Θα είναι ηλεκτρικό το επόμενο MR2;

Ο αντιπρόεδρος πωλήσεων και marketing της Toyota Europe, Matt Harrison, το επιβεβαίωσε, έστω και εμμέσως στο βρετανικό Autocar, ότι η Toyota σκέφτεται να επαναφέρει το MR2, ώστε να αναβιώσει το μοντέλο των “τριών αδερφών” της “αγίας τριάδας” των σπορ μοντέλων της (όπως πρώτα είχε αποκαλύψει το Topspeed.gr εδώ). Μόνο που τώρα, αντί για Supra- Celica-MR2, θα έχουμε Supra- GT86- MR2. Πότε, λοιπόν, θα έρθει το MR2;

Πληροφορίες αναφέρουν ότι στην καλύτερη περίπτωση, το 2021, ή το 2022 θα δούμε το τελικό προϊόν, καθώς δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό καν αν έχει πάρει το πράσινο φως η αρμόδια ομάδα να προχωρήσει το project. Άλλωστε, ακόμα και αν έχει ήδη ξεκινήσει η εξέλιξη -καθώς οι άνθρωποι της Toyota είναι… Σφίγγες- ακόμα δεν έχει αποφασιστεί το κινητήριο σύνολο του MR2. Εάν δηλαδή θα είναι υβριδικό, ή πλήρως ηλεκτρικό. 

Όπως είχε αποκαλύψει το Topspeed.gr (σχετικό ρεπορτάζ εδώ), η πρώτη σκέψη για την επόμενη γενιά του MR2 είδε το φως της δημοσιότητας στο Τόκυο, με το GR HV Sports. Πρόκειται για ένα πισωκίνητο διθέσιο σπορ coupe – με targa οροφή, μακρύτερο και φαρδύτερο από το GT86, όμως μόλις 5mm ψηλότερο. Η “λεπτομέρεια” είναι ότι το συγκεκριμένο μοντέλο έχει αρχιτεκτονική που δεν ταιριάζει ακριβώς στη φιλοσοφία του MR2. 

Γιατί, φοράει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης εμπρός και έχει τοποθετημένες μπαταρίες και ηλεκτροκινητήρες στο κέντρο του αυτοκινήτου για ιδανική κατανομή βάρους. Όμως MR2, σημαίνει κεντρομήχανο (Μ) πισωκίνητο (R) διθέσιο (2). Γι’ αυτό και στη σκέψη των ανθρώπων της Toyota τριγυρνά μια άλλη ιδέα. 

Αυτή αφορά την τοποθέτηση αποκλειστικά ηλεκτροκινητήρα, χαμηλά και στο κέντρο του μοντέλου. Με αυτό τον τρόπο, θα επιτευχθεί εξαιρετικό ζύγισμα και κράτημα, αλλά θα επιτευχθεί ένας ακόμα σκοπός: Το MR2 θα ειναι ένα πραγματικά ριζοσπαστικό μοντέλο, το οποίο θα μπορέσει να (ξανα)μπει στην “αρένα” με αξιώσεις, απέναντι στον ανταγωνισμό που έχει πάρει “κεφάλι”, τα τελευταία χρόνια τα οποία η Toyota απείχε από τον κόσμο των enthusiasts… Θα το κάνει λοιπόν;