Παρουσιάζοντας
μία νέα γενιά συμπαγών
SUV
στην αγορά, το νέο Honda
HR–V
αντιπροσωπεύει μία μοναδική πρόταση
στην κατηγορία crossover:
χαρακτηριστική εμφάνιση coupé
με στιβαρότητα SUV,
χώρους και πολυμορφικότητα ενός MONOVOLUME,
προηγμένο και καινοτόμο με επιδόσεις με οικονομία.
Νέα γενιά συμπαγούς SUV
– ευρύχωρο και ευέλικτο σαν compatto
MONOVOLUME,
ανθεκτικό σαν SUV,
χαρισματικό και δυναμικό σαν coupé
- Γοητευτική
coupé
εμφάνιση και στιβαρότητα SUV
- Κορυφαία
ευρυχωρία και πολυμορφικότητα χώρου
αποσκευών - Φρέσκια
και σοφιστικέ σχεδίαση εσωτερικού με
υλικά υψηλής ποιότητας - Συναρπαστική
οδηγική εμπειρία συνδυάζει επιδόσεις
με οικονομία - Ολοκληρωμένη
σειρά χαρακτηριστικών προηγμένης
ασφάλειας
Η
Honda
εκτιμά ότι το 70% των πελατών του νέου
HR–V
θα είναι πελάτες που θα κατακτήσει από
άλλες μάρκες, κυρίως ιδιοκτήτες MONOVOLUME
e hatchback
κατηγορίας C.
Il HR–V
μήκους 4.3-m
απευθύνεται κυρίως σε νεαρούς εργένηδες
και ζευγάρια που δεν έχουν δημιουργήσει
ακόμα οικογένεια, ενδιαφέρονται για το
stile di vita
και παρακολουθούν τις τάσεις του design.
Da
την πρώτη ματιά, το νέο HR–V
προβάλλει μία εικόνα νεανικότητας με
άποψη, όπου οι τολμηρές, ανάγλυφες
γραμμές ενός coupé
‘αγκαλιάζουν’ την ουσία ενός στιβαρού
SUV.
Η ψηλότερη ‘κορμοστασιά’ του HR–V
(ύψος 1.605 mm),
σε συνδυασμό με τη στιβαρή σχεδίαση και
την ισχυρή παρουσία, προσφέρουν μία
senso di sicurezza, protezione,
fiducia e utilità.
A
all'interno, il nuovo HR–V
offre ai passeggeri la massima qualità
spaziosità e, grazie all'innovativo
sistema Magia
Sedile
di Honda
- eccellente flessibilità. Materiali morbidi
alta qualità e stile sofisticato
determinare l'interno del HR–V,
dove i progettisti del Honda
combinava la ricca spaziosità con
sensazione di sportività e protezione
pozzetto.
Il
nuovo HR–V
sarà disponibile dall'inizio del
delle vendite con un sistema molto efficiente 1.6
i–DTEC
diesel
(120 PS)
e un motore a benzina 1.5 i–VTEC
(130 PS),
entrambi nella serie Terra
Sogni
Tecnologia
di Honda.
Ο
diesel
è abbinato a un cambio manuale a sei rapporti,
mentre il motore a benzina rispettivamente
con un manuale a sei marce o con un CVT.
Il
nuovo HR–V
appartiene all'onda della nuova generazione e della nuova
Veicoli Honda
che presentano l'innovativo
approccio al marchio, che migliora
la vita dei suoi clienti. La nuova serie HR–V
di Honda
con tre versioni di equipaggiamento inizierà
venduti in tutta Europa nei media
del 2015.
Γοητευτική coupé
aspetto con robustezza SUV
- Affascinante
coupé
dà il nuovo stile HR–V
risonanza "emotiva - In primo piano
linee laterali e di avanzamento
inclinazione mostrare flessibilità - Η
fisiognomica 'Solido
ala
viso'
indica chiaramente la famiglia
in relazione al Honda - Dinamico
profili con superfici di cristallo sportive
e maniglie delle porte posteriori nascoste - Κορυφαία
aerodinamica
Per
την ομάδα σχεδίασης της Honda,
η σχεδιαστική φιλοσοφία του νέου HR–V
συνοψίστηκε στο θέμα ‘Dinamico
Croce
Solido’.
Il
σκεπτικό ήταν να συνδυάζει στην κομψότητα
και την αεροδυναμική ενός coupé
με τη χρηστικότητα και αντοχή ενός SUV.
"Il
μυστικό ήταν ένας συνδυασμός υπερυψωμένων
καθισμάτων και αντοχής που αποτελούν
και τις βασικές αξίες ενός SUV
με μία νέα συναισθηματική προσέγγιση,»
σχολιάζει ο Masaki
Kobayashi,
progetto
leader
για το στυλ του HR–V.
«Έτσι επινοήσαμε μία εξωτερική φιλοσοφία
που ενσαρκώνει την ιδέα ‘Emotionality
& Toughness’ (Συναισθηματικότητα &
Αντοχή) και μία φιλοσοφία εσωτερικού
που ονομάσαμε ‘Personal Cockpit & Expansiveness’
(Προσωπικό Cockpit & Επεκτατικότητα).
Εμφανώς, θελήσαμε να ‘παντρέψουμε’
αντικρουόμενες αξίες για να δημιουργήσουμε
κάτι φρέσκο.»
Il
nuovo HR–V
είναι ένα προϊόν που γεννήθηκε μέσα από
την προσπάθειά μας να δημιουργήσουμε
κάτι φρέσκο και καινοτόμο με βάση τις
‘πραγματικές ζωές πραγματικών ανθρώπων’.
Il
HR–V
έχει προφίλ καμπίνας τύπου coupé,
με ισχυρό ρύγχος και δυνατές κάτω φόρμες
αμαξώματος, μαζί με ανάγλυφες λεπτομέρειες.
Έτσι δημιουργείται μία γοητευτική
εμφάνιση με συναισθηματική απήχηση σε
υποψήφιους πελάτες οι οποίοι εκτιμούν
σε μεγάλο βαθμό το στυλ και την
praticità.
A
δρόμο, η ταυτότητα του νέου HR–V
δηλώνει σιγουριά και αυτοπεποίθηση, με
μία φυσιογνωμία ‘solid
ala
viso'
που δηλώνει τη σχέση της με την υπόλοιπη
οικογένεια. Η εμπρός μάσκα είναι μαύρη,
εκφράζοντας τον ανθεκτικό και τολμηρό
carattere.
Η
coupé
φόρμα του HR–V
δημιουργεί μία δυναμική και σπορ
εμφάνιση, που ολοκληρώνεται από τις
πίσω λαβές των θυρών, οι οποίες είναι
κρυμμένες στην κολόνα C.
Χαρακτηριστικές, τολμηρές γραμμές
διατρέχουν το αμάξωμα σε όλο του το
μήκος, χαρίζοντας στο HR–V
ένα αποφασιστικό ύφος με ελαφρά κλίση
προς τα εμπρός που αποπνέει μία αίσθηση
κίνησης και ευελιξίας ακόμα και
σταματημένο.
Il
σχεδιαστές της Honda
θέλησαν το νέο HR–V
να αποτυπώνει σθένος και αποφασιστικότητα.
Βαθιά ανάγλυφα κάτω πάνελ αμαξώματος
και ο ισχυρός οριζόντιος προσανατολισμός
των εμπρός και πίσω προφυλακτήρων
μεταφέρουν αυτή την εικόνα στιβαρότητας,
αντοχής και αξιοπιστίας που έχουμε
συνδέσει με μεγαλύτερα SUV.
Μία
νέα, κορυφαία αεροδυναμική επίδοση
εμφανίζεται τώρα στην κατηγορία
crossover
από το νέο HR–V.
Κάτω από το όχημα, τρία καλύμματα (κάτω
από τον κινητήρα, το εμπρός πάτωμα και
το πίσω πάτωμα) βοηθούν στην εξομάλυνση
και βελτιστοποίηση της ροής του αέρα,
αυξάνοντας την απόδοση του καυσίμου.
Επίσης βελτιώνουν την ηχομόνωση προς
όφελος της άνεσης στο εσωτερικό. Οι
αεροδυναμικές εργασίες εξέλιξης
επικεντρώθηκαν στη βελτιστοποίηση της
εμπρός και πίσω αεροδυναμικής άντωσης
για μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές
ingranaggi.
Ο
Kobayashi
προσθέτει: «Για το εσωτερικό είμαστε
πολύ ικανοποιημένοι με το δυναμικό
σχήμα του, την υψηλή ποιότητα των
επιφανειών και τις περίπλοκες αλλά
αρμονικές λεπτομέρειες. Μπορώ να πω ότι
όταν όλοι στην ομάδα είδαμε το πρωτότυπο,
νιώσαμε περήφανοι που μπορέσαμε να
υλοποιήσουμε τους στόχους μας για το
νέο αυτοκίνητο. Πιστεύω ότι το HR–V
διαθέτει την κομψότητα που το κάνει
ελκυστικό σε οποιοδήποτε περιβάλλον
αλλά ταυτόχρονα αποπνέει στιβαρότητα.»
Il
nuovo HR–V
θα διατίθεται σε τέσσερις μεταλλικές
αποχρώσεις (Brilliant
Sporty
Blu,
Alabaster
Silver,
Modern
Steel,
Ruse
Nero)
και τρεις ιριδίζουσες (Morpho
Blu,
Crystal
Nero,
Bianco
Orchid)
και με την απλή Milano
Rosso.
Οι νέες Ruse
Nero
e Morpho
Blu
διατίθενται αποκλειστικά για το νέο
HR–V.
Εξαιρετικά ευρύχωρη και ευπροσάρμοστη
καμπίνα
- Διάταξη
ρεζερβουάρ καυσίμου στο κέντρο
διασφαλίζει κορυφαία ευρυχωρία - Υπερυψωμένα
καθίσματα προσφέρουν ένα ευρύ πεδίο
ορατότητας - Il
πίσω επιβάτες απολαμβάνουν άφθονο χώρο
για κεφάλι, πόδια και γόνατα - Il
sistema Honda
Magia
Sedile
αυξάνει την ευελιξία της καμπίνας - Εύκολη
πρόσβαση του χώρου αποσκευών χάρη στο
ευρύ άνοιγμα και το χαμηλό ύψος της
πίσω πόρτας
Η
σχεδίαση του εσωτερικού του νέου Honda
HR–V
προσαρμόστηκε στις δυναμικές και
απαιτητικές προτιμήσεις του σύγχρονου
και ενημερωμένου καταναλωτή.
Σκοπός
των σχεδιαστών της Honda
ήταν το πάντρεμα κορυφαίας ευρυχωρίας
εσωτερικού, ευχρηστίας και αποθηκευτικών
χώρων με μία δυναμική, συναισθηματική
σχεδίαση. Για να επιτευχθεί αυτό, ο χώρος
και η διάταξη του HR–V
αποφασίστηκε πριν οι σχεδιαστές της
Honda
υλοποιήσουν τη συνολική φιλοσοφία. Κατά
συνέπεια, το HR–V
διαθέτει ένα απόλυτα λειτουργικό
εσωτερικό σε συνδυασμό με μία αίσθηση
προσωπικού χώρου και απόλαυσης. Ευρύχωρη
και απίστευτα ευέλικτη, η καμπίνα του
HR–V
φέρνει τις αρετές ενός MONOVOLUME
στην κατηγορία crossover
για πρώτη φορά με μία θέση οδήγησης που
προάγει την αίσθηση ευελιξίας και
δυναμισμού.
Il
οδηγοί του HR–V
θα απολαμβάνουν μία αίσθηση προστασίας
και αυτοπεποίθησης έχοντας γραμμή
ορατότητας 100 mm
ψηλότερα από το μέσο berlina
ή carro,
σε συνδυασμό με ένα ευρύ πεδίο ορατότητας.
Το υπερυψωμένο πάτωμα και η αντίστοιχα
ψηλότερη θέση των καθισμάτων συμβάλλουν
στη βελτιωμένη πρόσβαση στην καμπίνα.
Ισχυρή
βάση για το ευρύχωρο και ευέλικτο
εσωτερικό του HR–V
είναι η διάταξη του ρεζερβουάρ καυσίμου
στο κέντρο. Αυτή η καινοτόμος διάταξη
που δεν καταλαμβάνει πολύ χώρο τοποθετεί
το ρεζερβουάρ χαμηλού προφίλ κάτω από
τα εμπρός καθίσματα, κάτι που απελευθερώνει
τον υποδαπέδιο χώρο ανάμεσα στα πίσω
καθίσματα. Έτσι επιτρέπεται η τοποθέτηση
του συστήματος Magia
Sedile
di Honda
που είναι δημοφιλές σε πολλά μοντέλα
της μάρκας.
Il
sistema Magia
Sedile
επιτρέπει στο καθένα από τα διαιρούμενα
60:40 καθίσματα της δεύτερης σειράς να
υιοθετούν διάφορες διατάξεις για μέγιστη
ευελιξία στη μεταφορά ατόμων και φορτίων
μέσα στο ευρύχωρο εσωτερικό. Με το
sistema Magia
Sedile
μπορεί να επιλέγεται ένα από τα τρία
‘modes'
από τη στάνταρ θέση των καθισμάτων.
Utility
mode
– η πλάτη του πίσω καθίσματος αναδιπλώνεται
προς τα εμπρός καθώς η έδρα χαμηλώνει
την περιοχή των ποδιών των πίσω επιβατών,
δημιουργώντας ένα επίπεδο πάτωμα
μέγιστου μήκους
1.845 mm.
Tall
mode
– το εμπρός τμήμα της έδρας των πίσω
καθισμάτων ανασηκώνεται προς τα πίσω
και κλειδώνει σε κάθετη θέση, επιτρέποντας
ένα ύψος φόρτωσης 1.240
mm
από το πάτωμα μέχρι την οροφή, για την
τοποθέτηση ψηλών αντικειμένων πίσω από
τα εμπρός καθίσματα.
Long
mode
– η πλάτη του καθίσματος του συνοδηγού
αναδιπλώνεται προς τα πίσω σε οριζόντια
θέση, ενώ η πλάτη των πίσω καθισμάτων
αναδιπλώνεται προς τα εμπρός, δημιουργώντας
ένα ‘τούνελ’ για τη μεταφορά αντικειμένων
μήκους μέχρι 2.445
mm.
Il
επιβάτες θα εκτιμήσουν την ευρυχωρία
της καμπίνας με τον πλούσιο χώρο στην
περιοχή της κεφαλής, των ποδιών και των
ώμων μπροστά και πίσω, με διαστάσεις
που θυμίζουν τις αντίστοιχες μεγαλύτερων
οχημάτων.
Ο
χώρος φόρτωσης είναι επίσης εντυπωσιακός,
από τους καλύτερους στην κατηγορία με
χωρητικότητα 453 L
με τα πίσω καθίσματα σε όρθια θέση, που
μπορεί να φτάσει τα 1.026 L
με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα. Το
φαρδύ άνοιγμα της πίσω πόρτας του νέου
HR–V
(1.180 mm)
και το χαμηλό ύψος φόρτωσης (650 mm)
δημιουργούν συνθήκες εύκολης πρόσβασης
του χώρου αποσκευών.
Il
ταξίδια μεγάλων αποστάσεων στο νέο HR–V
θα είναι μία άνετη και ξεκούραστη
εμπειρία για τον οδηγό και τους επιβάτες
χάρη στην προσπάθεια των μηχανικών της
Honda
να προσφέρουν σε αυτό το μοντέλο κορυφαία
ποιότητα.
Un
νέο, πολύ αποδοτικό πακέτο ηχομόνωσης
εξελίχθηκε για το νέο HR–V,
το οποίο περιλαμβάνει ένα κορυφαίας
ποιότητας υπόστρωμα και απορροφητικές
μοκέτες ανάλογες εκείνων που συναντάμε
μόνο σε berlina
ανώτερων κατηγοριών. Οι εμπρός και πίσω
εσωτερικοί θόλοι των τροχών έχουν
επενδυθεί με ηχοαπορροφητικό υλικό,
ενώ η μοκέτα του πατώματος, το υποδαπέδιο
κάλυμμα και τα ακουστικά ένθετα του
ταμπλό συμβάλλουν στη δημιουργία μιας
ποιοτικής και χαλαρωτικής ατμόσφαιρας
μέσα στην καμπίνα. Με σταθερή ταχύτητα
100
km/h,
οι επιβάτες μπορούν να απολαμβάνουν
μία ήσυχη καμπίνα με θόρυβο μόλις 65 dB.
Προηγμένη
φινέτσα εσωτερικού με υλικά υψηλής
ποιότητας
- Σοφιστικέ
περιβάλλον καμπίνας με υψηλής ποιότητας
μαλακά υλικά - Il
Honda
Collegare
προσφέρει άνεση και συνδεσιμότητα στο
δρόμο - Grande
σειρά λειτουργιών με απεικόνιση στην
οθόνη αφής επτά ιντσών - Μεγάλη,
πανοραμική ανακλινόμενη / συρόμενη
ηλιοροφή μοναδική στην κατηγορία
Il
σχεδιαστές της Honda
προσπάθησαν να παντρέψουν αντικρουόμενα
θέματα στο εσωτερικό του νέου HR–V,
προσπαθώντας να πετύχουν ευρυχωρία,
αξιόπιστη στιβαρότητα και – για τον
οδηγό – ένα pozzetto
με την αίσθηση ενός coupé.
Η
ευρύχωρη, ευάερη καμπίνα είναι επενδυμένη
με μαλακές επιφάνειες υψηλής ποιότητας,
που αναδεικνύονται με λεπτομέρειες
χρωμίου και σοφιστικέ ραφές για τη
δημιουργία ενός premio
περιβάλλοντος. Η σχεδίαση του ταμπλό
αποτυπώνει την εικόνα της στιβαρότητας
da premio
λεπτομέρειες, όπως ένα πάνελ σε piano–black
που δηλώνει ποιότητα, υψηλή κλάση και
φινέτσα.
Ελκυστικοί
συνδυασμοί χρωμάτων και υλικών επιτρέπουν
στους πελάτες να εκφράζουν την νεανικότητα,
ευφυία και ωριμότητα μέσω των προσωπικών
τους επιλογών δίνοντας παράλληλα στο
εσωτερικό του νέου HR–V
μία αίσθηση ‘υψηλής αισθητικής’.
Απέναντι
στον οδηγό, ένας πίνακας τριών οργάνων
περιλαμβάνει δακτυλίους φωτισμού και
τη λειτουργία ECO
Assist
di Honda,
που αλλάζει το φόντο του ταχύμετρου από
λευκό μέχρι πράσινο κατά τη διάρκεια
αποδοτικής οδήγησης.
Απέναντι
από το συνοδηγό, το εσωτερικό του νέου
HR–V
περιλαμβάνει νέο αεραγωγό ‘wide
flow'
(μεγάλης ροής) με τρία ρυθμιζόμενα
ανοίγματα στο ταμπλό, για ροή αέρα προς
όλους τους επιβάτες. Οι ρυθμίσεις
ποσότητας της ροής του αέρα βελτιστοποιούνται
ώστε να προσφέρουν: υψηλή ποσότητα για
τον αεραγωγό που βρίσκεται πιο κοντά
στο πλαϊνό παράθυρο, χαμηλή ποσότητα
για τον κεντρικό αεραγωγό και μέτρια
ποσότητα για τον αεραγωγό που βρίσκεται
πιο κοντά στο κεντρικό πάνελ.
Il
nuovo HR–V
θα διατίθεται σε τρεις εκδόσεις. Ανάλογα
με την έκδοση και την αγορά, οι αγοραστές
θα μπορούν να επιλέξουν υφάσματα υψηλής
ποιότητας, μερικώς ή πλήρως δερμάτινη
ταπετσαρία, σε κλασικό μαύρο χρώμα. Η
αίσθηση ευρυχωρίας ενισχύεται στις
κορυφαίες εκδόσεις της νέας γκάμας HR–V
με τη διαθεσιμότητα μας μοναδικής στην
κατηγορία ανοιγόμενης πανοραμικής
οροφής. Η πανοραμική ανακλινόμενη /
συρόμενη ηλιοροφή μήκους 846 mm
περιλαμβάνει συρόμενο σκιάδιο που
ανοίγει αυτόματα με την οροφή και κλείνει
μηχανικά προστασία από το ηλιακό φως.
Το εμπρός τμήμα – που ανυψώνεται υπό
κλίση σε ύψος 27.5 mm
στο πίσω τμήμα – έχει μήκος 475 mm.
Il
νέο ‘Intelligente
Touch
Interior'
di Honda
θα επιτρέπει το χειρισμό ορισμένων
λειτουργιών με ελάχιστη κίνηση και
προσπάθεια. Οι
λειτουργίες
περιλαμβάνουν:
Elettrico
Park Brake, Touch Panel Climate Control e
One-Touch Indicator.
Προηγμένο,
νέο σύστημα ενημέρωσης / ψυχαγωγίας
Προηγμένη
συνδεσιμότητα και ενημέρωση/ψυχαγωγία
προσφέρει στο νέο HR–V
το σύστημα Honda
Collegare,
που είδαμε για πρώτη φορά στην Ευρώπη
στο 2015 CR–V.
Questo τοποθετείται
standard a
μεσαίες και ανώτερες εκδόσεις του HR–V,
και προαιρετικά στο βασικό μοντέλο.
Il
Honda
Collegare
έχει διεπαφή φιλική προς το χρήστη
βασισμένη σε εφαρμογές υιοθετώντας
τις γνωστές λειτουργίες αφής ‘pinch,
swipe
e tap‘
a smartphone.
Τρέχοντας da
Android,
το δημοφιλέστερο λειτουργικό σύστημα
κινητής τηλεφωνίας σε όλο τον κόσμο,
το Honda
Collegare
προσφέρει ταχεία πρόσβαση σε διαδικτυακές
υπηρεσίες όπως web
browsing,
κυκλοφοριακή ενημέρωση σε πραγματικό
χρόνο, ειδήσεις και καιρός, social
media,
και ιντερνετικοί μουσικοί σταθμοί.
Il
sistema Honda
Collegare
διατίθεται με προ-εγκατεστημένες
εφαρμογές, ενώ ο χρήστης μπορεί να
κατεβάσει περισσότερες εφαρμογές από
το Honda
App
Centro
προκειμένου να εξατομικεύσει την
εμπειρία του. Η προ-εγκατεστημένη
εφαρμογή “Aha"
επιτρέπει την άνετη πρόσβαση σε χιλιάδες
σταθμούς – με μουσική, ειδήσεις, podcast
& audio
books
– καθώς και social
media
feeds
και τοπικές υπηρεσίες.
Εύκολο
και διαισθητικό στη χρήση, η πρόσβαση
στο σύστημα γίνεται μέσω μιας οθόνης
αφής επτά ιντσών στο κέντρο του ταμπλό.
Η
οθόνη προσαρμόζεται σύμφωνα με τις
ατομικές προτιμήσεις του χρήστη, ο
οποίος μπορεί να επιλέξει από δύο
διαφορετικά στυλ (skins)
εξατομικεύοντας πλήρως το σύστημα.
Έγχρωμα εικονίδια διασφαλίζουν ταχεία
και απλή λειτουργία πλοήγησης μέσω των
menu.
Η
οθόνη αφής του Honda
Collegare
προβάλλει επίσης πληροφορίες του
οχήματος – όπως πληροφορίες ταξιδιού
και οικονομία καυσίμου – και εικόνες
από την κάμερα οπισθοπορείας (ανάλογα
με το μοντέλο).
Inoltre,
το Honda
Collegare
περιλαμβάνει εκτενείς δυνατότητες για
συγχρονισμό με smartphone
και λοιπές προσωπικές συσκευές πολυμέσων:
WiFi,
Bluetooth,
HDMI,
e MirrorLink
– που αναπαράγει την οθόνη μιας συνδεμένης
συμβατής συσκευής ώστε να μπορεί να
ελέγχεται μέσω της οθόνης αφής του
cruscotto.
Στάνταρ
στην ανώτερη έκδοση και προαιρετικά σε
όλη τη γκάμα, η Honda
προσφέρει στους αγοραστές του HR–V
το βραβευμένο, δορυφορικό σύστημα
πλοήγησης Garmin.
Το σύστημα είναι πλήρως ενσωματωμένο
a Honda
Collegare
και προ-φορτωμένοι χάρτες επιτρέπουν
την πλοήγηση ακόμα και σε περιοχές,
χωρίς σήμα κινητής τηλεφωνίας.
Il
φωνητικές οδηγίες “στροφή – στροφή”
πλαισιώνονται από προηγμένα στοιχεία
καθοδήγησης για να μπορούν οι χρήστες
να αντεπεξέρχονται με ευκολία στις πιο
δύσκολες συνθήκες, ενώ μία φωτορεαλιστική
διασταύρωση διευκολύνει την αναγνώριση
επιλεγμένων διασταυρώσεων και εξόδων.
Το σύστημα περιλαμβάνει επίσης αποφυγή
κυκλοφοριακής συμφόρησης σε πραγματικό
χρόνο, προειδοποιήσεις ορίων ταχύτητας,
τρισδιάστατη απεικόνιση κτιρίων και
περιοχών, αλλά και Οικολογική Διαδρομή
(Eco
Routing).
Δωρεάν
ενημερώσεις χαρτών θα παρέχονται για
πέντε χρόνια, μοναδικό προνόμιο για τη
Honda.
Βασικά
Modelli HR–V
εφοδιάζονται στάνταρ με έγχρωμη οθόνη
LCD
πέντε ιντσών στο κέντρο του ταμπλό και
ένα σύστημα AM/FM/CD
Audio,
ισχύος 160-watt
με τέσσερα ηχεία. Μεσαίες και ανώτερες
εκδόσεις εφοδιάζονται μ ένα ηχοσύστημα
έξι ηχείων, ισχύος 180–watt.
Συναρπαστική οδήγηση συνδυάζει επιδόσεις
με απόδοση
- Serie
τετρακύλινδρων κινητήρων 130 PS
βενζίνης και 120 PS
diesel
- Οικονομία
καυσίμου
4,0
l/100
km,
με εκπομπές CO2
από 104
g/km
- Εξατάχυτο
μηχανικό κιβώτιο και νέο CVT
για βενζινοκίνητα μοντέλα - Άκαμπτη
δομή προσφέρει ασφαλή οδηγική αίσθηση
που εμπνέει αυτοπεποίθηση
Il
nuovo HR–V
di Honda
θα διατίθεται με μία σειρά πολύ αποδοτικών
κινητήρων βενζίνης 1.5
i–VTEC
130 PS
(96 kW)
και 1.6
i–DTEC
diesel
120 PS
(88 kW),
με κίνηση στους εμπρός τροχούς. Και οι
δύο τετρακύλιδροι κινητήρες ανήκουν
στη σειρά Terra
Sogni
Tecnologia
di Honda
και προσφέρουν άμεση απόκριση, επιδόσεις
και υψηλά επίπεδα απόδοσης. Και οι δύο
κινητήρες πληρούν τις αυστηρές
προδιαγραφές εκπομπών ρύπων Euro
6.
Συνδυάζοντας
υψηλή απόδοση ισχύος με χαμηλή κατανάλωση,
ο βενζινοκινητήρας 1.5 i–VTEC
Attribuito a
130 PS
στις 6.600 rpm
και μέγιστη ροπή 155 Nm
στις 4.600 rpm.
Οι τεχνολογίες της Honda
VTEC
(Variable
Timing
e
Lift
Electronic
Controllo)
e VTC
(Variable
Timing
Controllo)
συνδυάζονται με άμεσο ψεκασμό, αυλούς
εισαγωγής υψηλού στροβιλισμού και
βελτιστοποιημένο σχήμα εμβόλων προς
όφελος της ισχύος και της απόδοσης.
Εξοικονόμηση βάρους επιτυγχάνεται με
τη μείωση του βάρους του στροφάλου και
την υιοθέτηση ανεξάρτητων κουζινέτων.
Da
αυτό το βενζινοκινητήρα 1.498
cc,
το νέο HR–V
επιταχύνει απο 0 – 100 km/h
σε 10,7
δεύτερα (μηχανικό κιβώτιο) και 11,2
δεύτερα (CVT
).
Η οικονομία καυσίμου μπορεί να φτάσει
στην εντυπωσιακή τιμή των 5,2
l/100
km
(μικτός κύκλος) με εκπομπές CO2
από 120 g/km
– και τα δύο με το κιβώτιο CVT.
Ο
κινητήρας 1.6 i–DTEC
είναι μοναδικός στα οχήματα Honda
που πωλούνται στην Ευρώπη. Ο turbo–diesel
με ψεκασμό common
rail
ενσωματώνει μία σειρά από τεχνολογίες
που μειώνουν την τριβή, βελτιώνουν τις
εκπομπές ρύπων και αυξάνουν την οικονομία
καυσίμου. Ο κινητήρας 1.597cc
περιλαμβάνει ένα μικρό, πολύ αποδοτικό
υπερσυμπιεστή, σύστημα EGR
(exhaust
gas
recirculation)
χαμηλής πίεσης και αυλούς κυλινδροκεφαλής
υψηλής ροής και στροβιλισμού. Ένας νέος,
υψηλής αντοχής και ελαφρού βάρους λεπτός
στρόφαλος και ένα αλουμινένιο, ανοιχτού
τύπου, μπλοκ από χυτοσίδηρο υψηλής
πίεσης μειώνουν το βάρος του κινητήρα.
Da
τον diesel
– που αποδίδει 120 PS
a
4.000 rpm
e
ροπή 300 Nm
a
2.000 rpm
– το νέο HR–V
μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100
km/h
su 10,0
δεύτερα, με αποτέλεσμα να είναι από τα
πιο δυναμικά στην κατηγορία του. Με
μηχανικό κιβώτιο, η οικονομία καυσίμου
είναι εντυπωσιακή 4,0
l/100
km
(μικτός κύκλος) με εκπομπές CO2
104
g/km.
Τόσο
ο βενζινοκινητήρας όσο και ο diesel
εφοδιάζονται με εξατάχυτο μηχανικό
κιβώτιο στάνταρ, περιλαμβάνοντας αρκετές
βελτιώσεις για τη χρήση τους στο νέο
HR–V.
Η
βελτιστοποίηση των γραναζιών και της
διάταξης τους επέτρεψε
στους μηχανικούς να μικρύνουν το κιβώτιο,
ενώ ένας ελαφρύς και υψηλότερης ακαμψίας
άξονας βελτιώνει τη συνολική απόδοση.
Η αίσθηση και ποιότητα του επιλογέα
έχει αυξηθεί, βελτιώνοντας τη διαδικασία
αλλαγής ‘με μια κίνηση’. Η απαιτούμενη
προσπάθεια για την επιλογή της όπισθεν
έχει μειωθεί και ο θόρυβος κατά την
οποσθοπορεία έχει ελαχιστοποιηθεί.
Il
δημοφιλές προαιρετικό κιβώτιο CVT
di Honda
που προσφέρεται για το νέο HR–V,
προσφέρεται με το βενζινοκινητήρα 1.5
i–VTEC.
Ένα νέο λογισμικό ελέγχου CVT
εξελίχθηκε ειδικά για τις Ευρωπαϊκές
αγορές ώστε να προσφέρει την άμεση και
γραμμική αίσθηση που αναμένεται από
ένα μηχανικό κιβώτιο. Αυτό έχει σαν
αποτέλεσμα βελτιωμένη απόκριση του
κινητήρα στη θέση του πεντάλ του γκαζιού,
ενώ οι στροφές του αυξάνονται αναλογικά
για μία πιο γραμμική αίσθηση.
Η
οδηγησιμότητα του CVT
αποκτά πιο φυσική αίσθηση …. Με τη χρήση
νέου λογισμικού ελέγχου αποκλειστικού
για την Ευρώπη που προσομοιώνει επτά
σχέσεις και παρέχει βελτιστοποιημένη
χαρτογράφηση αλλαγών σχέσεων. Δύο νέο
πρόσθετα προγράμματα προσφέρουν
βελτιώσεις ειδικές για κάθε περίσταση.
Il
Early
Downshift
During
Braking
(EDDB)
χρησιμοποιεί τον κινητήρα για να βοηθήσει
τον οδηγό στο φρενάρισμα. Όταν το σύστημα
αναγνωρίσει μία επιβράδυνση, κατηφόρα
ή στροφή μέσω του συστήματος πέδησης,
το EDDB
αυτόματα αυξάνει τις στροφές για
αξιοποίηση του φρένου του κινητήρα. Στη
συνέχεια αυτό επιτρέπει ταχεία ανάκτηση
της ταχύτητας μετά την επιβράδυνση ή
ταχεία επιτάχυνση μετά τη στροφή.
Il
Fast
Off
μετρά πόσο γρήγορα ο οδηγός αφήνει το
πεντάλ του φρένου και διατηρεί σταθερές
τις στροφές του κινητήρα για να
ενεργοποιήσει το φρένο του κινητήρα σε
αυτές τις περιπτώσεις. Αυτό το σύστημα
έχει προσαρμοστεί εκτενώς στους
Ευρωπαϊκούς αυτοκινητόδρομους πολλαπλών
λωρίδων και υψηλών ταχυτήτων. Για
παράδειγμα, το Fast
Off
αναγνωρίζει πότε ο οδηγός ετοιμάζεται
να προσπεράσει ένα προπορευόμενο όχημα,
αλλά δεν μπορεί να ολοκληρώσει τον
ελιγμό λόγω ενός οχήματος στη γειτονική
λωρίδα. Καθώς ο οδηγός αφήνει γρήγορα
το πεντάλ του γκαζιού επιτρέποντας στο
πίσω όχημα να περάσει, το Fast
Off
διατηρεί ψηλά τις στροφές του κινητήρα,
προετοιμαζόμενο για την ολοκλήρωση του
ελιγμού προσπέρασης.
Il
νέο κιβώτιο CVT
προσφέρει εντυπωσιακή οικονομία σε
συνδυασμό με αυτές τις σημαντικές
βελτιώσεις στην οδηγησιμότητα. Το
κιβώτιο CVT
επιτρέπει τη λειτουργία του κινητήρα
στην πιο αποδοτική ζώνη του το περισσότερο
διάστημα, μεταβάλλοντας συνεχώς τη
σχέση μετάδοσης αντί να ρυθμίζει το
άνοιγμα της πεταλούδας του γκαζιού.
Ελεγχόμενο αυτόματα από το σύστημα
διαχείρισης του κινητήρα, το κιβώτιο
CVT
επιλέγει τη βέλτιστη σχέση εντός των
εικονικών επτά σχέσεων ανάλογα με τις
στροφές του κινητήρα, τη θέση του γκαζιού
και την εντολή του οδηγού. Η οικονομία
αυξάνεται περαιτέρω από την πιο αραιή
κλιμάκωση του κιβωτίου και το μειωμένο
βάρος, το αποτέλεσμα μιας εξορθολογισμένης
σχεδίασης με μειωμένη πίεση τροχαλίας.
Μειώσεις στην τριβή έχουν επιτευχθεί
μέσω μιας βελτιστοποιημένης χωρητικότητας
της αντλίας λαδιού, της μειωμένης
αντίστασης του λαδιού, μιας πέδης όπισθεν
χαμηλής τριβής, αλλά και της μείωσης
των τριβών από τα περιστρεφόμενα
εξαρτήματα.
Il
nuovo HR–V
είναι ένα από τα παγκόσμια μικρά μοντέλα
που η Honda
έχει εξελίξει για να προσφέρει μία
προηγμένη, απολαυστική, τύπου berlina
οδηγική εμπειρία, αυξάνοντας παράλληλα
το αίσθημα προστασίας.
Η
πλατφόρμα και το κέλυφος αμαξώματος
του νέου HR–V
συνθέτουν μία πολύ άκαμπτη δομή, με το
27% του αμαξώματος να αποτελείται από
ατσάλι υψηλής αντοχής και να προσφέρει
βελτιωμένη ακαμψία συνδέσμων πλαισίου.
Το άκαμπτο κέλυφος του αμαξώματος
προσφέρει στην ανάρτηση (γόνατα MacPherson
μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας H–type
πίσω)
μία αξιόπιστη βάση, η οποία – μαζί με
ένα χαμηλό κέντρο βάρους και
ελαχιστοποιημένες κλίσεις αμαξώματος
– προσφέρει στιβαρότητα και ένα αίσθημα
ασφάλειας κατά την οδήγηση.
Η
αίσθηση ευελιξίας ενισχύεται από ένα
νέο σύστημα διεύθυνσης με ηλεκτρική
υποβοήθηση με μοτέρ χωρίς ψύκτρες. Για
ελαχιστοποίηση της υποστροφής, η εμπρός
ανάρτηση έχει χαμηλότερο εμπρός κέντρο
περιστροφής για αύξηση της σταθερότητας
ενώ η πίσω ανάρτηση έχει υπερυψωμένο
κέντρο. Το αποτέλεσμα είναι μία γραμμική
οδηγική συμπεριφορά που κάνει το νέο
HR–V
ένα από τα πιο αξιόπιστα αυτοκίνητα
στην κατηγορία crossover
στον τομέα της ασφάλειας, κυρίως σε σπορ
οδήγηση.
Αξιόπιστη
ισχύ ακινητοποίησης για το νέο HR–V
προσφέρει ένα νέο σύστημα δισκόφρενων,
με αεριζόμενους εμπρός δίσκους 293
mm
και συμπαγείς πίσω δίσκους 282
mm.
Ηλεκτρονικά βοηθήματα που αυξάνουν την
ισχύ πέδησης και βελτιώνουν τη σταθερότητα
του οχήματος είναι: Anti–Lock
Braking
Sistema
(ABS),
Electronic
Brakeforce
Distribution
(EBD),
Freno
Assist,
Veicolo
Stablity
Assist
e Hill
Start
Assist.
Όλα
τα νέα HR–V
που προορίζονται για την Ευρώπη
εφοδιάζονται με ζάντες αλουμινίου. Η
βασική και οι μεσαίες εκδόσεις υιοθετούν
ζάντες 16-ιντσών με ελαστικά 215/60 R16,
ενώ οι ανώτερες εκδόσεις εφοδιάζονται
με ζάντες 17-ιντσών με ελαστικά 215/55 R17.
Πλήρης σειρά χαρακτηριστικών προηγμένης
ασφάλειας
- Όλα
Il HR–V
διαθέτουν City–Freno
Attivo
Sistema
για την αποφυγή ατυχημάτων με μικρή
velocità - Il
Avanzato
Driver
Assist
Sistema
περιλαμβάνει πέντε χαρακτηριστικά
ενεργητικής ασφάλειας - Il
εμπρός καθίσματα διαθέτουν ειδικά
σχεδιασμένα προσκέφαλα για ελαχιστοποίηση
των τραυματισμών από τράνταγμα - Notizie
δομή Avanzato
Compatibility
Engineering
στοχεύει σε κατάταξη πέντε αστέρων
Come ad esempio
όλα τα νέα οχήματα Honda
που πωλούνται στην Ευρώπη, το HR–V
εφοδιάζεται με μία ευρεία σειρά
τεχνολογιών παθητικής και ενεργητικής
ασφάλειας που κάνουν την οδήγηση
ευκολότερη και ασφαλέστερη, μεγιστοποιώντας
την προστασία επιβατών και πεζών.
Όλα
τα νέα HR–V
που προορίζονται για την Ευρώπη θα
εφοδιάζονται με το City–Freno
Attivo
Sistema
di Honda.
Ειδικά σχεδιασμένο για την αποφυγή ή
μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων
με χαμηλές ταχύτητες, το σύστημα
χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ λέιζερ
για την ανίχνευση του δρόμου μπροστά,
εφαρμόζοντας αυτόματα πίεση πέδησης
εάν διαπιστωθεί επικείμενος κίνδυνος
σύγκρουσης. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο
για να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από
32 km/h.
Αν το σύστημα αναγνωρίσει ότι υπάρχει
κίνδυνος σύγκρουσης τότε ενεργοποιείται
η προ-φόρτιση φρένων και ένα ηχητικό
και οπτικό σήμα, πριν ακολουθήσει ένα
πλήρως αυτόνομο φρενάρισμα.
Il
μεσαίες και ανώτερες εκδόσεις θα
περιλαμβάνουν το Avanzato
Driver
Assist
Sistema
di Honda,
που χρησιμοποιεί αισθητήρες ραντάρ,
και κάμερες εμπρός και πίσω στάνταρ.
Questo
η
ολοκληρωμένη
γκάμα
tecnologie
ενεργητικής
ασφάλειας
comprende:
Forward
Collisione
Warning,
Traffico
Segno
Riconoscimento,
Intelligente
Velocità
Limitatore,
Lane
Departure
Warning
e
Alto–beam
Support
Sistema.
Forward
Collisione
Warning
Il
Σύστημα Προειδοποίησης Επικείμενης
Εμπρόσθιας Σύγκρουσης – Forward
Collisione
Warning
εντοπίζει τον κίνδυνο σύγκρουσης με
προπορευόμενο όχημα (αυτοκίνητο ή
φορτηγό), χρησιμοποιώντας την κάμερα
πολλαπλών λειτουργιών. Το σύστημα
λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται
με ταχύτητα 15km/h
και πάνω. Εάν ανιχνεύσει κίνδυνο
σύγκρουσης, θα εκδώσει οπτικές και
ηχητικές προειδοποιήσεις. Η
απόσταση προειδοποίησης μπορεί να
ρυθμίζεται σύμφωνα με τις προτιμήσεις
του οδηγού και το σύστημα μπορεί να
απενεργοποιηθεί από τον ίδιο.
Traffico
Segno
Riconoscimento
Il
Σύστημα Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής
Κυκλοφορίας –Traffico
Segno
Riconoscimento
Sistema
χρησιμοποιεί τη κάμερα πολλαπλών
λειτουργιών για την ανίχνευση οδικών
σημάτων που συναντά το όχημα στην πορεία
του. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα
και προβάλλει τα σήματα στην οθόνη του
ταμπλό μόλις το αυτοκίνητο περάσει την
πινακίδα.
Il
σύστημα είναι σχεδιασμένο για να
ανιχνεύει στρογγυλές πινακίδες με όρια
ταχύτητες και απαγορευτικά προσπέρασης.
Μπορούν να εμφανίζονται ταυτόχρονα δύο
πινακίδες – στη δεξιά πλευρά προβάλλονται
μόνο σήματα με όρια ταχύτητας και στην
αριστερή τα απαγορευτικά προσπέρασης
και τα όρια ταχύτητας με πρόσθετες
πληροφορίες όπως καιρικές συνθήκες,
για παράδειγμα.
Intelligente
Velocità
Limitatore
Ο
Ευφυής Περιοριστής Ταχύτητας (Intelligente
Velocità
Limitatore)
συνδυάζει δύο κατά τα άλλα ανεξάρτητα
συστήματα ασφάλειας-
Adjustable
Velocità
Limitatore
(Προσαρμοζόμενο Περιοριστή Ταχύτητας)
e Traffico
Segno
Riconoscimento
sistema
(Σύστημα
Αναγνώρισης Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας)
-
προσφέροντας
ένα προηγμένο στοιχείο υποστήριξης της
ασφάλειας. Το σύστημα Adjustable
Velocità
Limitatore
–στάνταρ σε όλα τα Honda
που πωλούνται στην Ευρώπη– ρυθμίζει
τη μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου σε
επίπεδο που ορίζει ο οδηγός.
Da
ενεργοποιημένο το Intelligente
Velocità
Limitatore,
η μέγιστη ταχύτητα του αυτοκινήτου
προσδιορίζεται αυτόματα από το ισχύον,
νόμιμο όριο ταχύτητα το οποίο ανιχνεύεται
από το Traffico
Segno
Riconoscimento
sistema.
Όταν το όχημα περάσει ένα σήμα που
δηλώνει ένα κατώτερο όριο ταχύτητας,
τότε αυτόματα και ομαλά επιβραδύνει,
με μείωση ισχύος μέχρι τη μέγιστη
ταχύτητα που δεν υπερβαίνει το όριο
ταχύτητας.
Μία προειδοποίηση ηχεί και το όριο
ταχύτητας της ένδειξης αναβοσβήνει εάν
το όχημα υπερβεί το όριο κατά 3
km/h
ή παραπάνω. Η
μέγιστη ταχύτητα του οχήματος
– ανεξαρτήτως από το πάτημα του γκαζιού
– δεν θα ξεπεράσει αυτό το όριο. Όταν
το όχημα περάσει μία πινακίδα με υψηλότερο
όριο ταχύτητας, αυτό θα επιτρέψει στον
οδηγό να επιταχύνει έως ότου το όχημα
φτάσει σε μία νέα μέγιστη επιτρεπόμενη
ταχύτητα, στο οποίο σημείο θα εμποδίσει
το όχημα να υπερβεί το νέο όριο ταχύτητας.
Il
σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από
τον οδηγό ανά πάσα στιγμή.
Lane
Departure
Warning
Il
σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης από
τη Λωρίδα Κυκλοφορίας – Lane
Departure
Warning
χρησιμοποιεί την κάμερα πολλαπλών
λειτουργιών για την παρακολούθηση των
σημάνσεων στο δρόμο. Εάν το αυτοκίνητο
αποκλίνει από την λωρίδα στην οποία
κινείται χωρίς να ανάψει φλας, τότε το
sistema Lane
Departure
Warning
προειδοποιεί τον οδηγό με ηχητικά και
οπτικά σήματα. Το σύστημα μπορεί να
απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ανά πάσα
στιγμή.
Alto
Fascio
Support
Sistema
Il
Σύστημα Υποστήριξης Μεγάλης Σκάλας –
Alto
Fascio
Support
Sistema
λειτουργεί με ταχύτητες πάνω από 40km/h
για την ενεργοποίηση / απενεργοποίηση
της μεγάλης σκάλας φώτων ανάλογα με τα
αντίθετα ερχόμενα / προπορευόμενα
οχήματα (αυτοκίνητα, φορτηγά και
μοτοσικλέτες), ποδήλατα και το φωτισμό
του περιβάλλοντος. Το σύστημα μπορεί
να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό ανά
πάσα στιγμή.
Παθητική
ασφάλεια ενσωματωμένη στη δομή
Όλα
τα νέα HR–V
υιοθετούν την τεχνολογία δομής αμαξώματος
Avanzato
Compatibility
Engineering™
(ACE™)
που αποτελεί πατέντα της
Honda
που αποτελεί τη βάση για τα άριστα
χαρακτηριστικά παθητικής ασφάλειας,
αυξάνοντας την προστασία των επιβατών
στις συγκρούσεις.
Un
δίκτυο συνδεδεμένων δομικών χαρακτηριστικών
κατανέμει την ενέργεια κρούσης ακόμα
πιο ομοιόμορφα στο εμπρός τμήμα του
οχήματος, μειώνοντας τις δυνάμεις που
μεταφέρονται στην καμπίνα επιβατών. Η
δομή ACE
ελαχιστοποιεί επίσης την πιθανότητα
A
περάσει το ένα όχημα πάνω ή κάτω από το
άλλο
σε περιπτώσεις μετωπικής ή πλαγιομετωπικής
σύγκρουσης με μεγαλύτερο ή μικρότερο
όχημα.
Κάθε
nuovo HR–V
που πωλείται στην Ευρώπη εφοδιάζεται
με συνολικά οκτώ αερόσακους, μεγιστοποιώντας
την προστασία των επιβατών. Οι εμπρόσθιοι,
οι πλευρικοί και οι αερόσακοι οροφής
πλήρους μήκους βασίζονται σε μία
προηγμένη ‘ευφυή’ σχεδίαση και
ενεργοποιούνται μόνον όταν είναι
απολύτως απαραίτητο. Τα εμπρός προσκέφαλα
περιορίζουν τις επιπτώσεις ενός
τραυματισμού από τράνταγμα.
Il
nuovo HR–V
είναι σχεδιασμένο και κατασκευασμένο
με στόχο μία κορυφαία κατάταξη πέντε
αστέρων στα τελευταία και πολύ απαιτητικά
Euro
NCAP
incidente
tests.
Accessori
και προαιρετικά πακέτα με έμφαση στο
στυλ, τη τεχνολογία και τη λειτουργικότητα
Il
nuovo HR–V
διατίθεται με μία ευρύτερη ποικιλία
πακέτων αξεσουάρ και μεμονωμένων
επιλογών που επιτρέπουν στους ιδιοκτήτες
να εξατομικεύουν το αυτοκίνητό τους
σύμφωνα με τις προσωπικές προτιμήσεις
και τα γούστα τους.
Επιλογές
πακέτων αξεσουάρ
Chrome
Confezione
Η
κομψή εμφάνιση του HR–V
μπορεί να αναδειχθεί προσθέτοντας
πινελιές χρωμίου στο αυτοκίνητο. Αυτό
το πακέτο περιλαμβάνει διακοσμητικό
εμπρός προφυλακτήρα, διακοσμητικό πίσω
προφυλακτήρα, κάτω διακοσμητικό πόρτας
και διακοσμητικό πίσω πινακίδας
κυκλοφορίας, όλα με φινίρισμα χρωμίου.
Robust
Confezione
Il
Robust
Confezione
προσδίδει στο HR–V
μία ισχυρότερη, πιο σκληροτράχηλη
εμφάνιση και περιλαμβάνει στοιχεία που
εξυπηρετούν αισθητικούς και λειτουργικούς
σκοπούς. Το πακέτο περιλαμβάνει εμπρός
κάτω διακοσμητικό, πίσω κάτω διακοσμητικό
και πλαϊνό κάτω διακοσμητικό.
Aero
Confezione
Il
Aero
Confezione
χαρίζει στο HR–V
ακόμα πιο σοφιστικέ εμφάνιση. Αναδεικνύει
το εξωτερικό του αυτοκινήτου με χρωματικά
ασορτί αξεσουάρ. Το πακέτο περιλαμβάνει
εμπρός και πίσω προφυλακτήρα aero
και μαρσπιέ.
Illumination
Confezione
Il
Illumination
Confezione
δημιουργεί μία σοφιστικέ ατμόσφαιρα
στο εσωτερικό με διακριτικό φωτισμό
περιβάλλοντος, κάνοντας ακόμα πιο
ευδιάκριτο το εξωτερικό. Περιλαμβάνει
περιμετρικό φωτισμό και φωτιζόμενα
διακοσμητικά μαρσπιέ.
Convenience
Confezione
Progettato
για μία διαχρονική, ελκυστική εμφάνιση
di HR–V,
το Convenience
Confezione
προσφέρει ένα συνδυασμό αξεσουάρ που
προστατεύουν το αυτοκίνητο από
γρατζουνιές, λάσπη και άμμο. Τα ανθεκτικά
διακοσμητικά μαρσπιέ, οι εμπρός και
πίσω λασπωτήρες και τα πλαϊνά διακοσμητικά
αμαξώματος παρέχουν προστασία από τις
καιρικές συνθήκες και τις επιφανειακές
φθορές.
Cargo
Confezione
Il
Cargo
Confezione
απευθύνεται σε όσους μεταφέρουν συχνά
αποσκευές ή ειδικό εξοπλισμό για τη
δουλειά και τον ελεύθερο χρόνο τους.
Περιλαμβάνει ένα ράφι χώρου αποσκευών
με διαχωριστικά, διακοσμητικό χώρου
αποσκευών και προστατευτικό πίσω
σκαλοπατιού που αναβαθμίζει τη
λειτουργικότητα και την αισθητική του
χώρου αποσκευών.
Milano
Rosso
Confezione
Questo
το πακέτο συνδυάζει πινελιές Milano
Rosso
στα καλύμματα καθρεπτών και ζάντες
αλουμινίου 18-ιντσών που χαρίζουν στο
αυτοκίνητο μία κομψή και ταυτόχρονα
παιχνιδιάρικη εμφάνιση. Περιλαμβάνει
καλύμματα εξωτερικών καθρεπτών σε
Milano
Rosso
και ζάντες αλουμινίου 18-ιντσών με ακτίνες
Milano
Rosso.
Μεμονωμένες
επιλογές αξεσουάρ
Il
HR–V
διατίθεται επίσης με μία γκάμα μεμονωμένων
επιλογών όπως το Honda
3D
Sound.
Το αναβαθμισμένο ηχοσύστημα αναπαράγει
πιστά μουσική με την προσθήκη μιας
συμπαγούς μονάδας DSP
(επεξεργασία ψηφιακού σήματος) στο
στάνταρ σύστημα ήχου της Honda
μέσα στο αυτοκίνητο, παραπέμποντας σε
ακουστική συναυλιακού χώρου In diretta
συναυλιών για την απόλυτη ηχητική
Esperienza.
Η
βάση ταμπλέτας είναι ιδανική για την
ψυχαγωγία των επιβατών. Αυτή ρυθμίζεται
σε διάφορες θέσεις και γωνίες ώστε να
μπορεί κάποιος να παρακολουθήσει μία
ταινία, να διαβάσει emails
ή να παίξει παιχνίδια.
Διατίθεται
αποσπώμενος κοτσαδόρος που εναρμονίζεται
με το χρώμα του αμαξώματος, τις επιδόσεις
και την ικανότητα ρυμούλκησης του
αυτοκινήτου. Έχει μέγιστη ικανότητα
ρυμούλκησης 1.400 kg
για τα μοντέλα diesel,
1.000 kg
για τα βενζινοκίνητα οχήματα και μέγιστο
κάθετο φορτίο 70 kg.
Χάρη σε μία αναδιπλούμενη πρίζα
‘εξαφανίζεται’ όταν δεν χρησιμοποιείται.
Επίσης διατίθεται έκδοση σταθερού
κοτσαδόρου.
Il
προστατευτικό σκύλου επιτρέπει την
ασφαλή μεταφορά κατοικιδίων και αποσκευών
στο χώρο αποσκευών όταν το αυτοκίνητο
κινείται. Αυτό διαχωρίζει την καμπίνα
επιβατών από το χώρο αποσκευών μεταξύ
πλάτης πίσω καθισμάτων και οροφής.
Un
αδιάβροχο, αντιολισθητικό ράφι είναι
τέλεια σχεδιασμένο πάνω στο ‘πατρόν’
του χώρου αποσκευών και φέρει υπερυψωμένα
άκρα για προστασία του φινιρίσματος
από ρύπους και γρατζουνιές. Περιλαμβάνει
επίσης διαχωριστικά για την καλύτερη
οργάνωση και τάξη του χώρου.
Tre
συναρπαστικά σχέδια ζαντών αλουμινίου
αναδεικνύουν άριστα το σκληροτράχηλο
στυλ του HR–V.
Η ζάντα Fortis
18-ιντσών υιοθετεί diamond
cut
Rombo
Silver
και επικαλύπτεται από διαφανές βερνίκι.
Η ζάντα Ignis
18-ιντσών έχει δίχρωμο Gunpowder
Nero,
Milano
Rosso
και ματ διαφανές βερνίκι, ενώ το σχέδιο
Potis
18-ιντσών υιοθετεί diamond
cut
Proud
Silver
με επικάλυψη από διαφανές βερνίκι.
Ισχυρές
εγκάρσιες μπάρες μπορούν να χρησιμοποιούνται
με τις υπάρχουσες ράγες οροφής αυξάνοντας
τις μεταφορικές δυνατότητες του HR–V.
Ποικίλες βάσεις επιτρέπουν τη μεταφορά
αξεσουάρ, από σκι μέχρι snowboard
και ποδήλατα, καθώς και πρόσθετων
αποσκευών απελευθερώνοντας χώρο και
αυξάνοντας την άνεση των επιβατών. Οι
εγκάρσιες μπάρες μπορούν να μεταφέρουν
φορτία μέχρι 75 kg
ή μάξιμουμ δύο ποδήλατα και περιλαμβάνουν
τέσσερις κλειδαριές για πρόσθετη
ασφάλεια.
Η
εμφάνιση του HR–V
γίνεται πιο δυναμική με εμπρός και πίσω
προφυλακτήρες aero
ενώ τα γνήσια μαρσπιέ Honda
διευκολύνουν την είσοδο και την έξοδο
από το αυτοκίνητο. Τα τέλεια ενσωματωμένα
μαρσπιέ προδίδουν επίσης στυλ και
λειτουργικότητα και μπορούν να
συνδυάζονται με τον περιμετρικό φωτισμό.
Αυτά τα φώτα LED
τοποθετούνται κάτω από το αυτοκίνητο
στην πλευρά οδηγού και συνοδηγού και
βελτιώνουν την ορατότητα για την είσοδο
/ έξοδο από το αυτοκίνητο στο σκοτάδι.
Per
λόγους στυλ μπορούν να προστεθούν
εναλλάξιμα καλύμματα για τους πλαϊνούς
καθρέπτες, σε matte
silver
e Milano
Rosso.
Στο εσωτερικό, high
tech
δακτύλιοι ηχείων με εμφάνιση χρωμίου
όταν δεν φωτίζονται αποκτούν μία λάμψη
fresco
blue
όταν φωτίζονται ενισχύουν τον ήχο του
συστήματος με το ανάλογο look.
Il
αμάξωμα του αυτοκινήτου μπορεί να
προστατεύεται από δυσάρεστες γρατζουνιές
κατά τη φόρτωση ή εκφόρτωση του χώρου
αποσκευών με την προσθήκη του προστατευτικού
σκαλοπατιού. Παρομοίως, το γνήσιο κάλυμμα
παρμπρίζ Honda
βοηθά στον προστασία του παρμπρίζ και
των καθρεπτών από τις αντίξοες καιρικές
συνθήκες όταν το αυτοκίνητο είναι
παρκαρισμένο.
Εγγυημένη
προστασία και άνεση προσφέρουν επίσης
τα γνήσια παιδικά καθίσματα Honda
για παιδιά όλων των ηλικιών, από νεογέννητα
μέχρι δώδεκα ετών. Δύο τύποι διατίθενται
με ‘οδηγούς’ ISOFIX.
Il
φωτιζόμενα διακοσμητικά μαρσπιέ είναι
ελκυστικά και σπορ αξεσουάρ που χαρίζουν
το αυτοκίνητα μία προσωπική νότα ενώ
ταυτόχρονα προστατεύουν τα μαρσπιέ.
Κατασκευάζονται από ανοξείδωτο ατσάλι
και διατίθενται σε δύο σχέδια: ένα με
χαραγμένο λογότυπο HR–V
και ένα με μπλε φωτιζόμενο λογότυπο
HR–V
στα εμπρός και πίσω μαρσπιέ.
Il
μαύρα πατάκια Elegance
με μαύρη ύφανση και κεντημένο έμβλημα
δημιουργούν μία ακόμα στυλιστική
πινελιά στην περιοχή των ποδιών των
επιβατών του HR–V.
Όλη
η σειρά αξεσουάρ θα διατίθεται τον
Αύγουστο στην εφαρμογή Honda
Genuine
Accessories
(Γνήσια Αξεσουάρ Honda),
μέσω των App
Store
e Google
Play.
Τεχνικές προδιαγραφές
- Όλες
οι τεχνικές πληροφορίες είναι
προκαταρκτικές και υπόκεινται σε
αλλαγές - Il
τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2
υπόκεινται σε τελική έγκριση τύπου
Αμάξωμα
και πλαίσιο
Τετράθυρο,
πενταθέσιο SUV
αυτοφερόμενο αμάξωμα. Οικογένεια δύο
κινητήρων και δύο κιβωτίων που δίνουν
κίνηση στους εμπρός τροχούς.
Motore
1.6 i-DTEC (diesel) |
1.5 i-VTEC (petrol) |
|
Stampa | 4 βαλβίδες ανά κύλινδρο |
4 βαλβίδες ανά κύλινδρο |
Κυβισμός | 1,597 | 1,498 |
Διάμετρος x διαδρομή |
76.0 x 88.0 |
73.0 X 89.5 |
Λόγος συμπίεσης |
16.0 | 11.5 |
Potenza | 120 PS @ 4.000 rpm |
130 PS @ 6.600 rpm |
Coppia | 300 Nm @ 2.000 rpm |
155 Nm @ 4.600 rpm |
Scatola
1.6 i-DTEC (diesel) |
1.5 i-VTEC (petrol) |
|
Μηχανικό | 6 σχέσεων |
6 σχέσεων |
CVT | – | Συνεχούς μεταβαλλόμενων σχέσεων (με 7 προεπιλεγμένες σχέσεις) |
Σχέσεις
trasmissione
1.6
i-DTEC
6
τάχυτο
μηχανικό
1.5
i-VTEC
6
τάχυτο
μηχανικό
1.5
i–VTEC
CVT
(εικονικές
σχέσεις)
1η
3.642
3.642
2.526
2η
1.884
2.080
1.573
3η
1.179
1.361
1.211
4η
0.869
1.023
0.944
5η
0.705
0.829
0.755
6η
0.592
0.686
0.603
7η
0.408
Όπισθεν
3.673
3.673
5.822
Finale
μετάδοση
3.850
4.705
5.436
Posta
και απόσβεση
Ciao | Γόνατα MacPherson |
Indietro | Ημιάκαμπτος άξονας τύπου H |
Σύστημα
indirizzo
1.6 i-DTEC (diesel) |
1.5 litr i-VTEC (petrol) |
|
Stampa |
Κρεμαγιέρα |
|
Στροφές (από τέρμα σε τέρμα) |
2,71 |
2,79 |
Κύκλος στροφής (a τροχούς) |
10,6 |
|
Κύκλος στροφής στο αμάξωμα (στο αμάξωμα) |
11,4 |
Freni
Ciao | 293 mm αεριζόμενοι δίσκοι |
Indietro |
282 mm δίσκοι |
Ruote
και ελαστικα
Wheel size |
Pneumatici – Ciao |
Pneumatici – Indietro |
x 16-ιντσών |
215 | 60R16 |
x 17- ιντσών |
215 | 55R17 |
Διαστάσεις
(mm)
Εξωτερικό | (mm) |
Συνολικό μήκος |
4.294 |
Συνολικό πλάτος |
2.019 (συμπερ. εξωτερικών καθρεπτών) |
Συνολικό ύψος |
1.605 (συμπερ. κεραίας) |
Passo | 2.610 |
Χωρητικότητες
(λίτρα)
Χώρος αποσκευών |
453 (posti a sedere όρθια) / 1,026 (posti a sedere αναδιπλωμένα) |
Ρεζερβουάρ | 50 |
Βάρη
(kg)
Motore | 1.6 litre i–DTEC 6-τάχυτο |
1.5 litre i–VTEC 6- |
1.5 litre i-VTEC CVT |
Απόβαρο (συμπερ. 100% καυσίμου) |
1.324 – 1.404 |
1.241 – 1.313 |
1.249 – 1.322 |
Prestazioni
και κατανάλωση
Motore | 1.6 i-DTEC 6- |
1.5 i-VTEC 6- |
1.5 i-VTEC CVT |
Finale velocità (km/h) |
192 |
192 |
187 |
Επιτάχυνση 0-100 km/h (δεύτερα) |
10.1 |
10.7 |
11.2 |
Consumo πόλης (l/100 km) |
4.2 4.4 |
7.0 7.1 |
6.1 6.3 |
Consumo καυσίμου εκτός πόλης (l/100 km) |
3.8 3.9 |
4.8 4.9 |
4.6 4.8 |
Consumo μικτού κύκλου (l/100 km) |
4.0 4.1 |
5.6 5.7 |
5.2 5.4 |
Emissione CO2 a μικτό κύκλο (g/km) |
104 108 |
130 134 |
120 125 |