Tucson, Kona, i20 N und Hyundais Mittelmotor mit Hinterradantrieb kommen!

 Ήταν να μην… πάρει φόρα η Hyundai. Τώρα που ξεκίνησε, φαίνεται πως έχει βάλει στόχο να κάνει όλο τον κόσμο να παραμιλάει. Μετά από το φοβερό και τρομερό i30N και το Veloster N, οι Κορεάτες ετοιμάζουν τα επόμενα βήματά τους, τα οποία θα είναι ένα “καυτό” μικρό und δύο πανίσχυρα SUV, ενώ στο “Spiel” συνεχίζει να παραμένει η ιδέα für die παραγωγή ενός κεντρομήχανου, πισωκίνητου, πανάλαφρου (αλουμίνιο-ανθρακόνημα) hot hatch, απόδοσης περίπου 350 ίππων

Ο Chef von N Division, Albert Biermann, είχε πει, προ διετίας, ότι εξελίσσουν τετρακίνητα μοντέλα von σειριακά κιβώτια ταχυτήτων. Τώρα, μεταξύ άλλων, μαθαίνουμε ότι εξελίσσουν και ένα νέο τετρακύλινδρο μοτέρ, απόδοσης ως και 350 ίππων (!!!) που θα μπορεί να χρησιμοποιηθεί σε “FWD, RWD και Mid Drive“! Γεγονός που σημαίνει ότι το κεντρόμηχανο, πισωκίνητο hatch επιδόσεων, για το οποιο μας teasάρει η Hyundai, είναι πιο κοντά απ’ όσο νομίζουμε…

Teaser του κεντρομήχανου, πισωκίνητου Hyundai RM16 Concept των 350 ίππων, “μουλάρια” παραγωγής του οποίου δοκιμάζονται στο Nurburgring

Οι πληροφορίες είναι widersprüchlich in Bezug auf die ποιο από τα μοντέλα που σχεδιάζονται, θα προκύψει πρώτο. Με τους μηχανικούς του N Division να εργάζονται πάνω στα i20 N, Tucson N, Kona και, ενδεχομένως και G70 Ndie δύο πρώτα Siehe προτεραιότητα. Οι Κορεάτες θα ήθελαν να παρουσιάσουν ένα πανίσχυρο SUV, όμως καθώς φαίνεται θα καθυστερήσει und die erste που θα έρθει, πιθανότατα θα είναι ένα i20N

Rendering του i20N

Die Auto Express αναφέρει ότι το επόμενο μοντέλο Ν που θα έρθει θα χρησιμοποιεί ως βάση το i20 και θα έρθει στο τέλος του 2019. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες που ανέφεραν ότι θα φορά turbo μοτέρ, απόδοσης 200 ίππων, ανατρέπονται και οι τωρινές πληροφορίες κάνουν λόγο για ύπαρξη μόνο μιας έκδοσης -η οποία βρίσκεται στα τελικά στάδια εξέλιξης- με ισχύ περίπου 250 ίππων. Άραγε, μπορεί να δούμε να φορά τον δίλιτρο του i30N

To Hyundai i20N θα έχει πολλές παραπομπές στο WRC, μιας και η κορεάτικη μάρκα αγωνίζεται εκεί με το συγκεκριμένο μοντέλο

Το σίγουρο είναι ότι το προσθιοκίνητο μοντέλο που αναμένεται θα έχει πολλές παραπομπές στο WRC και την εκεί συμμετοχή της Hyundai με το i20, ενώ θα φορά ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό auf καλύτερο κράτημα. Στόχος είναι να είναι γρηγορότερο σε όλους τους τομείς από το Ford Fiesta ST, αλλά και το Renault Clio R.S. (1,6- 217 hp). Το autoevolution επικαλείται άλλες πληροφορίες που θέλουν το μοντέλο να είναι έτοιμο το 2020.  

Hyundai Tucson N



Die πρώτο από τα SUVs που θα προκύψουν, είναι το Tucson N και θα ακολουθήσει το Kona N. Το SUV της Hyundai, έκανε Debüt πέρυσι, με δίλιτρο τετρακύλινδρο 164 ίππων und 204 Nm ροπής und κορυφαίο έναν -επίσης- τετρακύλινδρο 2,4 λίτρων με 181 ίππους και 237 Nm ροπής. Η Ν έκδοσή του επρόκειτο ήδη να κάνει ντεμπούτο, όμως κατά πληροφορίες, οι μηχανικοί της Hyundai αντιμετωπίζουν Problem με τον μικρό χώρο στο μηχανοστάσιό του, καθώς σκοπός είναι η απόδοση να ξεπερνά τους 340 ίππους

Το Hyundai Tucson

Η λύση να φορεθεί στο Tucson ο 3,3 λίτρων twin-turbo V6Leistung 365 ίππων, που είδαμε στο Genesis G70, εγκαταλείφθηκε για λόγους χωροταξικούς. Έτσι, έχει δοκιμαστεί να φορεθεί ο δίλιτρος υπερτροφοδοτούμενος του Veloster N (απόδοσης 275 ίππων und 353 Nm ροπής). Αυτό το οποίο θέλουν να δουν οι Κορεάτες όμως, είναι το κατά πόσο μπορεί να υποστηρίξει ο συγκεκριμένος Motor επιπλέον 65 ίππους, mit επαρκή αξιοπιστία. Die μηχανικοί που συμμετέχουν στην εξέλιξη του project λένε ότι ενδεχομένως να αργήσουν με το Tucson N “επειδή όταν εμφανιστεί θα εξαφανίσει όλους τους άλλους στην κατηγορία του“, χαρακτηρίζοντας το υπό εξέλιξη μοντέλο τους “brand changer" und "halo car“. Παρότι οι πληροφορίες που διαρρέουν είναι λίγες, ξέρουμε ότι θα κάνει το sprint από στάση στα 100 χ.α.ω. σε “λιγότερα από 6 δευτερόλεπτα“. 

To Hyundai Kona N

Die Tucson N, εκτός από το πιο επιθετικό bodykit, θα διαθέτει εκτεταμένες τροποποιήσεις -πλην του κινητήρα- στα Bremsen, με αρκετά μεγαλύτερα, αλλά και διαφορετική, πιο σπορ ανάρτηση. Σε κάθε περίπτωση, το Box θα παραμείνει το ίδιο, καθώς η Hyundai επιμένει ότι ο υψηλής ποιότητας χάλυβας που χρησιμοποιεί στα μοντέλα της, χαρίζει κορυφαία στρεπτική ακαμψία.  

Το Hyundai RM16

Οι ίδιες πηγές αναφέρουν ότι στο πιο luxurious μέρος της Hyundai, τη Genesis, αναμένεται μια πιο υψηλής απόδοσης εκδοχή του G70 (η σημερινή κορυφαία είναι με τον 3,3 V6 των 365 ίππων). Το αφεντικό του τμήματος Ν, Albert Biermann, έχει πει “nicht” σε μια εκδοχή του G70 N. Βέβαια, θυμίζουμε ότι είχε πει “όχι” και στο i30 Fastback N, μέχρι που είδε μια εκδοχή που ετοίμασαν οι Κορεάτες και ενθουσιάστηκε

Από την άλλη, μια Entwicklung που θα είναι ικανή να λύσει όλες τις απορίες μας (και να γεννήσει καινούριες), είναι η είδηση dass die Hyundai εξελίσσει ένα νέο μοτέρdie 2,5 λίτρων άμεσου ψεκασμού Theta III, το οποίο θα χρησιμοποιείται σε αρκετές βερσιόν, με διάφορες ιπποδυνάμεις. Οι μέχρι τώρα πληροφορίες αναφέρουν ότι ο κινητήρας, που θα είναι έτοιμος το δεύτερο εξάμηνο του 2019, θα χρησιμοποιηθεί σε κεντρομήχανο μοντέλο το οποίο θα ντεμπουτάρει η Hyundai και θα θέσει απέναντι στα Porsche 718 Cayman, Alpine A110 und Alfa Romeo 4C (περισσότερα γι’ αυτό, σύντομα στο TopSpeed.gr). Το κεντρομήχανο Hyundai έχει αρκετές φορές φωτογραφηθεί να δοκιμάζεται με βαρύ καμουφλάζ στο Nürburgring.

Spy photo από “μυστηριώδες μοντέλο” που εξελίσσουν οι μηχανικοί της Hyundai. Φως φανάρι τι είναι, ε;

Unter επόμενη διετία αναμένεται να δούμε και ηλεκτρικά μοντέλα επιδόσεων από τη Hyundai. Ήδη, εξελίσσεται το ioniq N, mit μεγαλύτερης απόδοσης ηλεκτρικό μοτέρ και θα ακολουθήσουν και άλλα. Το σίγουρο είναι ότι έχουμε πολλά να δούμε ακόμα von der Hyundai, που ήρθε για να μείνει στα μυαλά των petrolheads…