θα γίνει ο Godzilla ο απόλυτος βασιλιάς της (Πράσινης) Κόλασης;
Δεν πήρε τυχαία το προσωνύμιο Godzilla. Το Nissan GT-R έχει ήδη γράψει τη δική του ιστορία στις γενιές που έχουν περάσει και στην τρέχουσα, όμως φαίνεται πως η εξέλιξη δεν σταματά ποτέ. Αφού ταπείνωσε κόσμο και κοσμάκη στην “Πράσινη Κόλαση“, ο wannabe “βασιλιάς του Nurburgring” έρχεται πιο τσαντισμένος από ποτέ. Και αυτή τη φορά, δεν αστειεύεται. Θέλει να μασήσει και να καταπιεί οποιονδήποτε και οτιδήποτε τολμήσει να αμφισβητήσει την παντοκυριαρχία του.
Τα τελευταία χρόνια, το GT-R έχτισε τη φήμη του Godgilla, φυσικά στους δρόμους και στις άπειρες μάχες με τέρατα κάθε είδους, αλλά πιο πολύ στην… κόλαση. Την Πράσινη Κόλαση. Την πίστα του Nurburgring, όπου, για τον χρόνο στον οποίο τη γυρίζει, χύθηκαν τόνοι μελανιού. Και για τα… μάτια της οποίας μπήκε και σε μια ωραία (για εμάς) κόντρα με την Porsche που αμφισβήτησε τις μετρήσεις της Nissan.
Όπως και να χει, μετά από άπειρες κόντρες και εκδόσεις επί εκδόσεων, η Nissan κατάφερε να πιάσει την πέμπτη θέση στο Top των καλύτερων χρόνων όλων των εποχών στο “ring (για οχήματα δρόμου μιλάμε), με 7:08.68. Μπροστά του, τα τέρατα που προαναφέραμε, με χρόνους κάτω από 7 και με απόλυτο -ως τώρα- βασιλιά το Radical SR8LM που, το 2009 έσπασε το ρεκόρ που κράταγε ο “αδελφός” του, από το 2005, 6:48, εναντι 6:56.08.
Και πώς θα τα καταφέρει αυτά; Το επόμενο GT-R θα φοράει μια ελαφρώς παραλλαγμένη εκδοχή του 3λιτρου V6 που φόρεσε το LMP1 GT-R (ναι, το προσθιοκίνητο που έτρεξε στο Le Mans). Ο “πατέρας” του LMP1 GTR, Ben Bowlby, λέει ότι αυτό το μοτέρ είναι “ο πρόγονος” του κινητήρα του μελλοντικού Nissan GT-R, τονίζοντας ότι πολλά από τα μέρη του θα χρησιμοποιηθούν “ατόφια”. Ως έχει, αυτό το μοτέρ με τον κόφτη στις 6.500 σ.α.λ. βγάζει 550 ίππους και, δεν είναι δύσκολο να φανταστούμε ότι η Nissan θα τον τσιγκλίσει για να βγάζει κάτι περισσότερο, αν όχι τα ίδια με τους 600 ίππους του σημερινού Nismo GT-R.