Live η Κίνηση στους δρόμους

Έρχονται Tucson, Kona, i20 N και κεντρομήχανο πισωκίνητο Hyundai!

 Ήταν να μην… πάρει φόρα η Hyundai. Τώρα που ξεκίνησε, φαίνεται πως έχει βάλει στόχο να κάνει όλο τον κόσμο να παραμιλάει. Μετά από το φοβερό και τρομερό i30N και το Veloster N, οι Κορεάτες ετοιμάζουν τα επόμενα βήματά τους, τα οποία θα είναι ένα “καυτό” μικρό και δύο πανίσχυρα SUV, ενώ στο “παιχνίδι” συνεχίζει να παραμένει η ιδέα για την παραγωγή ενός κεντρομήχανου, πισωκίνητου, πανάλαφρου (αλουμίνιο-ανθρακόνημα) hot hatch, απόδοσης περίπου 350 ίππων

Ο επικεφαλής του N Division, Albert Biermann, είχε πει, προ διετίας, ότι εξελίσσουν τετρακίνητα μοντέλα με σειριακά κιβώτια ταχυτήτων. Τώρα, μεταξύ άλλων, μαθαίνουμε ότι εξελίσσουν και ένα νέο τετρακύλινδρο μοτέρ, απόδοσης ως και 350 ίππων (!!!) που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε “FWD, RWD και Mid Drive“! Γεγονός που σημαίνει ότι το κεντρόμηχανο, πισωκίνητο hatch επιδόσεων, για το οποιο μας teasάρει η Hyundai, είναι πιο κοντά απ’ όσο νομίζουμε…

Teaser του κεντρομήχανου, πισωκίνητου Hyundai RM16 Concept των 350 ίππων, “μουλάρια” παραγωγής του οποίου δοκιμάζονται στο Nurburgring

Οι πληροφορίες είναι αντικρουόμενες ως προς το ποιο από τα μοντέλα που σχεδιάζονται, θα προκύψει πρώτο. Με τους μηχανικούς του N Division να εργάζονται πάνω στα i20 N, Tucson N, Kona και, ενδεχομένως και G70 N, τα δύο πρώτα παίρνουν προτεραιότητα. Οι Κορεάτες θα ήθελαν να παρουσιάσουν ένα πανίσχυρο SUV, όμως καθώς φαίνεται θα καθυστερήσει και το πρώτο που θα έρθει, πιθανότατα θα είναι ένα i20N

Rendering του i20N

Το Auto Express αναφέρει ότι το επόμενο μοντέλο Ν που θα έρθει θα χρησιμοποιεί ως βάση το i20 και θα έρθει στο τέλος του 2019. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες που ανέφεραν ότι θα φορά turbo μοτέρ, απόδοσης 200 ίππων, ανατρέπονται και οι τωρινές πληροφορίες κάνουν λόγο για ύπαρξη μόνο μιας έκδοσης -η οποία βρίσκεται στα τελικά στάδια εξέλιξης- με ισχύ περίπου 250 ίππων. Άραγε, μπορεί να δούμε να φορά τον δίλιτρο του i30N

To Hyundai i20N θα έχει πολλές παραπομπές στο WRC, μιας και η κορεάτικη μάρκα αγωνίζεται εκεί με το συγκεκριμένο μοντέλο

Το σίγουρο είναι ότι το προσθιοκίνητο μοντέλο που αναμένεται θα έχει πολλές παραπομπές στο WRC και την εκεί συμμετοχή της Hyundai με το i20, ενώ θα φορά ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό για καλύτερο κράτημα. Στόχος είναι να είναι γρηγορότερο σε όλους τους τομείς από το Ford Fiesta ST, αλλά και το Renault Clio R.S. (1,6- 217 hp). Το autoevolution επικαλείται άλλες πληροφορίες που θέλουν το μοντέλο να είναι έτοιμο το 2020.  

Hyundai Tucson N



Το πρώτο από τα SUVs που θα προκύψουν, είναι το Tucson N και θα ακολουθήσει το Kona N. Το SUV της Hyundai, έκανε ντεμπούτο πέρυσι, με δίλιτρο τετρακύλινδρο 164 ίππων και 204 Nm ροπής και κορυφαίο έναν -επίσης- τετρακύλινδρο 2,4 λίτρων με 181 ίππους και 237 Nm ροπής. Η Ν έκδοσή του επρόκειτο ήδη να κάνει ντεμπούτο, όμως κατά πληροφορίες, οι μηχανικοί της Hyundai αντιμετωπίζουν πρόβλημα με τον μικρό χώρο στο μηχανοστάσιό του, καθώς σκοπός είναι η απόδοση να ξεπερνά τους 340 ίππους

Το Hyundai Tucson

Η λύση να φορεθεί στο Tucson ο 3,3 λίτρων twin-turbo V6, απόδοσης 365 ίππων, που είδαμε στο Genesis G70, εγκαταλείφθηκε για λόγους χωροταξικούς. Έτσι, έχει δοκιμαστεί να φορεθεί ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος του Veloster N (απόδοσης 275 ίππων και 353 Nm ροπής). Αυτό το οποίο θέλουν να δουν οι Κορεάτες όμως, είναι το κατά πόσο μπορεί να υποστηρίξει ο συγκεκριμένος κινητήρας επιπλέον 65 ίππους, με επαρκή αξιοπιστία. Οι μηχανικοί που συμμετέχουν στην εξέλιξη του project λένε ότι ενδεχομένως να αργήσουν με το Tucson N “επειδή όταν εμφανιστεί θα εξαφανίσει όλους τους άλλους στην κατηγορία του“, χαρακτηρίζοντας το υπό εξέλιξη μοντέλο τους “brand changer” και “halo car“. Παρότι οι πληροφορίες που διαρρέουν είναι λίγες, ξέρουμε ότι θα κάνει το sprint από στάση στα 100 χ.α.ω. σε “λιγότερα από 6 δευτερόλεπτα“. 

To Hyundai Kona N

Το Tucson N, εκτός από το πιο επιθετικό bodykit, θα διαθέτει εκτεταμένες τροποποιήσεις -πλην του κινητήρα- στα φρένα, με αρκετά μεγαλύτερα, αλλά και διαφορετική, πιο σπορ ανάρτηση. Σε κάθε περίπτωση, το πλαίσιο θα παραμείνει το ίδιο, καθώς η Hyundai επιμένει ότι ο υψηλής ποιότητας χάλυβας που χρησιμοποιεί στα μοντέλα της, χαρίζει κορυφαία στρεπτική ακαμψία.  

Το Hyundai RM16

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στο πιο luxurious μέρος της Hyundai, τη Genesis, αναμένεται μια πιο υψηλής απόδοσης εκδοχή του G70 (η σημερινή κορυφαία είναι με τον 3,3 V6 των 365 ίππων). Το αφεντικό του τμήματος Ν, Albert Biermann, έχει πει “όχι” σε μια εκδοχή του G70 N. Βέβαια, θυμίζουμε ότι είχε πει “όχι” και στο i30 Fastback N, μέχρι που είδε μια εκδοχή που ετοίμασαν οι Κορεάτες και ενθουσιάστηκε

Από την άλλη, μια εξέλιξη που θα είναι ικανή να λύσει όλες τις απορίες μας (και να γεννήσει καινούριες), είναι η είδηση ότι η Hyundai εξελίσσει ένα νέο μοτέρ, το 2,5 λίτρων άμεσου ψεκασμού Theta III, το οποίο θα χρησιμοποιείται σε αρκετές βερσιόν, με διάφορες ιπποδυνάμεις. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κινητήρας, που θα είναι έτοιμος το δεύτερο εξάμηνο του 2019, θα χρησιμοποιηθεί σε κεντρομήχανο μοντέλο το οποίο θα ντεμπουτάρει η Hyundai και θα θέσει απέναντι στα Porsche 718 Cayman, Alpine A110 και Alfa Romeo 4C (περισσότερα γι’ αυτό, σύντομα στο TopSpeed.gr). Το κεντρομήχανο Hyundai έχει αρκετές φορές φωτογραφηθεί να δοκιμάζεται με βαρύ καμουφλάζ στο Nurburgring.

Spy photo από “μυστηριώδες μοντέλο” που εξελίσσουν οι μηχανικοί της Hyundai. Φως φανάρι τι είναι, ε;

Στην επόμενη διετία αναμένεται να δούμε και ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων από τη Hyundai. Ήδη, εξελίσσεται το ioniq N, με μεγαλύτερης απόδοσης ηλεκτρικό μοτέρ και θα ακολουθήσουν και άλλα. Το σίγουρο είναι ότι έχουμε πολλά να δούμε ακόμα από τη Hyundai, που ήρθε για να μείνει στα μυαλά των petrolheads…