• Όλα τα τρέχοντα μοντέλα Honda που πωλούνται στην Ευρώπη είναι 5 αστέρων
Τα νέα HR-V και Jazz είναι τα τελευταία μοντέλα στην οικογένεια της Honda που πήραν άριστα από τον ανεξάρτητο οργανισμό ασφάλειας Euro NCAP. Στο πλαίσιο των νέων κανονισμών για το 2015, και τα δύο μοντέλα αξιολογήθηκαν με 5 αστέρια επιβεβαιώνοντας τη δέσμευση της Honda στη συνολική φιλοσοφία ασφάλειας.
Με συγκομιδή πέντε αστεριών, το Jazz είναι το δεύτερο supermini που βαθμολογείται με 5 αστέρια φέτος μέχρι στιγμής. Τόσο το Jazz όσο και το HR-V εφοδιάζονται με το σύστημα City-Brake Active (CTBA) της Honda στάνταρ σε όλη τη σειρά των μοντέλων. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία λέιζερ, το σύστημα CTBA σαρώνει το δρόμο μπροστά και ενεργοποιεί αυτόματα τα φρένα εάν επίκειται σύγκρουση με χαμηλή ταχύτητα.
Οι μεσαίες και ανώτερες εκδόσεις και των δύο μοντέλων φέρουν το ‘Advanced Driver Assist System’ (ADAS) της Honda, μία σειρά τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας που περιλαμβάνει: Forward Collision Warning, Traffic Sign Recognition System, Intelligent Speed Limiter, Lane Departure Warning και High-beam Support System.
Τα νέα Jazz και HR-V πλαισιώνουν την υπόλοιπη 5στερη οικογένεια της Honda, με μοντέλα όπως τα Civic και CR-V που παράγονται στο Swindon.
Το μοντέλο αξιολόγησης Euro NCAP εστιάζει στη συνολική ασφάλεια του οχήματος ώστε οι καταναλωτές να έχουν μπροστά τους ένα μόνο απλό και κατανοητό σκορ. Το σύστημα λαμβάνει υπόψη την προστασία επιβατών, παιδιών και πεζών και τη διαθεσιμότητα βοηθημάτων του οδηγού.
Οργανισμός Euro NCAP
Το Euro NCAP προσφέρει στους ιδιοκτήτες οχημάτων μία ρεαλιστική και ανεξάρτητη αξιολόγηση της ασφάλειας μερικών από τα πιο δημοφιλή αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στην Ευρώπη.
Έχοντας ιδρυθεί το 1997 και τώρα με την υποστήριξη επτά Ευρωπαϊκών Κυβερνήσεων, της Ευρωπαϊκής Επιτροπής και λεσχών αυτοκινήτων και οργανισμών καταναλωτών σε κάθε Ευρωπαϊκή χώρα, το Euro NCAP γρήγορα έπαιξε καταλυτικό ρόλο στην ενθάρρυνση σημαντικών βελτιώσεων ασφάλειας στο σχεδιασμό νέων αυτοκινήτων.
Το μοντέλο αξιολόγησης Euro NCAP εστιάζει στη συνολική ασφάλεια του οχήματος ώστε οι καταναλωτές να έχουν μπροστά τους ένα μόνο απλό και κατανοητό σκορ. Το τρέχον σύστημα παρουσιάστηκε τον Ιανουάριο του 2015 και χρησιμοποιεί ένα σταθμισμένο σκορ, συνδυάζοντας πολλούς παράγοντες ασφάλειας ενός αυτοκινήτου: προστασία ενηλίκων (40%), παιδιών (20%) και πεζών (20%) με διαθεσιμότητα συστημάτων υποστήριξης ασφάλειας (20%).