BMW

Το BMW Group εμπνέει τους gamers με το πρώτο Car Creator στο Fortnite

Το BMW Group όχι μόνο προωθεί με συνέπεια τον μετασχηματισμό και την ψηφιοποίηση της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά θέτει επίσης πρότυπα στο gaming και τις ψηφιακές εμπειρίες παρουσιάζοντας συναρπαστικές καινοτομίες.

BMW

Το BMW Group όχι μόνο προωθεί με συνέπεια τον μετασχηματισμό και την ψηφιοποίηση της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά θέτει επίσης πρότυπα στο gaming και τις ψηφιακές εμπειρίες παρουσιάζοντας συναρπαστικές καινοτομίες. Αυτό συμβαίνει και με το πρώτο παγκοσμίως Car Creator στο Fortnite. Το δημοφιλές διαδικτυακό βιντεοπαιχνίδι της Epic Games προσφέρει ένα ευρύ φάσμα εργαλείων για τη δημιουργία παιχνιδιών και εμπειριών gaming. Με το νησί “Hypnopolis”, το οποίο μπορούν να εξερευνήσουν οι παίκτες του Fortnite, το BMW Group δημιούργησε μια εικονική πόλη του μέλλοντος. Η πλοκή επικεντρώνεται γύρω από τη νέα BMW iX2 και επιφυλάσσει διάφορες προκλήσεις για τους gamers.

Ως μια φανταστική πόλη που συνδυάζει τη φουτουριστική τεχνολογία και τη φύση, το “Hypnopolis” ενσαρκώνει το καινοτόμο και βιώσιμο όραμα του BMW Group. Τα σημαντικότερα αρχιτεκτονικά τοπόσημα του BMW Group, όπως το αρχηγείο της εταιρείας, γνωστό και ως “Four Cylinder”, το BMW Welt και το Μουσείο BMW, ενσωματώνονται αρμονικά στον περίτεχνα σχεδιασμένο εικονικό κόσμο ανάμεσα σε ουρανοξύστες, πλωτές γέφυρες και χώρους πρασίνου. Το διακριτικό branding επαναλαμβάνεται σε πολυάριθμα Easter Eggs και άλλα διασκεδαστικά στοιχεία του παιχνιδιού.

«Σχεδιάζουμε δημιουργικές αλληλεπιδράσεις και ατομικές εμπειρίες που αντικατοπτρίζουν την καινοτόμο δύναμη της BMW στον ψηφιακό κόσμο. Με αυτόν τον τρόπο, χρησιμοποιούμε τις δυνατότητες του Web 3.0 για να ενισχύσουμε την ψηφιακή εμπειρία της μάρκας και να δημιουργήσουμε μια ενεργή κοινότητα», δηλώνει ο Stefan Ponikva, Αντιπρόεδρος του τμήματος Επικοινωνίας & Εμπειρίας Μάρκας BMW. «Το νησί μας στο διαδικτυακό βιντεοπαιχνίδι Fortnite ανοίγει νέες ευκαιρίες διαλόγου με target groups της επόμενης γενιάς και ζωντανεύει τη μάρκα στα χέρια των παικτών. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που η BMW είναι η πρώτη μάρκα η οποία προσφέρει στους παίκτες την ευκαιρία να εξατομικεύσουν ένα ψηφιακό όχημα στο Fortnite».

 

Παγκόσμια πρεμιέρα του Car Creator για την BMW iX 2 στο Fortnite

Το αποκορύφωμα της επίσκεψης στο “Hypnopolis” είναι το Car Creator, το οποίο βρίσκεται κάτω από τον διπλό κώνο στο BMW Welt και ξεκλειδώνεται με την ολοκλήρωση διαφόρων προκλήσεων. Η δυνατότητα δημιουργίας ενός οχήματος σε περιβάλλον gaming αποτελεί παγκόσμια πρεμιέρα στο Fortnite, καθιστώντας την BMW την πρώτη μάρκα που επιχειρεί κάτι τέτοιο. Η μοναδική αυτή εμπειρία  επιτρέπει στους παίκτες να σχεδιάσουν τη νέα BMW iX2 σύμφωνα με τις προσωπικές τους προτιμήσεις.

Κατά το λανσάρισμα του “Hypnopolis” στις 4 Οκτωβρίου 2023, η νέα BMW iX2 θα εξακολουθεί να εμφανίζεται ως καμουφλαρισμένο πρωτότυπο στο Car Creator με τους παίκτες να μπορούν σε πρώτη φάση να επιλέξουν μέσα από μια περιορισμένη παλέτα χρωμάτων, ζαντών ή περιεχομένου πορτμπαγκάζ που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το παιχνίδι. Μετά την παρουσίαση στις 11 Οκτωβρίου 2023, τα χρώματα, οι ζάντες και οι επιλογές εσωτερικού για τη νέα BMW iX2 θα είναι τότε επίσης διαθέσιμα στο Car Creator.

Ο κωδικός για την είσοδο στο “Hypnopolis” είναι: 3541-0917-2429.

Το BMW Group υιοθετεί μια ολιστική προσέγγιση στις εικονικές εμπειρίες

Ο πρωτοποριακός ρόλος που διαδραματίζει το BMW Group στην αυτοκινητοβιομηχανία όσον αφορά την υλοποίηση εικονικών εμπειριών δεν περιορίζεται μόνο στον τομέα των παιχνιδιών. Η εταιρεία εφαρμόζει όλο και περισσότερο λύσεις εικονικής πραγματικότητας και ψηφιακών εμπειριών στους τομείς της παραγωγής, της ανάπτυξης, των πωλήσεων και του aftersales.

Με δεδομένο ότι οι εικονικές εμπειρίες προσφέρουν μοναδικές δυνατότητες στους πελάτες να κατανοήσουν το όχημά τους, το BMW Group προχωρά ένα βήμα παρακάτω σε συνεργασία με καινοτόμες νεοφυείς επιχειρήσεις στον τομέα της τεχνολογίας. Στο πλαίσιο του παγκόσμιου προγράμματος αναζήτησης προμηθευτών, η premium βαυαρική αυτοκινητοβιομηχανία εγκαινίασε το BMW Group Supplierthon 2023, με περισσότερους από 100 συμμετέχοντες από όλο τον κόσμο να υποβάλλουν τις καινοτόμες ιδέες τους στις κατηγορίες “Vehicle Readiness”, ” In-Car Experience” και ” Virtual Ecosystems”. Το BMW Group σχεδιάζει να εντάξει τους αντίστοιχους νικητές από τις τρεις κατηγορίες στο δίκτυο συνεργατών και προμηθευτών του προκειμένου να προωθήσει την υλοποίηση αυτών των πολλά υποσχόμενων ιδεών.

Την πρώτη θέση στην κατηγορία “Vehicle Readiness” κατέλαβε η κινεζική start-up DeepMirror Inc. με μια προσέγγιση χωρικού υπολογισμού που καθιστά δυνατό τον εντοπισμό οχημάτων στο χώρο συνδυάζοντας πολλαπλούς αισθητήρες. Με το “BMW Efficiency Racing”, η MaibornWolff GmbH προσφέρει την καλύτερη “εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο” που μετατρέπει ένα αποδοτικό στυλ οδήγησης σε έναν διασκεδαστικό αγώνα εναντίον άλλων οδηγών BMW. Η πιο πειστική προσέγγιση στην κατηγορία “Virtual Ecosystem” φέρει την υπογραφή της Serviceplan DCNTRL. Το “BMW Key” του Web3 Studio αντιπροσωπεύει μια ολιστική προσέγγιση που συνδέει τα φυσικά προϊόντα σε όλο το ταξίδι του πελάτη με την εικονική εμπειρία της μάρκας.

Η ολιστική προσέγγιση που ακολουθεί το BMW Group όσον αφορά τους εικονικούς κόσμους βασίζεται ουσιαστικά σε τρεις πυλώνες. Στο πλαίσιο του “Corporate Metaverse”, για παράδειγμα, το BMW Group χρησιμοποιεί εικονικές πλατφόρμες εργασίας για την από κοινού ανάπτυξη νέων λύσεων και προϊόντων. Αυτό επεκτείνεται σε όλους τους τομείς, όπως η ανάπτυξη, η παραγωγή και το ανθρώπινο δυναμικό και περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την πλατφόρμα ανάπτυξης ItOverse που υποστηρίζεται από την τεχνητή νοημοσύνη και το Factoryverse ως το ψηφιακό δίδυμο των εργοστασίων του BMW Group.

Επιπλέον, το BMW Group αξιοποιεί τις δυνατότητες ενός “Commercial Metaverse” για να ενισχύσει την ψηφιακή εμπειρία της μάρκας και να δημιουργήσει μια ζωντανή κοινότητα στην οποία η εικονική πλατφόρμα γίνεται χώρος εμπειρίας για τους πελάτες. Το “In-Car Metaverse” βασίζεται σε καινοτόμες τεχνολογίες για τη μετατροπή των οχημάτων σε διεπαφές στο Web 3.0. Νέες μέθοδοι για τη διαχείριση της καινοτομίας αποτελούν μέρος αυτού, όπως και η απρόσκοπτη ενσωμάτωση λύσεων ψυχαγωγίας και επικοινωνίας τρίτων στο όχημα.