Η BMW βλέπει την ευρωπαϊκή ζήτηση EV να αντέχει- Ξεκινά την παραγωγή της i5

Η BMW ενισχύει την ευρωπαϊκή παραγωγή EV μετά την έναρξη της παραγωγής του i5 στο εργοστάσιό της στο Dingolfing.

Η BMW βλέπει μεγαλύτερη ζήτηση για τα ηλεκτρικά της οχήματα στην Ευρώπη από ό,τι περίμενε, γεγονός που συμβάλλει στην αντιστάθμιση της μείωσης των παραγγελιών στην Κίνα, τη μεγαλύτερη αγορά της, δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής Milan Nedeljkovic.

“Αναμέναμε στην αρχή του έτους ότι οι παραγγελίες στην Ευρώπη θα μειώνονταν, αλλά εξελίχθηκε με τον αντίθετο τρόπο”, δήλωσε ο Nedeljkovic σε εκθέσεις την Παρασκευή κατά τη διάρκεια μιας ξενάγησης στο εργοστάσιο της BMW στο Dingolfing της Γερμανίας, όπου η αυτοκινητοβιομηχανία ξεκίνησε τη σειριακή παραγωγή του πλήρως ηλεκτρικού σεντάν i5.

Η Ευρώπη σημείωσε τον Ιούνιο 11ο συνεχή μήνα αύξησης των πωλήσεων επιβατικών αυτοκινήτων, με αιχμή του δόρατος την αύξηση κατά 55% των παραγγελιών για ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οι οποίες ξεπέρασαν τις πωλήσεις ντίζελ για πρώτη φορά στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Τον ίδιο μήνα, οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων μειώθηκαν στην Κίνα, καθώς η οικονομική ανάκαμψη της χώρας παραπαίει.

Οι παραγγελίες για νέα αυτοκίνητα BMW μειώνονται επί του παρόντος στην Κίνα, όπως αναμενόταν, δήλωσε ο Nedeljkovic. Αλλά η ζήτηση στις ΗΠΑ για τα μοντέλα της αυξάνεται. Στην Ευρώπη, η υιοθέτηση πλήρως ηλεκτρικών οχημάτων οδήγησε στην αύξηση των παραγγελιών, ενώ η ζήτηση για αυτοκίνητα με κινητήρα εσωτερικής καύσης ήταν αμετάβλητη, πρόσθεσε.

Η BMW θέλει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να αντιπροσωπεύουν το 15% των παραδόσεών της φέτος και αναμένει ότι τα πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα θα αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των συνολικών πωλήσεων πολύ πριν από το 2030.

Η αυτοκινητοβιομηχανία ενισχύει τη σειρά EV της με το i5, μια ηλεκτρική έκδοση με μπαταρία της νέας, όγδοης γενιάς της Σειράς 5.

Το i5 είναι το τρίτο πλήρως ηλεκτρικό σεντάν της μάρκας BMW μετά τη ναυαρχίδα i7 και το i4. Η BMW προσφέρει επίσης τρία πλήρως ηλεκτρικά SUV με τα iX1, iX3 και iX.

Η i5 των 340 ίππων μπορεί να διανύσει 580 χιλιόμετρα (360 μίλια) με μία φόρτιση.

Στο μέλλον, η BMW ποντάρει ότι η πλατφόρμα Neue Klasse για ηλεκτρικά οχήματα, η οποία αναμένεται να φτάσει γύρω στο 2025, θα επιταχύνει τις πωλήσεις. Με την πλατφόρμα, η αυτοκινητοβιομηχανία στοχεύει να μειώσει το κόστος των μπαταριών στο μισό και να αυξήσει την εμβέλεια και την ταχύτητα φόρτισης κατά 30 τοις εκατό σε σύγκριση με τα σημερινά μοντέλα.

Για να βοηθήσουν στη χρηματοδότηση της στροφής προς τα ηλεκτρικά οχήματα, οι κατασκευαστές πολυτελών αυτοκινήτων, όπως η Mercedes, η BMW και η Audi, προσπαθούν να πουλήσουν περισσότερα από τα πιο ακριβά μοντέλα τους και να προσφέρουν αμιγώς ηλεκτρικές παραλλαγές σε υψηλότερες τιμές.

Με τις μειώσεις τιμών της Tesla, οι πιέσεις προς τα κάτω για τις τιμές θα μπορούσαν επίσης να αυξηθούν για τις προσφορές ηλεκτρικών οχημάτων της BMW. Ωστόσο, ο Nedeljkovic δήλωσε ότι η BMW δεν σχεδιάζει να μειώσει τις τιμές για τα ηλεκτρικά της οχήματα.