Με επιδόσεις μαχητικού και τιμή 39.000 ευρώ, το Ford Focus RS

Λέγαμε, το προηγούμενο διάστημα πως ο ανταγωνισμός φουντώνει μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και τα αποτελέσματα, δεν αργήσαμε να τα δούμε. Εν μέσω war (από αυτούς που θέλουμε και όχι σαν αυτόν στη Συρία) -τιμολογιακού και επιδόσεων- με Giulia, Type R, ///M και πολλά ακόμα θεϊκά αυτόκίνητα, η Ford έρχεται να κάνει την surprise. Γιατί, όπως θα διαβάσεις παρακάτω, το νέο Focus RS, has τρομακτικές επιδόσεις, is four-wheel drive, has drift mode and the αρχική τιμή του ορίστηκε στις 39.700 ευρώ. Στην υπόλοιπη Ευρώπη, μιας και εδώ, οι φόροι– τιμωρία που έχουν επιβάλλει τα χαζοπούλια του πολιτικού συστήματος στα Cars, θα την εκτοξεύσουν.

Ας αφήσουμε όμως τη γκρίνια και ας δούμε τα ωραία του πράγματος. H Ford, μας αποκάλυψε τις performance του νέου Focus RS. Έχουμε και λέμε: Για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα, χρειάζεται μόλις 4,7 δευτερόλεπτα. Και, αφού έχει εκτοξευθεί ως πύραυλος εδάφους- εδάφους, η βελόνα του κοντέρ σταματά φρενιασμένη κάπου στα 265 χαω. The 2,3 λίτρων turbocharged τετρακύλινδρο μοτέρ του, αποδίδει 350 ίππους and 440Nm (470Νm με overboost), ανάμεσα στις 2.000 με 4.500 στροφές ανά λεπτό. Διόλου άσχημα, αν σκεφτεί κανείς ότι είναι κατά 1 δευτερόλεπτο γρηγορότερο and 53 άλογα δυνατότερο από τον μεγάλο του αντίπαλο, the Honda Civic Type R. Ο Ιάπωνας έχει λίγο largest final.

Παρατήρησε τη φτερούγα πίσω. Και τις δύο εξατμίσεις. Και τις ζαντάρες. Και… βασικά παρατήρησέ το όλο

Όμως, δεν είναι μόνο τα νούμερα: Στον βασικό εξοπλισμό του, το Focus RS έχει launch control and  Dynamic Torque Vectoring που, μαζί με την all-wheel drive, δεν το εκκινούν απλά, αλλά το γατζώνουν στην άσφαλτο για να εκτοξευθεί. Φυσικά έχει standard στον εξοπλισμό shift light στον πίνακα οργάνων, ώστε να μη χάνεις ταχύτητα –να μην έχεις δικαιολογία στις κόντρες. Το ιδανικό σημείο αλλαγής είναι 5.900 σαλ, while the κόφτης έρχεται στις 6.800.

Τι; Νόμιζες ότι η Ford τέλειωσε μαζί σου εδώ; Το Focus RS είναι ένα αληθινό toy for a big boy. Γιατί τα έχει όλα.Έχει τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Normal, για να πας σαν κυρία όταν μεταφέρεις την οικογένεια, Sport, για τις άτακτες νύχτες (και μέρες) ή καμιά επίθεση σε ορεινή διαδρομή, Track, για να βουλώνεις τα στόματα των αμφισβητιών εκεί που πρέπει, στην πίστα και, το πιο σημαντικό απ’ όλα, Drift Mode, για να διασκεδάζεις πλαγιολισθαίνοντας ωσάν τον Ken Block (η χαρά των λαστιχάδων).

Ορίστε και σε γκρι, πορωτικό χρωματάκι. Και σε ροζ ακόμα, με αυτοκόλλητα Hello Kitty επάνω του, θα το έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Όλα καλά για το Focus RS που και γρήγορο είναι και, τις παλιές, καλές εποχές της Ford θυμίζει και όμορφο εξωτερικά είναι, μόνο ένα πράγμα αποτελεί Dissonance:

 Πιο συντηρητικό εσωτερικό, βρε Ford και γίνεσαι συνταξιούχος

The Inside. Το οποίο είναι από παλιομοδίτικο ως… Mondeo που, μπορεί να μην είναι άσχημο, όμως δεν ταιριάζει σε ένα sportscar, ιδιαίτερα όταν απέναντί σου έχεις το space of Type R

Δες το εδώ να πλαγιολισθαίνει στα σωστά χέρια: