«Ο εχθρός του καλού, είναι το καλύτερο». Μετά τις εξαιρετικές εντυπώσεις που μας άφησε η πισωκίνητη Mach-Ε X RWD με τους 294 ίππους, ήρθε η ώρα να ζήσουμε για μια εβδομάδα συναρπαστικές στιγμές με την τετρακίνητη Mustang Mach E4 X AWD των 351 ίππων.
Η εξέλιξη των Muscle Cars
Η Mustang είναι από τα πλέον δημοφιλή Muscle Car και ένα μοντέλο που διεθνοποίησε τον όρο, γνωρίζοντας παγκόσμια επιτυχία, χάρη στον κλασικό χαρακτήρα και την παρακαταθήκη του παρελθόντος αρχίζοντας τον θρύλο από το 1964. 60 χρόνια μετά, το διάσημο Muscle Car αποκτά στην γκάμα του το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο, το οποίο παρεκκλίνει και διαθέτει ένα σπορ τετράθυρο Coupé Crossover, αποτελώντας την εξέλιξη των Muscle Cars.
Συνδυάζοντας το μοντέρνο με το κλασικό
Σχεδιαστικά, όπως έχουμε ξαναδεί στην δοκιμή της πισωκίνητης Mach E των 294 ίππων, η Ford διατήρησε τα διαχρονικά στοιχεία του εμβληματικού μοντέλου σε ένα coupe – suv αμάξωμα.
Ειδικότερα, αντικρίζοντας το αυτοκίνητο από μπροστά, είναι επιβλητικό, παραμένοντας πίστο στο άγριο και επιθετικό Family Look των Mustang. Χαρακτηριστική είναι η μεγάλη τραπεζοειδής μάσκα, η οποία πλαισιώνεται από μεγάλους Led προβολείς, που σε συνδυασμό με τα μυώδη ανασηκωμένα φτερά και τα δύο έντονα κάθετα νεύρα στο καπό, του προσδίδουν επιπλέον δυναμισμό.
Το προφίλ είναι το χαρακτηριστικό που του προσδίδει το πιο έντονο αναγνωριστικό του αυτοκινήτου, αποτυπώνοντας την Coupé σιλουέτα.
Οι πόρτες αντί για λαβή, ανοίγουν αυτόματα με το πάτημα ενός κουμπιού. Σχηματίζουν, έτσι μια ενιαία μυώδη επιφάνεια με έντονα νεύρα και τονισμένους πίσω ώμους, επαναπροσδιορίζοντας το “cinetic design” δίνοντας αίσθηση κίνησης, ακόμα και όταν είναι σταματημένο.
Τα τρία κάθετα φωτιστικά σώματα σε κάθε πλευρά, με γραφικά Led υπογράφουν πως το αυτοκίνητο ανήκει στο Brand της Mustang και ξεχωρίζουν από τα θερμικά Coupé και Cabrio χάρη στην οριζόντια επέκταση που τα διασχίζει κεντρικά και εκτείνεται στο εσωτερικό του πορτμπαγκάζ. Το σύνολο ολοκληρώνεται με το κυρτό πίσω παράθυρο που τονίζει τον δυναμικό χαρακτήρα και τον διπλό αεροδυναμικό διαχύτη στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα.
Minimal και Hi-Tech
Ανοίγοντας την πόρτα, οι επιβάτες εισέρχονται σε ένα άνετο ευήλιο Minimal και Hi-Tech φουτουριστικό εσωτερικό, δίνοντας την αίσθηση ενός χρονοταξιδιού.
Οι απλές και λιτές γραμμές συνθέτουν το ταμπλό, το φινίρισμα του οποίου είναι από εξαιρετικής ποιότητας υλικά που δίνουν καλή αίσθηση αφής και κορυφαία ποιότητα κατασκευής!
Ξεχωρίζει η κάθετα γιγαντιαία οθόνη των 15,5 ιντσών, του συστήματος πολυμέσων SYNC4 που θυμίζει τάμπλετ, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay και παράλληλα ενσωματώνει όλες τις βασικές λειτουργίες του αυτοκινήτου.
Εργονομικά το αυτοκίνητο διαθέτει ότι χρειάζεται ο οδηγός στη σωστή θέση, ώστε να περιορίζει την απόσπαση προσοχής κατά την οδήγηση.
Τα καθίσματα παρέχουν κορυφαία άνεση με υποδειγματική οσφυϊκή στήριξη. Οι χώροι είναι άπλετοι για τους επιβάτες δίνοντας αίσθηση πολυτελούς λιμουζίνας, δεδομένου πως το μακρύ μεταξόνιο, αφήνει αρκετό διαθέσιμο χώρο για τα πόδια.
Ο όγκος αποσκευών επιμερίζεται σε 402 λίτρα πίσω, τα οποία με τα πίσω καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα, αγγίζουν τα 1.420 lt, συν ακόμα 81 λίτρα στο μπροστινό μέρος.
Δεν επιτρέπει αμφισβήτηση
Το αποδοτικό σύστημα κίνησης αποτελείται από δύο ισχυρούς και προηγμένους ηλεκτροκινητήρες, έναν στον κάθε άξονα εμπρός και πίσω, δίνοντας αντίστοιχα και την κίνηση . Το αποτέλεσμα είναι συνδυαστικά η απόδοση τους να αγγίζει τους 351 ίππους και η ροπή τα 580 Nm, κάνοντας αμέσως σαφές πως δεν επιτρέπει αμφισβήτηση! Συνδυάζεται με αποδοτική μπαταρία λιθίου με ωφέλιμη χωρητικότητα 91 kWh, με την Ford να ανακοινώνει ονομαστική αυτονομία 550 χιλιομέτρων!
Επίκεντρο η απόλαυση
Μια Mustang είναι πάντα συναρπαστική, δημιουργώντας την επιθυμία να την οδηγήσεις. Έχοντας ήδη αποκομίσει θετικές εντυπώσεις από την έκδοση με την κίνηση στους πίσω τροχούς, η ισχυρότερη τετρακίνητη εντείνει την προσμονή μας! Ας την γνωρίσουμε λοιπόν σε κάθε δυνατή συνθήκη και οδικό δίκτυο.
In città έχει μόνο πλεονέκτημα την αμιγώς ηλεκτρική κίνηση αλλά και το γεγονός πως μαγνητίζει τα βλέμματα. Αντιθέτως, οι πληθωρικές διαστασεις του το περιορίζουν εντός του αστικού ιστού και το αυτοκίνητο δεν μπορεί να αναδιπλώσει τα πλούσια προσόντα του!
Nella rete montana e rurale, αντιθέτως ξεδιπλώνει κάθε ταλέντο του και γίνεται απολαυστικό. Το αυτοκίνητο πατάει υποδειγματικά και στρίβει εντυπωσιακά, θυμίζοντας την σπορ φύση του brand name, όλα αυτά σε ένα αμάξωμα με στιβαρό πλαίσιο, εξαιρετικά φρένα και ιδανικό, μελετημένο ζύγισμα.
In autostrada ο οδηγός θα εκτιμήσει την κορυφαία ποιότητα κύλισης και την άψογη ηχομόνωση, χαρακτηριστικά, τα οποία με τον μικρό αεροδυναμικό συντελεστή, κάνουν το ταξίδι μια ευχάριστη εμπειρία, όλα αυτά με υψηλό αίσθημα ασφαλείας.
Generale η τετρακίνητη Mustang των 351 ίππων, είναι η ιδανική επιλογή στην γκάμα. Η κίνηση στους τέσσερις τροχούς βελτιώνει το κράτημα, ενώ η ισχύς χαρίζει ωμή δύναμη που μετατρέπεται σε μια ευχάριστη και συναρπαστική οδηγική εμπειρία. Το αυτοκίνητο παραμένει απόλυτα σταθερό και σε αντίθεση με το πισωκίνητο μοντέλο, δεν επιτρέπει παιχνίδια με την ουρά, καθώς κολλάει στο έδαφος. Διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, το Whisper, στη βάση που είναι το πιο οικονομικό, ιδανικό για κίνηση στην πόλη. Το Active που τοποθετείται στην μέση ως το κανονικό και το συναρπαστικό Untame που χαρίζει απλόχερα όλη την ισχύ του κινητήρα στη διάθεση του οδηγού και μάλιστα με ήχο που θυμίζει θερμικό Muscle Car, ανεβάζοντας στα ύψη τα επίπεδα της απόλαυσης!
Φιλοσοφία Muscle Car με οικολογικές ανησυχίες
Η τετρακίνητη Mustang ακολουθεί το τρίπτυχο Ασφάλεια – Εμφάνιση – Επιδόσεις, απευθυνόμενη σε ανήσυχους οικογενειάρχες, που ασπάζονται τη φιλοσοφία των αμερικανών Muscle Cars και ταυτόχρονα έχουν οικολογικές ανησυχίες!
Ξεφεύγει
Η τιμή του αυτοκινήτου όπως είναι αναμενόμενο ξεφεύγει με τη Ford να προσφέρει την τετρακίνητη Mustang a τιμή των 76.178€, η οποία χάρη στο πρόγραμμα προσφοράς της εταιρείας «όφελος Ford» μειώνεται στα 73.698€.
Caratteristiche tecniche
AMAXOMA | |
Stampa | Crossover |
Posti a sedere | 5 |
Porte | 5 |
EPIDOSI | |
Tipo di carburante | Ηλεκτρική ενέργεια |
Accelerazione 0 - 100 km/h | 5.8 δευτ |
Velocità massima | 180 km/h (Περιορίζεται ηλεκτρονικά) |
Rapporto peso/potenza | 6.2 κιλά/Hp, 160.9 Hp/τόνος |
Rapporto peso/coppia | 3.8 κιλά/Nm, 265.8 Nm/τόνος |
BATTERIA | |
Capacità lorda della batteria | 98.7 kWh |
Capacità netta (utilizzabile) della batteria | 88 kWh |
Tecnologia delle batterie | Ioni di litio (Li-Ion) |
Posizione della batteria | Κάτω από το πάτωμα |
Autonomia elettrica (WLTP) | 540 km |
Consumo medio di energia (WLTP) | 18.7 κιλοβατώρα/10 |
MOTORE TOTALE | |
Ηλεκτρικός κινητήρας 1 | |
Posizione del motore elettrico | Πίσω άξονας, εγκάρσια |
Ηλεκτρικός κινητήρας 2 | |
Posizione del motore elettrico | Assale anteriore trasversale |
Potenza totale del sistema | 351 Hp |
Coppia del sistema | 580 Nm |
ALTEZZA E PESO | |
Peso | 2182 κιλά |
Carico utile massimo | 508 κιλά |
Volume minimo di spazio per i bagagli | 402 l |
Volume massimo del bagaglio | 1420 l |
Capacità di traino ammissibile con freni (12%) | 750 κιλά |
Μέγιστο φορτίο στήριξης | 30 κιλά |
DIMENSIONI | |
Lunghezza | 4713 mm |
Larghezza | 1881 mm |
Altezza | 1624 mm |
Passo | 2984 mm |
Pista anteriore | 1620 mm |
Traccia posteriore | 1627 mm |
Distanza dal suolo | 147 mm |
Diametro minimo di rotazione (diametro di rotazione) | 11.6 m |
ARCHITETTURA | |
Movimento | Σε όλους τους τροχούς (4×4) |
Numero di marce e tipo di cambio | 1 velocità, cambio automatico |
Sospensione anteriore | Ανεξάρτητη τύπου McPherson , Εγκάρσιος σταθεροποιητής |
Sospensione posteriore | Ανεξάρτητη ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων, Εγκάρσιος σταθεροποιητής |
Freni anteriori | Αεριζόμενοι δίσκοι , 362×27 mm |
Freni posteriori | Δίσκοι , 316×11 mm |
Sistemi ausiliari | ABS (Sistema frenante antibloccaggio) |
Tipo di indirizzo | Gestione chukrania (con denti) |
Sistema di sterzo | Volante elettrico |
Ruote | 225/55 R19 |