204 PS im Hyundai i20 N 1.6 Turbo

 Το λέγαμε πρόσφατα, εδώ στο TopSpeed.gr dass die Hyundai έχει “σαλπίσει επίθεση”, λανσάροντας εκδόσεις υψηλών επιδόσεων σε όλα τα μοντέλα της γκάμας της. Τελευταίο “χτύπημα” της νοτιοκορεατικής μάρκας, το i20 N, το οποίο κεφαλαιοποιεί, τίνι τρόπω, την εμπειρια της Hyundai στο WRC -καθώς τρέχει με i20- και θα φορά έναν 1.600άρη turbo απόδοσης 204 ίππων. Στην Ελλάδα θα το δούμε την άνοιξη του 2021

Το ολοκαίνουριο i20 N διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο T-GDi κινητήρα 1,6 λίτρων που αποδίδει 204 ίππους und 275 Nm ροπής in Verbindung mit χειροκίνητο 6-τάχυτο (6ΜΤ) κιβώτιο για μέγιστη απόδοση ισχύος. Με βάρος 1.190 κιλά όπως και το i20 Coupe WRC από το οποίο αντλεί την έμπνευσή του το Ν, η αναλογία ισχύος-βάρους είναι εντυπωσιακή. Το i20 N κάνει το σπριντ από στάση στα 100 χ.α.ω. unter 6,7 Sekunden και προσφέρει τελική ταχύτητα 230 χ.α.ω..

Παράλληλα, ενσωματώνει το σύστημα ελέγχου N Grin της Hyundai von πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, το οποίο βελτιστοποιεί την απόδοση του κινητήρα, την ανάρτηση και το σύστημα διεύθυνσης σε διαφορετικές συνθήκες οδήγησης. Είναι, προφανώς, το ίδιο σύστημα που έχουμε γνωρίσει στο i30N και το i30N fastback που έχουμε δοκιμάσει.

Περισσότερα στοιχεία σε ό,τι αφορά το i20 N δεν έχουμε ακόμα, καθώς η Hyundai Motor έδωσε στη δημοσιότητα τις erste Fotos του τελευταίου της μοντέλου υψηλών επιδόσεων, λέγοντας απλά πως πρόκειται περί “ένος heiße Luke von εξαιρετικές επιδόσεις beide in Straße όσο και σε Spur. Είναι βασισμένο στο ολοκαίνουριο i20 και εμπνευσμένο από το αγωνιστικό i20 WRC.

 

Όπως και όλα τα μοντέλα της μάρκας N, το ολοκαίνουριο Hyundai i20 N προσφέρει εξαιρετικές επιδόσεις και τεχνολογικές καινοτομίες ικανές να ικανοποιήσουν και τους πιο απαιτητικούς λάτρεις των επιδόσεων. Το i20N μαζί με τα i30 N και i30 Fastback N αποτελούν τη σειρά υψηλών επιδόσεων της Hyundai στην Ευρώπη”.

Ο ολοκαίνουριος σπορ σχεδιασμός του i20 N ενσωμάτωνει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα Sensuous Sportiness της Hyundai, η οποία δίνει στο αυτοκίνητο μια νέα αιχμηρή εμφάνιση. Στο εμπρός μέρος κυριαρχεί μια μεγαλύτερη εισαγωγή αέρα για την ψύξη του turbo κινητήρα και των φρένων. Στα πλαϊνά, ξεχωρίζουν οι ειδικές 18 ιντσών ζάντες με το γκρι ματ φινίρισμα αλλά και οι κόκκινες δαγκάνες των φρένων με το διακριτικό Ν, καθώς και τα αεροδυναμικά μαρσπιέ, υπογραμμίζοντας τα σπορ χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου. Η ξεχωριστή πίσω Tragflächenprofil βελτιώνει την αεροδυναμική του απόδοση, ώστε να είναι διασκεδαστικό και να οδηγείται σε οποιονδήποτε δρόμο και σε όλες τις καιρικές συνθήκες.

Επιπρόσθετα, το χαρακτηριστικό Performance Blue χρώμα του αμαξώματος του νέου i20 N, το οποίο διατίθεται αποκλειστικά στα μοντέλα N, η προαιρετική διχρωμία της οροφής σε μαύρο χρώμα καθώς και οι κόκκινες εξωτερικές πινελιές αναδεικνύουν ακόμη περισσότερο το μηχανοκίνητο DNA της Hyundai.

Περισσότερες λεπτομέρειες θα αποκαλυφθούν σύντομα.