Tous les détails sur le nouveau Honda HR-V

Παρουσιάζοντας
μία νέα γενιά συμπαγών

SUV
στην αγορά, το νέο
Honda
HRV
αντιπροσωπεύει μία μοναδική πρόταση
dans la catégorie
croisée:
χαρακτηριστική εμφάνιση
coupé
με στιβαρότητα
SUV,
χώρους και πολυμορφικότητα ενός
MPV,
προηγμένο και καινοτόμο με επιδόσεις με οικονομία.

 Νέα γενιά συμπαγούς SUV
– ευρύχωρο και ευέλικτο σαν
compact
MPV,
ανθεκτικό σαν
SUV,
χαρισματικό και δυναμικό σαν
coupé


  • Γοητευτική
    coupé
    εμφάνιση και στιβαρότητα
    SUV
  • Κορυφαία
    ευρυχωρία και πολυμορφικότητα χώρου
    αποσκευών
  • Φρέσκια
    και σοφιστικέ σχεδίαση εσωτερικού με
    υλικά υψηλής ποιότητας
  • Συναρπαστική
    οδηγική εμπειρία συνδυάζει επιδόσεις
    με οικονομία
  • Ολοκληρωμένη
    σειρά χαρακτηριστικών προηγμένης
    ασφάλειας




Η
Honda
εκτιμά ότι το 70% των πελατών του νέου
HRV
θα είναι πελάτες που θα κατακτήσει από
άλλες μάρκες, κυρίως ιδιοκτήτες
MPV
et
hatchback
κατηγορίας
C.
Le site
HRV
μήκους 4.3-
m
απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς εργένηδες
και ζευγάρια που δεν έχουν δημιουργήσει
ακόμα οικογένεια, ενδιαφέρονται για το
lifestyle
και παρακολουθούν τις τάσεις του
design.

 

 

Με
την πρώτη ματιά, το νέο
HRV
προβάλλει μία εικόνα νεανικότητας με
άποψη, όπου οι τολμηρές, ανάγλυφες
γραμμές ενός
coupé
‘αγκαλιάζουν’ την ουσία ενός στιβαρού
SUV.
Η ψηλότερη ‘κορμοστασιά’ του
HRV
(ύψος 1.605
mm),
σε συνδυασμό με τη στιβαρή σχεδίαση και
την ισχυρή παρουσία, προσφέρουν μία
αίσθηση ασφάλειας, προστασίας,
αυτοπεποίθησης και χρησιμότητας.

 

 

Sur
εσωτερικό, το νέο
HRV
προσφέρει στους επιβάτες κορυφαία
ευρυχωρία και – χάρη στο καινοτόμο
système
Magic
Siège
de
Honda
– εξαιρετική ευελιξία. Μαλακά υλικά
υψηλής ποιότητας και σοφιστικέ στυλ
προσδιορίζουν το εσωτερικό του
HRV,
όπου οι σχεδιαστές της
Honda
συνδύασαν την πλούσια ευρυχωρία με την
αίσθηση ενός σπορ, προστατευμένου
cockpit.

 

 

Le site
nouveau
HRV
θα διατίθεται από το ξεκίνημα των
πωλήσεων του με έναν πολύ αποδοτικό 1.6
iDTEC
diesel
(120
PS
)
και έναν βενζινοκινητήρα 1.5
iVTEC
(130
PS
),
και οι δύο της σειράς
Earth
Dreams
Technology
de
Honda.
Ο
diesel
συνδυάζεται με εξάρι μηχανικό κιβώτιο,
ενώ ο βενζινοκινητήρας αντίστοιχα είτε
με εξατάχυτο μηχανικό ή με
CVT.

 

 

Le site
nouveau
HRV
ανήκει στο κύμα νέας γενιάς και νέων
οχημάτων
Honda
που προβάλλουν την πρωτοποριακή
προσέγγιση της μάρκας, η οποία βελτιώνει
τη ζωή των πελατών της. Η νέα σειρά
HRV
de
Honda
με τρεις εκδόσεις εξοπλισμού θα αρχίσει
να πωλείται σε όλη την Ευρώπη στα μέσα
του 2015.

 

 

 

 

Γοητευτική coupé
εμφάνιση με στιβαρότητα
SUV

 

  • Γοητευτικό
    coupé
    στυλ χαρίζει στο νέο
    HRV
    ‘συναισθηματική’ απήχηση
  • Χαρακτηριστικές
    πλαϊνές γραμμές και προς τα εμπρός
    κλίση δείχνουν ευελιξία
  • Η
    φυσιογνωμία ‘
    Solid
    wing
    face
    δηλώνει ξεκάθαρα την οικογενειακή
    σχέση με τη
    Honda
  • Δυναμικό
    προφίλ με σπορ κρυστάλλινες επιφάνειες
    και κρυφές λαβές πίσω θυρών
  • Κορυφαία
    aérodynamique

 

 

 

Pour
την ομάδα σχεδίασης της
Honda,
η σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου
HRV
συνοψίστηκε στο θέμα ‘
Dynamique
Croix
Solid’.
Le site
σκεπτικό ήταν να συνδυάζει στην κομψότητα
και την αεροδυναμική ενός
coupé
με τη χρηστικότητα και αντοχή ενός
SUV.

 

 

" Le
μυστικό ήταν ένας συνδυασμός υπερυψωμένων
καθισμάτων και αντοχής που αποτελούν
και τις βασικές αξίες ενός
SUV
με μία νέα συναισθηματική προσέγγιση,»
σχολιάζει ο
Masaki
Kobayashi,
projet
leader
για το στυλ του
HRV.
«Έτσι επινοήσαμε μία εξωτερική φιλοσοφία
που ενσαρκώνει την ιδέα ‘
Emotionality
& Toughness’ (Συναισθηματικότητα &
Αντοχή) και μία φιλοσοφία εσωτερικού
που ονομάσαμε ‘Personal Cockpit & Expansiveness’
(Προσωπικό Cockpit & Επεκτατικότητα).
Εμφανώς, θελήσαμε να ‘παντρέψουμε’
αντικρουόμενες αξίες για να δημιουργήσουμε
κάτι φρέσκο.»

 

 

Le site
nouveau
HRV
είναι ένα προϊόν που γεννήθηκε μέσα από
την προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε
κάτι φρέσκο και καινοτόμο με βάση τις
‘πραγματικές ζωές πραγματικών ανθρώπων’.
Le site

HRV
έχει προφίλ καμπίνας τύπου
coupé,
με ισχυρό ρύγχος και δυνατές κάτω φόρμες
αμαξώματος, μαζί με ανάγλυφες λεπτομέρειες.
Έτσι δημιουργείται μία γοητευτική
εμφάνιση με συναισθηματική απήχηση σε
υποψήφιους πελάτες οι οποίοι εκτιμούν
σε μεγάλο βαθμό το στυλ και την
πρακτικότητα
.

 

 

Sur
δρόμο, η ταυτότητα του νέου
HRV
δηλώνει σιγουριά και αυτοπεποίθηση, με
μία φυσιογνωμία ‘
solid
wing
face
που δηλώνει τη σχέση της με την υπόλοιπη
οικογένεια. Η εμπρός μάσκα είναι μαύρη,
εκφράζοντας τον ανθεκτικό και τολμηρό
χαρακτήρα.

 

 

Η
coupé
φόρμα του
HRV
δημιουργεί μία δυναμική και σπορ
εμφάνιση, που ολοκληρώνεται από τις
πίσω λαβές των θυρών, οι οποίες είναι
κρυμμένες στην κολόνα
C.
Χαρακτηριστικές, τολμηρές γραμμές
διατρέχουν το αμάξωμα σε όλο του το
μήκος, χαρίζοντας στο
HRV
ένα αποφασιστικό ύφος με ελαφρά κλίση
προς τα εμπρός που αποπνέει μία αίσθηση
κίνησης και ευελιξίας ακόμα και
σταματημένο.

 

 

Le site
σχεδιαστές της
Honda
θέλησαν το νέο
HRV
να αποτυπώνει σθένος και αποφασιστικότητα.
Βαθιά ανάγλυφα κάτω πάνελ αμαξώματος
και ο ισχυρός οριζόντιος προσανατολισμός
των εμπρός και πίσω προφυλακτήρων
μεταφέρουν αυτή την εικόνα στιβαρότητας,
αντοχής και αξιοπιστίας που έχουμε
συνδέσει με μεγαλύτερα
SUV.

 

 

A
νέα, κορυφαία αεροδυναμική επίδοση
εμφανίζεται τώρα στην κατηγορία
croisée
από το νέο
HRV.
Κάτω από το όχημα, τρία καλύμματα (κάτω
από τον κινητήρα, το εμπρός πάτωμα και
το πίσω πάτωμα) βοηθούν στην εξομάλυνση
και βελτιστοποίηση της ροής του αέρα,
αυξάνοντας την απόδοση του καυσίμου.
Επίσης βελτιώνουν την ηχομόνωση προς
όφελος της άνεσης στο εσωτερικό. Οι
αεροδυναμικές εργασίες εξέλιξης
επικεντρώθηκαν στη βελτιστοποίηση της
εμπρός και πίσω αεροδυναμικής άντωσης
για μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές
ταχύτητες
.

 

 

Ο
Kobayashi
προσθέτει: «Για το εσωτερικό είμαστε
πολύ ικανοποιημένοι με το δυναμικό
σχήμα του, την υψηλή ποιότητα των
επιφανειών και τις περίπλοκες αλλά
αρμονικές λεπτομέρειες. Μπορώ να πω ότι
όταν όλοι στην ομάδα είδαμε το πρωτότυπο,
νιώσαμε περήφανοι που μπορέσαμε να
υλοποιήσουμε τους στόχους μας για το
νέο αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι το
HRV
διαθέτει την κομψότητα που το κάνει
ελκυστικό σε οποιοδήποτε περιβάλλον
αλλά ταυτόχρονα αποπνέει στιβαρότητα.»

 

 

Le site
nouveau
HRV
θα διατίθεται σε τέσσερις μεταλλικές
αποχρώσεις (
Brilliant
Sporty
Bleu,
Alabaster
Silver,
Modern
Steel,
Ruse
Black)
και τρεις ιριδίζουσες (
Morpho
Bleu,
Crystal
Black,
White
Orchid)
και με την απλή
Milan
Rouge.
Οι νέες
Ruse
Black
et
Morpho
Bleu
διατίθενται αποκλειστικά για το νέο
HRV.

 

 

Εξαιρετικά ευρύχωρη και ευπροσάρμοστη
καμπίνα


 

 

  • Διάταξη
    ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο
    διασφαλίζει κορυφαία ευρυχωρία
  • Υπερυψωμένα
    καθίσματα προσφέρουν ένα ευρύ πεδίο
    ορατότητας
  • Le site
    πίσω επιβάτες απολαμβάνουν άφθονο χώρο
    για κεφάλι, πόδια και γόνατα
  • Le site
    système
    Honda
    Magic
    Siège
    αυξάνει την ευελιξία της καμπίνας
  • Εύκολη
    πρόσβαση του χώρου αποσκευών χάρη στο
    ευρύ άνοιγμα και το χαμηλό ύψος της
    πίσω πόρτας

 

Η
σχεδίαση του εσωτερικού του νέου
Honda
HRV
προσαρμόστηκε στις δυναμικές και
απαιτητικές προτιμήσεις του σύγχρονου
και ενημερωμένου καταναλωτή.

 

 

Σκοπός
των σχεδιαστών της
Honda
ήταν το πάντρεμα κορυφαίας ευρυχωρίας
εσωτερικού, ευχρηστίας και αποθηκευτικών
χώρων με μία δυναμική, συναισθηματική
σχεδίαση. Για να επιτευχθεί αυτό, ο χώρος
και η διάταξη του
HRV
αποφασίστηκε πριν οι σχεδιαστές της
Honda
υλοποιήσουν τη συνολική φιλοσοφία. Κατά
συνέπεια, το
HRV
διαθέτει ένα απόλυτα λειτουργικό
εσωτερικό σε συνδυασμό με μία αίσθηση
προσωπικού χώρου και απόλαυσης. Ευρύχωρη
και απίστευτα ευέλικτη, η καμπίνα του
HRV
φέρνει τις αρετές ενός
MPV
dans la catégorie
croisée
για πρώτη φορά με μία θέση οδήγησης που
προάγει την αίσθηση ευελιξίας και
δυναμισμού.

 

 

Le site
οδηγοί του
HRV
θα απολαμβάνουν μία αίσθηση προστασίας
και αυτοπεποίθησης έχοντας γραμμή
ορατότητας 100
mm
ψηλότερα από το μέσο
berline
ή
wagon,
σε συνδυασμό με ένα ευρύ πεδίο ορατότητας.
Το υπερυψωμένο πάτωμα και η αντίστοιχα
ψηλότερη θέση των καθισμάτων συμβάλλουν
στη βελτιωμένη πρόσβαση στην καμπίνα
.

 

 

Ισχυρή
βάση για το ευρύχωρο και ευέλικτο
εσωτερικό του
HRV
είναι η διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου
στο κέντρο. Αυτή η καινοτόμος διάταξη
που δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο τοποθετεί
το ρεζερβουάρ χαμηλού προφίλ κάτω από
τα εμπρός καθίσματα, κάτι που απελευθερώνει
τον υποδαπέδιο χώρο ανάμεσα στα πίσω
καθίσματα. Έτσι επιτρέπεται η τοποθέτηση
του συστήματος
Magic
Siège
de
Honda
που είναι δημοφιλές σε πολλά μοντέλα
de la marque.

 

 

Le site
système
Magic
Siège
επιτρέπει στο καθένα από τα διαιρούμενα
60:40 καθίσματα της δεύτερης σειράς να
υιοθετούν διάφορες διατάξεις για μέγιστη
ευελιξία στη μεταφορά ατόμων και φορτίων
μέσα στο ευρύχωρο εσωτερικό. Με το
système
Magic
Siège
μπορεί να επιλέγεται ένα από τα τρία
'
modes
από τη στάνταρ θέση των καθισμάτων.

 

 

 

Utility
mode
– η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται
προς τα εμπρός καθώς η έδρα χαμηλώνει
την περιοχή των ποδιών των πίσω επιβατών,
δημιουργώντας ένα επίπεδο πάτωμα
μέγιστου μήκους

1.845
mm.

 

Tall
mode
– το εμπρός τμήμα της έδρας των πίσω
καθισμάτων ανασηκώνεται προς τα πίσω
και κλειδώνει σε κάθετη θέση, επιτρέποντας
ένα ύψος φόρτωσης
1.240
mm
από το πάτωμα μέχρι την οροφή, για την
τοποθέτηση ψηλών αντικειμένων πίσω από
τα εμπρός καθίσματα.

 

Long
mode
– η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού
αναδιπλώνεται προς τα πίσω σε οριζόντια
θέση, ενώ η πλάτη των πίσω καθισμάτων
αναδιπλώνεται προς τα εμπρός, δημιουργώντας
ένα ‘τούνελ’ για τη μεταφορά αντικειμένων
μήκους μέχρι
2.445
mm.

 

 

 

Le site
επιβάτες θα εκτιμήσουν την ευρυχωρία
της καμπίνας με τον πλούσιο χώρο στην
περιοχή της κεφαλής, των ποδιών και των
ώμων μπροστά και πίσω, με διαστάσεις
που θυμίζουν τις αντίστοιχες μεγαλύτερων
οχημάτων.

 

 

Ο
χώρος φόρτωσης είναι επίσης εντυπωσιακός,
από τους καλύτερους στην κατηγορία με
χωρητικότητα 453
L
με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, που
μπορεί να φτάσει τα 1.026
L
με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Το
φαρδύ άνοιγμα της πίσω πόρτας του νέου
HRV
(1.180
mm)
και το χαμηλό ύψος φόρτωσης (650
mm)
δημιουργούν συνθήκες εύκολης πρόσβασης
του χώρου αποσκευών.

 

 

Le site
ταξίδια μεγάλων αποστάσεων στο νέο
HRV
θα είναι μία άνετη και ξεκούραστη
εμπειρία για τον οδηγό και τους επιβάτες
χάρη στην προσπάθεια των μηχανικών της
Honda
να προσφέρουν σε αυτό το μοντέλο κορυφαία
ποιότητα.

 

 

Un site
νέο, πολύ αποδοτικό πακέτο ηχομόνωσης
εξελίχθηκε για το νέο
HRV,
το οποίο περιλαμβάνει ένα κορυφαίας
ποιότητας υπόστρωμα και απορροφητικές
μοκέτες ανάλογες εκείνων που συναντάμε
μόνο σε
berline
ανώτερων κατηγοριών. Οι εμπρός και πίσω
εσωτερικοί θόλοι των τροχών έχουν
επενδυθεί με ηχοαπορροφητικό υλικό,
ενώ η μοκέτα του πατώματος, το υποδαπέδιο
κάλυμμα και τα ακουστικά ένθετα του
ταμπλό συμβάλλουν στη δημιουργία μιας
ποιοτικής και χαλαρωτικής ατμόσφαιρας
μέσα στην καμπίνα. Με σταθερή ταχύτητα
100
km/h,
οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν
μία ήσυχη καμπίνα με θόρυβο μόλις 65
dB.

 

 

Προηγμένη
φινέτσα εσωτερικού με υλικά υψηλής
ποιότητας

  • Σοφιστικέ
    περιβάλλον καμπίνας με υψηλής ποιότητας
    μαλακά υλικά
  • Le site
    Honda
    Connecter
    προσφέρει άνεση και συνδεσιμότητα στο
    δρόμο
  • Μεγάλη
    σειρά λειτουργιών με απεικόνιση στην
    οθόνη αφής επτά ιντσών
  • Μεγάλη,
    πανοραμική ανακλινόμενη / συρόμενη
    ηλιοροφή μοναδική στην κατηγορία

 

 

Le site
σχεδιαστές της
Honda
προσπάθησαν να παντρέψουν αντικρουόμενα
θέματα στο εσωτερικό του νέου
HRV,
προσπαθώντας να πετύχουν ευρυχωρία,
αξιόπιστη στιβαρότητα και – για τον
οδηγό – ένα
cockpit
με την αίσθηση ενός
coupé.

 

 

Η
ευρύχωρη, ευάερη καμπίνα είναι επενδυμένη
με μαλακές επιφάνειες υψηλής ποιότητας,
που αναδεικνύονται με λεπτομέρειες
χρωμίου και σοφιστικέ ραφές για τη
δημιουργία ενός
prime
περιβάλλοντος. Η σχεδίαση του ταμπλό
αποτυπώνει την εικόνα της στιβαρότητας
par
prime
λεπτομέρειες, όπως ένα πάνελ σε
pianonoir
που δηλώνει ποιότητα, υψηλή κλάση και
φινέτσα.

 

 

Ελκυστικοί
συνδυασμοί χρωμάτων και υλικών επιτρέπουν
στους πελάτες να εκφράζουν την νεανικότητα,
ευφυία και ωριμότητα μέσω των προσωπικών
τους επιλογών δίνοντας παράλληλα στο
εσωτερικό του νέου
HRV
μία αίσθηση ‘υψηλής αισθητικής’.

 

 

Απέναντι
στον οδηγό, ένας πίνακας τριών οργάνων
περιλαμβάνει δακτυλίους φωτισμού και
τη λειτουργία
ECO
Assister
de
Honda,
που αλλάζει το φόντο του ταχύμετρου από
λευκό μέχρι πράσινο κατά τη διάρκεια
αποδοτικής οδήγησης.

 

 

Απέναντι
από το συνοδηγό, το εσωτερικό του νέου
HRV
περιλαμβάνει νέο αεραγωγό ‘
wide
flow
(μεγάλης ροής) με τρία ρυθμιζόμενα
ανοίγματα στο ταμπλό, για ροή αέρα προς
όλους τους επιβάτες. Οι ρυθμίσεις
ποσότητας της ροής του αέρα βελτιστοποιούνται
ώστε να προσφέρουν: υψηλή ποσότητα για
τον αεραγωγό που βρίσκεται πιο κοντά
στο πλαϊνό παράθυρο, χαμηλή ποσότητα
για τον κεντρικό αεραγωγό και μέτρια
ποσότητα για τον αεραγωγό που βρίσκεται
πιο κοντά στο κεντρικό πάνελ.

 

 

Le site
nouveau
HRV
θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις. Ανάλογα
με την έκδοση και την αγορά, οι αγοραστές
θα μπορούν να επιλέξουν υφάσματα υψηλής
ποιότητας, μερικώς ή πλήρως δερμάτινη
ταπετσαρία, σε κλασικό μαύρο χρώμα. Η
αίσθηση ευρυχωρίας ενισχύεται στις
κορυφαίες εκδόσεις της νέας γκάμας
HRV
με τη διαθεσιμότητα μας μοναδικής στην
κατηγορία ανοιγόμενης πανοραμικής
οροφής. Η πανοραμική ανακλινόμενη /
συρόμενη ηλιοροφή μήκους 846
mm
περιλαμβάνει συρόμενο σκιάδιο που
ανοίγει αυτόματα με την οροφή και κλείνει
μηχανικά προστασία από το ηλιακό φως.
Το εμπρός τμήμα – που ανυψώνεται υπό
κλίση σε ύψος 27.5
mm
στο πίσω τμήμα – έχει μήκος 475
mm.

 

 

Le site
νέο ‘
Intelligent
Touch
Interior
de
Honda
θα επιτρέπει το χειρισμό ορισμένων
λειτουργιών με ελάχιστη κίνηση και
προσπάθεια. Οι

λειτουργίες
περιλαμβάνουν:
Électrique
Park Brake, Touch Panel Climate Control et
One-Touch Indicator.

 

 

 

Προηγμένο,
νέο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας

 

Προηγμένη
συνδεσιμότητα και ενημέρωση/ψυχαγωγία
προσφέρει στο νέο
HRV
το σύστημα
Honda
Connecter,
που είδαμε για πρώτη φορά στην Ευρώπη
στο 2015
CRV.
Αυτό
τοποθετείται
στάνταρ
à
μεσαίες και ανώτερες εκδόσεις του
HRV,
και προαιρετικά στο βασικό μοντέλο.

 

 

Le site
Honda
Connecter
έχει διεπαφή φιλική προς το χρήστη
βασισμένη σε εφαρμογές
υιοθετώντας
τις γνωστές λειτουργίες αφής ‘
pinch,
swipe
et
tap'
ενός
smartphone.
Τρέχοντας
par
Android,
το δημοφιλέστερο λειτουργικό σύστημα
κινητής τηλεφωνίας σε όλο τον κόσμο
,
Le site
Honda
Connecter
προσφέρει ταχεία πρόσβαση σε διαδικτυακές
υπηρεσίες όπως
web
browsing,
κυκλοφοριακή ενημέρωση σε πραγματικό
χρόνο, ειδήσεις και καιρός,
social
media,
και ιντερνετικοί μουσικοί σταθμοί.

 

 

Le site
système
Honda
Connecter
διατίθεται με προ-εγκατεστημένες
εφαρμογές, ενώ ο χρήστης μπορεί να
κατεβάσει περισσότερες εφαρμογές από
Le site
Honda
Application
Centre
προκειμένου να εξατομικεύσει την
εμπειρία του. Η προ-εγκατεστημένη
εφαρμογή “
Aha"
επιτρέπει την άνετη πρόσβαση σε χιλιάδες
σταθμούς – με μουσική, ειδήσεις,
podcasts
&
audio
books
– καθώς και
social
media
feeds
και τοπικές υπηρεσίες.

 

 

Εύκολο
και διαισθητικό στη χρήση, η πρόσβαση
στο σύστημα γίνεται μέσω μιας οθόνης
αφής επτά ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.
Η
οθόνη προσαρμόζεται σύμφωνα με τις
ατομικές προτιμήσεις του χρήστη, ο
οποίος μπορεί να επιλέξει από δύο
διαφορετικά στυλ (
skins)
εξατομικεύοντας πλήρως το σύστημα.
Έγχρωμα εικονίδια διασφαλίζουν ταχεία
και απλή λειτουργία πλοήγησης μέσω των
μενού.

 

 

Η
οθόνη αφής του
Honda
Connecter
προβάλλει επίσης πληροφορίες του
οχήματος – όπως πληροφορίες ταξιδιού
και οικονομία καυσίμου – και εικόνες
από την κάμερα οπισθοπορείας (ανάλογα
με το μοντέλο).

 

 

 

Επιπλέον,
Le site
Honda
Connecter
περιλαμβάνει εκτενείς δυνατότητες για
συγχρονισμό με
smartphones
και λοιπές προσωπικές συσκευές πολυμέσων:
WiFi,
Bluetooth,
HDMI,
et
MirrorLink
– που αναπαράγει την οθόνη μιας συνδεμένης
συμβατής συσκευής ώστε να μπορεί να
ελέγχεται μέσω της οθόνης αφής του
ταμπλό.

 

 

Στάνταρ
στην ανώτερη έκδοση και προαιρετικά σε
όλη τη γκάμα, η
Honda
προσφέρει στους αγοραστές του
HRV
το βραβευμένο, δορυφορικό σύστημα
πλοήγησης
Garmin.
Το σύστημα είναι πλήρως ενσωματωμένο
sur
Honda
Connecter
και προ-φορτωμένοι χάρτες επιτρέπουν
την πλοήγηση ακόμα και σε περιοχές,
χωρίς σήμα κινητής τηλεφωνίας.

 

 

Le site
φωνητικές οδηγίες “στροφή – στροφή”
πλαισιώνονται από προηγμένα στοιχεία
καθοδήγησης για να μπορούν οι χρήστες
να αντεπεξέρχονται με ευκολία στις πιο
δύσκολες συνθήκες, ενώ μία φωτορεαλιστική
διασταύρωση διευκολύνει την αναγνώριση
επιλεγμένων διασταυρώσεων και εξόδων.
Το σύστημα περιλαμβάνει επίσης αποφυγή
κυκλοφοριακής συμφόρησης σε πραγματικό
χρόνο, προειδοποιήσεις ορίων ταχύτητας,
τρισδιάστατη απεικόνιση κτιρίων και
περιοχών, αλλά και Οικολογική Διαδρομή
(
Eco
Routing).

 

 

Δωρεάν
ενημερώσεις χαρτών θα παρέχονται για
πέντε χρόνια, μοναδικό προνόμιο για τη
Honda.

 

 

Βασικά
Modèles
HRV
εφοδιάζονται στάνταρ με έγχρωμη οθόνη
LCD
πέντε ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και
ένα σύστημα
AM/FM/CD
Audio,
ισχύος 160-
watt
με τέσσερα ηχεία. Μεσαίες και ανώτερες
εκδόσεις εφοδιάζονται μ ένα ηχοσύστημα
έξι ηχείων, ισχύος
180watt.

 

 

 

 

 

Συναρπαστική οδήγηση συνδυάζει επιδόσεις
με απόδοση

 

  • Σειρά
    τετρακύλινδρων κινητήρων 130
    PS
    βενζίνης και 120
    PS
    diesel
  • Οικονομία
    καυσίμου

    4,0
    l/100
    km,
    με εκπομπές
    CO2
    από 10
    4
    g/km
  • Εξατάχυτο
    μηχανικό κιβώτιο και νέο
    CVT
    για βενζινοκίνητα μοντέλα
  • Άκαμπτη
    δομή προσφέρει ασφαλή οδηγική αίσθηση
    που εμπνέει αυτοπεποίθηση

 

 

Le site
nouveau
HRV
de
Honda
θα διατίθεται με μία σειρά πολύ αποδοτικών
κινητήρων βενζίνης
1.5
iVTEC
130
PS
(96
kW)
και 1.6

iDTEC
diesel
120
PS
(88
kW),
με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Και οι
δύο τετρακύλιδροι κινητήρες ανήκουν
στη σειρά
Earth
Dreams
Technology
de
Honda
και προσφέρουν άμεση απόκριση, επιδόσεις
και υψηλά επίπεδα απόδοσης. Και οι δύο
κινητήρες πληρούν τις αυστηρές
προδιαγραφές εκπομπών ρύπων
Euro
6.

 

 

Συνδυάζοντας
υψηλή απόδοση ισχύος με χαμηλή κατανάλωση,
ο βενζινοκινητήρας 1.5
iVTEC
αποδίδει

130
PS
στις 6.600
rpm
και μέγιστη ροπή 155
Nm
στις 4.600
rpm.
Οι τεχνολογίες της
Honda
VTEC
(
Variable
Timing
et
Lift
Electronic
Contrôle)
et
VTC
(
Variable
Timing
Contrôle)
συνδυάζονται με άμεσο ψεκασμό, αυλούς
εισαγωγής υψηλού στροβιλισμού και
βελτιστοποιημένο σχήμα εμβόλων προς
όφελος της ισχύος και της απόδοσης.
Εξοικονόμηση βάρους επιτυγχάνεται με
τη μείωση του βάρους του στροφάλου και
την υιοθέτηση ανεξάρτητων κουζινέτων.

 

 

Με
αυτό το βενζινοκινητήρα
1.498
cc,
le nouveau
HRV
επιταχύνει απο 0 – 100
km/h
σε 10
,7

δεύτερα
(μηχανικό κιβώτιο) και
11,2
δεύτερα (
CVT
).
Η οικονομία καυσίμου μπορεί να φτάσει
στην εντυπωσιακή τιμή των
5,2
l/100
km

(μικτός κύκλος) με εκπομπές
CO2
από 120
g/km

– και τα δύο με το κιβώτιο
CVT.

 

 

 

Ο
κινητήρας 1.6
iDTEC
είναι μοναδικός στα οχήματα
Honda
που πωλούνται στην Ευρώπη. Ο
turbodiesel
με ψεκασμό
common
rail
ενσωματώνει μία σειρά από τεχνολογίες
που μειώνουν την τριβή, βελτιώνουν τις
εκπομπές ρύπων και αυξάνουν την οικονομία
καυσίμου. Ο κινητήρας 1.597
cc
περιλαμβάνει ένα μικρό, πολύ αποδοτικό
υπερσυμπιεστή, σύστημα
EGR
(
exhaust
gas
recirculation)
χαμηλής πίεσης και αυλούς κυλινδροκεφαλής
υψηλής ροής και στροβιλισμού. Ένας νέος,
υψηλής αντοχής και ελαφρού βάρους λεπτός
στρόφαλος και ένα αλουμινένιο, ανοιχτού
τύπου, μπλοκ από χυτοσίδηρο υψηλής
πίεσης μειώνουν το βάρος του κινητήρα.

 

 

Με
τον
diesel
– που αποδίδει 120
PS
à
4.000
rpm
et
ροπή 300
Nm
à

2.000
rpm
– το νέο
HRV
μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100
km/h
à l'adresse
10,0

δεύτερα
, με αποτέλεσμα να είναι από τα
πιο δυναμικά στην κατηγορία του. Με
μηχανικό κιβώτιο, η οικονομία καυσίμου
είναι εντυπωσιακή
4,0
l/100
km
(μικτός κύκλος) με εκπομπές
CO2
10
4
g/km
.

 

 

Τόσο
ο βενζινοκινητήρας όσο και ο
diesel
εφοδιάζονται με εξατάχυτο μηχανικό
κιβώτιο στάνταρ, περιλαμβάνοντας αρκετές
βελτιώσεις για τη χρήση τους στο νέο
HRV.
Η
βελτιστοποίηση των γραναζιών και της
διάταξης τους
επέτρεψε
στους μηχανικούς να μικρύνουν το κιβώτιο,
ενώ ένας ελαφρύς και υψηλότερης ακαμψίας
άξονας βελτιώνει τη συνολική απόδοση.
Η αίσθηση και ποιότητα του επιλογέα
έχει αυξηθεί, βελτιώνοντας τη διαδικασία
αλλαγής ‘με μια κίνηση’. Η απαιτούμενη
προσπάθεια για την επιλογή της όπισθεν
έχει μειωθεί και ο θόρυβος κατά την
οποσθοπορεία έχει ελαχιστοποιηθεί.

 

 

Le site
δημοφιλές προαιρετικό κιβώτιο
CVT
de
Honda
που προσφέρεται για το νέο
HRV,
προσφέρεται με το βενζινοκινητήρα 1.5
iVTEC.
Ένα νέο λογισμικό ελέγχου
CVT
εξελίχθηκε ειδικά για τις Ευρωπαϊκές
αγορές ώστε να προσφέρει την άμεση και
γραμμική αίσθηση που αναμένεται από
ένα μηχανικό κιβώτιο. Αυτό έχει σαν
αποτέλεσμα βελτιωμένη απόκριση του
κινητήρα στη θέση του πεντάλ του γκαζιού,
ενώ οι στροφές του αυξάνονται αναλογικά
για μία πιο γραμμική αίσθηση.

 

 

Η
οδηγησιμότητα του
CVT
αποκτά πιο φυσική αίσθηση …. Με τη χρήση
νέου λογισμικού ελέγχου αποκλειστικού
για την Ευρώπη που προσομοιώνει επτά
σχέσεις και παρέχει βελτιστοποιημένη
χαρτογράφηση αλλαγών σχέσεων. Δύο νέο
πρόσθετα προγράμματα προσφέρουν
βελτιώσεις ειδικές για κάθε περίσταση.

 

 

Le site
Early
Downshift
During
Braking
(
EDDB)
χρησιμοποιεί τον κινητήρα για να βοηθήσει
τον οδηγό στο φρενάρισμα. Όταν το σύστημα
αναγνωρίσει μία επιβράδυνση, κατηφόρα
ή στροφή μέσω του συστήματος πέδησης,
Le site
EDDB
αυτόματα αυξάνει τις στροφές για
αξιοποίηση του φρένου του κινητήρα. Στη
συνέχεια αυτό επιτρέπει ταχεία ανάκτηση
της ταχύτητας μετά την επιβράδυνση ή
ταχεία επιτάχυνση μετά τη στροφή.

 

 

Le site
Fast
Arrêt
μετρά πόσο γρήγορα ο οδηγός αφήνει το
πεντάλ του φρένου και διατηρεί σταθερές
τις στροφές του κινητήρα για να
ενεργοποιήσει το φρένο του κινητήρα σε
αυτές τις περιπτώσεις. Αυτό το σύστημα
έχει προσαρμοστεί εκτενώς στους
Ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους πολλαπλών
λωρίδων και υψηλών ταχυτήτων. Για
παράδειγμα, το
Fast
Arrêt
αναγνωρίζει πότε ο οδηγός ετοιμάζεται
να προσπεράσει ένα προπορευόμενο όχημα,
αλλά δεν μπορεί να ολοκληρώσει τον
ελιγμό λόγω ενός οχήματος στη γειτονική
λωρίδα. Καθώς ο οδηγός αφήνει γρήγορα
το πεντάλ του γκαζιού επιτρέποντας στο
πίσω όχημα να περάσει, το
Fast
Arrêt
διατηρεί ψηλά τις στροφές του κινητήρα,
προετοιμαζόμενο για την ολοκλήρωση του
ελιγμού προσπέρασης.

 

 

 

Le site
νέο κιβώτιο
CVT
προσφέρει εντυπωσιακή οικονομία σε
συνδυασμό με αυτές τις σημαντικές
βελτιώσεις στην οδηγησιμότητα. Το
boîte
CVT
επιτρέπει τη λειτουργία του κινητήρα
στην πιο αποδοτική ζώνη του το περισσότερο
διάστημα, μεταβάλλοντας συνεχώς τη
σχέση μετάδοσης αντί να ρυθμίζει το
άνοιγμα της πεταλούδας του γκαζιού.
Ελεγχόμενο αυτόματα από το σύστημα
διαχείρισης του κινητήρα, το κιβώτιο
CVT
επιλέγει τη βέλτιστη σχέση εντός των
εικονικών επτά σχέσεων ανάλογα με τις
στροφές του κινητήρα, τη θέση του γκαζιού
και την εντολή του οδηγού. Η οικονομία
αυξάνεται περαιτέρω από την πιο αραιή
κλιμάκωση του κιβωτίου και το μειωμένο
βάρος, το αποτέλεσμα μιας εξορθολογισμένης
σχεδίασης με μειωμένη πίεση τροχαλίας.
Μειώσεις στην τριβή έχουν επιτευχθεί
μέσω μιας βελτιστοποιημένης χωρητικότητας
της αντλίας λαδιού, της μειωμένης
αντίστασης του λαδιού, μιας πέδης όπισθεν
χαμηλής τριβής, αλλά και της μείωσης
των τριβών από τα περιστρεφόμενα
εξαρτήματα.

 

 

Le site
nouveau
HRV
είναι ένα από τα παγκόσμια μικρά μοντέλα
που η
Honda
έχει εξελίξει για να προσφέρει μία
προηγμένη, απολαυστική, τύπου
berline
οδηγική εμπειρία, αυξάνοντας παράλληλα
το αίσθημα προστασίας.

 

 

Η
πλατφόρμα και το κέλυφος αμαξώματος
του νέου
HRV
συνθέτουν μία πολύ άκαμπτη δομή, με το
27% του αμαξώματος να αποτελείται από
ατσάλι υψηλής αντοχής και να προσφέρει
βελτιωμένη ακαμψία συνδέσμων πλαισίου.
Το άκαμπτο κέλυφος του αμαξώματος
προσφέρει στην ανάρτηση (γόνατα
MacPherson
μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας
Htype
πίσω)

μία αξιόπιστη βάση, η οποία – μαζί με
ένα χαμηλό κέντρο βάρους και
ελαχιστοποιημένες κλίσεις αμαξώματος
– προσφέρει στιβαρότητα και ένα αίσθημα
ασφάλειας κατά την οδήγηση.

 

 

 

Η
αίσθηση ευελιξίας ενισχύεται από ένα
νέο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική
υποβοήθηση με μοτέρ χωρίς ψύκτρες. Για
ελαχιστοποίηση της υποστροφής, η εμπρός
ανάρτηση έχει χαμηλότερο εμπρός κέντρο
περιστροφής για αύξηση της σταθερότητας
ενώ η πίσω ανάρτηση έχει υπερυψωμένο
κέντρο. Το αποτέλεσμα είναι μία γραμμική
οδηγική συμπεριφορά που κάνει το νέο
HRV
ένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα
dans la catégorie
croisée
στον τομέα της ασφάλειας, κυρίως σε σπορ
οδήγηση.

 

 

Αξιόπιστη
ισχύ ακινητοποίησης για το νέο
HRV
προσφέρει ένα νέο σύστημα δισκόφρενων,
με αεριζόμενους εμπρός δίσκους
293
mm
και συμπαγείς πίσω δίσκους
282
mm.
Ηλεκτρονικά βοηθήματα που αυξάνουν την
ισχύ πέδησης και βελτιώνουν τη σταθερότητα
του οχήματος είναι:
AntiLock
Braking
Système
(
ABS),
Electronic
Brakeforce
Distribution
(
EBD),
Brake
Assister,
Véhicule
Stablity
Assister
et
Hill
Start
Assister.

 

 

Tous
τα νέα
HRV
που προορίζονται για την Ευρώπη
εφοδιάζονται με ζάντες αλουμινίου. Η
βασική και οι μεσαίες εκδόσεις υιοθετούν
ζάντες 16-ιντσών με ελαστικά 215/60
R16,
ενώ οι ανώτερες εκδόσεις εφοδιάζονται
με ζάντες 17-ιντσών με ελαστικά 215/55
R17.

 

 

 

 

 

Πλήρης σειρά χαρακτηριστικών προηγμένης
ασφάλειας

 

  • Tous
    Le site
    HRV
    διαθέτουν
    VilleBrake
    Actif
    Système
    για την αποφυγή ατυχημάτων με μικρή
    ταχύτητα
  • Le site
    Advanced
    Conducteur
    Assister
    Système
    περιλαμβάνει πέντε χαρακτηριστικά
    ενεργητικής ασφάλειας
  • Le site
    εμπρός καθίσματα διαθέτουν ειδικά
    σχεδιασμένα προσκέφαλα για ελαχιστοποίηση
    των τραυματισμών από τράνταγμα
  • Nouvelles
    δομή
    Advanced
    Compatibility
    Ingénierie
    στοχεύει σε κατάταξη πέντε αστέρων

 

 

 

 

Par exemple
όλα τα νέα οχήματα
Honda
που πωλούνται στην Ευρώπη, το
HRV
εφοδιάζεται με μία ευρεία σειρά
τεχνολογιών παθητικής και ενεργητικής
ασφάλειας που κάνουν την οδήγηση
ευκολότερη και ασφαλέστερη, μεγιστοποιώντας
την προστασία επιβατών και πεζών.

 

 

Tous
τα νέα
HRV
που προορίζονται για την Ευρώπη θα
εφοδιάζονται με το
VilleBrake
Actif
Système
de
Honda.
Ειδικά σχεδιασμένο για την αποφυγή ή
μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων
με χαμηλές ταχύτητες, το σύστημα
χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ λέιζερ
για την ανίχνευση του δρόμου μπροστά,
εφαρμόζοντας αυτόματα πίεση πέδησης
εάν διαπιστωθεί επικείμενος κίνδυνος
σύγκρουσης. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο
για να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από
32
km/h.
Αν το σύστημα αναγνωρίσει ότι υπάρχει
κίνδυνος σύγκρουσης τότε ενεργοποιείται
 
η προ-φόρτιση φρένων και ένα ηχητικό
και οπτικό σήμα, πριν ακολουθήσει ένα
πλήρως αυτόνομο φρενάρισμα.

 

 

Le site
μεσαίες και ανώτερες εκδόσεις θα
περιλαμβάνουν το
Advanced
Conducteur
Assister
Système
de
Honda,
που χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ,
και κάμερες εμπρός και πίσω στάνταρ.
Αυτή

η
ολοκληρωμένη
gamme
τεχνολογιών
ενεργητικής
ασφάλειας
περιλαμβάνει:
Forward
Collision
Avertissement,
Traffic
Sign
Recognition,
Intelligent
Vitesse
Limiter,
Voie
Départ
Avertissement
et
Hautbeam
Support
Système.

 

 

 

Forward
Collision
Avertissement

 

Le site
Σύστημα Προειδοποίησης Επικείμενης
Εμπρόσθιας Σύγκρουσης –
Forward
Collision
Avertissement
εντοπίζει τον κίνδυνο σύγκρουσης με
προπορευόμενο όχημα (αυτοκίνητο ή
φορτηγό), χρησιμοποιώντας την κάμερα
πολλαπλών λειτουργιών. Το σύστημα
λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται
με ταχύτητα 15
km/h
και πάνω. Εάν ανιχνεύσει κίνδυνο
σύγκρουσης, θα εκδώσει οπτικές και
ηχητικές προειδοποιήσεις.
 Η
απόσταση προειδοποίησης μπορεί να
ρυθμίζεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις
του οδηγού και το σύστημα μπορεί να
απενεργοποιηθεί από τον ίδιο.

 

 

Traffic
Sign
Recognition

 

Le site
Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής
Κυκλοφορίας –
Traffic
Sign
Recognition
Système
χρησιμοποιεί τη κάμερα πολλαπλών
λειτουργιών για την ανίχνευση οδικών
σημάτων που συναντά το όχημα στην πορεία
του. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα
και προβάλλει τα σήματα στην οθόνη του
ταμπλό μόλις το αυτοκίνητο περάσει την
πινακίδα.

 

 

Le site
σύστημα είναι σχεδιασμένο για να
ανιχνεύει στρογγυλές πινακίδες με όρια
ταχύτητες και απαγορευτικά προσπέρασης.
Μπορούν να εμφανίζονται ταυτόχρονα δύο
πινακίδες – στη δεξιά πλευρά προβάλλονται
μόνο σήματα με όρια ταχύτητας και στην
αριστερή τα απαγορευτικά προσπέρασης
και τα όρια ταχύτητας με πρόσθετες
πληροφορίες όπως καιρικές συνθήκες,
για παράδειγμα
.

 

 

Intelligent
Vitesse
Limiter

 

Ο
Ευφυής Περιοριστής Ταχύτητας (
Intelligent
Vitesse
Limiter)
συνδυάζει δύο κατά τα άλλα ανεξάρτητα
συστήματα ασφάλειας
-
Adjustable
Vitesse
Limiter
(Προσαρμοζόμενο Περιοριστή Ταχύτητας)
et
Traffic
Sign
Recognition
system
(
Σύστημα
Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας)
-
offre
ένα προηγμένο στοιχείο υποστήριξης της
ασφάλειας. Το σύστημα
Adjustable
Vitesse
Limiter
–στάνταρ σε όλα τα
Honda
που πωλούνται στην Ευρώπη– ρυθμίζει
τη μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου σε
επίπεδο που ορίζει ο οδηγός.

 

 

 

Με
ενεργοποιημένο το
Intelligent
Vitesse
Limiter,
η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου
προσδιορίζεται αυτόματα από το ισχύον,
νόμιμο όριο ταχύτητα το οποίο ανιχνεύεται
de la
Traffic
Sign
Recognition
system.
Όταν το όχημα περάσει ένα σήμα που
δηλώνει ένα κατώτερο όριο ταχύτητας,
τότε αυτόματα και ομαλά επιβραδύνει,
με μείωση ισχύος μέχρι τη μέγιστη
ταχύτητα που δεν υπερβαίνει το όριο
ταχύτητας
.
Μία προειδοποίηση ηχεί και το όριο
ταχύτητας της ένδειξης αναβοσβήνει εάν
το όχημα υπερβεί το όριο κατά
3
km/h
ή παραπάνω.
Η
μέγιστη ταχύτητα του οχήματος

– ανεξαρτήτως από το πάτημα του γκαζιού
– δεν θα ξεπεράσει αυτό το όριο. Όταν
το όχημα περάσει μία πινακίδα με υψηλότερο
όριο ταχύτητας, αυτό θα επιτρέψει στον
οδηγό να επιταχύνει έως ότου το όχημα
φτάσει σε μία νέα μέγιστη επιτρεπόμενη
ταχύτητα, στο οποίο σημείο θα εμποδίσει
το όχημα να υπερβεί το νέο όριο ταχύτητας.
Le site
σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από
τον οδηγό ανά πάσα στιγμή
.

 

 

Voie
Départ
Avertissement

 

Le site
σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης από
τη Λωρίδα Κυκλοφορίας –
Voie
Départ
Avertissement
χρησιμοποιεί την κάμερα πολλαπλών
λειτουργιών για την παρακολούθηση των
σημάνσεων στο δρόμο. Εάν το αυτοκίνητο
αποκλίνει από την λωρίδα στην οποία
κινείται χωρίς να ανάψει φλας, τότε το
système
Voie
Départ
Avertissement
προειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικά και
οπτικά σήματα. Το σύστημα μπορεί να
απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ανά πάσα
στιγμή.

 

 

Haut
Beam
Support
Système

 

Le site
Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας –
Haut
Beam
Support
Système
λειτουργεί με ταχύτητες πάνω από 40
km/h
για την ενεργοποίηση / απενεργοποίηση
της μεγάλης σκάλας φώτων ανάλογα με τα
αντίθετα ερχόμενα / προπορευόμενα
οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά και
μοτοσικλέτες), ποδήλατα και το φωτισμό
του περιβάλλοντος. Το σύστημα μπορεί
να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ανά
πάσα στιγμή.

 

 

 

Παθητική
ασφάλεια ενσωματωμένη στη δομή

 

Tous
τα νέα
HRV
υιοθετούν την τεχνολογία δομής αμαξώματος
Advanced
Compatibility
Ingénierie
(
ACE™)
που αποτελεί πατέντα της

Honda
που αποτελεί τη βάση για τα άριστα
χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας,
αυξάνοντας την προστασία των επιβατών
στις συγκρούσεις.

 

 

Un site
δίκτυο συνδεδεμένων δομικών χαρακτηριστικών
κατανέμει την ενέργεια κρούσης ακόμα
πιο ομοιόμορφα στο εμπρός τμήμα του
οχήματος, μειώνοντας τις δυνάμεις που
μεταφέρονται στην καμπίνα επιβατών. Η
δομή
ACE
ελαχιστοποιεί επίσης την πιθανότητα
Pour
περάσει το ένα όχημα πάνω ή κάτω από το
άλλο

σε περιπτώσεις μετωπικής ή πλαγιομετωπικής
σύγκρουσης με μεγαλύτερο ή μικρότερο
όχημα.

 

 

Tous
nouveau
HRV
που πωλείται στην Ευρώπη εφοδιάζεται
με συνολικά οκτώ αερόσακους, μεγιστοποιώντας
την προστασία των επιβατών. Οι εμπρόσθιοι,
οι πλευρικοί και οι αερόσακοι οροφής
πλήρους μήκους βασίζονται σε μία
προηγμένη ‘ευφυή’ σχεδίαση και
ενεργοποιούνται μόνον όταν είναι
απολύτως απαραίτητο. Τα εμπρός προσκέφαλα
περιορίζουν τις επιπτώσεις ενός
τραυματισμού από τράνταγμα.

 

 

Le site
nouveau
HRV
είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο
με στόχο μία κορυφαία κατάταξη πέντε
αστέρων στα τελευταία και πολύ απαιτητικά
Euro
NCAP
accident
tests.

 

 



 

Accessoires
και προαιρετικά πακέτα με έμφαση στο
στυλ, τη τεχνολογία και τη λειτουργικότητα



 

Le site
nouveau
HRV
διατίθεται με μία ευρύτερη ποικιλία
πακέτων αξεσουάρ και μεμονωμένων
επιλογών που επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες
να εξατομικεύουν το αυτοκίνητό τους
σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις
και τα γούστα τους
.

 

 

 

Επιλογές
πακέτων αξεσουάρ

 

 

Chrome
Pack

 

Η
κομψή εμφάνιση του
HRV
μπορεί να αναδειχθεί προσθέτοντας
πινελιές χρωμίου στο αυτοκίνητο. Αυτό
το πακέτο περιλαμβάνει διακοσμητικό
εμπρός προφυλακτήρα, διακοσμητικό πίσω
προφυλακτήρα, κάτω διακοσμητικό πόρτας
και διακοσμητικό πίσω πινακίδας
κυκλοφορίας, όλα με φινίρισμα χρωμίου.

 

 

 

Robust
Pack

 

Le site
Robust
Pack
προσδίδει στο
HRV
μία ισχυρότερη, πιο σκληροτράχηλη
εμφάνιση και περιλαμβάνει στοιχεία που
εξυπηρετούν αισθητικούς και λειτουργικούς
σκοπούς. Το πακέτο περιλαμβάνει εμπρός
κάτω διακοσμητικό, πίσω κάτω διακοσμητικό
και πλαϊνό κάτω διακοσμητικό.

 

 

 

Aero
Pack

 

Le site
Aero
Pack
χαρίζει στο
HRV
ακόμα πιο σοφιστικέ εμφάνιση. Αναδεικνύει
το εξωτερικό του αυτοκινήτου με χρωματικά
ασορτί αξεσουάρ. Το πακέτο περιλαμβάνει
εμπρός και πίσω προφυλακτήρα
aero
και μαρσπιέ.

 

 

 

Illumination
Pack

 

Le site
Illumination
Pack
δημιουργεί μία σοφιστικέ ατμόσφαιρα
στο εσωτερικό με διακριτικό φωτισμό
περιβάλλοντος, κάνοντας ακόμα πιο
ευδιάκριτο το εξωτερικό. Περιλαμβάνει
περιμετρικό φωτισμό και φωτιζόμενα
διακοσμητικά μαρσπιέ.

 

 

 

Convenience
Pack

 

Σχεδιασμένο
για μία διαχρονική, ελκυστική εμφάνιση
de
HRV,
Le site
Convenience
Pack
προσφέρει ένα συνδυασμό αξεσουάρ που
προστατεύουν το αυτοκίνητο από
γρατζουνιές, λάσπη και άμμο. Τα ανθεκτικά
διακοσμητικά μαρσπιέ, οι εμπρός και
πίσω λασπωτήρες και τα πλαϊνά διακοσμητικά
αμαξώματος παρέχουν προστασία από τις
καιρικές συνθήκες και τις επιφανειακές
φθορές.

 

 

 

Cargo
Pack

 

Le site
Cargo
Pack
απευθύνεται σε όσους μεταφέρουν συχνά
αποσκευές ή ειδικό εξοπλισμό για τη
δουλειά και τον ελεύθερο χρόνο τους.
Περιλαμβάνει ένα ράφι χώρου αποσκευών
με διαχωριστικά, διακοσμητικό χώρου
αποσκευών και προστατευτικό πίσω
σκαλοπατιού που αναβαθμίζει τη
λειτουργικότητα και την αισθητική του
χώρου αποσκευών.

 

 

 

Milan
Rouge
Pack

 

Αυτό
το πακέτο συνδυάζει πινελιές
Milan
Rouge
στα καλύμματα καθρεπτών και ζάντες
αλουμινίου 18-ιντσών που χαρίζουν στο
αυτοκίνητο μία κομψή και ταυτόχρονα
παιχνιδιάρικη εμφάνιση. Περιλαμβάνει
καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών σε
Milan
Rouge
και ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών με ακτίνες
Milan
Rouge.

 

 

 

Μεμονωμένες
επιλογές αξεσουάρ

 

Le site
HRV
διατίθεται επίσης με μία γκάμα
μεμονωμένων
επιλογών όπως το
Honda
3
D
Son.
Το αναβαθμισμένο ηχοσύστημα
αναπαράγει
πιστά μουσική με την προσθήκη μιας
συμπαγούς μονάδας
DSP
(επεξεργασία ψηφιακού σήματος) στο
στάνταρ σύστημα ήχου της
Honda
μέσα στο αυτοκίνητο, παραπέμποντας σε
ακουστική συναυλιακού χώρου
En direct
συναυλιών για την απόλυτη ηχητική
Expérience
.

 

 

Η
βάση ταμπλέτας είναι ιδανική για την
ψυχαγωγία των επιβατών. Αυτή ρυθμίζεται
σε διάφορες θέσεις και γωνίες ώστε να
μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει μία
ταινία, να διαβάσει
emails
ή να παίξει παιχνίδια.

 

 

Διατίθεται
αποσπώμενος κοτσαδόρος που εναρμονίζεται
με το χρώμα του αμαξώματος, τις επιδόσεις
και την ικανότητα ρυμούλκησης του
αυτοκινήτου. Έχει μέγιστη ικανότητα
ρυμούλκησης 1.400
kg
για τα μοντέλα
diesel,
1.000
kg
για τα βενζινοκίνητα οχήματα και μέγιστο
κάθετο φορτίο 70
kg.
Χάρη σε μία αναδιπλούμενη πρίζα
‘εξαφανίζεται’ όταν δεν χρησιμοποιείται.
Επίσης διατίθεται έκδοση σταθερού
κοτσαδόρου.

 

 

Le site
προστατευτικό σκύλου επιτρέπει την
ασφαλή μεταφορά κατοικιδίων και αποσκευών
στο χώρο αποσκευών όταν το αυτοκίνητο
κινείται. Αυτό διαχωρίζει την καμπίνα
επιβατών από το χώρο αποσκευών μεταξύ
πλάτης πίσω καθισμάτων και οροφής.

 

Un site
αδιάβροχο, αντιολισθητικό ράφι είναι
τέλεια σχεδιασμένο πάνω στο ‘πατρόν’
του χώρου αποσκευών και φέρει υπερυψωμένα
άκρα για προστασία του φινιρίσματος
από ρύπους και γρατζουνιές. Περιλαμβάνει
επίσης διαχωριστικά για την καλύτερη
οργάνωση και τάξη του χώρου.

 

 

 

Τρία
συναρπαστικά σχέδια ζαντών αλουμινίου
αναδεικνύουν άριστα το σκληροτράχηλο
στυλ του
HRV.
Η ζάντα
Fortis
18-ιντσών υιοθετεί
diamond
cut
Rombo
Silver
και επικαλύπτεται από διαφανές βερνίκι.
Η ζάντα
Ignis
18-ιντσών έχει δίχρωμο
Gunpowder
Black,
Milan
Rouge
και ματ διαφανές βερνίκι, ενώ το σχέδιο
Potis
18-ιντσών υιοθετεί
diamond
cut
Proud
Silver
με επικάλυψη από διαφανές βερνίκι.

 

 

Ισχυρές
εγκάρσιες μπάρες μπορούν να χρησιμοποιούνται
με τις υπάρχουσες ράγες οροφής αυξάνοντας
τις μεταφορικές δυνατότητες του
HRV.
Ποικίλες βάσεις επιτρέπουν τη μεταφορά
αξεσουάρ, από σκι μέχρι
snowboard
και ποδήλατα, καθώς και πρόσθετων
αποσκευών απελευθερώνοντας χώρο και
αυξάνοντας την άνεση των επιβατών. Οι
εγκάρσιες μπάρες μπορούν να μεταφέρουν
φορτία μέχρι 75
kg
ή μάξιμουμ δύο ποδήλατα και περιλαμβάνουν
τέσσερις κλειδαριές για πρόσθετη
ασφάλεια.

 

 

Η
εμφάνιση του
HRV
γίνεται πιο δυναμική με εμπρός και πίσω
προφυλακτήρες
aero
ενώ τα γνήσια μαρσπιέ
Honda
διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο
από το αυτοκίνητο. Τα τέλεια ενσωματωμένα
μαρσπιέ προδίδουν επίσης στυλ και
λειτουργικότητα και μπορούν να
συνδυάζονται με τον περιμετρικό φωτισμό.
Αυτά τα φώτα
LED
τοποθετούνται κάτω από το αυτοκίνητο
στην πλευρά οδηγού και συνοδηγού και
βελτιώνουν την ορατότητα για την είσοδο
/ έξοδο από το αυτοκίνητο στο σκοτάδι.

 

 

Pour
λόγους στυλ μπορούν να προστεθούν
εναλλάξιμα καλύμματα για τους πλαϊνούς
καθρέπτες, σε
matte
silver
et
Milan
Rouge.
Στο εσωτερικό,
high
tech
δακτύλιοι ηχείων με εμφάνιση χρωμίου
όταν δεν φωτίζονται αποκτούν μία λάμψη
cool
blue
όταν φωτίζονται ενισχύουν τον ήχο του
συστήματος με το ανάλογο
look.

 

 

 

Le site
αμάξωμα του αυτοκινήτου μπορεί να
προστατεύεται από δυσάρεστες γρατζουνιές
κατά τη φόρτωση ή εκφόρτωση του χώρου
αποσκευών με την προσθήκη του προστατευτικού
σκαλοπατιού. Παρομοίως, το γνήσιο κάλυμμα
παρμπρίζ
Honda
βοηθά στον προστασία του παρμπρίζ και
των καθρεπτών από τις αντίξοες καιρικές
συνθήκες όταν το αυτοκίνητο είναι
παρκαρισμένο.

 

 

Εγγυημένη
προστασία και άνεση προσφέρουν επίσης
τα γνήσια παιδικά καθίσματα
Honda
για παιδιά όλων των ηλικιών, από νεογέννητα
μέχρι δώδεκα ετών. Δύο τύποι διατίθενται
με ‘οδηγούς’
ISOFIX.

 

 

Le site
φωτιζόμενα διακοσμητικά μαρσπιέ είναι
ελκυστικά και σπορ αξεσουάρ που χαρίζουν
το αυτοκίνητα μία προσωπική νότα ενώ
ταυτόχρονα προστατεύουν τα μαρσπιέ.
Κατασκευάζονται από ανοξείδωτο ατσάλι
και διατίθενται σε δύο σχέδια: ένα με
χαραγμένο λογότυπο
HRV
και ένα με μπλε φωτιζόμενο λογότυπο
HRV
στα εμπρός και πίσω μαρσπιέ.

 

 

Le site
μαύρα πατάκια
Elegance
με μαύρη ύφανση και κεντημένο έμβλημα
δημιουργούν μία ακόμα στυλιστική
πινελιά στην περιοχή των ποδιών των
επιβατών του
HRV.

 

 

Όλη
η σειρά αξεσουάρ θα διατίθεται τον
Αύγουστο στην εφαρμογή
Honda
Genuine
Accessories
(Γνήσια Αξεσουάρ
Honda),
μέσω των
Application
Store
et
Google
Play.  

Τεχνικές προδιαγραφές

 

  • Όλες
    οι τεχνικές πληροφορίες είναι
    προκαταρκτικές και υπόκεινται σε
    Changements
  • Le site
    τιμές κατανάλωσης και εκπομπών
    CO2
    υπόκεινται σε τελική έγκριση τύπου

 

 

 

Corps
και πλαίσιο

 

Τετράθυρο,
πενταθέσιο
SUV
αυτοφερόμενο αμάξωμα. Οικογένεια δύο
κινητήρων και δύο κιβωτίων που δίνουν
κίνηση στους εμπρός τροχούς.

 

 

 

Moteur

 

  1.6
i-DTEC (diesel)
1.5
i-VTEC (petrol)
Presse 4
βαλβίδες
ανά κύλινδρο
4
βαλβίδες
ανά κύλινδρο
Κυβισμός 1,597 1,498
Διάμετρος
x διαδρομή
76.0
x 88.0
73.0
X 89.5
Λόγος
συμπίεσης
16.0 11.5
Puissance 120
PS @
4.000
rpm
130
PS @
6.600
rpm
Couple 300
Nm @
2.000
rpm
155
Nm @
4.600
rpm

 

 

 

Boîte

 

  1.6
i-DTEC (diesel)
1.5
i-VTEC (petrol)
Μηχανικό 6
σχέσεων
6
σχέσεων
CVT Συνεχούς
μεταβαλλόμενων σχέσεων (με 7 προεπιλεγμένες
σχέσεις)

 

 

 

Σχέσεις
μετάδοσης

 

 

 

1.6
i-DTEC

 

6
τάχυτο
μηχανικό

 

1.5
i-VTEC

 

6
τάχυτο
μηχανικό

 

1.5
iVTEC

 

CVT

 

(εικονικές
σχέσεις)

 

1η

 

3.642

 

3.642

 

2.526

 

2η

 

1.884

 

2.080

 

1.573

 

3η

 

1.179

 

1.361

 

1.211

 

4η

 

0.869

 

1.023

 

0.944

 

5η

 

0.705

 

0.829

 

0.755

 

6η

 

0.592

 

0.686

 

0.603

 

7η

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0.408

 

Όπισθεν

 

3.673

 

3.673

 

5.822

 

Τελική
Transmission

 

3.850

 

4.705

 

5.436

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Poste
και απόσβεση

 

Εμπρός Γόνατα
MacPherson
Πίσω Ημιάκαμπτος
άξονας τύπου
H

 

 

 

Σύστημα
διεύθυνσης

 

  1.6
i-DTEC (diesel)
1.5
litr i-VTEC (petrol)
Presse

Κρεμαγιέρα

Στροφές
(από τέρμα σε τέρμα)

2,71

2,79

Κύκλος
στροφής

(à
τροχούς
)

10,6

Κύκλος
στροφής στο αμάξωμα (στο αμάξωμα)

11,4

 

 

 

 

 

Φρένα

 

Εμπρός 293
mm αεριζόμενοι
δίσκοι
Πίσω
282
mm δίσκοι

 

 

 

Roues
και ελαστικα

 

Wheel
size
Ελαστικά

Εμπρός
Ελαστικά
Πίσω
x
16-ιντσών
215 60R16
x
17-
ιντσών
215 55R17

 

 

 

Dimensions
(mm)

 

Externe (mm)
Συνολικό
μήκος
4.294
Συνολικό
πλάτος
2.019
(συμπερ.
εξωτερικών
καθρεπτών
)
Συνολικό
ύψος
1.605
(συμπερ.
κεραίας
)
Empattement 2.610

 

 

 

Χωρητικότητες
(
λίτρα)

 

Χώρος
αποσκευών
453
(sièges
όρθια
)
/ 1,026 (sièges
αναδιπλωμένα
)
Ρεζερβουάρ 50

 

 

 

Βάρη
(kg)

 

Moteur 1.6
litre

iDTEC

6-τάχυτο
μηχανικό

1.5
litre

iVTEC

6-
τάχυτο μηχανικό

1.5
litre

i-VTEC

CVT

Απόβαρο
(συμπερ.
100% καυσίμου)
1.324
- 1.404
1.241
- 1.313
1.249
- 1.322

 

 

 

 

 

 

 

Performance
και κατανάλωση

 

Moteur 1.6
i-DTEC

6-
τάχυτο μηχανικό

1.5
i-VTEC

6-
τάχυτο μηχανικό

1.5
i-VTEC

CVT

Τελική
ταχύτητα

(km/h)

192

192

187

Accélération
0-100
km/h (δεύτερα)

10.1

10.7

11.2

Κατανάλωση
πόλης (
l/100
km)

4.2
(roues
16”)

4.4
(17”)

7.0
(16”)

7.1
(17”)

6.1
(16”)

6.3
(17”)

Κατανάλωση
καυσίμου εκτός πόλης (
l/100
km)

3.8
(16”)

3.9
(17”)

4.8
(16”)

4.9
(17”)

4.6
(16”)

4.8
(17”)

Κατανάλωση
μικτού κύκλου (
l/100
km)

4.0
(16”)

4.1
(17”)

5.6
(16”)

5.7
(17”)

5.2
(16”)

5.4
(17”)

Εκπομπές
CO2
sur
μικτό κύκλο (
g/km)

104
(16”)

108
(17”)

130
(16”)

134
(17”)

120
(16”)

125
(17”)