3 Η Kia επενδύει 70 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή κινητήρων στην Ευρώπη

Η Kia επενδύει 70 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή κινητήρων στην Ευρώπη

 

3 Η Kia επενδύει 70 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή κινητήρων στην Ευρώπη

  Η Kia Motors Ευρώπης
ολοκλήρωσε μια σειρά αναβαθμίσεων στο εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων και
κινητήρων στη Žilina της Σλοβακίας. Οι βελτιώσεις είναι το αποτέλεσμα μιας
επένδυσης 70 εκατομμυρίων ευρώ που έκανε φέτος η Kia, προετοιμάζοντας
το εργοστάσιο για την παραγωγή των νέων κινητήρων εσωτερικής καύσης “Smartstream” και των
υβριδικών κινητήρων.

 

  Η επένδυση στη Žilina έχει στόχο το
μετασχηματισμό (από ντίζελ σε βενζίνη) της μίας από τις τέσσερις γραμμές
συναρμολόγησης κινητήρων του εργοστασίου. Στο εξής η Kia θα κατασκευάζει σε
3 γραμμές παραγωγής μικρού κυβισμού κινητήρες βενζίνης, υψηλής απόδοσης, συμβατούς
με υβριδικά συστήματα, ενώ η τέταρτη αφορά στον πρόσφατης «Smartstream» γενιάς κινητήρα
ντίζελ 1,6 λίτρων. Πρόκειται για μια κίνηση της Kia προς τον
εξηλεκτρισμό, σύμφωνα με την ευρύτερη τάση της ευρωπαϊκής αγοράς.

 

  Επίσης, αυτή η επένδυση
επιτρέπει την παραγωγή της πρόσφατης γενιάς κινητήρων «Smartstream» της Kia, που βασίζονται στους
νέους 1,5 λίτρων «Kappa» και 1,6 λίτρων «Gamma» T-GDi (τούρμπο άμεσου
ψεκασμού βενζίνης). Αυτοί οι νέοι τετρακύλινδροι βενζινοκινητήρες θα αποτελέσουν
την βάση για τον εξηλεκτρισμό και την μείωση των εκπομπών ρύπων της εταιρείας
στην Ευρώπη. Και οι δύο νέοι κινητήρες έχουν σχεδιαστεί για να υποδέχονται το  υβριδικό 48V σύστημα ECODynamics + της Kia. Επιπλέον, ο «Gamma» κινητήρας 1.6 T-GDi έχει σχεδιαστεί
για να υποδέχεται υβριδικές τεχνολογίες καθώς η μάρκα μελετά μια ευρύτερη γκάμα
με νέες μελλοντικές εκδόσεις.

 

  «Η συνεχής
επένδυση στο εργοστάσιό μας στη Σλοβακία θα μας βοηθήσει να ανταποκριθούμε στις
αυξανόμενες απαιτήσεις των Ευρωπαίων οδηγών», σχολιάζει ο Emilio Herrera, COO της Kia Motors Ευρώπης. «Έχουμε
ήδη διαπιστώσει μια σημαντική αύξηση της ζήτησης για τα ηλεκτρικά βενζινοκίνητα
αυτοκίνητα. Αυτή η επένδυση σε μια προηγμένη γραμμή παραγωγής κινητήρα απελευθερώνει
την δυνατότητά μας να φέρουμε εξηλεκτρισμένα σύνολα σε ένα ευρύτερο
πελατολόγιο».

 

  «Για την ώρα, πάνω
από το ένα τέταρτο των αυτοκινήτων που πουλά η Kia στην Ευρώπη αναλογεί
σε κάποια εξηλεκτρισμένη έκδοση (48V Hybrid, Hybrid PHEV, BEV), ένα ποσοστό που
θα αυξηθεί μέσα στα επόμενα χρόνια», προσθέτει ο Herrera. «Οι νέοι
κινητήρες μας προσφέρουν ακόμη μεγαλύτερη απόδοση και ταχύτερη μετάβαση στην
εξηλεκτρισμένη εποχή χάρη στην ευκολία ενσωμάτωσης των υβριδικών συστημάτων. Είμαστε
περήφανοι που μπορούμε να κατασκευάσουμε τους νεότερους τεχνολογικά κινητήρες
της Kia εδώ στην Ευρώπη, για Ευρωπαίους πελάτες».

 

  Η επένδυση της Kia στη Žilina πλέον αναδεικνύει
την εν λόγω παραγωγική εγκατάσταση ως κορυφαία παγκοσμίως στην παραγωγή
κινητήρων HEV. Η γραμμή συναρμολόγησης για το νέο 1.5 T-GDi κινητήρα
λειτουργεί παράλληλα με μια νέα γραμμή παραγωγής για τον 1.6 T-GDi. Επίσης, στη Žilina κατασκευάζεται
και ο «Smartstream» κινητήρας ντίζελ 1,6 λίτρων και οι υβριδικοί 48V κινητήρες ντίζελ,
που απαντώνται στην γκάμα των Kia Ceed, XCeed και Kia Sportage.

 

 

Υβριδική
τεχνογνωσία – σχεδιασμένη στην Κορέα, κατασκευασμένη στην Ευρώπη

 

1 Η Kia επενδύει 70 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή κινητήρων στην Ευρώπη

  Οι νέοι κινητήρες
έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί εσωτερικά από το τμήμα Έρευνας και
Τεχνολογίας της Kia στη Namyang της Κορέας. Οι ομάδες των ειδικών εξέλιξης συστημάτων
ισχύος έχουν βελτιώσει την απόδοση των κινητήρων και την ροπή τους σε ένα ευρύτερο
φάσμα των πιο συχνά χρησιμοποιούμενων στροφών ανά λεπτό.  Επίσης, η ενσωμάτωση της υβριδικής τεχνολογίας
της Kia ήταν η βάση για την εξέλιξη και των δύο κινητήρων.

 

  Αυτοί οι νέας
γενιάς κινητήρες αποτελούν μέρος της ευρύτερης στρατηγικής της Kia για μία
πληρέστερη γκάμα κινητήριων συστημάτων, συμπεριλαμβανομένων υβριδικών,
ηλεκτρικών και κινητήρων εσωτερικής καύσης που να ικανοποιούν τις ανάγκες
διαφορετικών προφίλ οδηγών.

 

 

Περισσότερη ισχύς και χαμηλότερες εκπομπές χάρη στις νέες
τεχνολογίες «
Smartstream»

 

4 Η Kia επενδύει 70 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή κινητήρων στην Ευρώπη

  Ο νέος 1.5 T-GDi κινητήρας
αντικαθιστά τον 1.4 T-GDi της Kia και θα τοποθετηθεί στο μέλλον σε διάφορα μοντέλα
παραγωγής. Με ισχύ 160 ίππων, ​​ο νέος κινητήρας «Kappa» δεν είναι μόνο
14% πιο ισχυρός από τον προκάτοχό του που απέδιδε 140 ίππους. Επιπρόσθετα, έχει
4,5% περισσότερη ροπή (στα 253 Nm) και είναι έως και 7% πιο οικονομικός σε καύσιμα και
εκπομπές καυσαερίων.

 

  Ο νέος κινητήρας
«Gamma» είναι μια αναβάθμιση του υπάρχοντος 1.6 T-GDi της Kia υιοθετώντας τις
πιο πρόσφατες τεχνολογίες «Smartstream» της εταιρείας για μείωση της κατανάλωσης καυσίμου έως
και 8%, σε σύγκριση με το προηγούμενο σύνολο. Εν τω μεταξύ, η ισχύς έχει
αυξηθεί από τους 177 στους 180 ίππους. Η μέγιστη ροπή παραμένει στα 265 Nm.

 

  Και οι δύο νέοι
κινητήρες διαθέτουν τις προηγμένες καινοτομίες «Smartstream» της Kia, που έχουν
σχεδιαστεί για την μείωση των εκπομπών και τη βελτίωση των επιδόσεων στο δρόμο.
Αυτές οι καινοτομίες περιλαμβάνουν το σύστημα συνεχούς μεταβαλλόμενου χρονισμού
των βαλβίδων (CVVD) και ένα σύστημα επανακυκλοφορίας καυσαερίων χαμηλής
πίεσης (LP-EGR) για την βελτίωση της απόδοσης καυσίμου και των εκπομπών
ρύπων.

 

  Το CVVD μεταβάλλει το
χρονισμό βαλβίδων του κινητήρα για τη βελτίωση των επιδόσεων και της απόδοσης
καυσίμου, ενώ ταυτόχρονα μειώνει τις εκπομπές ρύπων. Το σύστημα LP-EGR είναι ενεργό στις
χαμηλότερες σ.α.λ. του κινητήρα μειώνοντας την πρόωρη καύση ή τα «πειράκια». Παράλληλα,
ο συνδυασμός CVVD και LP-EGR δημιουργεί μια σημαντική βελτίωση στην απόδοση καυσίμου.

 

  Επίσης, οι
κινητήρες διαθέτουν μπεκ ψεκασμού υψηλότερης πίεσης και φίλτρα σωματιδίων
βενζίνης (GPF) για μειωμένες εκπομπές σωματιδίων. Εκτός από τη μείωση
των εκπομπών, οι νέες τεχνολογίες βελτιώνουν την αποδοτικότητα των κινητήρων,
με περισσότερη ισχύ και ροπή διαθέσιμη σε χαμηλότερες σ.α.λ..

 

 

Διαθεσιμότητα
μοντέλων

 

2 Η Kia επενδύει 70 εκατομμύρια ευρώ στην παραγωγή κινητήρων στην Ευρώπη


 
Η Kia θα αποκαλύψει περισσότερες πληροφορίες για το
λανσάρισμα των νέων εκδόσεων κινητήρων πριν το τέλος του έτους,
συμπεριλαμβανομένων των  υβριδικών
κινητήρων  48
V εσωτερικής καύσης, των υβριδικών και των plugin
υβριδικών.