Alfa Romeo

Alfa Romeo 4C Designer’s Cut : Ένα μοναδικό Heritage για τη 10η επέτειο της 4C

Για τον εορτασμό της 10ης επετείου του συμπαγούς supercar, το τμήμα Heritage θα δημιουργήσει ένα μοναδικό μοντέλο το οποίο έχει προσαρμοστεί από τον Alessandro Maccolini από το Centro Stile Alfa Romeo.

Alfa Romeo

Το συμπαγές supercar 4C, μια δεκαετία μετά την εμφάνισή του, πρόκειται να ενθουσιάσει για άλλη μια φορά τους λάτρεις του, ενισχύοντας παράλληλα τον διαρκή δεσμό μεταξύ της κοινότητας της Alfa Romeo και της μάρκας, που είναι γνωστή για την επιτομή της ιταλικής σπορ οδήγησης από το 1910. Εμπνευσμένη από τα είδωλα της Alfa Romeo στο παρελθόν, η 4C, με την τολμηρή αεροδυναμική σχεδίαση, διαθέτει δύο καθίσματα τύπου μπάκετ, κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρα τοποθετημένο στο κέντρο, ενώ ήταν διαθέσιμη σε εκδόσεις coupé και spider μέχρι το 2020.

Με αφορμή τη 10η επέτειο του σπορ κουπέ, το τμήμα Heritage της Stellantis, που περιλαμβάνει τις Alfa Romeo, Fiat, Lancia και Abarth, δημιούργησε το έργο “Alfa Romeo 4C Designer’s Cut”, με επικεφαλής τον Alessandro Maccolini, Διευθυντή Σχεδιαστικού Έργου της Alfa Romeo. Το έργο αυτό περιλαμβάνει την παραγωγή ενός μοναδικού μοντέλου, προσφέροντας μια σύγχρονη επανερμηνεία του “instant classic” που συνεχίζει να γοητεύει τους οπαδούς της Alfa Romeo. Η αναμνηστική έκδοση πρόκειται να πωληθεί ως γνήσιο συλλεκτικό αντικείμενο.

Λεπτομέρειες σχετικά με το έργο “Alfa Romeo 4C Designer’s Cut” θα αποκαλυφθούν σε μια συνέντευξη βίντεο σήμερα, με τον σχεδιαστή της Alfa Romeo Maccolini και τον Alessandro Ravera, τον υπεύθυνο της Heritage Special Vehicles Operation, καθώς συζητούν για τη γέννηση αυτού του μοντέλου που επανέφερε την ιταλική μάρκα στις ΗΠΑ. Η ενδιαφέρουσα ιστορία θα ξεδιπλωθεί μέσα από εικόνες και αναμνήσεις, παρουσιάζοντας τις λεπτομέρειες του έργου και προσκαλώντας τους λάτρεις της Alfa Romeo και άλλους θαυμαστές να εκφράσουν τις σκέψεις τους στα κανάλια επικοινωνίας της Heritage, όπως το Facebook, το Instagram και το YouTube.

Κατά το σχεδιασμό του μοναδικού μοντέλου 4C, ο Maccolini έχει εντοπίσει τρεις αισθητικές εμπνεύσεις. Η πρώτη, η “4C Tributo”, έχει τις ρίζες της στην παράδοση και φέρει το κόκκινο χρώμα, το οποίο είναι περισσότερο ταυτισμένο με τα οχήματα της Alfa Romeo και συμβολίζει τη μοναδική ερμηνεία της μάρκας για την premium σπορ διάθεση. Η δεύτερη, η “4C Corsa”, προέρχεται από τον κόσμο των αγώνων και διαθέτει ματ γκρι χρώμα που τονίζει τη μυώδη μορφή του οχήματος και ενισχύει τα τεχνικά χαρακτηριστικά του που εστιάζουν στις επιδόσεις. Τέλος, η “4C Leggenda” αντιπροσωπεύει τη στενή σχέση της Alfa Romeo με το παρελθόν, συνδυάζοντας τη σπορτίφ με την ιστορία της μάρκας, όπως φαίνεται στο εκλεπτυσμένο μπλε χρώμα και τις τεχνικές λευκές ζάντες αλουμινίου.

Η Alfa Romeo 4C, παρά την ηλικία μόλις μιας δεκαετίας, έχει ήδη γίνει συλλεκτικό αντικείμενο με σταθερά αυξανόμενη αξία. Ένα καλά συντηρημένο μοντέλο μπορεί να φτάσει μέχρι και τα διπλάσια της τιμής του 2013. Ο Maccolini αποδίδει αυτό το γεγονός σε διάφορους παράγοντες, συμπεριλαμβανομένης της συνεχιζόμενης μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα, η οποία έχει οδηγήσει τους λάτρεις να εκτιμούν τους παραδοσιακούς κινητήρες εσωτερικής καύσης. Αναφέρει ότι η 4C, με την ιδιαίτερα αναγνωρίσιμη εμφάνιση και τα υπερσύγχρονα τεχνολογικά χαρακτηριστικά της, είναι ένα “στιγμιαίο κλασικό μοντέλο”.

Το πρόγραμμα Alfa Romeo 4C Designer’s Cut αποτελεί μέρος του προγράμματος “Reloaded by Creators” της Heritage, το οποίο δημιουργεί μοναδικά ή λίγα αντίτυπα βασισμένα σε αυτοκίνητα που έχουν καταργηθεί. Η πρωτοβουλία αυτή ξεκίνησε το 2018 και περιλαμβάνει την πώληση περιορισμένου αριθμού ανακαινισμένων κλασικών οχημάτων Alfa Romeo, Fiat, Lancia και Abarth.

Η Alfa Romeo 4C, ένα θαύμα της ιταλικής σχεδίασης και τεχνολογίας, ξεκίνησε ως concept car που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης το 2011. Η θετική ανταπόκριση οδήγησε στην παραγωγή της το 2013. Αντλώντας αισθητική έμπνευση από την 33 Stradale και τεχνικά στοιχεία από την Scarabeo, η 4C αντιπροσωπεύει την σπορ ουσία της μάρκας: επιδόσεις, ιταλικό στυλ και τεχνική υπεροχή. Τα χαρακτηριστικά της, όπως η κεντρική κυψέλη από ανθρακονήματα, το αλουμινένιο αμάξωμα και ο χώρος του κινητήρα, καθώς και ο 4κύλινδρος αλουμινένιος κινητήρας άμεσου ψεκασμού, συνέβαλαν στη σημασία της 4C. Ειδικότερα, η 4C κατέχει το ρεκόρ για την καλύτερη επίδοση από όχημα δρόμου με εύρος ισχύος εντός 250 ίππων στο Nürburgring, την πιο απαιτητική πίστα του κόσμου.