Το λέγαμε πρόσφατα, εδώ στο TopSpeed.gr that the Hyundai έχει “σαλπίσει επίθεση”, λανσάροντας εκδόσεις υψηλών επιδόσεων σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της. Τελευταίο “χτύπημα” της νοτιοκορεατικής μάρκας, το i20 N, το οποίο κεφαλαιοποιεί, τίνι τρόπω, την εμπειρια της Hyundai στο WRC -καθώς τρέχει με i20- και θα φορά έναν 1.600άρη turbo απόδοσης 204 ίππων. Στην Ελλάδα θα το δούμε την άνοιξη του 2021.
Το ολοκαίνουριο i20 N διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο T-GDi κινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 204 ίππους and 275 Nm ροπής σε συνδυασμό με χειροκίνητο 6-τάχυτο (6ΜΤ) κιβώτιο για μέγιστη απόδοση ισχύος. Με βάρος 1.190 κιλά όπως και το i20 Coupe WRC από το οποίο αντλεί την έμπνευσή του το Ν, η αναλογία ισχύος-βάρους είναι εντυπωσιακή. Το i20 N κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. at 6.7 seconds και προσφέρει τελική ταχύτητα 230 χ.α.ω..
Παράλληλα, ενσωματώνει το σύστημα ελέγχου N Grin της Hyundai by πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, το οποίο βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Είναι, προφανώς, το ίδιο σύστημα που έχουμε γνωρίσει στο i30N και το i30N fastback που έχουμε δοκιμάσει.
Περισσότερα στοιχεία σε ό,τι αφορά το i20 N δεν έχουμε ακόμα, καθώς η Hyundai Motor έδωσε στη δημοσιότητα τις first photos του τελευταίου της μοντέλου υψηλών επιδόσεων, λέγοντας απλά πως πρόκειται περί “ένος hot hatch by εξαιρετικές επιδόσεις both in street όσο και σε track. Είναι βασισμένο στο ολοκαίνουριο i20 και εμπνευσμένο από το αγωνιστικό i20 WRC.
Όπως και όλα τα μοντέλα της μάρκας N, το ολοκαίνουριο Hyundai i20 N προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και τεχνολογικές καινοτομίες ικανές να ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις των επιδόσεων. The i20N together with the i30 N and i30 Fastback N form Hyundai's high performance range in Europe."
The all-new sporty design of the i20 N incorporates the new design identity Hyundai's Sensuous Sportiness, which gives the car a sharp new look. The front end is dominated by a larger air intake for cooling the turbo engine and brakes. On the sides, the special 18 inch wheels with the grey matte finish and also the red brake calipers with the N badge, as well as the aerodynamic sills, underlining the car's sporty characteristics. The distinctive rear airfoil improves its aerodynamic performance, so that it is Fun and can be driven on any road and in all weather conditions.
In addition, the characteristic Performance Blue colour bodywork of the new i20 N, which is available exclusively on N models, the optional dichroism of the roof in black as well as the red exterior accents further highlight Hyundai's motoring DNA.
More details will be revealed soon.