BMW iX M60 VS Audi RS E-Tron GT: Ηλεκτρική κόντρα με πολυτέλεια

Με περισσότερα από 600 άλογα έκαστο, υπόσχονται δυνατές συγκινήσεις

Οι δύο αυτοκινητοβιομηχανίες με έδρα τη Γερμανία διαθέτουν ισχυρά μοντέλα με επιδόσεις «φωτιά». Ένα νέο βίντεο του Carwow φέρνει αντιμέτωπα τα πιο ισχυρά ηλεκτρικά οχήματα των εταιρειών, το Audi RS E-Tron GT και την BMW iX M60.

Η BMW iX M60 με διπλό κινητήρα αποδίδει 619 ίππους (455 κιλοβάτ) και 1.100 Nm ροπής. Το Audi RS E-Tron GT παράγει περισσότερη ιπποδύναμη που αγγίζει τους 646 ίππους (475 kW). Ωστόσο, το Audi παράγει λιγότερη ροπή 830 Nm.

Το πλεονέκτημα του Audi είναι το βάρος του, το οποίο ζυγίζει 2.347 κιλά, σε σύγκριση με τα 2.584-kg της BMW. Η BMW έχει επίσης μεγαλύτερη μπαταρία – 105 κιλοβατώρες έναντι 84 kWh της Audi.

Η BMW δυσκολεύτηκε να εκκινήσει στον πρώτο αγώνα. Το launch control του SUV άργησε να ενεργοποιηθεί, δίνοντας στο Audi ένα τεράστιο προβάδισμα από την αρχή που το iX δεν μπορούσε να κλείσει. Στον δεύτερο αγώνα ήταν πολύ πιο κοντά, με την BMW να ξεκινά πολύ καλύτερα. Ωστόσο, το Audi μπόρεσε να απομακρυνθεί στο τέλος, περνώντας πρώτο τη γραμμή του τερματισμού στην καλύτερη μάχη δύο στα τρία. Το Audi ολοκλήρωσε τον αγώνα τέταρτου μιλίου σε 11,4 δευτερόλεπτα, ενώ η BMW πήρε 11,8.

Στη συνέχεια, οι δυο τους αγωνίστηκαν σε δυο αγώνες κύλισης – ο ένας από τα 48 χιλιόμετρα την ώρα και ο άλλος από τα 80 χλμ/ώρα. Η BMW εκτοξεύτηκε μπροστά στην αρχή του πρώτου, αλλά ήταν ένα προβάδισμα που δεν μπορούσε να κρατήσει καθώς το RS E-Tron GT μπόρεσε να κλείσει και να περάσει το iX πριν περάσουν οι δύο τη γραμμή τερματισμού.

Ο δεύτερος αγώνας έφερε πιο κοντά τα δύο αυτοκίνητα, με το ζευγάρι να μένει ακόμη και στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα ισόπαλο. Ωστόσο, το Audi ήταν για άλλη μια φορά σε θέση να προχωρήσει λίγο περισσότερο και να διασχίσει πρώτο τη γραμμή τερματισμού μισού μιλίου.

Το μόνο γεγονός που κέρδισε η BMW ήταν το τεστ πέδησης, το οποίο ήταν σοκ. Η BMW σταμάτησε σε μικρότερη απόσταση από το Audi, παρόλο που το Audi ήταν ελαφρύτερο. Το κομψό coupe sedan μπορεί να είχε νικήσει το μεγάλο SUV, αλλά οι αγώνες δείχνουν ότι η BMW είναι μια κινητήρια δύναμη επιδόσεων χάρη στο ηλεκτρικό της σύστημα κίνησης, το οποίο βοηθά στον επαναπροσδιορισμό των επιδόσεων.