Free2move

Η Free2move ξεκινά τη διαδικασία κοινής επωνυμίας με την SHARE NOW

Free2move08

Η SHARE NOW, ηγέτης της αγοράς και πρωτοπόρος στον ελεύθερο διαμοιρασμό αυτοκινήτων, εισέρχεται επίσημα στη φάση του co-branding με τον διεθνή πάροχο κινητικότητας Free2move. Το βήμα αυτό συνοδεύεται από την καμπάνια co-branding “EVERYTHING IS BETTER WHEN SHARED”, η οποία ξεκινά στις 26 Σεπτεμβρίου 2023 και θα διαρκέσει έως το τέλος Οκτωβρίου 2023.

Έναρξη της πανευρωπαϊκής εκστρατείας: Co-branding τώρα σε όλα τα δίκτυα

Μετά την εξαγορά της SHARE NOW από την Free2move πέρυσι, αρχίζει τώρα η επίσημη φάση του co-branding των δύο εταιρειών, με προβολή σε όλα τα κανάλια και τις αγορές της Free2move και της SHARE NOW. Τα μέτρα co-branding συμπληρώνονται από την πανευρωπαϊκή καμπάνια “EVERYTHING IS BETTER WHEN SHARED”, η οποία θα ξεκινήσει άμεσα στη Γερμανία, την Αυστρία, την Ιταλία, τις Κάτω Χώρες, τη Γαλλία και την Ισπανία. Οι πρωτοβουλίες αυτές θέτουν τα θεμέλια για την τοποθέτηση των εταιρειών ως παγκόσμιου και ολοκληρωμένου παρόχου κινητικότητας. Η Brigitte Courtehoux, διευθύνουσα σύμβουλος της Free2move και της SHARE NOW, τόνισε τη σημασία αυτής της φάσης, δηλώνοντας: “Η έναρξη της φάσης του co-branding είναι ένα σημαντικό ορόσημο που υπογραμμίζει τη δέσμευσή μας να καθιερωθούμε ως μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες κινητικότητας στην Ευρώπη, προσφέροντας ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών. Με την έναρξη αυτής της φάσης, ανοίγουμε ένα νέο κεφάλαιο για την Free2move και την SHARE NOW και ανυπομονούμε να συνοδεύσουμε τους πελάτες μας σε αυτό το συναρπαστικό ταξίδι”.

 

Σχεδιασμός και ανάπτυξη σε συνεργασία με την Jung von Matt / Spree

Το ‘EVERYTHING IS BETTER WHEN SHARED’ αναπτύχθηκε σε στενή συνεργασία με το πρακτορείο Jung von Matt / Spree με έδρα το Βερολίνο. Η Natalie Hoffmann, Director Brand στο Free2move και SHARE NOW πρόσθεσε: “Η καμπάνια αντικατοπτρίζει το όραμά μας να μεταμορφώσουμε την κινητικότητα στους αστικούς χώρους. Σε στενή συνεργασία με την Jung von Matt / Spree, αναπτύξαμε μια ιδέα που αντικατοπτρίζει απόλυτα την κοινή μας ταυτότητα της μάρκας”.