Honda stellt sieben überarbeitete Modelle seiner europäischen Motorradpalette für 2021 vor

 

  Η Honda Motor Europe με χαρά ανακοινώνει τις
τελευταίες εξελίξεις της γκάμας scooter και μοτοσυκλετών της στην Ευρώπη για το
2021.

 

  Σ’ αυτές περιλαμβάνονται αναβαθμίσεις σε 7 δημοφιλή μοντέλα της γκάμας, τα οποία καλύπτουν όλες τις κατηγορίες
της αγοράς, από scooter για την πόλη μέχρι
μοτοσυκλέτες on-off και roadster. Οι συγκεκριμένες αναβαθμίσεις προστίθενται
στις αλλαγές που έχουν ήδη ανακοινωθεί μέσα στο 2020 σχετικά με άλλα 11
μοντέλα, στα πλαίσια της συνεχούς διεύρυνσης της μοναδικής σε πληρότητα γκάμας
Honda, ώστε να καλύπτονται οι ανάγκες αναβατών κάθε ηλικίας, εμπειρίας και στιλ
οδήγησης.



Δίτροχα πόλης

  Η πλούσια γκάμα οικονομικών, φιλικών στο
περιβάλλον και τεχνολογικά προηγμένων μικρών μοτοσυκλετών και scooter της
Honda περιλαμβάνει τα εντυπωσιακά και άνετα Sport GT Forza
350 και Forza 125, τα δημοφιλή, scooter της
οικογένειας SH, το απολαυστικό MSX125 Grom, το ιδιαίτερα
οικονομικό CB125F και το πάντα δημοφιλές PCX125. Στις
αναβαθμίσεις που ανακοινώθηκαν αναφορικά με τρία μοντέλα, περιλαμβάνεται και
μία νέα έκδοση: 

 

SH350i

  Το νέο SH350i με νέο, ισχυρότερο
κινητήρα eSP+ 350 κ.εκ., αντικαθιστά το γνώριμο SH300i στην
κορυφή της δημοφιλούς γκάμας SH. Πέρα από τον αυξημένο κυβισμό,
βελτιώσεις στην εισαγωγή και την ψύξη του κινητήρα, συνεπάγονται ακόμη καλύτερη
επιτάχυνση και κορυφαία στην κατηγορία ιπποδύναμη. Το SH350i διαθέτει
επίσης νέα όργανα LCD και επανασχεδιασμένες, πιο μυώδεις γραμμές,
προειδοποιητικά φώτα αλάρμ και θύρα φόρτισης USB σε συνδυασμό με συστήματα
Smart Key και Selectable Torque Control για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια και
πρακτικότητα στη χρήση.

 

 

SH Mode

   Στη βάση της γκάμας SH, το στιλάτο scooter
SH Mode του 2021 διαθέτει νέο πιο δυνατό κινητήρα eSP+, ο οποίος
εξασφαλίζει κατανάλωση μόλις 2,1 λίτρων/100 χλμ., και νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο.
Το SH Mode είναι ακόμη πιο πρακτικό διαθέτοντας φαρδύτερο δάπεδο, θύρα
φόρτισης USB, μεγαλύτερους αποθηκευτικούς χώρους κάτω από τη σέλα, νέο
ντουλαπάκι, καθώς και σύστημα Smart Key της Honda. Η εμφάνιση
του βασικού SH είναι ακόμη πιο μοντέρνα χάρη στη νέα σχεδίαση του
μπροστινού μέρους με τον LED προβολέα, αλλά και χάρη στις νέες
ζάντες. 

 

 

PCX125

   Το νέο PCX125 του 2021, το δεύτερο
σε πωλήσεις scooter στην Ευρώπη φέτος, υιοθετεί έναν ισχυρότερο και
πιο οικονομικό, υδρόψυκτο 4βάλβιδο κινητήρα eSP+ με σύστημα Honda
Selectable Torque Control (HSTC).  

 

  Η εντελώς νέα σχεδίαση χαρίζει
στο PCX125 φουτουριστική εμφάνιση με κύρια στοιχεία τον
επανασχεδιασμένο LED προβολέα με τα χαρακτηριστικά φώτα ημέρας και
την ουρά σε σχήμα X. 

 

  Το νέο, ελαφρύτερο πλαίσιο υπόσχεται ακόμη
μεγαλύτερη ευελιξία στο δρόμο. Συνδυάζεται μάλιστα με μακρύτερα και μεγαλύτερα πίσω
αμορτισέρ, και νέους τροχούς με φαρδύτερα ελαστικά, τα οποία χαρίζουν στο PCX μεγαλύτερη
άνεση και πιο ισορροπημένη συμπεριφορά. Το PCX125 είναι ακόμη πιο
πρακτικό χάρη στον
μεγαλύτερο χώρο 30,4 λίτρων κάτω από τη σέλα
(+2,4 λίτρα από πριν), και τη θύρα φόρτισης USB.

 

 

Γκάμα μοτοσυκλετών περιπέτειας

   Μετά τα νέα χρώματα που ανακοινώθηκαν
νωρίτερα φέτος για τις CB500X και CRF1000L Africa Twin, δύο
ακόμη on-off μοτοσυκλέτες Honda που συγκαταλέγονται στις 10 πιο
δημοφιλείς της Ευρώπης – η NC750X και το X-ADV – υιοθετούν σημαντικές
αναβαθμίσεις το 2021.

 

 

NC750X

  Βελτιωμένος κινητήρας, πλαίσιο, εμφάνιση και
μεγαλύτερη πρακτικότητα για την πολυχρηστική και οικονομική μοτοσυκλέτα της
Honda. 

 

  Η μέγιστη ισχύς του υδρόψυκτου, δικύλινδρου
εν σειρά κινητήρα των 750 κ.εκ. έχει αυξηθεί στα 43 kW (58,5 PS) με
αυξημένο όριο περιστροφής κατά 600 σ.α.λ. Με χαμηλότερο βάρος κατά 6 κιλά και
πιο σφιχτή κλιμάκωση στις τρεις πρώτες σχέσεις του κιβωτίου, η μοτοσυκλέτα
αποκτά ακόμη πιο σπορ χαρακτήρα, κάτι στο οποίο συνεισφέρουν και η νέα γραμμή
της με τα μικρότερα πλαστικά φέρινγκ.

 

  Η μοτοσυκλέτα διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι
(throttle-by-wire) το οποίο υποστηρίζει τρία βασικά προγράμματα
οδήγησης (Standard, Rain και Sport), συν ένα προφίλ
οδήγησης που προγραμματίζει ο ίδιος ο αναβάτης. Κάθε πρόγραμμα οδήγησης
διαμορφώνει το χαρακτήρα και την απόκριση του κινητήρα σε συνδυασμό με
συγκεκριμένα προφίλ λειτουργίας του ημιαυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη DCT
(Dual Clutch Transmission). 

 

  Η αναγνωρισμένη πρακτικότητα της NC750X έχει
περαιτέρω βελτιωθεί χάρη στο μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο των 23 λίτρων, τη νέα
ζελατίνα, τον έγχρωμο πίνακα οργάνων LCD, τη θύρα
φόρτισης USB και τη χαμηλότερη σέλα κατά 30 χιλιοστά. Οι ρυθμίσεις
του συστήματος Honda Selectable Torque Control προσφέρουν καλύτερο
έλεγχο από πριν ενώ η μοτοσυκλέτα διαθέτει πλέον φώτα αλάρμ σε περίπτωση
κινδύνου. Η κατανάλωση της NC750X είναι 3,5 λίτρα/100 χλμ. 

 

 

X-ADV

   Με τη σκληροπυρηνική σχεδίαση και τον
περιπετειώδη χαρακτήρα του, το X-ADV έχει ανοίξει νέους ορίζοντες
στον κόσμο της μοτοσυκλέτας από το 2017 που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά. Για
το 2021, το X-ADV παρουσιάζεται σημαντικά βελτιωμένο στον κινητήρα
και στο πλαίσιο, ενώ έχει υιοθετήσει ακόμη πιο μοντέρνα εμφάνιση και κάποιες
νέες τεχνολογίες. 

 

  Το X-ADV έχει υιοθετήσει αρκετές
από τις αναβαθμίσεις της NC750X, οι οποίες του χαρίζουν ακόμη πιο
αθλητικό χαρακτήρα. Η ιπποδύναμη έχει αυξηθεί κατά 3 kW (4,1 PS) στα
43 kW (58,5 PS), η κλιμάκωση των σχέσεων στο κιβώτιο είναι βελτιωμένη, ενώ
το εξελιγμένο πλαίσιο είναι 3 κιλά ελαφρύτερο. Επίσης, αναβαθμίσεις έχουν γίνει
στα νέα προγράμματα οδήγησης που ελέγχονται από το ηλεκτρονικό γκάζι
(Throttle-by-Wire), στο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT (Dual
Kupplungsgetriebe) und in den Einstellungen des Honda Selectable Systems
Drehmomentkontrolle. 

 

  Dank seines neuen Designs hat der X-ADV
einen noch robusteren Look mit dem Hauptmerkmal der doppelten LEDs erhalten
Tagfahrlicht (DRL). Das Motorrad ist noch mehr geworden
praktisch als früher, dank der größeren Gelatine, die eine bessere
Regenschutz, das neue 1,2-Liter-Handschuhfach und das neue 1,2-Liter
größerer Stauraum von 22 Litern unter dem Sattel. Es gibt
und der USB-Ladeanschluss versteckt.

 

  Das X-ADV umfasst auch ein Honda-System
Smartphone-Sprachsteuerung als Standardausrüstung. Diese Technologie, die
die erstmals im neuen Forza 750 auftaucht, ermöglicht es dem Benutzer
Fahrer sein Mobiltelefon über die Lenkradschalter bedienen kann. Alle
Die Informationen werden auf den neuen 5-Zoll-TFT-Bildschirm übertragen.

 

 

Anspruchsvolle Palette von Neo Sports Café Aktfotos

  Die Motorräder im Neo Sports Café-Stil
gab Hondas Naked-Model-Reihe 2017 einen neuen Charakter und kombinierte
auf einzigartige Weise die Inspiration der Café Racer mit einem sehr
minimalistischer Look aus der Zukunft.

 

  Nach den Upgrades für die Mittelklasse-CB650R
Anfang des Jahres werden zwei weitere Familienmitglieder mit
deutliche Verbesserungen im Jahr 2021.

 

 

CB1000R und CB1000R
Schwarze Ausgabe

   Das Flaggschiff der Neo Sports Café-Reihe ist das
CB1000R, die sich durch ein noch minimalistischeres Design und eine stärkere
aggressiver Stil. Der bekannte runde Scheinwerfer ist jetzt in ein
Umriss in Form eines Tropfens und ist schräg nach hinten geneigt, wodurch das Aussehen
im neu gestalteten und erhöhten Heck durch die kleineren Seitenwände
Deckeln. Die neuen Sieben-Speichen-Felgen lassen die neuen Räder sogar noch größer wirken.
ästhetische Tiefe im Design des Fahrrads.

 

  Die neue CB1000R Black Edition hat noch mehr
wilder Look, der neue Designlinien mit dem Aussehen kombiniert
handgefertigte Sonderanfertigung, dank der Deep Graphite Black Lackierung und der
schwarze Scheinwerferumrisse, die Luftgelatine, die Gabelbasen, die
Abdeckungen des Kühlers und des Luftfilters, sowie dank der Details
des Auspuffs und seines Schalldämpfers.

 

  Der 4-Zylinder-Reihenmotor stammt von
von der CBR1000RR Fireblade mit sanfterer Leistungsentfaltung und einem anderen Ansprechverhalten
auf dem Gaspedal dank der speziellen Einstellungen des Einspritzsystems. Beide
Sowohl die CB1000R als auch die CB1000R Black Edition verfügen jetzt über das Smartphone-System
Honda-Voice-Control (HSVC), das mit dem neuen Spitzenmodell der
5-Zoll-TFT-Farbbildschirm-Technologie. 

 

 

CB125R

  Die CB125R 2021 trägt einen neuen wassergekühlten Motor,
4-Ventil-Motor mit einer maximalen Leistung von 11 kW (15 PS), um ihn legal anzutreiben
A1-Führerscheininhaber, jedoch mit einem um 1,2 Nm erhöhten Drehmoment.

 

  Die CB125R ist das erste Motorrad mit 125 cm³, das auf den Markt kommt.
in der Welt mit seiner standardmäßigen umgekehrten Gabel
Showa mit großem Kolben SFFBP (Separate Funktion Vorderseite Gabel Groß Kolben). Das Motorrad verfügt außerdem über LED-Leuchten, einen LCD-Bildschirm und
ABS-Bremsen mit IMU-Trägheitsmessgerät. Die 296 mm große schwimmende Scheibe ist mit einer IMU ausgestattet.
vorne mit einem radialen 4-Kolben-Bremssattel arbeitet.

 

 

 *CRF450R, CRF450RX, CB500F, CB500X,
CBR500R, CB125F, CRF1000L Africa Twin, Forza 750, Forza 350, Forza 125 und
MSX125 Grom