Σήμερα, η McLaren παρουσίασε την νέα 765LT Spider, το νεότερο μέλος της σειράς μοντέλων Super Series, η οποία ακολουθεί ένα χρόνο μετά το ντεμπούτο της Coupe έκδοσης της. Φυσικά, η McLaren δε θα μπορούσε παρά να σπάσει και ένα δύο ρεκόρ με το νέο της supercar, όπως συνηθίζει. Ας δούμε λοιπόν σε τι μοιάζει και σε τι διαφέρει η 765LT Spider, σε σχέση με την 765LT Coupe και την 720S Spider. Για να διαβάσετε για την 765LT Coupe, πατήστε εδώ.
Οι αλλαγές ως προς την “απλή” 720S Spider έχουν γίνει σε πλαίσιο, μηχανικά μέρη, αεροδυναμική και ανάρτηση. Η 765LT Spider, είναι το πρώτο Spider μοντέλο της εταιρείας το οποίο εφοδιάζεται με τη νέα carbon tub “Monocage II-S” η οποία προσφέρει ακόμα μεγαλύτερη στρεπτική ακαμψία σε σχέση με τη προηγούμενη γενιά της, μειώνοντας έτσι ακόμα περισσότερο την απώλεια αυτή σε σχέση με τη κλειστή έκδοση.
Μηχανικά, η 765LT Spider φέρει τα ίδια μηχανικά μέρη με την κλειστή εκδοχή. Ο twin-turbo V8 κινητήρας της, χωρητικότητας 4 λίτρων, αποδίδει 765 ίππους και 800 Nm ροπής. Το sprint 0-100 χρειάζεται μόλις 2.7 δευτερόλεπτα, το 0-200 7.2 δευτερόλεπτα και τη τελική της ταχύτητα να αγγίζει τα 330 χιλιόμετρα/ώρα. Λόγω της κοντύτερης κλιμάκωσης του κιβωτίου, η 765LT Spider επιταχύνει κατά 25% ταχύτερα στην ίδια σχέση (χωρίς κατέβασμα), σε σχέση με την 720S Spider.
Με βάρος 1388 κιλά, είναι κατά 80 κιλά ελαφρύτερη σε σχέση με την “απλή” 720S Spider και μόνο 49 κιλά βαρύτερη απο την 765LT Coupe, με μία αναλογία ρεκόρ για τα κάμπριο αυτοκίνητα, στους 598 ίππους/τόνο.
Με τις διαφοροποιήσεις να συνεχίζονται και στο κομμάτι της ανάρτησης και της αεροδυναμικής, η McLaren πέτυχε μία αύξηση του κάθετου αεροδυναμικού φορτίου της τάξης του 25%, ενώ το νέο σύστημα ανάρτησης της, “Proactive Chasis Control II”, φροντίζει για ένα ισορροπημένο συνδυασμό σταθερότητας και άνεσης, τόσο στο δρόμο, όσο και στη πίστα.
Το εσωτερικό της, είναι το κλασσικό μινιμαλιστικό design της οικογένειας 720, όπου όλα είναι εστιασμένα στον οδηγό και δεν υπάρχει τίποτα λιγότερο και τίποτα περισσότερο από τα απαραίτητα. Στην 765LT Spider, κυριαρχούν τα bucket καθίσματα της P1 (όπως έχουν μείνει γνωστά, καθώς ήταν το πρώτο μοντέλο στο οποίο τοποθετήθηκαν) και τα bucket της Senna (όπως έχουν μείνει γνωστά, καθώς ήταν το πρώτο μοντέλο στο οποίο τοποθετήθηκαν).
Η 765LT Spider, είναι περιορισμένη σε μόλις 765 αυτοκίνητα, με αρκετά από αυτά να έχουν ήδη πουληθεί (συγκεκριμένα όλη η παραγωγή της φετινής χρονιάς) και τη τιμή της να ξεκινά από τις 310.000 λίρες Αγγλίας, ή περίπου 325.000 ευρώ για τις περισσότερες ευρωπαϊκές αγορές.