Driving BMW X1 sDrive 18i: Period of maturity  

Η τρίτη γενιά του Premium μικρομεσαίου SUV θέλει να ηγηθεί, σε μια κατηγορία που γίνεται ολοένα πιο ανταγωνιστική!

What grade do you give him?13 Votes
8.4
7.1

Η εβδομαδιαία συμβίωση με τη νέα BMW X1 sDrive 18i, μας δίνει την ευκαιρία να γνωρίσουμε τις καινοτομίες του νέου μοντέλου και να επιβεβαιώσουμε την διαχρονικότητα του,, προκειμένου να συνεχίσει να ηγείται σε μια συνεχώς αναπτυσσόμενη και δημοφιλή κατηγορία! 

Meet

Η X1 είναι η πρόταση της BMW στην Premium μικρομεσαία κατηγορία των SUV, αποτελώντας παράλληλα με την Χ2 τα μικρότερα SUV στη γκάμα της βαυαρικής εταιρείας, τα οποία διαχωρίζονται χάρη στις σπορ καταβολές της X2 και τις πιο πρακτικές τις Χ1. Η πρώτη γενιά του μοντέλου παρουσιάστηκε το 2009 και έμεινε στη παραγωγή έως το 2015 πετυχαίνοντας συνολικές πωλήσεις σε παγκόσμιο επίπεδο 820.529 μονάδες.

Το 2015 πήρε τη σκυτάλη η δεύτερη γενιά του μοντέλου, η οποία έμεινε στη παραγωγή έως το 2022, ξεπερνώντας τα 1.200.000 μονάδες σε παγκόσμια βάση, καθιστώντας την το πιο δημοφιλές SUV της BMW. Πλέον, έρχεται στην τρίτη της γενιά, με αυτή τη σημαντική παρακαταθήκη, προκειμένου να αντισταθεί στην πρόκληση του ραγδαίου  ανταγωνισμού και να διατηρήσει την ηγετική της θέση, θέτοντας ως στόχο την περαιτέρω ενίσχυση των πωλήσεων της!

External design 

Η BMW ενσωματώνει έξυπνα, τη νέα σχεδιαστική φιλοσοφία και στην τρίτη γενιά της X1, με τις έντονες ακμές να αντικαταστούν τις όμορφες καμπύλες του απερχόμενου μοντέλου. Το στιλ, ωστόσο δεν προκαλεί, αφού το νέο μοντέλο ακολουθεί μια σχεδιαστική συνέχεια, προδίδοντας την καταγωγή του!

Το μπροστινό μέρος δείχνει άγριο, το καπό διαθέτει δυο κάθετα νεύρα που καταλήγουν στην νέας σχεδίασης μάσκα με τα μεγάλα «νεφρά», που πλαισιώνεται από νέους προβολείς με γραφικά LED, ενώ ο μυώδης προφυλακτήρας με τους μεγάλους αεραγωγούς, προσδίδει δυναμισμό! 

Έντονες ακμές και μυώδεις επιφάνειες, χαρακτηρίζουν το προφίλ του αυτοκινήτου, το οποίο σε συνδυασμό με τις συμπαγείς διαστάσεις, δίνουν ένα όμορφο παρουσιαστικό! 

Οι κυριότερες αλλαγές εντοπίζονται στο πίσω μέρος, ακολουθώντας τη συνταγή της μεγαλύτερης X3. Τα μεγάλα ανάγλυφα LED φωτιστικά σώματα, εκτείνονται στο εσωτερικό της πέμπτης πόρτας, η οποία διαθέτει έντονες ακμές και νεύρα, με χαμηλό κατώφλι φόρτωσης, που ενισχύει την πρακτικότητα. Η εικόνα ολοκληρώνεται με τον ογκώδη πίσω προφυλακτήρα με τον αεροδυναμικό διαχύτη στο κάτω μέρος! 

Το σχεδιαστικό σύνολο δείχνει νεανικό, σοβαρό και συγχρόνως στιβαρό, εμπνέοντας έντονο δυναμισμό, σχηματίζοντας μια χαρακτηριστική και αναγνωρίσιμη σιλουέτα! 

Internal 

Λένε πως εχθρός του καλού, είναι το καλύτερο! Αυτό λοιπόν είναι το δόγμα της BMW για τη νέα γενιά της X1, αφού οι Γερμανοί επέλεξαν ποιοτικότερα υλικά με εξαιρετικό φινίρισμα και αίσθηση αφής σε σχέση με αυτά που είχαν χρησιμοποιηθεί στην απερχόμενη γενιά!

Η σχεδίαση του ταμπλό δείχνει απλή και αρμονική, ο εκτεταμένος συνδυασμός δέρματος με αλουμίνιο, αυξάνουν την αίσθηση πολυτελείας, ενώ οπτικά έχουμε ένα όμορφο αποτέλεσμα και το τριάκτινο τιμόνι, δίνει μια σπορτίβ νότα! 

Η BMW επιχειρεί την πλήρη ψηφιοποίηση της καμπίνας. Την προσοχή τραβάει το BMW Curved Display με τις δύο λεπτές κυρτές οθόνες, που δημιουργούν την αίσθηση πως πρόκειται για μια ενιαία!

Η πρώτη 10,25’’, η οποία βρίσκεται πίσω από το τιμόνι και ενσωματώνει τον ψηφιακό πίνακα οργάνων και κάποιες λειτουργίες και ενδείξεις του αυτοκινήτου! Και η δεύτερη σαν φυσική συνέχεια από τα δεξιά, είναι 10,7 ιντσών και φέρει το σύστημα πολυμέσων, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay.

Η εικόνα είναι High Tech και φουτουριστική, καθώς μειώνει στο ελάχιστο τους διακόπτες και αυξάνει την εργονομία και την λειτουργικότητα! 

Ξεχωρίζει το αιωρούμενο, αεροπορικού τύπου, υποβραχιόνιο, ανάμεσα από τα μπροστινά καθίσματα με τις κρυφές θήκες, ακριβώς όπως και στη νέα BMW σειρά 2 Active Tourer. Στο κάτω μέρος του ταμπλό υπάρχει σε μορφή  ορθοστάτη η θήκη για κινητό ή τάμπλετ, η οποία διαθέτει τεχνολογία ασύρματης φόρτισης! 

Τα καθίσματα είναι άνετα, με ηλεκτρονικές λειτουργίες ρύθμισης με πολύ καλή στήριξη του σώματος των επιβατών! 

Η πρακτικότητα βρίσκεται στο μέγιστο βαθμό, αφού σε ολόκληρη την καμπίνα υπάρχουν θήκες για μικροαντικείμενα και το διαιρούμενο πίσω κάθισμα, είναι συρόμενο, αυξάνοντας αναλόγως την χωρητικότητα του χώρου αποσκευών, η οποία κυμαίνεται από 540 έως 1.600 lt με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα! 

Engine 

Κάτω από το καπό φιλοξενείται ο γνωστός τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος βενζινοκινητήρας των 1,5 λίτρων, απόδοσης 136 ίππων και 230 Nm έως τις 4.000 rpm, που συνδυάζεται με το επτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη Steptronic! 

On the road 

Έχοντας στα χέρια σου τη νέα BMW X1 sDrive 18i, δεν χρειάζεσαι πολλές αφορμές να την αισθανθείς σε κάθε δυνατή συνθήκη! Ας δούμε λοιπόν τι νέο έχει να μας προσφέρει στην οδηγική εμπειρία!  

In the city έχει σύμμαχο τις συμπαγείς διαστάσεις, ενώ χάρη στη υψηλή θέση οδήγησης, τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και η σχεδίαση του παρμπρίζ, παρέχει εξαιρετική ορατότητα!  

In the mountain and rural network η BMW X1 αποδεικνύεται ένα ισορροπημένο αυτοκίνητο που εστιάζει στην άνεση και την ασφάλεια, στοιχεία που θα εκτιμηθούν από τον οικογενειάρχη! Παράλληλα, είναι τόσο δυναμικό, όσο χρειάζεται ο μέσος οδηγός! Η αναβαθμισμένη ανάρτηση, η οποία αποτελείται από γόνατα εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, απορροφά κάθε ανωμαλία του οδοστρώματος, χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες! Οι 136 ίπποι είναι λίγοι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, ωστόσο μη ξεχνάμε πως πρόκειται για το βασικό κινητήρα του Entry Level SUV της BMW! Στο δρόμο τέλος, πατάει πολύ καλά, το σύστημα διεύθυνσης είναι άμεσο, στρίβοντας με ακρίβεια! Και φυσικά το κράτημα είναι αντίστοιχο της παρακαταθήκης της βαυαρικής εταιρείας!  

On the motorway οι επιβάτες θα απολαύσουν την κορυφαία ποιότητα κύλισης και την εξαιρετική ηχομόνωση, ακόμα και στις πολύ υψηλές ταχύτητες!  

General η νέα BMW X1 είναι ένα ευχάριστο και ποιοτικό αυτοκίνητο, η επιλογή Sport ζωντανεύει την απόκριση του κινητήρα, δίνοντας το απαραίτητο νεύρο. Το αυτοκίνητο διαθέτει λειτουργία Boost, η οποία ενεργοποείται κρατώντας πατημένο το Paddle πίσω από το τιμόνι, δίνοντας στο αυτοκίνητο περισσότερο νεύρο για μερικά δευτερόλεπτα, βοηθώντας τον οδηγό σε μια προσπέραση. Το κιβώτιο ταχυτήτων, είναι ένα από τα κορυφαία της αγοράς, πραγματοποιώντας γρήγορες και ομαλές αλλαγές ταχυτήτων! Η μέση κατανάλωση είναι ικανοποιητική, σημειώνοντας 8.2 λίτρα / 100 χιλιόμετρα!

Who it is aimed at 

Η X1 sDrive 18i προφανώς απευθύνεται στους λάτρεις των αυτοκινήτων BMW, που αναζητούν την άνεση, την πολυτέλεια και την ποιότητα! Σε δραστήριους οικογενειάρχες, που πραγματοποιούν συχνά μικρές και μεγάλες εξορμήσεις, αλλά και σε όσους επιζητούν ένα πρακτικό SUV με ικανοποιητική και δυναμική οδηγική συμπεριφορά!

Price 

Η βασική BMW X1 sDrive 18i, ξεκινάει από τις 38.450€ με την τιμή να ανεβαίνει ανάλογα με την έκδοση, τον εξοπλισμό και φυσικά με τις οικονομικές δυνατότητες του υποψηφίου αγοραστή! 

Technical characteristics 

AMAXOMA  
Press SUV – SAV
Seats 5
Doors 5
CONSUMPTION - EMISSIONS - SUBSIDIES  
Average combined fuel consumption (WLTP) 6.3-7 l/100 km
CO2 emissions (WLTP) 143-158 g/km
Fuel type Petrol
Acceleration 0 - 100 km/h 9.2 sec
Maximum speed 208 km/h
Exhaust Gas Specifications Euro 6d
Weight/power ratio 11 κιλά/Hp, 90.7 Hp/τόνος
Weight/torque ratio 6.5 κιλά/Nm, 153.3 Nm/τόνος
ENGINE  
Power 136 Hp @ 4400-6500 σ.α.λ.
Power per litre of displacement 90.7 Hp/l
Rated motor torque 230 Nm @ 1500-4000 σ.α.λ.
Engine layout Forward, transverse
Engine model/code B38
Engine casing 1499 cm3
Number of cylinders 3
Engine configuration In series
Cylinder diameter 82 mm
Vaccine route 94.6 mm
Degree of compression 11.1
Number of valves per cylinder 4
Fuel injection system Direct spraying
Engine suction Twin-power turbo, Intercooler
Gas distribution mechanism DOHC
Engine oil capacity 4.5 l
HEIGHT AND WEIGHT  
Weight 1500 κιλά
Maximum payload 575 κιλά
Minimum volume of luggage space 540 l
Maximum volume of luggage space 1600 l
Fuel tank capacity 45 l
Maximum load 75 kg
Permissible towing capacity with brakes (12%) 1700 κιλά
Maximum support load 80 κιλά
DIMENSIONS  
Length 4500 mm
Width 1845 mm
Height 1642 mm
Wheelbase 2692 mm
Front track 1592 mm
Back trace 1593 mm
Forward prop 875 mm
Back prop 933 mm
Distance from the ground 205 mm
Drag coefficient (Cd) 0.26
Minimum turning diameter (turning diameter) 11.7 m
ARCHITECTURE   
Movement Movement on the front wheels
Number of gears and type of gearbox 7 speeds, Steptronic automatic transmission
Front suspension Independent, McPherson type with coil spring and torsion bar
Rear suspension Independent suspension of multiple links
Front brakes Ventilated trays
Rear brakes Discs
Auxiliary systems ABS (Anti-lock Braking System)
Type of address Management chukrania (with teeth)
Steering system  Electric Steering Wheel
Wheels  205/65 R17

Gallery

Conclusion
Η BMW έχει θυσιάσει τον σπορ χαρακτήρα του DNA της, εστιάζοντας σε ένα πιο πρακτικό και ταξιδιάρικο προφίλ, διατηρώντας ωστόσο τον δυναμισμό! Δίνει παράλληλα έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια, διευρύνοντας με αυτόν τον τρόπο το δυνητικό αγοραστικό κοινό! 
Interior & practicality
7.3
Current expenditure
6.3
Road behaviour & performance
7.4
Security
7.5
Enjoyment factor
7.4
value for money
6.5
What grade do you give him?13 Votes
8.4
SYN
Quality of construction
Gearbox
Visibility
Rolling quality
Ψηφιοποιημένο και πρακτικό εσωτερικό
PLEEN
Απόδοση του βασικού κινητήρα
7.1