Μοτοδυναμική

Αλλάζει… πρόσωπο η Μοτοδυναμική

Την ξέρουμε ως αντιπρόσωπο της Porsche και της Sixt στην Ελλάδα, καθώς και ως εκπρόσωπο της Yamaha σε Ελλάδα, Ρουμανία και Βουλγαρία. Δραστηριοποιείται επίσης στο χώρο της λιανικής με το Μοτοδίκτυο και το MotoDirect. Είναι εισηγημένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών από το 2005. Απασχολεί περισσότερους από 230 εργαζόμενους. Ο κύκλος εργασιών το 2020 ανήλθε σε 78,3 εκ. ευρώ. Ο λόγος για τη Μοτοδυναμική, η οποία απέκτησε νέα κεντρικά γραφεία και λογότυπο.

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ 4 Αλλάζει... πρόσωπο η Μοτοδυναμική
Το εσωτερικό των νέων γραφείων της Μοτοδυναμικής

Η Μοτοδυναμική, με περισσότερο από μισό αιώνα ιστορίας, είναι ένας οργανισμός ταυτισμένος με την αγάπη για κίνηση και εξέλιξη. Καλύπτει μια ευρεία γκάμα δραστηριοτήτων στον κλάδο της κινητικότητας, εκπροσωπώντας τρεις παγκοσμίως αναγνωρίσιμες μάρκες – YAMAHA, PORSCHE και SIXT – και παράλληλα δημιουργώντας τις δραστηριότητες λιανικής Μοτοδίκτυο και MotoDirect.

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ Αλλάζει... πρόσωπο η Μοτοδυναμική
Εξωτερική όψη των Hq της Μοτοδυναμικής

Ο χώρος της κινητικότητας βρίσκεται στο ξεκίνημα μιας νέας εποχής με τις διαφαινόμενες αλλαγές να επηρεάζουν δομικά το επιχειρηματικό πεδίο. Ανταποκρινόμενη σε αυτές τις τάσεις και σηματοδοτώντας την νέα εποχή, η Μοτοδυναμική ανανεώνει την εταιρική της ταυτότητα και δημιουργεί τα νέα της κεντρικά γραφεία.

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ 3 Αλλάζει... πρόσωπο η Μοτοδυναμική
Η φύση έχει “εισβάλλει” στα κεντρικά της εταιρείας

Με την νέα ταυτότητα, η ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ παρουσιάζει μια διακριτή εταιρική εικόνα, ενιαία για όλο το φάσμα των δραστηριοτήτων. Το λογότυπο αποτυπώνει την κίνηση και τον δυναμισμό. Το αρχίγραμμα Μ δεν είναι στατικό. Προχωράει μπροστά και γίνεται και αυτό μέρος του αφηγήματος “Move, Experience, Live”.

ΜΟΤΟΔΥΝΑΜΙΚΗ ΚΕΝΤΡΙΚΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ 1 Αλλάζει... πρόσωπο η Μοτοδυναμική
Αισθητική και βιωσιμότητα

Τα νέα κεντρικά γραφεία στο Μαρούσι, συνδυάζουν τα πρότυπα και τις ειδικές απαιτήσεις ενός σύγχρονου χώρου εργασίας με τα βασικά χαρακτηριστικά της ταυτότητας της εταιρείας: Διαφάνεια, ομαδικότητα, προσαρμοστικότητα, αισθητική.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Σωτήρης Χατζίκος σχολιάζει σχετικά: «Είμαστε στην αυγή μιας συναρπαστικής εποχής, όπου η ταχύτατη εξέλιξη της τεχνολογίας αλλά και οι θεσμικές παρεμβάσεις οδηγούν σε δομικές αλλαγές στον χώρο της κινητικότητας. Περισσότερο από ποτέ απαιτείται κίνηση, εξέλιξη, καινοτομία και προσαρμοστικότητα. Την εστίαση σε αυτά τα χαρακτηριστικά τονίζουμε, τόσο με την ανανεωμένη εταιρική ταυτότητα όσο και με τα νέα κεντρικά γραφεία, στοχεύοντας σε ένα νέο κύκλο ανάπτυξης».