Driving Jeep Avenger 1.2 PT 100 HP: It does it all... and it pays off (Video)

Με τον βενζινοκινητήρα του 1.2 λίτρων, το Avenger κάνει άνοιγμα στο ευρύ κοινό

What grade do you give him?2 Votes
8.1
7.7

Μετά τις θετικές εντυπώσεις που αποκομίσαμε από το αμιγώς ηλεκτρικό Jeep Avenger e, ήρθε η ώρα της καθιερωμένης εβδομαδιαίας συμβίωσης με το θερμικό που «φοράει» τον βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων, απόδοσης 100 ίππων. 

«Λαϊκή» απαίτηση 

Το Avenger αποτελεί το εισαγωγικό μοντέλο ολόκληρης της γκάμας μοντέλων της Jeep. Ο αρχικός προγραμματισμός της εταιρείας ήθελε να εισάγει την αμιγώς ηλεκτρική και ήπια υβριδική, παρακάμπτοντας την καθαρά θερμική, η οποία αρχικά ήταν προγραμματισμένη μόνο για τις αγορές Ιταλίας και Ισπανίας. 

Το ενδιαφέρον ωστόσο που έδειξε το καταναλωτικό κοινό, όχι μόνο στην χώρα μας, αλλά και στην υπόλοιπη Ευρώπη, ανάγκασε την Jeep να αναθεωρήσει την αρχική της στρατηγική και πλέον διαθέτει το Avenger με τον βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων σε ολόκληρη  την Γηραιά Ήπειρο, αποτελώντας την αιχμή του δόρατος! 

Παράλληλα, το αυτοκίνητο επιστρέφει στις ρίζες, αναβιώνοντας την φιλοσοφία του διαχρονικού Willy’s στην σύγχρονη εποχή! 

Έξυπνη λειτουργική σχεδίαση 

Το αυτοκίνητο είναι όμορφο και συμπαγές, δεν θυμίζει κανένα άλλο αυτοκίνητο της αγοράς, διαθέτοντας καινοτόμο, έξυπνο και λειτουργικό Design, καθώς ο σχεδιαστής Daniele Colonaci, έχει «θωρακίσει» το αμάξωμα, ώστε να μην παθαίνει σημαντικές ζημιές από μικροχτυπήματα, τα οποία είναι συνηθισμένα εντός της πόλης. 

Το μπροστινό μέρος διαθέτει τις διαχρονικές επτά κάθετες γρίλιες, σήμα κατατεθέν της jeep, γνωστοποιώντας την «ευγενή» καταγωγή του και πλαισιώνεται από τα νέα ορθογώνια φώτα “Jeep Performance Led” δύο επιπέδων, τα οποία ενσωματώνονται μέσα στην μάσκα. Πρόκειται για μια τεχνική που τα προστατεύει από φθορές και χτυπήματα. Ο Off Road προφυλακτήρας, «αγριεύει» το παρουσιαστικό του, δείχνοντας τον περιπετειώδη προσανατολισμό του.

Εντυπωσιακό είναι και το προφίλ του αυτοκινήτου. Οι μυώδεις επιφάνειες συνδυάζονται με έντονα νεύρα σε όλο το μήκος του αμαξώματος, τονιζοντας τα φτερά και δίνοντας του ζωντάνια. 

Οι «κρυμμένες» λαβές στις πίσω πόρτες δημιουργούν την αίσθηση τρίθυρου αμαξώματος, προσδίδοντας του το απαιτούμενο σπορ στοιχείο. 

Ως γνήσιο Jeep ξεχωρίζει από την μεγάλη απόσταση από το έδαφος, η οποία σε συνδυασμό με τους μεγάλους τροχούς, θυμίζουν τη φυσική εξέλιξη της γραμμής του εμβληματικού Willys μέσα από τα χρόνια. Δημιουργεί έτσι με χρονική συνέχεια από το παρελθόν στο παρόν και με το βλέμμα στο μέλλον.

Το πίσω μέρος του του προσδίδει έντονο δυναμισμό και νεανική εικόνα, που αποτυπώνεται στην διαφορετική φιλοσοφία για Jeep, δεδομένου πως θυμίζει περισσότερο περισσότερο sport hatchback, παρά B-SUV. Η εικόνα ολοκληρώνεται από την ελαφριά κλίση του πίσω παραθύρου, τα τετράγωνα φωτιστικά σώματα με γραφικά LED σε σχήμα X και τον Off Road προφυλακτήρα! 

Συνολικά έντονος είναι ο Lifestyle χαρακτήρας, με το αυτοκίνητο να έχεις σαφείς σχεδιαστικές αναφορές στο Willys, αλλά και τα λεγόμενα «Easter Eggs», οι κρυμμένες σχεδιαστικές εκπλήξεις στο εξωτερικό και εσωτερικό του αμαξώματος!  

Στο επίκεντρο η εργονομία 

Σημαντικές είναι οι αλλαγές στο εσωτερικό σε σχέση με το αμιγώς ηλεκτρικό Avenger. Το μηχανικό κιβώτιο και το όμορφο σπορτίφ λεβιέ ταχυτήτων, ανάγκασαν τους σχεδιαστές να ανασχεδιάσουν την βάση του ταμπλό, αφαιρώντας την έξυπνη μαγνητική θήκη. 

Η σχεδίαση απλή, μοντέρνα και λειτουργική. Το ταμπλό διαθέτει καθαρές γραμμές και επίπεδες επιφάνειες, αυξάνοντας τα επίπεδα πρακτικότητας. Ενώ η μεγάλη θήκη στο κάτω μέρος είναι πολύ χρήσιμη. 

Κεντρικά δεσπόζει η οθόνη του συστήματος πολυμέσων U-Connect 10,25 ιντσών, συμβατό με Android Auto και Apple AirPlay, το οποίο διαθέτει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες για τον οδηγό. 

Πίσω από το όμορφο τιμόνι ξεχωρίζει ο πολυλειτουργικός ψηφιακός πίνακας οργάνων σε οθόνη TFT. 

Εργονομικά, είναι πολύ προσεγμένο κάνοντας εύκολη τη ζωή του οδηγού, με τους διακόπτες να βρίσκονται στα ιδανικά σημεία, ώστε να μην αποσπάται η προσοχή του από τον δρόμο. 

Τα καθίσματα παρέχουν εξαιρετική οσφυϊκή στήριξη και ταυτόχρονα είναι άνετα. Η ψηλή θέση οδήγησης προσφέρει εξαιρετική περιμετρική ορατότητα, σε συνδυασμό με τις μεγαλες και επίπεδες γυάλινες επιφάνειες. 

Ο όγκος αποσκευών έχει αυξηθεί σημαντικά σε σχέση με το ηλεκτρικό μοντέλο, λόγω της απουσίας της μπαταρίας και πλέον αγγίζει τα 380 λίτρα από τα 355 αντίστοιχα, ενώ με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα φτάνει τα 1.275 λίτρα! 

Βασική λύση  

Στην Jeep επέλεξαν για την βάση των κινητήριων συνόλων τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα της Stellantis της οικογένειας GSE απόδοσης 100 ίππων και 205 Nm ροπής, οποίος συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων!  

Εργαλείο για την καθημερινότητα 

Έχοντας ήδη σχηματίσει άποψη έπειτα από την δοκιμή του ηλεκτρικού Avenger, εύλογα δημιουργείται το ερώτημα, εάν τα ίδια πλεονεκτήματα παραμένουν και στην θερμική εκδοχή του μοντέλου! Ας απαντήσουμε λοιπόν, εξετάζοντας την συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε κάθε συνθήκη και δίκτυο. 

In the city κινείται με απόλυτη ευελιξία, είναι θρασύ και νευρικό. Χωράει παντού και χάρη στον μικρό κύκλο στροφής μόλις 10.5 m. Η ορατότητα είναι υποδειγματική, χάρη στις μεγαλες γυάλινες επιφάνειες. Ευχάριστο και διασκεδαστικό, ένας σύντροφος μετακίνησης εντός του αστικού κύκλου! 

In the mountain and rural network αποκαλύπτει τη δεύτερη φύση του. Το αυτοκίνητο είναι ισορροπημένο και διασκεδαστικό, θυμίζοντας δυναμικό hatchback σε αίσθηση, παρά SUV, ειδικά στο προφίλ οδήγησης Sport. Στον δρόμο πατάει πολύ καλά. Ο χαμηλόροπος βενζινοκινητήρας αποδίδει αρκετά καλά, αν και χρειάζεται περισσότερα άλογα για να αναδείξει το αυτοκίνητο τα ταλέντα του. Η αίσθηση της ανάρτησης είναι ισορροπημένη, προσφέροντας συνδυαστικά, άνεση και ασφάλεια. 

On the motorway τα επίπεδα ηχομόνωσης και ποιότητας κύλισης, βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες για τα δεδομένα της κατηγορίας, χάρη στο στιβαρό πλαίσιο και την καλή συναρμογή του αυτοκινήτου, προσφέροντας ένα πραγματικά άνετο ταξίδι ακόμα και φορτωμένο! 

General η Jeep έχει προσέξει ιδιαίτερα το αυτοκίνητο, ώστε να δίνει την αίσθηση ενός μικρού και δυναμικού μοντέλου, κατάλληλο για κάθε συνθήκη, παντού και πάντα. Η μέση συνδυασμένη κατανάλωση άγγιξε τα 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα. 

Παράλληλα διαθέτει 6 προγράμματα οδήγησης. Σπορ – νορμαλ και eco για κίνηση εντός δρόμου και σε φυσιολογικές συνθήκες. Με το προφίλ Sport, αλλάζει ολόκληρη η αίσθηση του αυτοκινήτου, θυμίζοντας Hot Hatchback, καθώς αλλάζει η χαρτογράφηση του κινητήρα, και τιμόνι με ανάρτηση γίνονται σκληρότερα. Το Normal είναι ιδανικό για καθημερινή χρήση, συνδυάζοντας την απαιτούμενη δύναμη με οικονομία, ενώ με το eco αποδίδει λιγότερο, εστιάζοντας στην οικονομία. 

Τα τρία ειδικά προγράμματα είναι για άμμο, λάσπη και χιόνι. Μέσω του μπλοκέ διαφορικού, ο κινητήρας δίνει ανάλογα το πρόγραμμα και τις συνθήκες, μεγαλύτερη ροπή στον τροχό που χάνει την πρόσφυση. Παράλληλα, διαθέτει γωνιές προσέγγισης 20°, φυγής 35° και ράμπας 20°, που του επιτρέπουν την πιο έντονη κίνηση εκτός δρόμου, ακόμα και την υπερπήδηση χαμηλών εμποδίων. Φυσικά δεν αντικαθιστούν την τετρακίνηση, ωστόσο δίνει στο Avenger τις απαιτούμενες εκτός δρόμου ικανότητες, ώστε να δικαιολογεί την ονομασία «Jeep».

Κάνει τα πάντα

Το Jeep Avenger είναι προσανατολισμένο να καλύπτει ανάγκες, από τον αστικό κύκλο, σε ήπια εκτός δρόμου διαδρομές, ακόμα και σε άνετα ταξίδια. Εστιασμένο στις ανάγκες του οδηγού. Το αυτοκίνητο κάνει τα πάντα, χωράει παντού και είναι ευχάριστο, ως σύμμαχος και σύντροφος της καθημερινότητας. Εξαιτίας αυτού του πολυπρόσωπου και πολυλειτουργικού χαρακτήρα, απευθύνεται στο σύνολο του καταναλωτικού κοινού. Απευθύνεται σε όλους με απόλυτη αυτοπεποίθηση, γνωρίζοντας πως ανταποκρίνεται σε κάθε ανάγκη! 

Τιμή πρόκληση 

Η Jeep προσφέρει το Avenger με τον βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων από 23.990€ στην εξοπλιστική έκδοση LONGITUDE,  ενώ στην πλούσια ALTITUDE από 25.990€. Τιμές άκρως ανταγωνιστικές σε σχέση με τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και με ότι συνολικά προσφέρει σε αυτήν την αξία! 

Technical characteristics 

AMAXOMA  
Press SUV
Seats 5
Doors 5
CONSUMPTION - EMISSIONS - SUBSIDIES   
Average combined fuel consumption (WLTP) 5.6 l/100 km
CO2 emissions (WLTP) 126 g/km
Fuel type Petrol
Acceleration 0 - 100 km/h 10.6 δευτ
Maximum speed 184 km/h
Exhaust Gas Specifications Euro 6.4
Weight/power ratio 11.1 κιλά/Hp, 90.3 Hp/τόνος
Weight/torque ratio 5.4 κιλά/Nm, 185.2 Nm/τόνος
ENGINE  
Power 100 Hp @ 5500 σ.α.λ.
Power per litre of displacement 83.4 Hp/l
Rated motor torque 205 Nm @ 1750 σ.α.λ.
Engine layout Forward, transverse
Engine model/code HN05
Engine casing 1199 cm3
Number of cylinders 3
Engine configuration In series
Number of valves per cylinder 4
Fuel injection system Direct spraying
Engine suction Turbocharger , Intercooler
Engine systems Start & Stop Σύστημα
HEIGHT AND WEIGHT   
Weight 1107 κιλά
Maximum payload 938 κιλά
Minimum volume of luggage space 380 l
Maximum volume of luggage space 1275 l
Fuel tank capacity 44 l
DIMENSIONS  
Length 4084 mm
Width 1776 mm
Height 1534 mm
Wheelbase 2557 mm
Distance from the ground 210 mm
Minimum turning diameter (turning diameter) 10.5 m
Γωνία προσέγγισης 20°
Γωνία φυγής 35°
Γωνία ράμπας 20°
ARCHITECTURE   
Movement Front page 
Number of ratios and type of gearbox 6 speeds, manual transmission
Front brakes Αεριζόμενοι Δίσκοι
Rear brakes Discs
Auxiliary systems ABS (Anti-lock Braking System)
Type of address Management chukrania (with teeth)
Steering system  Electric Steering Wheel
Wheels  215/60 R17 ή 215/55 R18

photo gallery 

Conclusion
Το Jeep Avenger με τον αμιγώς θερμικό βενζινοκινητήρα των 1.2 λίτρων χαρακτηρίζεται από τα πλεονεκτήματα που γνωρίσαμε στο ηλεκτρικό μοντέλο, αλλά με πιο γήινη τιμή διάθεσης και με την ευκολία ανεφοδιασμού του υγρού καυσίμου. Ουσιαστικά το θερμικό Avenger τα κάνει όλα… και συμφέρει! Ευέλικτο εντός αστικού ιστού, ασφαλές και ποιοτικό στο ταξίδι με κατανάλωση εντός λογικών πλαισίων. Δυνατότητα κίνησης εκτός δρόμου, δικαιολογώντας την ονομασία «Jeep». Εστιασμένο σε ένα νέο lifestyle, που δημιουργεί μόδα. Διαθέτει ένα κομψό και δυναμικό Design, το οποίο δεν το αφήνει να περνάει απαρατήρητο… και όλα αυτά σε τιμή… πρόκληση!
Interior & practicality
7.1
Current expenditure
8.1
Road behaviour
8.1
Performance
7
Enjoyment factor
7.9
value for money
8.5
Comfort
7.3
What grade do you give him?2 Votes
8.1
SYN
Αστικός χαρακτήρας
Φιλικό στην καθημερινότητα
Πολύπλευρος χαρακτήρας
Rolling quality
Price/value ratio
Δυνατότητες ήπιου Off - Road
Perimeter Visibility
PLEEN
Απουσία τετρακίνησης
Δυσλειτουργική ποτηροθήκη μεταξύ των μπροστικών καθισμάτων
7.7