Τον Ιούνιο έρχεται στην Ελλάδα το νέο Nissan Qashqai

Στις αρχές Ιουνίου θα “πατήσει” στους ελληνικούς δρόμους το ολοκαίνουριο Nissan Qashqai. Οι τιμές για το ανανεωμένο μοντέλο, το οποίο κάνει εντυπωσιακό τεχνολογικό και σχεδιαστικό άλμα σε σχέση με την απερχόμενη γενιά, αναμένεται να ανακοινωθούν το αμέσως επόμενο διάστημα.

Σε πρώτη φάση πάντως, από την παγκόσμια παρουσίαση του νέου Qashqai, προκύπτουν δύο τινά: Το ένα, είναι οι εμφανείς σχεδιαστικές επιρροές από το Juke -οι οποίες μάλιστα οδήγησαν και σε γενναία αύξηση των μεγεθών του Qashqai, για να υπάρξει διαφοροποίηση μεταξύ των δύο μοντέλων- αλλά και από τη νέα γενιά του Patrol, που μας καταδεικνύει τη νέα, τολμηρή σχεδιαστική ταυτότητα της ιαπωνικής μάρκας. Και δεύτερο, την εντυπωσιακή αλλαγή του εσωτερικού (εδώ, στο Topspeed.gr διαφωνούμε στο αν υπάρχουν επιρροές από το Juke ή και από το GT-R), η οποία έρχεται να βάλει “σφήνα” το best seller της αγοράς των SUV στον ευρωπαϊκό ανταγωνισμό

Τολμηρό το νέο Nissan Qashqai, σχεδιαστικά

Όχι τυχαία άλλωστε, το νέο Qashqai είναι σχεδιασμένο στην Ευρώπη και φέρει επάνω του όλη την τεχνολογία αιχμής της Nissan. Χαρακτηριστικότερο, το ePower (εδώ μιλάμε για απευθείας επιρροή από το LEAF), στο οποίο το υβριδικό Qashqai κινείται από ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 190 ίππων (και 330 Nm ροπής), χρησιμοποιώντας το μοτέρ βενζίνης 1,5 λίτρων, ως γεννήτρια φόρτισης της μπαταρίας

Οι τεχνολογίες αιχμής πρωταγωνιστούν στο εσωτερικό του νέου μοντέλου

Ισχυρότερη έκδοση του Nissan Qashqai, που δεν θα παρέχεται με κινητήρα πετρελαίου (αλλά θα παρέχεται σε προσθιοκίνητες και τετρακίνητες εκδόσεις, με αυτόματο και χειροκίνητο κιβώτιο), μετά την ηλεκτρική, θα είναι αυτή με τον γνωστό τετρακύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,3 DIG-T με υβριδικό 12v συστημα ALiS με 158 ίππους και 260 Nm ροπής. 

Εμφανείς οι επιρροές από το Juke στο δημοφιλέστερο SUV 

Σε αυτή την έκδοση, θα διατίθεται και τετρακίνητο, με μηχανικό 6άρι κιβώτιο ή αυτόματο CVT). Θα διατιθεται επίσης με το ίδιο μοτέρ και με 140 ίππους και 240 Nm ροπής με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και κίνηση στους εμπρός τροχούς.