Dacia

Η Dacia συμμετέχει στο Ράλι Ντακάρ από το 2025

Το 2025, η Dacia θα συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Rally-Raid, με αποκορύφωμα τη συμμετοχή της στο Rally Dakar ως κατασκευαστής στην κατηγορία T1+

Dacia

“Η Dacia και το Ντακάρ είναι το τέλειο μείγμα! Αυτό το εγχείρημα δεν αποτελεί μόνο μέτρο της απαράμιλλης ανθεκτικότητας της Dacia, αλλά και ένδειξη της δέσμευσής μας για φιλική προς το περιβάλλον κινητικότητα. Είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο Dakar με την καινοτόμο τεχνολογία συνθετικού καυσίμου. Με την υποστήριξη της καλύτερης ομάδας και των καλύτερων οδηγών του κλάδου, η Dacia είναι ένας ισχυρός διεκδικητής του ράλι”.

-Denis LE VOT, Διευθύνων Σύμβουλος της DACIA

 

Η Dacia ανακοινώνει τη συμμετοχή της στο Ράλι Ντακάρ μέσω του εργοστασιακού της προγράμματος

Η Dacia ανακοίνωσε την πρόθεσή της να συμμετάσχει ως εργοστασιακή ομάδα στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι-Ραϊλ από το 2025 και μετά, με αποκορύφωμα το αποκορύφωμα της αντοχής και της ανθεκτικότητας, το Ντακάρ. Το Ράλι Ντακάρ, μια αξιοσημείωτη ανθρώπινη προσπάθεια, ενώνει κάθε χρόνο περισσότερες από 60 εθνικότητες και 500 τυχοδιώκτες σε έναν ξεχωριστό αγώνα για πάνω από τέσσερις δεκαετίες.

Το Ράλι Ντακάρ αντιπροσωπεύει εύστοχα την αρμονία μεταξύ του “ορθολογικού” και του “συναισθηματικού” που αποτελεί την ουσία του DNA της Dacia.

Το rally-raid είναι ένα ανθρώπινο και αθλητικό ταξίδι που ευθυγραμμίζεται απόλυτα με τις αξίες της μάρκας Dacia: συμβολίζει μια σκληρή και υπαίθρια περιπέτεια σε ένα τετρακίνητο πρωτότυπο που έχει σχεδιαστεί για να αντέχει στις πιο δύσκολες συνθήκες. Σε αυτή την οικολογικά έξυπνη περιπέτεια το αγωνιστικό αυτοκίνητο της Dacia θα κινείται με συνθετικό καύσιμο, και πρόκειται για μια απλή αλλά συναρπαστική περιπέτεια με φιλόδοξο στόχο που αποκλείει κάθε τι ξένο.

Το Ράλι Ντακάρ θα αποτελέσει πειραματική πλατφόρμα και θερμοκοιτίδα ιδεών για την Dacia. Θα αποτελέσει μια ευκαιρία να εξερευνήσει και να πειραματιστεί με καινοτόμες λύσεις “à la Dacia” όσον αφορά τις εξωτερικές λειτουργίες και τις εναλλακτικές λύσεις ενέργειας.

Πριν από την έναρξη της σεζόν του 2025, τα πρωτότυπα της Dacia θα δοκιμαστούν στο Rallye du Maroc ήδη από το 2024.

 

Η Dacia χρησιμοποιεί μια σταθερή και έμπειρη τεχνική βάση

Η Dacia θα αναλάβει αυτό το συναρπαστικό έργο αξιοποιώντας την τεχνογνωσία του ομίλου Renault και της Prodrive, ενός βρετανικού ομίλου μηχανολογίας και μηχανολογίας που φημίζεται για την εμπειρία του στην ανάπτυξη πρωτοτύπων για αγώνες ράλι.

Η Prodrive είναι μια σημαντική παρουσία στον παγκόσμιο μηχανοκίνητο αθλητισμό για σχεδόν 40 χρόνια, βοηθώντας τις μάρκες να εξασφαλίσουν πολυάριθμα διεθνή πρωταθλήματα.

Από το 2020, η Prodrive συμμετέχει στο Ράλι Ντακάρ και στο Rally-Raid, τρέχοντας στα τρία τελευταία Rally Dakar με αυτοκίνητα σχεδιασμένα και διαχειριζόμενα από τις δικές της ομάδες, εξασφαλίζοντας τη δεύτερη θέση στη γενική κατάταξη το 2022 και το 2023 με τον Sébastien Loeb, ο οποίος είναι πλέον μέλος της νέας ομάδας Dacia.

 

Η Dacia καλωσορίζει τον Sébastien Loeb και την Cristina Gutierrez Herrero ως οδηγούς της ομάδας

Η Cristina Gutierrez Herrero, Ισπανίδα οδηγός ράλι, έγινε η πρώτη Ισπανίδα στην κατηγορία αυτοκινήτων που ολοκλήρωσε το ράλι Ντακάρ το 2017. Σε ηλικία μόλις 31 ετών, έχει ήδη συμμετάσχει σε 7 Ράλι Ντακάρ μεταξύ 2017 και 2023. Η Cristina κατέχει επίσης τον τίτλο της πρωταθλήτριας ράλι παντός εδάφους (κατηγορία γυναικών) στην Ισπανία από το 2012.

Ο Sébastien Loeb, ένας 49χρονος Γάλλος οδηγός ράλι, διεκδίκησε τη νίκη στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι 9 συνεχόμενες φορές από το 2004 έως το 2012. Συχνά θεωρείται ένας από τους σπουδαιότερους οδηγούς ράλι όλων των εποχών, ο Loeb συμμετέχει στο Dakar από το 2016. Από το 2021, οδηγεί το Bahrain Raid Xtreme Hunter που σχεδιάστηκε και λειτουργεί από τη βρετανική ομάδα Prodrive στο Ράλι Ντακάρ. Η επιτυχημένη συνεργασία μεταξύ του Sébastien Loeb και της Prodrive θα συνεχιστεί, με τον Loeb στο τιμόνι ενός Dacia.

 

Το πρωτότυπο της Dacia θα τροφοδοτείται με συνθετικό δοκιμαστικό καύσιμο από την Aramco

Το πρωτότυπο της Dacia θα χρησιμοποιεί συνθετικό δοκιμαστικό καύσιμο που θα προμηθεύεται από την Aramco, μια παγκόσμια πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα της ενέργειας και των χημικών προϊόντων.

Οι λύσεις συνθετικού καυσίμου της Aramco κατασκευάζονται με τη συγχώνευση ανανεώσιμου υδρογόνου με συλληφθέν CO2, με αποτέλεσμα ένα καύσιμο με λιγότερες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα, το οποίο είναι συμβατό με τους σημερινούς κινητήρες.

Για τη μάρκα Dacia, το Ράλι Ντακάρ χρησιμεύει ως η ιδανική πειραματική πλατφόρμα για αυτή την τεχνολογία.