Avec des performances de combattant et un prix de 39 000 euros, la Ford Focus RS

Λέγαμε, το προηγούμενο διάστημα πως ο ανταγωνισμός φουντώνει μεταξύ των αυτοκινητοβιομηχανιών και τα αποτελέσματα, δεν αργήσαμε να τα δούμε. Εν μέσω πολέμου (από αυτούς που θέλουμε και όχι σαν αυτόν στη Συρία) -τιμολογιακού και επιδόσεων- με Giulia, Type R, ///M και πολλά ακόμα θεϊκά αυτόκίνητα, η Ford έρχεται να κάνει την έκπληξη. Γιατί, όπως θα διαβάσεις παρακάτω, το νέο Focus RS, a τρομακτικές επιδόσεις, est quatre roues motrices, a mode dérive et le αρχική τιμή του ορίστηκε στις 39.700 ευρώ. Στην reste de l'Europe, μιας και εδώ, οι φόροι– τιμωρία που έχουν επιβάλλει τα χαζοπούλια του πολιτικού συστήματος στα Voitures, θα την εκτοξεύσουν.

Ας αφήσουμε όμως τη γκρίνια και ας δούμε τα ωραία του πράγματος. H Ford, μας αποκάλυψε τις performance του νέου Focus RS. Έχουμε και λέμε: Για τα πρώτα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα, χρειάζεται μόλις 4,7 δευτερόλεπτα. Και, αφού έχει εκτοξευθεί ως πύραυλος εδάφους- εδάφους, η βελόνα του κοντέρ σταματά φρενιασμένη κάπου στα 265 χαω. Le site 2,3 λίτρων turbocharged τετρακύλινδρο μοτέρ του, αποδίδει 350 ίππους et 440Nm (470Νm με overboost), ανάμεσα στις 2.000 με 4.500 στροφές ανά λεπτό. Διόλου άσχημα, αν σκεφτεί κανείς ότι είναι κατά 1 δευτερόλεπτο γρηγορότερο et 53 άλογα δυνατότερο από τον μεγάλο του αντίπαλοle Honda Civic Type R. Ο Ιάπωνας έχει λίγο μεγαλύτερη τελική.

Παρατήρησε τη φτερούγα πίσω. Και τις δύο εξατμίσεις. Και τις ζαντάρες. Και… βασικά παρατήρησέ το όλο

Όμως, δεν είναι μόνο τα νούμερα: Στον βασικό εξοπλισμό του, το Focus RS έχει launch control et  Dynamic Torque Vectoring που, μαζί με την transmission intégrale, δεν το εκκινούν απλά, αλλά το γατζώνουν στην άσφαλτο για να εκτοξευθεί. Φυσικά έχει στάνταρ στον εξοπλισμό shift light στον πίνακα οργάνων, ώστε να μη χάνεις ταχύτητα –να μην έχεις δικαιολογία στις κόντρες. Το ιδανικό σημείο αλλαγής είναι 5.900 σαλtandis que le cutter έρχεται στις 6.800.

Τι; Νόμιζες ότι η Ford τέλειωσε μαζί σου εδώ; Το Focus RS είναι ένα αληθινό toy for a big boy. Γιατί τα έχει όλα.Έχει τέσσερα προγράμματα οδήγησης: Normal, για να πας σαν κυρία όταν μεταφέρεις την οικογένεια, Sport, για τις άτακτες νύχτες (και μέρες) ή καμιά επίθεση σε ορεινή διαδρομή, Track, για να βουλώνεις τα στόματα των αμφισβητιών εκεί που πρέπει, στην πίστα και, το πιο σημαντικό απ’ όλα, Drift Mode, για να διασκεδάζεις πλαγιολισθαίνοντας ωσάν τον Ken Block (η χαρά των λαστιχάδων).

Ορίστε και σε γκρι, πορωτικό χρωματάκι. Και σε ροζ ακόμα, με αυτοκόλλητα Hello Kitty επάνω του, θα το έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Όλα καλά για το Focus RS που και Rapide είναι και, τις παλιές, καλές εποχές της Ford θυμίζει και όμορφο εξωτερικά είναι, μόνο ένα πράγμα αποτελεί παραφωνία:

 Πιο συντηρητικό εσωτερικό, βρε Ford και γίνεσαι συνταξιούχος

Le site A l'intérieur. Το οποίο είναι από παλιομοδίτικο ως… Mondeo που, μπορεί να μην είναι άσχημο, όμως δεν ταιριάζει σε ένα sportscar, ιδιαίτερα όταν απέναντί σου έχεις το διαστημικό de Type R

Δες το εδώ να πλαγιολισθαίνει στα σωστά χέρια: