Η νέα Supra είναι… ίδια το FT-1

Δεν μας χωρίζει και πολύς καιρός από τη νέα χρονιά και, από τότε, δεν μας χωρίζει και πολύς καιρός από τις 14 Ιανουαρίου οπότε, στο Detroit Auto Show, η Toyota θα παρουσιάσει επισήμως ένα από τα πλέον αναμενόμενα αυτοκίνητα των τελευταίων ετών: Την επόμενη γενιά της Supra. Ευτυχώς για εμάς τους… περίεργους, έχουν διαρρεύσει κάποιες πρώτες φωτογραφίες, οι οποίες δεν μας δείχνουν απλά τη… χαώδη διαφορά της Supra A90 με τη νέα BMW Z4, αλλά και την τρομακτική ομοιότητα με το πρωτότυπο FT-1 που είχε παρουσιάσει η ιαπωνική μάρκα το μακρινό 2014. 


Σε αντίθεση με την απογοήτευση που είχε σκορπίσει στους φαν της Supra η είδηση ότι το θρυλικό ιαπωνικό μοντέλο εξελισσόταν από την Toyota μαζί με τη BMW, σε κοινό πάτωμα με τη Ζ4, οι τελευταίες εικόνες της σκορπούν ενθουσιασμό. Άλλωστε, ο σχεδιαστής της Toyota, Tada-San, είναι και αυτός φαν της Supra. Έτσι, υπό τις εντολές του Tetsuya Tada, η σχεδιαστική ομάδα που ανέλαβε τη νέα Supra φρόντισε, όπως αποδεικνύεται, να της δώσει πολύ sexiness, παίρνοντας αυτούσια στοιχεία από το εντυπωσιακό FT-1 Concept

Η διαρροή της φωτογραφίας του εμπρός μέρους της Supra, μας δείχνει αρχικά ότι οι σχεδιαστές πήραν αυτούσια τα φωτιστικά σώματα του FT-1 και σχεδόν ολόκληρο το ρύγχος, αφαιρώντας τους υπερβολικούς αεραγωγούς και προσθέτοντας ένα τεράστιο splitter, το οποίο προφανέστατα θα βοηθά στη δημιουργία downforce στις υψηλές ταχύτητες. Εκτός αυτών, συμπεραίνουμε ότι η νέα Supra, μπαίνει στο πάνθεον των αυτοκινήτων, ο σχεδιασμός των οποίων είναι εμφανώς επηρρεασμένος από τη Formula 1

Η τελευταία leaked εικόνα, από το πίσω μέρος της Supra, που είδαμε στο Supra MKV forum, χωρίς καμουφλάζ επίσης, μας αφήνει να βγάλουμε ακόμα περισσότερα συμπεράσματα. Εδώ, οι αλλαγές είναι ακόμα λιγότερες, αποδεικνύοντάς μας πως η Toyota απλά έκανε μια… πολιτική έκδοση του FT-1. Τα φωτιστικά σώματα είναι ακριβώς ίδια, το ducktail είναι εκεί, οι διαχύτες, ακόμα και το -εμπνευσμένο από τη Formula 1- κεντρικό φανάρι ομίχλης στα χαμηλά. Τα καλά νέα είναι ότι, όπως μας έδειξε teaser -αλλά και η αγωνιστική έκδοση- θα υπάρχει και δυνατότητα για μια γιγαντιαία αεροτομή στο πίσω μέρος, θυμίζοντας τις θρυλικές Supra με τις… απλώστρες. 

Από το εσωτερικό, λίγα νέα έχουμε, αν και, απ’ ό,τι είδαμε στο πρωτότυπο (production-ready) που έκανε ένα πέρασμα στο Goodwood, έχει ψηφιακό πίνακα οργάνων και γενικότερα δανείζεται αρκετά στοιχεία, όπως το τιμόνι, από την “αδελφή” της, BMW Z4. Οι διαφορές είναι ότι ο λεβιές είναι χαμηλότερα τοποθετημένος στη Supra, όπως και η οθόνη. Πάντως οι αεραγωγοί είναι εμπνευσμένοι από το FT-1. Αν και περισσότερες πληροφορίες δεν υπάρχουν, πηγές αναφέρουν ότι ίσως η entry level έκδοση της Supra θα έχει αναλογικά όργανα.

Όσο για τον κινητήρα; Οι φήμες δεν έχουν τέλος, με την Toyota να μας λέει ότι “θα μείνει πιστή στην κληρονομιά της”, γεγονός που μας κάνει να πιστεύουμε ότι η ιπποδύναμη θα κινείται περί τους 400+ ίππους. Οι περισσότερες πληροφορίες συγκλίνουν στο ότι πρώτα θα δούμε μια πισωκίνητη τρίλιτρη εξακύλινδρη έκδοση, ενώ οι φήμες ότι θα δούμε και τετρακύλινδρους υβριδικούς, ή τον V10 της LFA σε μια κορυφαία έκδοση, φουντώνουν. Λίγη υπομονή ακόμα…