Σαλβίνι: Η Ιταλία και οι σύμμαχοι της στην ΕΕ ” έχουν τα απαραίτητα νούμερα” για να εμποδίσουν τους κανόνες εκπομπών Euro 7

Οι χώρες της ΕΕ και οι νομοθέτες αναμένεται να διαπραγματευτούν φέτος για την προτεινόμενη νομοθεσία, η οποία έχει σχεδιαστεί για να εφαρμοστεί στα αυτοκίνητα και τα φορτηγά από τον Ιούλιο του 2025 και στα λεωφορεία και τα φορτηγά δύο χρόνια αργότερα

Ο υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας δήλωσε την Τρίτη ότι η Ιταλία και οι σύμμαχοί της στην Ευρωπαϊκή Ένωση μπορούν να μπλοκάρουν τον κανονισμό Euro 7, ο οποίος αυστηροποιεί τα όρια εκπομπών ρύπων των οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των οξειδίων του αζώτου και του μονοξειδίου του άνθρακα, από το 2025.

Οι χώρες της ΕΕ και οι νομοθέτες αναμένεται να διαπραγματευτούν φέτος την προτεινόμενη νομοθεσία, η οποία έχει σχεδιαστεί για να εφαρμοστεί στα αυτοκίνητα και τα φορτηγά από τον Ιούλιο του 2025 και στα λεωφορεία και τα φορτηγά δύο χρόνια αργότερα.

Ο προτεινόμενος κανονισμός Euro 7 είναι “σαφώς λανθασμένος” και ούτε καν χρήσιμος από περιβαλλοντική άποψη, δήλωσε ο υπουργός Μεταφορών της Ιταλίας Ματέο Σαλβίνι, επικεφαλής του κόμματος συνασπισμού της Λέγκας στη δεξιά κυβέρνηση της Ιταλίας.

Η Ιταλία, μαζί με τη Γαλλία, την Τσεχική Δημοκρατία, τη Ρουμανία, την Πορτογαλία, τη Σλοβακία, τη Βουλγαρία, την Πολωνία και την Ουγγαρία, έχει τους αριθμούς για να εμποδίσει αυτή την κίνηση, δήλωσε ο Σαλβίνι κατά τη διάρκεια συνεδρίου εμπόρων αυτοκινήτων στη Βερόνα.

“Είμαστε τώρα μια μειοψηφία που μπλοκάρει, θέλουμε να γίνουμε πλειοψηφία”, πρόσθεσε.

Οι ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες αντιδρούν στους προτεινόμενους κανονισμούς για τις εκπομπές ρύπων, για τους οποίους υποστηρίζουν ότι είναι πολύ δαπανηροί, βιαστικοί και περιττοί.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή λέει ότι οι κανόνες Euro 7 είναι απαραίτητοι για να μειωθούν οι επιβλαβείς εκπομπές και να αποφευχθεί η επανάληψη του σκανδάλου ντίζελ του ομίλου Volkswagen.