Thomas Schmall, CEO of Volkswagen Group Components.

Volkswagen Group: Φιλόδοξοι στόχοι και ανάπτυξη νέας τεχνολογίας ξηρής επίστρωσης μπαταριών

Οι μέτοχοι στο ετήσιο συνέδριο αποτελεσμάτων της VW τον Μάρτιο είχαν ενημερωθεί ότι θα περίμεναν να ακούσουν το αποτέλεσμα των εικονικών καταχωρίσεων για τα εμπορικά σήματα, το λογισμικό και τις μονάδες μπαταριών

Ο Όμιλος Volkswagen θα διοργανώσει μια σειρά από ημέρες κεφαλαιαγοράς για να παρουσιάσει τα αποτελέσματα των προσπαθειών εικονικής εισαγωγής σε κάθε έναν από τους σημαντικούς τομείς της μάρκας και τις μονάδες λογισμικού και μπαταριών, σύμφωνα με δύο πηγές που γνωρίζουν το θέμα.

Στην ημέρα κεφαλαιαγοράς την Τετάρτη, η VW θα παρουσιάσει μια επισκόπηση των στόχων του ομίλου για τα επόμενα 3-4 χρόνια, δήλωσαν οι πηγές την Παρασκευή, αρνούμενες να κατονομαστούν.

Οι μέτοχοι ενημερώθηκαν στο ετήσιο συνέδριο αποτελεσμάτων της αυτοκινητοβιομηχανίας τον Μάρτιο να περιμένουν να ακούσουν το αποτέλεσμα των εικονικών εισαγωγών –που ονομάστηκαν “εικονικές ιστορίες μετοχών” από την εταιρεία και βρίσκονται σε εξέλιξη από πέρυσι– στην εκδήλωση της επόμενης εβδομάδας.

Αλλά οι πηγές δήλωσαν ότι τα αποτελέσματα θα κλιμακωθούν αντ’ αυτού σε μια σειρά εκδηλώσεων που θα επικεντρωθούν στις ομάδες εμπορικών σημάτων, στη μονάδα λογισμικού και στη μονάδα μπαταριών και θα πραγματοποιηθούν σε μεγαλύτερο χρονικό διάστημα.

Τα αποτελέσματα θα περιλαμβάνουν μετρήσιμες οικονομικές πληροφορίες, όπως οι ταμειακές ροές και οι στόχοι κέρδους, πρόσθεσαν.

Τα στελέχη έχουν επανειλημμένα τονίσει ότι οι εικονικές ασκήσεις δεν θα οδηγήσουν απαραίτητα σε πραγματικές εισαγωγές, αν και η αυτοκινητοβιομηχανία μιλάει με εξωτερικούς επενδυτές για τη μονάδα μπαταριών PowerCo και έχει πει ότι η εισαγωγή στο χρηματιστήριο είναι μια πιθανότητα.

Η VW κυριαρχεί στη διαδικασία ξηρής επικάλυψης μπαταριών με δυνατότητα μείωσης του κόστους των κυψελών

Ο Όμιλος Volkswagen και ο τεχνολογικός του εταίρος Koenig & Bauer έχουν κατακτήσει μια διαδικασία κατασκευής μπαταριών που ονομάζεται ξηρή επίστρωση, η οποία αν επεκταθεί θα μπορούσε να μειώσει το κόστος παραγωγής κυψελών κατά εκατοντάδες εκατομμύρια ευρώ ετησίως, δήλωσε ο επικεφαλής μπαταριών της VW, Thomas Schmall, σε δήλωσή του.

Η αυτοκινητοβιομηχανία, η οποία συνεργάζεται με τον κατασκευαστή εκτυπωτικών μηχανών Koenig & Bauer για την τεχνολογία, δήλωσε ότι οι δύο εταιρείες είναι οι πρώτες που τελειοποίησαν τη διαδικασία τόσο για το θετικό όσο και για το αρνητικό ηλεκτρόδιο.

“Κανείς άλλος δεν μπορεί να το κάνει αυτό σήμερα”, δήλωσε ο Schmall σε μια συζήτηση τύπου κατά τη διάρκεια μιας συνάντησης κορυφής.

Στην παραδοσιακή κατασκευή μπαταριών, τα υλικά για την κάθοδο – ή το θετικό ηλεκτρόδιο – και την άνοδο – το αρνητικό ηλεκτρόδιο – εφαρμόζονται σε ένα φύλλο φορέα μέσω ενός χημικού μείγματος πάστας που πρέπει να στεγνώσει, απαιτώντας υψηλά ποσά ενέργειας.

Η ξηρή επίστρωση εξαλείφει αυτό το βήμα με μια κόλλα που δεν απαιτεί στέγνωμα, εξήγησε ο Schmall.

Η Tesla, η οποία απέκτησε μια παρόμοια διαδικασία μέσω της εξαγοράς της νεοσύστατης εταιρείας Maxwell Technologies το 2019, έχει καταφέρει μέχρι στιγμής να επιστρώσει με ξηρή επίστρωση την άνοδο, αλλά εξακολουθεί να έχει προβλήματα με την κάθοδο, ανέφεραν πηγές στο Reuters τον Μάρτιο.

Η VW δήλωσε ότι έχει παράγει αρκετές εκατοντάδες κυψέλες με τη μέθοδό της σε πιλοτική γραμμή και θα πρέπει να είναι έτοιμη για βιομηχανική παραγωγή μέχρι το 2027.