Σε Total Black απόχρωση, πανοραμική οροφή, χαμηλωμένο αμάξωμα και ζάντες 18 ιντσών, το δυναμικό παρουσιαστικό του Peugeot 308 GT PHEV που είχαμε στη κατοχή μας για μία εβδομάδα, τράβηξε δικαιολογημένα τα βλέμματα!
Incontrare
Il nuovo Peugeot 308 το είχαμε γνωρίσει με τον κινητήρα των 1.2 λίτρων απόδοσης 130 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο EAT-8. Πλέον ήρθε η σειρά να οδηγήσουμε την κορυφαία έκδοση GT με το εξηλεκτρισμένο επαναφορτιζόμενο υβριδικό σύνολο των 225 ίππων!
Design esterno
Η γαλλική εταιρεία μένει πιστή στη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία που την χαρακτηρίζει! Έντονες ακμές, τονισμένες λεπτομέρειες και μυώδεις επιφάνειες!
Στο μπροστινό μέρος ξεχωρίζει η μεγάλη μάσκα με το νέο λογότυπο, και τους λεπτούς Full Matrix Led προβολείς. Τα φώτα ημέρας διαθέτουν σχήμα κυνόδοντα και λειτουργούν παράλληλα ως φλας, σχηματίζοντας την εικόνα ενός αγριεμένου λιονταριού!
Το πλαϊνό μέρος χαρακτηρίζεται από καθαρές γραμμές, προσδίδοντας μια δυναμική σιλουέτα, ενώ το πίσω μέρος διαθέτει μια μεγάλη αεροτομή στο πάνω μέρος της κάθετης πέμπτης πόρτας, που φιλοξενεί τα μακρόστενα σφηνοειδή φωτιστικά σώματα με την LED υπογραφή από τα «νύχια του λέοντα».
Ειδικότερα, η έκδοση GT της δοκιμής μας διαθέτει μια πιο δυναμική μάσκα, χρωματισμό Total Black, χαμηλωμένο αμάξωμα, ζάντες 18 ιντσών και πανοραμική ανοιγόμενη ηλιοροφή. Στοιχεία τα οποία δεν το αφήνουν να περάσει απαρατήρητο!
Interno
Αναβαθμισμένη είναι και η καμπίνα της κορυφαίας έκδοσης GT σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα του 308. Η σχεδίαση του εσωτερικού είναι αμετάβλητη, με γνωστό φουτουριστικό ταμπλό δύο επιπέδων να κερδίζει τις εντυπώσεις.
Πρωταγωνιστής είναι το προηγμένο και πλήρως ψηφιακό σύστημα i- Cockpit 3D, που αποτελείται από δύο οθόνες. Η μία πίσω από το όμορφο, μικρό και πολυγωνικό τιμόνι με το νέο έμβλημα της Peugeot, η οποία είναι 10,25 ιντσών και παρέχει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες στον οδηγό για την πορεία και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Η άλλη οθόνη είναι 10 ιντσών, βρίσκεται τοποθετημένη κεντρικά με ελαφριά κλήση προς τον οδηγό και παρέχει τις λειτουργίες του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple CarPlay.
Οι διακόπτες i toggles σε μορφή πλήκτρων κάτω από την κεντρική οθόνη, εκτός από ένα όμορφο οπτικό αποτέλεσμα, παρέχουν αξιόλογη εργονομία!
Επίσης, η πρακτικότητα βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο με έξυπνες θήκες, ιδιαίτερα στην κεντρική κονσόλα ανάμεσα στα καθίσματα του οδηγού και του συνοδηγού. Αξιοσημείωτο είναι να αναφερθούμε στον μίνιμαλ επιλογέα ταχυτήτων με τη μορφή διακόπτη σε μια διακριτική θέση στην κονσόλα.
Οι Γάλλοι έχουν επιμεληθεί το φινίρισμα στην έκδοση GT, με ιδιαίτερη φροντίδα, επιλέγοντας ποιοτικότερα υλικά σε σχέση με την υπόλοιπη γκάμα του 308, κορυφαίας αίσθησης αφής, μαλακά υλικά στο σύνολο τους, με εξαιρετική συναρμογή ολοκληρώνουν την εικόνα του εσωτερικού.
Τα όμορφα μπάκετ Dynamique καθίσματα, είναι αποκλειστικά σχεδιασμένα για την έκδοση GT, κατασκευασμένα από δέρμα Alcantara και ύφασμα. Παρέχουν εξαιρετική στήριξη του σώματος. Ωστόσο για τους πιο απαιτητικούς υπάρχει η επιλογή των καθισμάτων τεχνολογίας AGR με δέκα ηλεκτρικές ρυθμίσεις, μασάζ, λειτουργία μνήμης, και τέσσερις ηλεκτρικές ρυθμίσεις για τη στήριξη της οσφυϊκής χώρας, αλλά στοιχίζει έξτρα €2.604.
Η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ έχει όγκο 361 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα αγγίζει τα 1.271 λτ.
Κινητήριο σύνολο – Τεχνολογία
Κάτω από το καπό φιλοξενείται το αποδοτικό υβριδικό σύνολο που αποτελείται από έναν βενζινοκινητήρα της οικογενείας PureTech, απόδοσης 180 ίππων και 250 Nm ροπής και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων και 320Nm ροπής. Συνδυαστικά η απόδοση αγγίζει τους 225 ίππους και 360 Nm ροπής, το οποίο συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων e-EAT 8.
Διαθέτει μπαταρία 12,4 kWh, η οποία προσφέρει πραγματικό εύρος αυτονομίας περίπου 40 χιλιομέτρων πλήρως φορτισμένο. Ο χρόνος φόρτισης είναι περίπου 1 ώρα και 45 λεπτά σε φορτιστή των 7,4 kW.
In viaggio
Η κορυφαία έκδοση GT του 308 αναβιώνει την σπορ φύση της Peugeot του παρελθόντος, με την θέα του αυτοκινήτου να προκαλεί να το οδηγήσεις σε κάθε δυνατή συνθήκη! Ας το γνωρίσουμε.
In città κινείται τυπικά, άλλωστε πρόκειται για ένα μικρομεσαίο οικογενειακό αυτοκίνητο. Ωστόσο, είναι ιδιαίτερα φιλικό για καθημερινή χρήση. Χάρη στην δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης πετυχαίνει μηδενική κατανάλωση εντός αστικού ιστού! Η περιορισμένη περιμετρική ορατότητα, περιορίζει την ευελιξία του στα στενά.
Nella rete montana e rurale αναδεικνύεται η σπορ παρακαταθήκη της Peugeot με συναρπαστικό τρόπο. Η συνδυασμένη απόδοση των 225 ίππων από το υβριδικό σύστημα είναι η εγγύηση για απολαυστική οδήγηση σε δρόμους με στροφές! Το αυτοκίνητο προκαλεί για οδήγηση στο όριο, παρέχοντας υψηλά επίπεδα πρόσφυσης. Τα φρένα επίσης άμεσα και αποδοτικά. Η σκληρή ρύθμιση της ανάρτησης βελτιώνει παρά πολύ το κράτημα, καθώς το αυτοκίνητο κολλάει στον δρόμο, γεμίζοντας με αίσθημα ασφάλειας τον οδηγό!
In autostrada το Peugeot 308 GT δείχνει δυναμικό και παραμένει εξαιρετικά σταθερό ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες. Η ηχομόνωση ανταγωνίζεται τα επίπεδα των Premium προτάσεων, ενώ η ποιότητα κύλισης θα ικανοποιήσει ακόμα και τους πιο απαιτητικούς. Ένας παράγοντας για αυτά τα επιτεύγματα, είναι προφανώς ο χαμηλός συντελεστής οπισθέλκουσας, μόλις 0,28 Cd. Τα συστήματά ασφαλείας ολοκληρώνουν την εμπειρία οδήγησης, δικαιολογώντας το προσωνύμιο GT!
Generale το Peugeot 308 GT Plug – In Hybrid διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης.
- Electric για αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, ιδίως στον αστικό ιστό με την ισχύ των 110 ίππων του ηλεκτροκινητήρα, η λειτουργία του οποίου σταματάει μετά τα 80 χιλιόμετρα την ώρα!
- Normal το οποίο είναι το πιο ισορροπημένο πρόγραμμα οδήγησης αναφορικά με την απόδοση και την οικονομία, ιδανικό για καθημερινή χρήση.
- Sport, κατά το οποίο αλλάζει ολόκληρο το Set Up του αυτοκινήτου, σκληραίνει η ανάρτηση και το τιμόνι, ο βενζινοκινητήρας έχει το βασικό ρόλο στην κίνηση του αυτοκινήτου, ενώ ο ήχος του γίνεται πιο τραχύς!
Πλήρως φορτισμένο και όταν κινείται συνδυαστικά και με τους δύο κινητήρες, η κατανάλωση αγγίζει τα 3,5 λίτρα/100 χιλιόμετρα, ενώ με άδεια μπαταρία η κατανάλωση ανεβαίνει συνδυαστικά στα 7,5 λίτρα /100 χιλιόμετρα. Η αυτονομία είναι πολύ μικρή και ιδανική μόνο για κίνηση στον αστικό ιστό, καθώς οι πραγματικές συνθήκες σε ταξίδι θα την εκμηδενίσουν γρήγορα. Ωστόσο, ο οδηγός θα έχει στην διάθεση του και τους 225 ίππους, καθώς το αυτοκίνητο συνεχίζει να λειτουργεί ως ήπια υβριδικό!
Αναφορικά με την φόρτιση το αυτοκίνητο χρειάζεται περίπου 2 ώρες σε ταχυφορτιστή των των 7,4 kW, ενώ σε Wallbox 3 ώρες και 30 λεπτά.
A chi si rivolge
Η Peugeot δεν ξεχνάει την σπορ φύση της και με το εξηλεκτρισμένο 308 των 225 ίππων προσπαθεί να δελεάσει νέους ηλικιακά οικογενειάρχες με ανήσυχο πνεύμα, που η δυναμική οδήγηση είναι τρόπος ζωής! Επιχειρεί να αποσπάσει μερίδιο από την Premium αγορά, στοχεύοντας στην οδηγική απόλαυση και κορυφαία οδική συμπεριφορά!
Prezzo
Η… πικάντικη εμφάνιση, συνοδεύεται από αντίστοιχη… αλμυρή τιμή που αγγίζει τα 51.721€… Ωστόσο χάρη στον εξοπλισμό, τις επιδόσεις και την ποιότητα θα αποζημιώσει τους πιο απαιτητικούς! Ειδικότερα το αυτοκίνητο της δοκιμής κοστίζει 55.327€ με πολλά extra και την ανοιγόμενη πανοραμική οροφή!
Caratteristiche tecniche
AMAXOMA |
|
Stampa |
Hatchback |
Posti a sedere |
5 |
Porte |
5 |
CONSUMI - EMISSIONI - SUSSIDI |
|
Consumo medio combinato di carburante (WLTP) |
1.2 l/100 km |
Emissioni di CO2 (WLTP) |
26-28 g/km |
Tipo di carburante |
βενζίνη / ηλεκτρική ενέργεια |
Accelerazione 0 - 100 km/h |
7.5 δευτ |
Velocità massima |
235 km/h |
Specifiche dei gas di scarico |
Euro 6d |
Rapporto peso/potenza |
7.3 κιλά/Hp, 137.8 Hp/τόνος |
Rapporto peso/coppia |
4.5 κιλά/Nm, 220.5 Nm/τόνος |
MOTORE TOTALE |
|
MOTORE A COMBUSTIONE INTERNA |
|
Potenza |
181 Hp @ 6000 σ.α.λ. |
Potenza per litro di cilindrata |
113.3 Hp/l |
Coppia |
250 Nm @ 1750 σ.α.λ. |
Διάταξη |
In avanti, trasversale |
Μοντέλο/Κωδικός |
DGY EP6FADTXHPD |
Κυβισμός |
1598 cm3 |
Numero di cilindri |
4 |
Configurazione del motore |
In serie |
Diametro del cilindro |
77 mm |
Via del vaccino |
85.8 mm |
Numero di valvole per cilindro |
4 |
Sistema di iniezione del carburante |
Spruzzatura diretta |
Aspirazione del motore |
Turbocompressore, Intercooler |
Χωρητικότητα λαδιού |
4.25 l |
MOTORE ELETTRICO |
|
Energia elettrica |
110 CV a 2500 giri/min. |
Coppia elettrica |
320 Nm a 500-2500 giri/min. |
Posizione del motore elettrico |
Tra il motore a combustione interna e il cambio |
TOTALE |
|
Potenza totale del sistema |
225 CV |
Coppia del sistema |
360 Nm |
BATTERIA |
|
Capacità lorda della batteria |
12,4 kWh |
Tecnologia delle batterie |
Ioni di litio (Li-Ion) |
Posizione della batteria |
Sotto i sedili posteriori |
Autonomia elettrica (WLTP) |
62-63 km |
Consumo medio di energia (WLTP) |
15,6-15,9 chilowattora/100 km |
Velocità massima (solo elettrica) |
135 km/h |
ALTEZZA E PESO |
|
Peso |
1633 kg |
Carico utile massimo |
487 kg |
Volume minimo di spazio per i bagagli |
361 l |
Volume massimo del bagaglio |
1271 l |
Capacità del serbatoio del carburante |
40 l |
Carico massimo |
85 kg |
Capacità di traino ammissibile con freni (12%) |
1500 kg |
DIMENSIONI |
|
Lunghezza |
4367 mm |
Larghezza |
1852 mm |
Altezza |
1441 mm |
Passo |
2675 mm |
Pista anteriore |
1559 mm |
Traccia posteriore |
1554 mm |
Puntello anteriore |
904 mm |
Puntello posteriore |
788 mm |
Distanza dal suolo |
140 mm |
Coefficiente di trascinamento (Cd) |
0.28 |
Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione) |
10.5 m |
ARCHITETTURA |
|
Movimento |
Movimento sulle ruote anteriori |
Numero di rapporti e tipo di cambio |
Cambio automatico a 8 velocità e-EAT |
Sospensione anteriore |
Molla elicoidale, tipo McPherson indipendente |
Sospensione posteriore |
Strisciare |
Freni anteriori |
Vassoi ventilati |
Freni posteriori |
Dischi |
Sistemi ausiliari |
ABS (Sistema frenante antibloccaggio) |
Tipo di sistema di sterzo |
Gestione chukrania (con denti) |
Sistema di sterzo |
Volante elettrico |
Ruote |
225/40 R18 |
galleria fotografica