Conduite d'une Volkswagen Polo 1.0 TSI 95 HP DSG : "Un classique" (Vidéo)

Το δημοφιλές μοντέλο πρεσβεύει την διαχρονική αξία των μικρών αυτοκινήτων

Quelle note lui donnez-vous ?2 Notes
6.7
6.9

Μετρώντας σχεδόν μισό αιώνα στην παραγωγή και διανύοντας ήδη την 6η του γενιά, το Volkswagen Polo παραμένει πάντα επίκαιρο συνεχίζοντας να πουλάει «σαν ζεστό ψωμί». Στην καθιερωμένη εβδομαδιαία συμβίωση εξετάζουμε το «φαινόμενο Polo» έχοντας στα χέρια μας την πιο εμπορική έκδοση με τον χιλιάρι βενζινοκινητήρα των 95 ίππων, σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο DSG. 

49 χρόνια ιστορίας 

Tο 1975 η Volkswagen μπαίνει στην ανερχόμενη τότε κατηγορία των B Segment, παρουσιάζοντας την πρώτη γενιά του Polo. Ένα αυτοκίνητο με συμπαγείς διαστασεις και ευέλικτο για την πόλη, με επαρκείς χώρους για τέσσερις επιβάτες… και προσιτό! Από τότε έχουν περάσει 49 χρόνια και το γερμανικό μικρό διανύει ήδη την έκτη του γενιά που παρουσιάστηκε το 2017. Ενστερνίζεται τις ίδιες αξίες των προκατόχων του, μεταλαμπαδεύοντας τες στο «παρόν» και συνεχίζοντας την διαχρονική ιστορία του Polo

Ομάδα που κερδίζει  

Η τρέχουσα γενιά του Polo υποβλήθηκε σε εκτεταμένο Facelift το 2021 με την Volkswagen να το ενημερώνει αισθητικά και τεχνολογικά, ώστε να παραμείνει ανταγωνιστικό. 

Ειδικότερα ξεκινώντας από το μπροστινό μέρος εντοπίζουμε τις πιο ουσιαστικές αλλαγές.  Πλέον η μάσκα έχει αποκτήσει μίνιμαλ αισθητική, ο προφυλακτήρας δείχνει πιο σύγχρονος, με λεπτομέρειες που παραπέμπουν στο μεγαλύτερο Golf, ενώ νέας σχεδίασης είναι και οι προβολείς, οι οποίοι διαθέτουν πλέον γραφικά Led. 

Το προφίλ παραμένει αναλλοίωτο και αποτυπώνει την σχεδιαστική συνέχεια και συγγένεια όλων των γενεών του Polo αρχίζοντας από το 1975. Μια εύκολα αναγνωρίσιμη σιλουέτα σήμα κατατεθέν του μοντέλου. Με έντονες ακμές και γωνιές και δύο παράλληλα έντονα ανοδικά νεύρα που διασχίζουν τις πλαϊνές πόρτες, οι σχεδιαστές ζωντανεύουν έξυπνα τις επιφάνειες. 

Το πίσω μέρος έχει και τις πιο εμφανείς αλλαγές, καθώς τα νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα με γραφικά Led, τοποθετημένα σε οριζόντια θέση, εκτείνονται στην πέμπτη πόρτα, θυμίζοντας το Golf και σε συνδυασμό με τον επίσης ανανεωμένο προφυλακτήρα, δίνουν μια φρέσκια εικόνα. 

Συνολικά η Volkswagen ακολουθεί το «μότο», ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει, ακολουθώντας την πεπατημένη και διατηρώντας το άμεσα αναγνωρίσιμο στυλ που υπογράφει το δημοφιλές μοντέλο! 

Σταθερή αξία 

Ιδιαίτερα προσεγμένη είναι η καμπίνα του αυτοκινήτου. Έχουν επιλέγει ποιοτικά υλικά με καλή αίσθηση αφής, ενώ η συναρμογή βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο, ανεβάζοντας τον πήχη στην κατηγορία των Β Hatchback. 

Οι σχεδιαστές έχουν επιλέξει απλές και λιτές γραμμές. Η εμφάνιση και η θέση των διακοπτών ακολουθούν τις προηγούμενες γενιές του Polo, ωστόσο έχει ψηφιοποιηθεί πλήρως. 

Ειδικότερα στο ταμπλό το φινίρισμα δίνει ένα όμορφο αποτέλεσμα. Ένα γυαλιστερό πλαστικό κάλυμμα  διασχίζει οριζόντια το ταμπλό και φιλοξενεί το σύστημα πολυμέσων με οθόνη 6,5 ιντσών, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay και εκτείνεται πίσω από το όμορφο τιμόνι, όπου υπάρχει ο ευανάγνωστος ψηφιακός πίνακας οργάνων 8 ιντσών .

Η εργονομία βρίσκεται σε υψηλό επίπεδο καθώς όλες οι απαραίτητες λειτουργίες βρίσκονται σε γνώριμα σημεία 

Τα καθίσματα προσφέρουν πολύ καλή στήριξη του σώματος των επιβατών, συμβαλλοντας στην άνεση, ενώ παράλληλα είναι όμορφα στο μάτι. 

Ο όγκος αποσκευών αγγίζει τα 351 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.125 λτ!

Χαμηλόροπο και νευρικό 

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας του 1.0 λίτρου, απόδοσης 95 ίππων στις 5.500 σ.α.λ και 175 Nm ροπής στις 1.600-3.500 σ.α.λ και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων. Ήδη από τις χαμηλές στροφές έχει καλά και άμεσα ανοίγματα και νεύρο, δίνοντας την απαραίτητη ζωντάνια! 

Με εφαλτήριο την τεχνογνωσία του Wolfsburg

Το κατά πόσο γερμανικό Best Seller πόλης, υιοθετεί τα οδηγικά χαρακτηριστικά της εταιρείας από το Wolfsburg, το εξετάζουμε αναλυτικά αφουγκραζόμενοι την εμπειρία μας μαζί του σε κάθε δυνατή συνθήκη και δίκτυο. 

En ville αποκαλύπτει τους λόγους που εδώ και 50 χρόνια, το όνομα Polo είναι από τα πιο επιτυχημένα αστικά αυτοκίνητα. Οι συμπαγείς διαστάσεις, προσφέρουν ευελιξία και ταυτόχρονα η τεχνογνωσία της VW, του χαρίζει ένα εξαιρετικά στιβαρό πλαίσιο, δημιουργώντας την αίσθηση ασφαλείας. Ο νευρικός χιλιάρης TSI δίνει από χαμηλά την απαιτούμενη ροπή για κίνηση στον αστικό κύκλο, ο οποίος σε συνδυασμό με τον μικρό κύκλο στροφής επιτρέπει τους απαιτούμενους ελιγμούς όταν και όποτε επιτρέπονται! Η ορατότητα βρίσκεται σε πολύ καλό επίπεδο, όπως αρμόζει σε ένα αυτοκίνητο πόλης. Συνολικά το αυτοκίνητο είναι ένας πιστός και φιλικός σύντροφος στην δύσκολη καθημερινότητα των αστικών μετακινήσεων! 

Dans le réseau de montagne et le réseau rural μεταλλάσσεται σε ένα ευχάριστο αυτοκίνητο βόλτας. Όντας χαμηλόροπο και σε συνδυασμό με το αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο DSG, ο οδηγός δεν θα αντιληφθεί έλλειψη δύναμης. Η ανάρτηση είναι ισορροπημένη, επιτυγχάνοντας εξαιρετικό κράτημα χωρίς να υπολείπεται σε άνεση. Ωστόσο, το σημείο που αξίζει να αναφέρουμε, είναι η χαμηλή θέση οδήγησης και το ακριβέστατο τιμόνι, δίνοντας την απόλυτη αίσθηση του δρόμου στον οδηγό, επιτρέποντας και οδήγηση κοντά στα όρια, με απόλυτη ασφάλεια. Όμως χωρίς να του προσάψουμε τον χαρακτηρισμό Sport! 

Sur l'autoroute αναδεικνύεται η κορυφαία ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες που θυμίζουν μεγαλύτερα αυτοκίνητα. Η τεχνογνωσία της Volkswagen σε αυτό το πεδίο, έχει κάνει θαύμα, βγάζοντας το από το στενό αστικό προσδιορισμό και αποδίδοντας του τον απαραίτητο ταξιδιωτικό χαρακτήρα!  

Général το ανανεωμένο Polo θα εκπλήξει ευχάριστα, όντας ισορροπημένο με αποστολή να ανταποκρίνεται στις καθημερινές ανάγκες μετακίνησης, με ευελιξία, νεύρο και ασφάλεια. Μόνο μελανό σημείο η μέση συνδυασμένη καταναλωση που άγγιξε τα 9.0 λίτρα / 100 χιλιόμετρα. 

Σύντροφος της καθημερινότητας 

Αναμφίβολα το VW Polo απευθύνεται σε μια ευρύτερη κατηγορία καταναλωτών με αυξημένες ανάγκες εντός του αστικού ιστού. Ενδεχομένως για νέους οικογενειάρχες, που ωστόσο η απολαυστική οδήγηση είναι βασική προϋπόθεση στην επιλογή του αυτοκινήτου! Το Volkswagen Polo μετατρέπεται σε σύντροφο της καθημερινότητας!

Υψηλό τίμημα 

Το τίμημα απόκτησης του ανανεωμένου Volkswagen Polo βρίσκεται στα υψηλά επίπεδα της κατηγορίας και ξεκινάει από τα 22.350€ στην εξοπλιστική έκδοση Life με το μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ με το αυτόματο DSG της δοκιμής, η αξία ανεβαίνει στα 24.950 €. Στην πλούσια έκδοση More η τιμή ανεβαίνει στα 22.850,00 € για το μηχανικό κιβώτιο, ενώ με το αυτόματο DSG αγγίζει τα 25.250 €.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά 

AMAXOMA   
Presse Hatchback 
Sièges 5
Portes 5
CONSOMMATION - ÉMISSIONS - SUBVENTIONS   
Consommation moyenne combinée (WLTP) 5.5 l/100 km
Émissions de CO2 (WLTP) 125 g/km
Type de carburant Essence
Accélération 0 - 100 km/h 11.3 δευτ
Vitesse maximale 187 km/h
Spécifications des gaz d'échappement Euro 6d-ISC-FCM
Rapport poids/puissance 11.9 κιλά/Hp, 84.1 Hp/τόνος
Rapport poids/couple 6.5 κιλά/Nm, 155 Nm/τόνος
MOTEUR  
Puissance 95 Hp @ 5000-5500 σ.α.λ.
Puissance par litre de cylindrée 95.1 Hp/l
Couple 175 Nm @ 1600-3500 σ.α.λ.
Disposition du moteur Εμπρός, εγκάρσια
Modèle/code du moteur DLAC
Carcasse du moteur 999 cm3
Nombre de cylindres 3
Configuration du moteur En série
Diamètre du cylindre 74.5 mm
Voie d'administration du vaccin 76.4 mm
Nombre de soupapes par cylindre 4
Système d'injection de carburant Pulvérisation directe
Aspiration du moteur Στροβιλοσυμπιεστής , Ιντερκούλερ
Mécanisme de distribution du gaz DACT
Capacité d'huile moteur 4 l
TAILLE ET POIDS  
Poids 1129 κιλά
Charge utile maximale 521 κιλά
Volume minimal d'espace pour les bagages 351 l
Μέγιστος όγκος χώρου αποσκευών 1125 l
Capacité du réservoir de carburant 40 l
Capacité de remorquage autorisée avec freins (12%) 1000 κιλά
Μέγιστο φορτίο στήριξης 50 κιλά
DIMENSIONS  
Longueur 4074 mm
Largeur 1751 mm
Hauteur 1451 mm
Empattement 2552 mm
Trace d'acheminement 1500-1526 mm
Trace dorsale 1483-1509 mm
ARCHITECTURE   
Mouvement Μπροστά 
Nombre de rapports et type de boîte de vitesses 7 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DSG
Suspension avant Ανεξάρτητη τύπου McPherson
Suspension arrière Συστροφή
Εμπρός φρένα Αεριζόμενοι δίσκοι
Πίσω φρένα Δίσκοι
Systèmes auxiliaires ABS (Σύστημα αντιμπλοκαρίσματος τροχών)
Type d'adresse Gestion chukrania (avec dents)
Système de direction  Volant électrique
Roues  185/65 R15 ή 195/55 R16

galerie de photos

Conclusion
Το VW Polo συνεχίζει να βρίσκεται μεταξύ των δημοφιλέστερων επιλογών στο Segment B, καθιστώντας το ως μια διαχρονική λύση. Διατηρώντας αναλλοίωτες τις αξίες, της ευελιξίας, της ποιότητας ποιότητας κύλισης και της ασφάλειας, διαθέτει επαρκείς χώρους για 4 επιβάτες και παράλληλα ο χαμηλόροπος χιλιάρης βενζινοκινητήρας TSI σε συνδυασμό με το αποδοτικό αυτόματο κιβώτιο DSG, του δίνουν το απαραίτητο νεύρο για την κίνηση στον αστικό κύκλο. Το Volkswagen Polo έχει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται ο οδηγός για την καθημερινότητα του. Προφανώς εξελίσσοντας την τεχνογνωσία, παραμένει σταθερό στο ρητό «ομάδα που κερδίζει, δεν αλλάζει» και καθίσταται μια «All Time Classic» πρόταση με φανατικό κοινό και έναν Lifestyle χαρακτήρα, που εν μέρει θα μπορούσε να δικαιολογήσει την υψηλότερη τιμή διάθεσης, σε σχέση με τον ανταγωνισμό! 
Intérieur et aspects pratiques
7.5
Dépenses courantes
6
Comportement routier
8.1
Performance
6.9
Facteur de plaisir
7.2
un bon rapport qualité-prix
6.4
Confort
6.4
Quelle note lui donnez-vous ?2 Notes
6.7
SYN
Διαχρονική αξία
Qualité du roulement
Λειτουργία αυτόματου κιβωτίου
Ευελιξία
PLEEN
Κατανάλωση
Τιμή πώλησης
6.9