Abarth

“Επικίνδυνη Αποστολή”, με το Νέο Abarth 500e

Το Abarth Scorpion έχει κάνει το αδύνατο, δυνατό - δημιουργώντας ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο που συνδυάζει επιδόσεις και συναρπαστική οδηγική εμπειρία

Abarth

Όπου υπάρχει απόδοση, υπάρχει Abarth. Το “Mission Possible” είναι η νέα καμπάνια μάρκετινγκ που δημιουργήθηκε σε συνεργασία με την Mission: Impossible – Dead Reckoning Part One, για τον εορτασμό των κοινών αρχών των δύο εμπορικών σημάτων για την οδήγηση συγκινήσεων, την αδρεναλίνη, τη δύναμη και τις εξαιρετικές επιδόσεις. Η νέα ταινία βγαίνει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 12 Ιουλίου σε όλο τον κόσμο!

Το επόμενο μέρος της σειράς συνεχίζει να προσφέρει συναρπαστικά ακροβατικά και επικές εμπειρίες, τις οποίες μπορείτε να απολαύσετε τόσο στους κινηματογράφους, όσο και οδηγώντας το νέο ηλεκτρικό αυτοκίνητο του Σκορπιού. Το νέο Abarth 500e καλωσορίζεται στον κόσμο για να αντιπροσωπεύσει τον στόχο της μάρκας να δημιουργεί σπορ αυτοκίνητα και να δείξει πόσο απίστευτα ικανό είναι το ηλεκτρικό Abarth.

Στο σποτ, ο Ethan Hunt και η Grace βρίσκονται σε μια καταδίωξη γεμάτη δράση με το κλασικό κίτρινο Fiat 500 Abarth. Κάτω από τη βιτρίνα, το νέο ηλεκτρικό Abarth περιμένει να απελευθερωθεί… Σε έναν δυναμικό και ευέλικτο αγώνα δρόμου με το χρόνο, το Fiat 500 Abarth τρέχει με ταχύτητα μέσα στους δαιδαλώδεις, πλακόστρωτους δρόμους της Ρώμης. Κατά τη διάρκεια της συναρπαστικής διαφυγής, μετατρέποντας τη μέρα σε νύχτα, το πρωτότυπο μοντέλο της δεκαετίας του 1960 μεταμορφώνεται στο Νέο Abarth 500e, καθώς το λογότυπο Scorpion σφυρίζει στους δρόμους της πόλης. Είναι η απόλυτη απόδειξη ότι η Abarth κάνει το αδύνατο, δυνατό.

Αυτή η συνεργασία επιτρέπει στο Scorpion να μεταφράσει τέλεια τον βασικό στόχο της μάρκας να μετατρέψει τα συνηθισμένα αυτοκίνητα σε κάτι εξαιρετικό. Η βασική δήλωση του Carlo Abarth – πίσω στη δεκαετία του ’50 – είναι να δώσει σε όλους την ευκαιρία να ζουν καθημερινά το πάθος τους για την οδήγηση.