So he will be king of the Nurburgring again!

Με τους 276 ίππους από τον 1,8 turbo, the 1.400 κιλά, την τετραδιεύθυνση, την τεχνολογία που όλοι περιμέναμε, η Renault έκανε επιτέλους το miracle της, ξανά. Το Megane RS, που παρουσιάστηκε στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, έκανε, όχι μόνο τους φαν, αλλά και γενικότερα τον κόσμο της αυτοκίνησης να ανατριχιάσουν. Τι ακολουθεί τώρα; Διάβασε παρακάτω για το πιο extreme Megane, a πολεμική μηχανή που θα μοιάζει να έχει ξεπηδήσει μέσα από τους χειρότερους εφιάλτες των αντιπάλων του.
The Γάλλοι δεν το έχουν δα και μυστικό ότι θεωρούν πως ο “θρόνος“, ο τίτλος του γρηγορότερου προσθιοκίνητου στο Nurburgring είναι δικός τους. Γιατί, εν μέρει το Megane RS φτιάχτηκε για να αντιμετωπίσει αυτοκίνητα όπως το Ford Focus RS and the VW Golf R, όμως ο… πρωταρχικός στόχος, είναι τα σκήπτρα της “Πράσινης Κόλασης”. Για το λόγο αυτό, μόλις μερικούς μήνες μετά από το λανσάρισμα του “νορμάλ” RS, στα μέσα του 2018, θα έρθει και η σκληροπυρηνική version Megane RS Trophy R.
Πόσο σκληροπυρηνική; Το αφεντικό της Renault Sport, Patrice Ratti, ρωτήθηκε γι’ αυτό στην έκθεση και απάντησε λακωνικά: “Είπα στους μηχανικούς μου να σπάσουν το ρεκόρ του Nurburgring. Δεν τους είπα πώς να το κάνουν“. Όπως και να χει, σύμφωνα με διαρροές, το Trophy R, θα είναι ισχυρότερο, στους 297 ίππους και αρκετά ελαφρύτερο.
Τουλάχιστον 40 κιλά ελαφρύτερο“, λέει πηγή από τη Renault Sport, βάζοντας… φωτιές, καθώς στη Φρανκφούρτη ψιθυρίζεται ότι οι μηχανικοί της Renault Sport αποφάσισαν να αφαιρέσουν το σύστημα τετραδιεύθυνσης, καθώς διαπίστωσαν ότι κατάφεραν να “γλιτώσουν” 40 κιλά, χωρίς να χάνουν πολύτιμο χρόνο στους γύρους. Θα έχει λοιπόν αφαιρεθεί η τετραδιεύθυνση από το Trophy R; Ο Ratti αρνείται να απαντήσει, κάνοντας απλά… πλάκα: “Ήταν σίγουρο δυσκολότερο να το βάλουμε, από το να το βγάλουμε”.

Για να καταρρίψει το 7:43:80 of Honda Civic Type R, the Megane RS Trophy R, είτε με τετραδιεύθυνση, είτε χωρίς, θα είναι ελαφρύτερο από 1360 κιλά, ισχυρότερο, θα έχει πιο επιθετική ρύθμιση της ανάρτησης και ρυθμιζόμενο διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Θα πατάει σε 19άρες υπερελαφρού κράματος και ελαστικά ειδικά σχεδιασμένα για να επιτευχθεί το ρεκόρ. Επίσης θα έχει λεπτότερα τζάμια, καπό από ανθρακονήματα.
Στο εσωτερικό, ξέχνα τις ανέσεις. Το Trophy R δεν θα διαθέτει air condition, θα έχει ελαφρύτερα μπάκετ εμπρός, ενώ πίσω καθόλου καθίσματα.