H Honda Παρουσιάζει Επτά Αναβαθμισμένα Μοντέλα Στην Ευρωπαϊκή Γκάμα Μοτοσυκλετών Της Για Το 2021

 

  Η Honda Motor Europe με χαρά ανακοινώνει τις
τελευταίες εξελίξεις της γκάμας scooter και μοτοσυκλετών της στην Ευρώπη για το
2021.

 

  Σ’ αυτές περιλαμβάνονται αναβαθμίσεις σε 7 δημοφιλή μοντέλα της γκάμας, τα οποία καλύπτουν όλες τις κατηγορίες
της αγοράς, από scooter για την πόλη μέχρι
μοτοσυκλέτες on-off και roadster. Οι συγκεκριμένες αναβαθμίσεις προστίθενται
στις αλλαγές που έχουν ήδη ανακοινωθεί μέσα στο 2020 σχετικά με άλλα 11
μοντέλα, στα πλαίσια της συνεχούς διεύρυνσης της μοναδικής σε πληρότητα γκάμας
Honda, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες αναβατών κάθε ηλικίας, εμπειρίας και στιλ
Conduite.



Δίτροχα πόλης

  Η πλούσια γκάμα οικονομικών, φιλικών στο
περιβάλλον και τεχνολογικά προηγμένων μικρών μοτοσυκλετών και scooter της
Honda περιλαμβάνει τα εντυπωσιακά και άνετα Sport GT Forza
350 και Forza 125, τα δημοφιλή, scooter της
οικογένειας SH, το απολαυστικό MSX125 Grom, το ιδιαίτερα
οικονομικό CB125F και το πάντα δημοφιλές PCX125. Στις
αναβαθμίσεις που ανακοινώθηκαν αναφορικά με τρία μοντέλα, περιλαμβάνεται και
μία νέα έκδοση: 

 

SH350i

  Το νέο SH350i με νέο, ισχυρότερο
κινητήρα eSP+ 350 κ.εκ., αντικαθιστά το γνώριμο SH300i στην
κορυφή της δημοφιλούς γκάμας SH. Πέρα από τον αυξημένο κυβισμό,
βελτιώσεις στην εισαγωγή και την ψύξη του κινητήρα, συνεπάγονται ακόμη καλύτερη
επιτάχυνση και κορυφαία στην κατηγορία ιπποδύναμη. Το SH350i διαθέτει
επίσης νέα όργανα LCD και επανασχεδιασμένες, πιο μυώδεις γραμμές,
προειδοποιητικά φώτα αλάρμ και θύρα φόρτισης USB σε συνδυασμό με συστήματα
Smart Key και Selectable Torque Control για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια και
πρακτικότητα στη χρήση.

 

 

SH Mode

   Στη βάση της γκάμας SH, το στιλάτο scooter
SH Mode του 2021 διαθέτει νέο πιο δυνατό κινητήρα eSP+, ο οποίος
εξασφαλίζει κατανάλωση μόλις 2,1 λίτρων/100 χλμ., και νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο.
Το SH Mode είναι ακόμη πιο πρακτικό διαθέτοντας φαρδύτερο δάπεδο, θύρα
φόρτισης USB, μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τη σέλα, νέο
ντουλαπάκι, καθώς και σύστημα Smart Key της Honda. Η εμφάνιση
του βασικού SH είναι ακόμη πιο μοντέρνα χάρη στη νέα σχεδίαση του
μπροστινού μέρους με τον LED προβολέα, αλλά και χάρη στις νέες
ζάντες. 

 

 

PCX125

   Το νέο PCX125 του 2021, το δεύτερο
σε πωλήσεις scooter στην Ευρώπη φέτος, υιοθετεί έναν ισχυρότερο και
πιο οικονομικό, υδρόψυκτο 4βάλβιδο κινητήρα eSP+ με σύστημα Honda
Selectable Torque Control (HSTC).  

 

  Η εντελώς νέα σχεδίαση χαρίζει
στο PCX125 φουτουριστική εμφάνιση με κύρια στοιχεία τον
επανασχεδιασμένο LED προβολέα με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας και
την ουρά σε σχήμα X. 

 

  Το νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο υπόσχεται ακόμη
μεγαλύτερη ευελιξία στο δρόμο. Συνδυάζεται μάλιστα με μακρύτερα και μεγαλύτερα πίσω
αμορτισέρ, και νέους τροχούς με φαρδύτερα ελαστικά, τα οποία χαρίζουν στο PCX μεγαλύτερη
άνεση και πιο ισορροπημένη συμπεριφορά. Το PCX125 είναι ακόμη πιο
πρακτικό χάρη στον
μεγαλύτερο χώρο 30,4 λίτρων κάτω από τη σέλα
(+2,4 λίτρα από πριν), και τη θύρα φόρτισης USB.

 

 

Γκάμα μοτοσυκλετών περιπέτειας

   Μετά τα νέα χρώματα που ανακοινώθηκαν
νωρίτερα φέτος για τις CB500X και CRF1000L Africa Twin, δύο
ακόμη on-off μοτοσυκλέτες Honda που συγκαταλέγονται στις 10 πιο
δημοφιλείς της Ευρώπης – η NC750X και το X-ADV – υιοθετούν σημαντικές
αναβαθμίσεις το 2021.

 

 

NC750X

  Βελτιωμένος κινητήρας, πλαίσιο, εμφάνιση και
μεγαλύτερη πρακτικότητα για την πολυχρηστική και οικονομική μοτοσυκλέτα της
Honda. 

 

  Η μέγιστη ισχύς του υδρόψυκτου, δικύλινδρου
εν σειρά κινητήρα των 750 κ.εκ. έχει αυξηθεί στα 43 kW (58,5 PS) με
αυξημένο όριο περιστροφής κατά 600 σ.α.λ. Με χαμηλότερο βάρος κατά 6 κιλά και
πιο σφιχτή κλιμάκωση στις τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, η μοτοσυκλέτα
αποκτά ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα, κάτι στο οποίο συνεισφέρουν και η νέα γραμμή
της με τα μικρότερα πλαστικά φέρινγκ.

 

  Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι
(throttle-by-wire) το οποίο υποστηρίζει τρία βασικά προγράμματα
οδήγησης (Standard, Rain και Sport), συν ένα προφίλ
οδήγησης που προγραμματίζει ο ίδιος ο αναβάτης. Κάθε πρόγραμμα οδήγησης
διαμορφώνει το χαρακτήρα και την απόκριση του κινητήρα σε συνδυασμό με
συγκεκριμένα προφίλ λειτουργίας του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT
(Dual Clutch Transmission). 

 

  Η αναγνωρισμένη πρακτικότητα της NC750X έχει
περαιτέρω βελτιωθεί χάρη στο μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο των 23 λίτρων, τη νέα
ζελατίνα, τον έγχρωμο πίνακα οργάνων LCD, τη θύρα
φόρτισης USB και τη χαμηλότερη σέλα κατά 30 χιλιοστά. Οι ρυθμίσεις
του συστήματος Honda Selectable Torque Control προσφέρουν καλύτερο
έλεγχο από πριν ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει πλέον φώτα αλάρμ σε περίπτωση
κινδύνου. Η κατανάλωση της NC750X είναι 3,5 λίτρα/100 χλμ. 

 

 

X-ADV

   Με τη σκληροπυρηνική σχεδίαση και τον
περιπετειώδη χαρακτήρα του, το X-ADV έχει ανοίξει νέους ορίζοντες
στον κόσμο της μοτοσυκλέτας από το 2017 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Για
το 2021, το X-ADV παρουσιάζεται σημαντικά βελτιωμένο στον κινητήρα
και στο πλαίσιο, ενώ έχει υιοθετήσει ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση και κάποιες
νέες τεχνολογίες. 

 

  Το X-ADV έχει υιοθετήσει αρκετές
από τις αναβαθμίσεις της NC750X, οι οποίες του χαρίζουν ακόμη πιο
αθλητικό χαρακτήρα. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 3 kW (4,1 PS) στα
43 kW (58,5 PS), η κλιμάκωση των σχέσεων στο κιβώτιο είναι βελτιωμένη, ενώ
το εξελιγμένο πλαίσιο είναι 3 κιλά ελαφρύτερο. Επίσης, αναβαθμίσεις έχουν γίνει
στα νέα προγράμματα οδήγησης που ελέγχονται από το ηλεκτρονικό γκάζι
(Throttle-by-Wire), στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual
Transmission à embrayage) et dans les réglages du système Honda Selectable
Contrôle du couple. 

 

  Grâce à sa nouvelle conception, le X-ADV a
obtenir un aspect encore plus robuste grâce à la caractéristique principale des doubles LED
les feux de jour (DRL). La moto est devenue encore plus
pratique qu'auparavant, grâce à la gélatine plus large qui offre une meilleure
protection contre la pluie, la nouvelle boîte à gants de 1,2 litre et la nouvelle boîte à gants de 1,2 litre.
un espace de rangement plus important de 22 litres sous la selle. Il y a
cachée et le port de charge USB.

 

  Le X-ADV comprend également un système Honda
La commande vocale pour smartphone fait partie de l'équipement de série. Cette technologie, le
qui est apparu pour la première fois dans le nouveau Forza 750, permet à l'utilisateur de
de faire fonctionner son téléphone portable à partir des boutons du volant. Tous les
est transférée sur le nouvel écran TFT de 5 pouces.

 

 

Gamme sophistiquée de nus Neo Sports Café

  Les motos dans le style Neo Sports Café
a donné un nouveau caractère à la gamme de modèles nus de Honda en 2017, en combinant
d'une manière unique l'inspiration des café racers avec un design très
Un look minimaliste du futur.

 

  Après les améliorations apportées à la CB650R de milieu de gamme, la CB650R
plus tôt dans l'année, deux autres membres de la famille se voient remettre des
des améliorations significatives en 2021.

 

 

CB1000R et CB1000R
Édition noire

   Le fleuron de la gamme Neo Sports Café est le
CB1000R, qui a adopté un design encore plus minimaliste et un moteur plus puissant.
un style agressif. Le phare rond bien connu est désormais intégré dans un
Le contour en forme de goutte est incliné vers l'arrière, ce qui donne l'impression d'une
dans la queue redessinée et surélevée, à travers les parois latérales plus petites
l'intérieur du véhicule. Les nouvelles jantes à sept branches leur confèrent même une plus grande visibilité.
la profondeur esthétique dans la conception du vélo.

 

  La nouvelle CB1000R Black Edition a encore plus d'atouts
L'aspect sauvage, combinant de nouvelles lignes de design avec l'apparence
La construction personnalisée faite à la main, grâce à la peinture Deep Graphite Black et à l'utilisation de l'acier inoxydable, a permis d'améliorer la qualité des produits.
le contour noir de la lampe frontale, la gélatine aérienne, les bases de la fourche, les
des couvercles du radiateur et du filtre à air, ainsi que grâce aux détails
de l'échappement et de son silencieux.

 

  Le moteur 4 cylindres en ligne provient de
de la CBR1000RR Fireblade avec une puissance plus douce et une réponse différente.
sur l'accélérateur grâce aux réglages spéciaux du système d'injection. Les deux
La CB1000R et la CB1000R Black Edition sont désormais équipées du système Smartphone.
La commande vocale Honda (HSVC), qui est connectée au nouveau système de commande vocale haut de gamme
Écran couleur TFT de 5 pouces. 

 

 

CB125R

  La CB125R 2021 est équipée d'un nouveau moteur refroidi par eau,
Moteur à 4 soupapes d'une puissance maximale de 11 kW (15 PS), pour l'entraîner légalement.
A1, mais avec un couple plus élevé de 1,2 Nm.

 

  La CB125R est la première moto de 125 cm3 à être lancée.
au monde avec sa fourche inversée standard
Showa με μεγάλο έμβολο SFFBP (Separate Function Front Fork Big Piston). Η μοτοσυκλέτα διαθέτει επίσης φώτα LED, οθόνη LCD και
ABS στα φρένα με μονάδα μέτρησης αδράνειας IMU. Ο πλευστός δίσκος των 296 χλστ.
εμπρός συνεργάζεται με ακτινική, 4πίστονη δαγκάνα.

 

 

 *CRF450R, CRF450RX, CB500F, CB500X,
CBR500R, CB125F, CRF1000L Africa Twin, Forza 750, Forza 350, Forza 125 και
MSX125 Grom