Live the Movement in the streets
Peugeot 208

We drive Peugeot 208 Facelift Hybrid GT 100 HP: The essential

Με την προσθήκη των ήπιων υβριδικών συνόλων, ολοκληρώνεται η γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου

What grade do you give him?3 Votes
8.9
7

Η θετική αποδοχή των υβριδικών μοντέλων στο κοινό, έκανε απαραίτητη την προσθήκη ανάλογων εκδόσεων για το Best – Seller της Peugeot, το 208, οι οποίες με αφορμή το πρόσφατο Facelift του μοντέλου, συμπλήρωσαν την γκάμα του. Στο Topspeed.gr είχαμε την ευκαιρία να συμβιώσουμε και να οδηγούμε για μια εβδομάδα την βασική υβριδική έκδοση των 100 ίππων, Peugeot 208 Facelift Hybrid στην πιο δυναμική έκδοση GT.

Ο «μύθος» των αστικών GTi

Η γαλλική εταιρεία έχτισε έναν μύθο στα αστικά hatcback επιδόσεων, ξεκινώντας από το 1984 και το 205 GTi έως το θρυλικό 205 Rallye, έως των αγωνιστικών καταβολών 205 Turbo 16 (T16), το οποίο αποτέλεσε την έκδοση παραγωγής του ομώνυμου αγωνιστικού του παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι. Από τότε τα «καυτά» μικρά hatchback πλαισίωναν τις συμβατικές εκδόσεις των μικρών Peugeot, απευθυνόμενα σε ένα νεαρότερο κοινό.

Όσον αφορά το 208 GT της δοκιμής μας, οι αγωνιστικές καταβολές περιορίζονται στην πιο δυναμική εξωτερική εμφάνιση, καθώς τα 100 άλογα είναι λίγα για να θεωρηθεί Sport.

Φρέσκος αέρας

Η γαλλική εταιρεία ανανέωσε το μικρό της μοντέλο στα σημεία, επικαιροποιώντας το σύμφωνα με το νέο Family Look της Peugeot, δίνοντας φρέσκο αέρα.

Ειδικότερα το μπροστινό μέρος χαρακτηρίζεται από την μεγάλη μάσκα, πλέον στο χρώμα του αμαξώματος, που φιλοξενεί στο κέντρο το νέο έμβλημα της Peugeot και πλαισιώνεται από νέους μεμονωμένους πλέον ορθογώνιους προβολείς, καθώς τα Matrix led φωτιστικά σε σχήμα «νύχια του λέοντα» είναι τώρα μεμονωμένα, στον προφυλακτήρα, δίνοντας μία εντυπωσιακή εικόνα.

Το προφίλ αποτυπώνει μια συμπαγή hatchback και δυναμική σιλουέτα, η οποία ειδικά στην έκδοση GT τονίζεται από τα μαύρα γυαλιστερά προστατευτικά στους θόλους των τροχών.

Το πίσω μέρος αποπνέει πιο έντονη αίσθηση δυναμισμού. Το ενιαίο φωτιστικό σώμα διαθέτει νέα led γραφικά σε σχήμα «νυχιών λέοντα» ενώ νέος είναι και ο προφυλακτήρας.

Διαστημικό

Αναμφίβολα στα σύγχρονα Peugeot ξεχωρίζει η χαρακτηριστική καμπίνα με αιχμή του δόρατος το i Cockpit, δίνοντας έναν φουτουριστικό και διαστημικό αέρα.

Το ταμπλό είναι απόλυτα οδηγοκεντρικό, δύο επιπέδων με την οθόνη των 10 ιντσών, του συστήματος πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, να έχει αισθητική τάμπλετ. Εντυπωσιακός είναι ο ψηφιακός 3D πίνακας οργάνων, επίσης 10 ιντσών, πίσω από το όμορφο μικρό τιμόνι, ο οποίος διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες. Κεντρικά στην κονσόλα υπάρχουν οι απαραίτητες θήκες, ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου και ο διακόπτης για την επιλογή του προφίλ οδήγησης, ο οποίος βρίσκεται αρκετά πίσω με τον οδηγό να ξεχνάει πως υπάρχει.

Οι συμπαγείς διαστάσεις και η σχεδίαση, έχουν περιορίσει, ωστόσο την εργονομία και την πρακτικότητα.

Τα ημιμπάκετ καθίσματα παρέχουν καλή και ικανοποιητική πλευρική στήριξη του σώματος των επιβατών. Το πίσω μέρος αδικείται από την εξωτερική σχεδίαση με αποτέλεσμα να δείχνει κλειστοφοβικό και σκοτεινό.

Ο όγκος του χώρου αποσκευών αγγίζει τα 387 λίτρα, ενώ με τα καθίσματα πλήρως αναδιπλωμένα φτάνει τα 1163 lt.

Αυτό που έλειπε

Κάτω από το καπό του 208 Hybrid φιλοξενείται ο γνωστός τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας της Stellantis των 1.2 λίτρων της οικογένειας PureTech απόδοσης 100 ίππους στις 5.500 σ.α.λ. και 205 Nm στις 1.750 σ.α.λ, ο οποίος συνδυάζεται αποκλειστικά με το νέο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη έξι σχέσεων (e-DCS6), στο οποίο ενσωματώνεται ένας ηλεκτροκινητήρας απόδοσης 28 horses and 55 Nm που τροφοδοτείται από μία μπαταρία ιόντων λιθίου 0,9 kWh και λειτουργεί στον κύκλο Miller, δινοντας το πλεονέκτημα να κινείται ως πλήρως υβριδικό, παρά το γεγονός πως πρόκειται για ήπιο υβριδικό σύνολο, το οποίο έλειπε από τη γκάμα.

Με επίκεντρο τις αστικές ανάγκες

Η δυναμική εμφάνιση και οι συμπαγείς διαστάσεις υπόσχονται μια ενδιαφέρουσα οδηγική συμπεριφορά, την οποία εξετάσαμε σε κάθε δυνατή συνθήκη και δίκτυο.

In the city βρίσκεται στο φυσικό του περιβάλλον, βάζοντας στο επίκεντρο την ικανοποίηση των αστικών μεταφορικών αναγκών. Είναι ευέλικτο, θρασύ και νευρικό, ικανοποιώντας και το πιο απαιτητικό κοινό, ενώ διαθέτει καλή ορατότητα χάρη στο κοντό καπό.

Στο ορεινό και επαρχιακό Network αποκαλύπτει το προσεγμένο στήσιμο. Η ανάρτηση είναι σκληρή, αλλά δεν θα προβληματίσει με τις ανωμαλίες του οδοστρώματος. Το σύστημα διεύθυνσης ακριβέστατο. Ωστόσο, παρά η δυναμική εικόνα του, περιορίζεται μόνο στην εμφάνιση, καθώς τα 100 άλογα δεν αναλογούν σε σπορτίφ συμπεριφορά, αλλά θα κινηθεί αξιοπρεπέστατα και ευχάριστα.

On the motorway κινείται ως ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με ποιότητα κύλισης και ηχομόνωση ανάλογη αυτοκινήτων από μεγαλύτερες κατηγορίες, αφήνοντας θετικές εντυπώσεις.

General το ήπια υβριδικό 208 αφήνει καλές εντυπώσεις, με την ελαστικότητα του κινητήρα, την ικανοποιητική και ευχάριστη οδική συμπεριφορά. Διαθέτει τρία προφίλ οδήγηση. Το ECO, ιδανικό για κίνηση στην πόλη, το οποίο μειώνει την κατανάλωση, αλλά και την διαθέσιμη ισχύ. Το Normal για χαλαρή οδήγηση με πλήρη ισχύ και το Sport, το οποίο αλλάζει την χαρτογράφηση του κινητήρα, αποδίδοντας τα μέγιστα. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση άγγιξε τα 6,8 λίτρα / 100 χιλιόμετρα.

Νεανική αποδοχή

Με το ανανεωμένο 208 η Peugeot εξαργυρώνει το άνοιγμα και την αποδοχή που έχει από το νεαρότερο ηλικιακά κοινό, το οποίο έλκεται από τα δυναμικά Hatchback και κινείται κυρίως εντός του αστικού ιστού.

Υψηλό αντίτιμο

Στους τιμοκαταλόγους η Peugeot προφέρει το υβριδικό 208 από 24.100€ στην βασική εξοπλιστική έκδοση Active, ενώ στην έκδοση GT της δοκιμής μας, το αντίτιμο ανεβαίνει στα 30.200€.

Technical characteristics

AMAXOMA

Press

Hatchback

Seats

5

Doors

5

CONSUMPTION - EMISSIONS - SUBSIDIES

Μέση συνδυασμένη καυσίμου (WLTP)

4.5-4.7 l/100 km

CO2 emissions (WLTP)

101-105 g/km

Fuel type

Petrol

Acceleration 0 - 100 km/h

9.8 seconds

Maximum speed

193 km/h

Exhaust Gas Specifications

Euro 6d

Weight/power ratio

11.8 κιλά/Hp, 85.1 Hp/τόνος

Weight/torque ratio

5.7 κιλά/Nm, 174.5 Nm/τόνος

ENGINE

Power

100 Hp @ 5500 rpm.

Power per litre of displacement

83.4 Hp/l

Rated motor torque

205 Nm @ 1750 rpm.

Engine layout

Forward, transverse

Engine model/code

HN09

Engine casing

1199 cm3

Number of cylinders

3

Engine configuration

In series

Number of valves per cylinder

4

Fuel injection system

Direct spraying

Engine suction

Turbocharger , Intercooler

Engine systems

Φίλτρο σωματιδίων

BATTERY

Gross battery capacity

0.89 kWh

Net (usable) battery capacity

0.43 kWh

Battery voltage

48 V

Battery technology

Lithium-ion (Li-Ion)

HEIGHT AND WEIGHT

Weight

1175 κιλά

Μέγιστο βάρος

1670 κιλά

Maximum payload

495 κιλά

Minimum volume of luggage space

387 l

Maximum volume of luggage space

1163 l

Permissible towing capacity with brakes (12%)

1200 kg

DIMENSIONS

Length

4055 mm

Width

1745 mm

Height

1430 mm

Wheelbase

2540 mm

Front track

1500 mm

Back trace

1500 mm

Forward prop

825 mm

Back prop

690 mm

ARCHITECTURE

Movement

On the front axle

Number of ratios and type of gearbox

6 ταχύτητες, αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων

Front suspension

Independent McPherson type

Rear suspension

Elastic spear

Front brakes

Δίσκοι , 283×26 mm

Rear brakes

Δίσκοι , 249×10 mm

Auxiliary systems

ABS (Anti-lock Braking System)

Type of address

Management chukrania (with teeth)

Steering system

Electric Steering Wheel

Wheels

195/55 R16 H ή 205/45 R17 H

photo gallery

Peugeot 208
Conclusion
Η Peugeot με την προσθήκη της ήπιας υβριδικής έκδοσης του 208 ολοκληρώνει τη γκάμα του δημοφιλούς hatchback με ένα απαραίτητο κινητήριο σύνολο. Το αυτοκίνητο αποδείχτηκε ιδιαίτερα ευχάριστο και δυναμικό, ευέλικτο και ιδανικός μεταφορικός «σύντροφος» για την καθημερινότητα και την αστική μετακίνηση και αρκετά δυναμικό και μοντέρνο σε στυλ. Η χαμηλή κατανάλωση είναι από τα κυριότερα πλεονεκτήματα του, ενώ μελανό σημείο είναι η αλμυρή τιμή που στην έκδοση GT βρίσκεται πάνω από το ψυχολογικό φράγμα των 30.000€.
Interior & practicality
6.4
Current expenditure
8.3
Road behaviour
7.4
Performance
6.8
Enjoyment factor
6.8
value for money
7.1
Comfort
6.4
What grade do you give him?3 Votes
8.9
SYN
External appearance
Consumption
Φουτουριστικό εσωτερικό
Rolling quality
PLEEN
Εργονομία - Πρακτικότητα - Χώροι
Price
7