Ford : In the 2021 Trends Report, consumers appear resilient and adaptable in the midst of the pandemic

 

  Το 2020 ήταν μία χρονιά
που κανείς δεν είχε προβλέψει. Ο COVID-19 επέφερε οικονομικό, πολιτικό
και συναισθηματικό χάος, δοκιμάζοντας τα όρια αντοχής του ατόμου, της
οικογένειας, του συστήματος υγείας και ολόκληρων τμημάτων της κοινωνίας. Εν τούτοις,
σύμφωνα με τα ευρήματα της ένατης ετήσιας έρευνας Looking Further with Ford Trends Report*, η πανδημία αποκαλύπτει επίσης πόσο ανθεκτικοί μπορούν να γίνουν οι
άνθρωποι στην προσπάθειά τους να βρουν τρόπους αντιμετώπισης των προβλημάτων
και να προσαρμόζονται.

 

  «Καθώς οδεύουμε προς το 2021
και προσβλέπουμε στη μετά την πανδημία εποχή, είναι ξεκάθαρο ότι οι αλλαγές που
επέφερε το COVID-19 μας έχουν επηρεάσει – αλλά σε τι βαθμό;» είπε χαρακτηριστικά η Sheryl Connelly, global consumer trends & futuring manager of Ford Engine Company.

 

  «Η Ford και άλλες εταιρείες ενδιαφέρονται πολύ να μάθουν τις αλλαγές
που θα εδραιωθούν στη ζωή μας ακόμα και μετά την απαλλαγή από τον COVID. Και μπορεί κανείς να μην είναι σε θέση να προβλέψει το μέλλον, όμως αυτό
δε σημαίνει ότι δεν μπορούμε να προετοιμαστούμε γι’ αυτό» δήλωσε η Connelly.

 

  Σε παγκόσμια έρευνα που πραγματοποιήθηκε σε 14 χώρες, το
69% των ερωτηθέντων δήλωσε συγκλονισμένο από τις ανατρεπτικές αλλαγές σε όλο
the world. Σε ερώτηση για το πόσο καλά έχουν προσαρμοστεί
στις αλλαγές κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το 53% απάντησε ότι η προσαρμογή «ήταν
δυσκολότερη από όσο είχα φανταστεί», ενώ το 47% δήλωσε ότι ήταν «ευκολότερη
από όσο είχα φανταστεί». Για τις νεότερες γενιές ήταν δυσκολότερο συγκριτικά με
τις μεγαλύτερες ηλικίες: το 63% της Γενιάς Ζ (διάδοχοι
of
millennials, γεννηθέντες μετά το 1996) δήλωσε ότι η προσαρμογή ήταν δυσκολότερη από όσο είχε φανταστεί, έναντι
του 42% της γενιάς Baby Boomers που απάντησε το ίδιο.

 

  Η Έκθεση
Τάσεων της
Ford για το 2021 (Ford Trends Report) εξετάζει τα μεταβαλλόμενα μοτίβα στη συμπεριφορά και τη
νοοτροπία των καταναλωτών σε όλο τον κόσμο για να βοηθήσει τους υπεύθυνους
λήψης αποφάσεων να κατανοήσουν πώς αυτές οι αλλαγές θα επηρεάσουν τον κόσμο μας
το 2021, αλλά και στο απώτερο μέλλον. Ανάμεσα στις άλλες τάσεις που ανέδειξε η
έρευνα είναι:

 

  • Σημεία Πίεσης: Σε όλο τον κόσμο, το άγχος βρίσκεται σε πολύ υψηλό επίπεδο
    – κάτι που τροφοδοτείται από το φόβο της μόλυνσης από τον
    COVID-19 και τις ανησυχίες για τις επιπτώσεις
    της πανδημίας στις κοινότητες, την εργασία, την εκπαίδευση και άλλους τομείς.
    Το 63% των ενηλίκων σε όλο τον κόσμο δηλώνει πιο αγχωμένο συγκριτικά με ένα χρόνο
    πριν, ενώ 4 στους 5 δηλώνουν ότι πρέπει να φροντίζουν καλύτερα τη
    συναισθηματική και ψυχική ευεξία τους. Έχοντας συνειδητοποιήσει τις επιπτώσεις τις
    πανδημίας στην πνευματική υγεία, οι άνθρωποι ανακαλύπτουν καινοτόμους τρόπους
    για να αντέχουν και να επικοινωνούν.

 

  • Ώρα για Απόδραση: Το ερώτημα «τι μέρα είναι;» έχει αρχίσει να γίνεται κλισέ καθώς τα
    διακριτά όρια μεταξύ εργασίας και προσωπικής ζωής εξαφανίζονται. Για να καταπολεμήσουν
    τη μονοτονία της πανδημίας και τους περιορισμούς του σπιτιού, οι καταναλωτές αναζητούν
    νέους τρόπους απόδρασης – και πολλοί βρίσκουν καταφύγιο στα οχήματά τους. Περισσότεροι
    από 1 στους 4 ενήλικες σε όλο τον κόσμο που διαθέτουν ένα όχημα παραδέχονται
    ότι το χρησιμοποιούν για να χαλαρώνουν. Σχεδόν 1 στους 5 δηλώνει ότι χρησιμοποιεί
    το αυτοκίνητό του ως ησυχαστήριο. Και το 17% δηλώνει ότι το χρησιμοποιεί ως
    χώρο εργασίας. 

 

 

  • Κοινωνικό χάσμα: Σε όσο τον κόσμο, η ψαλίδα της ανισότητας και της αδικίας μεγαλώνει – κυρίως
    καθώς η πανδημία έχει δυσανάλογες επιπτώσεις σε κοινότητες χαμηλού εισοδήματος,
    εθνικές μειονότητες και στο γυναικείο πληθυσμό. Καθώς οι καταναλωτές συνειδητοποιούν
    όλο και περισσότερο αυτό το κοινωνικό χάσμα, τα brands λειτουργούν ως ακτιβιστές και επιχειρηματίες. Το 76% των ενηλίκων
    παγκοσμίως προσδοκά από τις μάρκες να τοποθετηθούν πάνω σε κοινωνικά θέματα – και
    το 75% πιστεύει ότι οι μάρκες σήμερα προσπαθούν να πράξουν το σωστό.

 

  • Εμπειρία αγοράς: Εν μέσω της πανδημίας, ο τρόπος αγοράς και αναζήτησης προϊόντων έχει
    αλλάξει. Μεγάλες και μικρές εταιρείες προσαρμόζονται με τρομερή ταχύτητα – και
    πολλοί καταναλωτές ενστερνίζονται και απολαμβάνουν τη νέα κανονικότητα. Το 75% των
    ενηλίκων δηλώνει ικανοποιημένο από τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες έχουν βελτιώσει
    την εμπειρία του shopping από τότε που ξεκίνησε η πανδημία – ενώ το 41% δεν επιθυμεί επιστροφή στη
    συμβατική, προ COVID-19 διαδικασία αγοράς προϊόντων 

 

  • Παράκαμψη της
    Κυκλοφορίας
    : Η πανδημία μπορεί να δίνει την αίσθηση ότι τα
    πάντα είναι μπλοκαρισμένα, ωστόσο
    δεν έχουμε μείνει στάσιμοι καθώς τα μέσα προσωπικής μετακίνησης γνωρίζουν
    άνθηση. Οι πωλήσεις ποδηλάτων έχουν εκτοξευθεί και οι πόλεις έχουν δημιουργήσει
    ειδική λωρίδα στους δρόμους για χρήση από ποδηλάτες. Οι πωλήσεις των αυτοκινήτων
    έχουν αυξηθεί κατακόρυφα, καθώς οι άνθρωποι αναζητούν προστασία, γνωρίζοντας
    ότι μπορούν να ελέγχουν το περιβάλλον τους. Και ο έξυπνος πολεοδομικός σχεδιασμός επιταχύνει τις εξελίξεις για την υλοποίηση
    της πλήρως αυτόνομης οδήγησης. Το 67% των ενηλίκων σε όλο τον κόσμο εμφανίζεται
    αισιόδοξο
    για το μέλλον των αυτόνομων οχημάτων και το 68%
    of parents would prefer their child to ride in an autonomous vehicle than to have their child
    travels alongside an unknown driver.

 

  • Maintaining Sustainability: In the early days of the pandemic, air quality appeared to be
    is the positive side to the global lockdown, but this
    optimism quickly waned as people quickly resorted to plastic and
    other consumables - making it clear that it is one thing to be sustainable and another
    to remain viable. The younger generations are particularly concerned: the
    46% of Generation Z around the world says the pandemic has made us more wasteful
    - and 47% believes that in the long term, the pandemic will have negative
    impact on the environment.

 

For the detailed results of the Looking Further with Ford 2021Trends Report, visit the link www.fordtrends.com