Το VW Group αναθέτει στη Skoda την ευθύνη για τους βασικούς βενζινοκινητήρες TSI

Η Skoda ανακοίνωσε ότι θα αναπτύξει πιο ισχυρούς και πιο αποδοτικούς κινητήρες με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων για τις μητρικές μάρκες του ομίλου VW, συμπεριλαμβανομένων των VW, Audi και Cupra

Καθώς ο Όμιλος Volkswagen εστιάζει όλο και περισσότερο στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρίες, η αυτοκινητοβιομηχανία ανέθεσε στη μάρκα Skoda την ευθύνη για τη μελλοντική ανάπτυξη των κινητήρων εσωτερικής καύσης της σειράς EA 211 του ομίλου.

Οι κινητήρες θα τροφοδοτούν 50 σειρές μοντέλων σε επτά μάρκες του VW Group, συμπεριλαμβανομένων των VW, Audi και Cupra.

Η Skoda συνήθως αναλαμβάνει την ευθύνη του ομίλου για παλαιότερες τεχνολογίες αυτοκινήτων ή για αυτές που επικεντρώνονται σε αναδυόμενες αγορές με υψηλό κόστος. Για παράδειγμα, η μάρκα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη των φρένων με τύμπανα, καθώς και για την πλατφόρμα MQB A0 για μικρά αυτοκίνητα, η οποία απευθύνεται στην Ινδία και τη νοτιοανατολική Ασία.

Η Skoda επιβλέπει σήμερα την ανάπτυξη των εκδόσεων MPI με φυσική αναπνοή της σειράς EA 211, αλλά τώρα θα είναι υπεύθυνη και για τις υπερτροφοδοτούμενες εκδόσεις TSI.

Οι εκδόσεις EA 211 TSI είναι διαθέσιμες σε τρικύλινδρες και τετρακύλινδρες εκδόσεις και κυμαίνονται από 1,0 λίτρα έως 1,6 λίτρα. Χρησιμοποιούνται σε μοντέλα mild-hybrid, plug-in hybrid και μη ηλεκτροκίνητα και τοποθετούνται στο μεγαλύτερο μέρος των αυτοκινήτων του VW Group που πωλούνται στην Ευρώπη.

Η Skoda ανέφερε ότι οι μηχανικοί της θα συνεχίσουν να βελτιώνουν και να προσαρμόζουν τους κινητήρες στις ανάγκες και τους κανονισμούς δεκάδων παγκόσμιων αγορών.

“Ο στόχος είναι να αναπτύξουμε ακόμα πιο ισχυρούς και πιο αποδοτικούς κινητήρες με χαμηλότερες εκπομπές ρύπων, δίνοντας έμφαση στη μέγιστη αξιοπιστία”, δήλωσε η μάρκα.

Η Skoda ξεκίνησε την παραγωγή κινητήρων τύπου MPI 1,0 λίτρων της σειράς EA 211 το 2012 στα κεντρικά της γραφεία στο Mlada Boleslav της Τσεχίας. Λίγο αργότερα, η μάρκα ανέλαβε την πλήρη ανάπτυξη των μονάδων ισχύος MPI για το VW Group.

Η Skoda εξέλιξε τον τρικύλινδρο EA 111 1.2 HTP, τον πρόδρομο του EA 211, ο οποίος έχει τοποθετηθεί σε 3,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα του VW Group σε 15 χρόνια παραγωγής.