Die Bewegung auf der Straße leben
DFSK

DFSK kommt nach Griechenland, von Spanos Group

DFSK

Μια μάρκα αυτοκινήτων που έχει ήδη κατακτήσει το κοινό σε περισσότερες από 70 χώρες του κόσμου, εισάγεται πλέον επίσημα και στην Ελλάδα, από τον όμιλο εταιρειών Σπανού. Τα μοντέλα της DFSK, που συνδυάζουν την αξιοπιστία, την τεχνολογία και την αυξημένη πρακτικότητα με την ακαταμάχητη σχέση ποιότητας-τιμής, είναι έτοιμα να κάνουν δυναμική είσοδο και στην ελληνική αγορά.

Σε μια εποχή που η απόκτηση ενός καινούργιου αυτοκινήτου έχει γίνει δύσκολη για πολλούς, η DFSK έρχεται να προσφέρει μεγαλύτερη αξία στα χρήματα του πελάτη διαθέτοντας ολοκληρωμένα, ευρύχωρα οικογενειακά μοντέλα σε συμφέρουσα τιμή. Να δώσει στον καθένα τη δυνατότητα να αποκτήσει ένα αυτοκίνητο που καλύπτει όλες τις ανάγκες του, χωρίς καμία υποχώρηση. Να «αναβαθμίσει τις απαιτήσεις του», όπως αναφέρει το motto της DFSK.

Από τον ερχόμενο Ιούνιο τρία SUV της DFSK, που ανήκουν σε πολύ δημοφιλείς κατηγορίες, θα διατίθενται στην αγορά αυτοκινήτου της χώρας μας με πλήρη εξοπλισμό άνεσης, ψυχαγωγίας και ασφάλειας, και με τη σιγουριά που δίνει η εγγύηση 7 ετών (ή 150.000 km), σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.

 

 

Ποια μοντέλα της DFSK θα πωλούνται στην Ελλάδα

Ο πλούσιος εξοπλισμός, με σύγχρονα συστήματα άνεσης, ψυχαγωγίας και συνδεσιμότητας σε όλες τις εκδόσεις, καθώς και η αυξημένη πρακτικότητα, με μεγάλο χώρο για επιβάτες και αποσκευές, θα είναι κοινά χαρακτηριστικά όλων των αυτοκινήτων της DFSK.

DFSK 500 1 Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Die DFSK 500, στη βάση της γκάμας, είναι ένα SUV με μήκος 4,38 m, κινητήρα βενζίνης 1.500 cc και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Ένα πραγματικά ευρύχωρο, καλά εξοπλισμένο και ολοκληρωμένο οικογενειακό, θα είναι διαθέσιμο σε τιμή η οποία παραπέμπει σε supermini, και με την επιπλέον ξεγνοιασιά που προσφέρει η εγγύηση 7 ετών της DFSK.

DFSK 600 1 Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Die DFSK 600 είναι ένα πιο αναβαθμισμένο, μεγαλύτερο και ακόμα πιο ευρύχωρο SUV. Με μήκος 4,72 m και στάνταρ 7θέσια διαμόρφωση, θα δώσει λύσεις σε πολύτεκνους, αλλά και σε κάθε αγοραστή με αυξημένες μεταφορικές ανάγκες. Και με κινητήρα βενζίνης 1.5 turbo 177 ίππων, πάντα σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο, θα προσφέρει έναν αξιοζήλευτο συνδυασμό ευχρηστίας και επιδόσεων.

DFSK E5 1 Η DFSK έρχεται στην Ελλάδα, από το Spanos Group

Στην κορυφή της γκάμας, το DFSK E5 προσφέρει την εμπειρία χρήσης ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου, χωρίς κανέναν περιορισμό στο πεδίο δράσης του. Με μπαταρία χωρητικότητας 17,5 kWh και ισχυρό ηλεκτρικό μοτέρ 177 ίππων μπορεί να κινηθεί για 87 km αποκλειστικά με ρεύμα, ενώ με χρήση και του βενζινοκινητήρα 1.5 102 PS η συνολική αυτονομία ξεπερνά τα 1.000 km. Σε συνδυασμό με την 7θέσια διαμόρφωση της καμπίνας, αυτό το plug-in hybrid SUV θα προσφέρει έναν μοναδικό συνδυασμό χαρακτηριστικών για τα δεδομένα της κατηγορίας του.

 

 

Η ιστορία της DFSK

Η DFSK ιδρύθηκε το 2003, ως μια κοινοπραξία της της Dongfeng Motor Corporation και του Sokon Group (σήμερα γνωστό ως Seres Group). Η εταιρεία ξεκίνησε τη δραστηριότητά της κατασκευάζοντας επαγγελματικά οχήματα, τα οποία προορίζονταν τόσο για την αγορά της Κίνας, όσο και για εξαγωγή. Το 2007 πήρε τις απαραίτητες πιστοποιήσεις για να διαθέσει τα μοντέλα της στην Ευρώπη, ενώ πριν κλείσει 10 χρόνια λειτουργίας ο όμιλος είχε κατασκευάσει ήδη 1.000.000 οχήματα και είχε κατακτήσει την 1η θέση στις εξαγωγές μικρών επαγγελματικών μεταξύ των ομοεθνών της.

Έχοντας κερδίσει την εμπιστοσύνη του κοινού σε πολλές αγορές του πλανήτη, και έχοντας αποδείξει την αξιοπιστία των προϊόντων της, την επόμενη 10ετία η DFSK στράφηκε στην εξέλιξη και παραγωγή επιβατικών μοντέλων. Η αρχή έγινε το 2014 με το πολυμορφικό DFSK 330, ενώ το 2016 κυκλοφόρησε το πρώτο της SUV, το DFSK 580. Από τότε, η γκάμα της έχει διευρυνθεί με περισσότερα από 10 μοντέλα SUV και MPV.

Σήμερα, η DFSK διανύει ήδη την τρίτη 10ετία «ζωής». Ανήκει πλέον εξ ολοκλήρου στο Seres Group, εξελίσσει νέα μοντέλα στο κέντρο έρευνας και εξέλιξης του ομίλου στη Silicon Valley και διαθέτει 6 μονάδες κατασκευής οχημάτων και συστημάτων κίνησης στην Κίνα και στην Ινδονησία, με ικανότητα παραγωγής άνω των 500.000 οχημάτων ετησίως.