Τι συμβαίνει, τελικά, με την Alfa Romeo Giulia;

Μάλλον απογοήτευση στους απανταχού Alfisti προκαλούν οι πληροφορίες που θέλουν την Alfa Romeo να καθυστέρησε το λανσάρισμα της Giulia, επειδή απέτυχε παταγωδώς στα crash tests. Σύμφωνα με το Automotive News, η Giulia αντιμετώπισε “προκλήσεις στην εξέλιξή” της, μια εκ των οποίων ήταν ότι απέτυχε να περάσει τα -εσωτερικά- crash tests της FCA για το εμπρός, το πίσω μέρος και τα πλάγια.

Το δημοσίευμα επικαλείται έναν αριθμό προμηθευτών (της FCA, προφανώς) οι οποίοι είπαν (στο Automotive News) ότι η Alfa Romeo Giulia απέτυχε παταγωδώς να περάσει τα εσωτερικά crash tests  για το  εμπρός, πλάγια και πίσω μέρος. Οι ίδιες πηγές επισημαίνουν ότι όλο αυτό το setback “κόστισε” 6 μήνες στην εξέλιξη του μοντέλου.

Παρότι αυτό παρουσιάζεται από μερίδα του Τύπου ως… καταστροφή, η αλήθεια είναι πως πρόκειται για μια μάλλον φυσιολογική εξέλιξη. Αυτό, υπό την έννοια ότι στα μοντέλα προπαραγωγής, συχνά παρατηρούνται ατέλειες, ή παραλείψεις -ναι, ακόμα και σε θέματα ασφαλείας- τις οποίες δεν έχουν προβλέψει τα σχεδιαστικά τμήματα και, φυσικά, οι προσομοιωτές των ηλεκτρονικών υπολογιστών. Η ζημιά λοιπόν, είναι στις πωλήσεις, οι οποίες πήγαν πίσω -και στις ΗΠΑ, όπως έχει αποδειχθεί, στους αγοραστές δεν αρέσει η αναμονή- αλλά και στο ότι το μοντέλο έγινε… ακριβοθώρητο, πριν παρουσιαστεί.

Και, αυτό το “φυσιολογική“, δικαιολογείται ακόμα περισσότερο, από το γεγονός ότι η Alfa Romeo έχει στηρίξει την αναβίωσή της και την επαναφορά της στα παγκόσμια “σαλόνια” σε αυτό το premium μοντέλο. Έτσι, σε μια ζυγαριά λογικής, είναι προφανώς προτιμότερο το να καθυστερήσει το λανσάρισμα ένα εξάμηνο, παρά να βγει στην αγορά η “ναυαρχίδα” με “ψεγάδια” (σοβαρά ή μη), πόσο μάλλον όταν πρόκειται για “ψεγάδια” ασφαλείας. 

Στο μεταξύ, όσο οι άλλοι γκρινιάζουν, εσύ άκου τον θεϊκό ήχο που βγάζουν οι εξατμίσεις της Giulia QV, από το -by Ferrari, να τα λέμε κι αυτά- μοτέρ της:

 

Την ίδια ώρα, η FCA -η οποία έχει αναθεωρήσει το πλάνο της αναβίωσης της γκάμας της Alfa, παρατείνοντάς το μέχρι το 2020 πια-  “επιστρατεύει” τον πρώην τεχνικό διευθυντή της Ferrari, Roberto Fedeli, αρπάζοντάς τον από τη BMW. Περιττό να πούμε ότι θα αναλάβει την ίδια θέση και στην Alfa Romeo και τη Maserati. 26 χρόνια εμπειρίας στη Ferrari και συμβολή στην εξέλιξη της Ferrari LaFerrari δεν τα λες και λίγα, ή ασήμαντα…