικά διατίθενται επίσης βρόχοι ρυμούλκησης, σχεδιασμένοι ειδικά για την πίστα.

 

Πρόσθετα extras με φινίρισμα από ανθρακονήματα

Το κιτ μπορεί να επεκταθεί προαιρετικά με ένα ειδικά σχεδιασμένο εξάρτημα πίσω αεροτομής από CFRP. Το εξάρτημα, το οποίο είναι φινιρισμένο με πλέξη άνθρακα, προσαρτάται στο στάνταρ πίσω αεροτομή. Σε συνδυασμό με τη μεγαλύτερη πίσω πτέρυγα, αυτό το περαιτέρω αυξάνει την ελκτική δύναμη στον πίσω άξονα κατά περίπου τέσσερα τοις εκατό. Οι επιδόσεις του αυτοκινήτου υπογραμμίζονται οπτικά από τις προαιρετικές περσίδες (αεραγωγοί θόλων τροχών) με φινίρισμα από ύφανση άνθρακα στα μπροστινά φτερά. Αυτά ταιριάζουν με την εμφάνιση του πακέτου Weissach.

 

Πάνω από έξι δευτερόλεπτα ταχύτερα στο Nordschleife

Η 718 Cayman GT4 RS με το Manthey Kit είναι σε θέση να αποδείξει τις πλήρεις δυνατότητές της στο Nürburgring Nordschleife, το παραδοσιακό σημείο αναφοράς για τα σπορ αυτοκίνητα της Porsche. Με τον πρεσβευτή της μάρκας Porsche Jörg Bergmeister στο τιμόνι, το τροποποιημένο σπορ αυτοκίνητο GT ολοκλήρωσε τη διαδρομή των 20,8 χιλιομέτρων στο Eifel στους 18 βαθμούς Κελσίου κάτω από συννεφιασμένο ουρανό σε 7:03,121 λεπτά – 6,179 δευτερόλεπτα ταχύτερα από ό,τι η 718 Cayman GT4 RS της σειράς παραγωγής το προηγούμενο έτος. Και τα δύο αυτοκίνητα ήταν εξοπλισμένα με τα προαιρετικά ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Ο χρόνος του γύρου πιστοποιήθηκε από συμβολαιογράφο στο χώρο.

Το κιτ Manthey πωλείται από τα κέντρα Porsche σε όλο τον κόσμο. Η τιμή για κάθε χώρα αναφέρεται στον οδηγό εύρεσης αξεσουάρ (tequipment-finder.porsche.com). Στην Ευρώπη το λανσάρισμα έχει προγραμματιστεί για τον Δεκέμβριο του 2023. Θα ακολουθήσουν και άλλες αγορές. Η εγγύηση του κατασκευαστή για την 718 Cayman GT4 RS δεν επηρεάζεται.