Live η Κίνηση στους δρόμους
civic type r Το Civic Type-R θέλει το σκαλπ του Golf GTI

Το Civic Type-R θέλει το σκαλπ του Golf GTI

Τέτοιες “μάχες”, είναι πάντα… καλοδεχούμενες. Μετά από την κατάρριψη του ρεκόρ γύρου του Nurburgring στα προσθιοκίνητα από το VW Golf GTI Clubsport S, η Honda ετοιμάζει την απάντησή της. Σκοπός, το 2017, το νέο Civic Type-R να ολοκληρώσει έναν γύρο, στον οποίο θα σπάσει (και) αυτό το ρεκόρ και θα στεφθεί το γρηγορότερο προσθιοκίνητο της “Πράσινης Κόλασης“. 

civic type r Το Civic Type-R θέλει το σκαλπ του Golf GTI

Και, για να είμαστε ακριβείς, η VW είναι σαν να φωνάζει πως αυτή έχει στα χέρια της τον “βασιλιά” του ‘Ring. Κι αυτό γιατί, το ρεκόρ του 7:49.29 δεν της… έφτανε και μόλις τον Οκτώβριο ξανάβαλε το Clubsport S στην πίστα και το βελτίωσε κατά 2 περίπου δευτερόλεπτα, πετυχαίνοντας το απίστευτο 7:47.19

Honda Civic Type R Lap Records 10 Το Civic Type-R θέλει το σκαλπ του Golf GTI

Η Honda, έχει στα χέρια της το 7:50:63 του Type-R, αλλά, προφανώς και αυτής δεν της είναι αρκετό. Και, αν δεν το ομολογούν οι Ιάπωνες, σαφής στόχος είναι το νέο Civic Type-R να μην πάρει μόνο μαζί του, φεύγοντας από το Nurburgring, το σκαλπ του Golf GTI των 306 ίππων και 1285 κιλών, αλλά και τον τίτλο του γρηγορότερου προσθιοκίνητου του κόσμου

vw golf gti clubsport s web 032 Το Civic Type-R θέλει το σκαλπ του Golf GTI

Βέβαια, η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία, μέσω διαρροών λέει απλά ότι “είναι φυσιολογικό ότι θα κυνηγήσουμε το δικό μας προσωπικό ρεκόρ, αλλά αν κερδίσει και άλλα αυτοκίνητα που δοκιμάζονται στο ‘Ring, θα είναι ακόμα καλύτερα”. Το ερώτημα είναι τι θα “φοράει” το Civic Type-R που θα μπει στην “Πράσινη Κόλαση” για το ρεκόρ, μιας και το Golf δεν είχε πίσω καθίσματα και αρκετά υλικά που δίνουν βάρος όπως οι… μοκέτες, η ηχομόνωση και η μπαταρία, η οποία ήταν μικρότερη. Στην προηγούμενη προσπάθειά της, η Honda είχε αφαιρέσει το air condition για να ισοσκελίσει το βάρος του roll cage. Τώρα;

Και κάτι τελευταίο: Οι Γάλλοι έχουν σιωπήσει επί μακρόν. Με την Peugeot να δείχνει να αδιαφορεί να ρίξει το 308 GTI στο Nurburgring, έχει ενδιαφέρον να δούμε τι σκέφτεται η Renault